Hoi allemaal, ik zit met het volgende; ik Ben Eind October bevallen van een prachtige zoon. Nu ben ik 12 maart voor het eerst ongesteld geworden. toen besloten mijn man en ik er weer voor te gaan. alleen kwam mijn 2de periode pas na 43 dagen op 26 april. Dus daar ging ik er nu ook van uit. Maar gisteren geen rood te bekennen. Dus proberen mezelf in bedwang te houden ging dus niet haha dus een test (action) gedaan s'avonds. dacht iets te zien maar niet duidelijk. Vandaag kV test gehaald voor morgen. Toch nog gedaan om 18:00 zie ze denk ik vliegen.... Mijn vraag is nu. Wanneer weer testen. Even ter info; doe nog geen ovulatie testen of dergelijke maar dacht wel mijn ei te "voelen" op de 27ste en 28ste ( weet niet eens of dat kan)
Ik zou zoiezo een dag of 2 wachten met testen. Helaas kan je nooit zeker zijn van je eisprong zolang je niet hebt getemperatuurt. Een eisprong daadwerkelijk voelen is heel zeldzaam. Wat ik hier vaak lees is het niet de eisprong die je voelt maar de groeispurt. ( het zekere weet ik daar niet van want ik voel niks). Ik gebruikte zelf ovulatietesten maar ook dan heb je geen garantie op een eisprong. Al die tijd wel gewoon vanuit gegaan dat die binnen 48 uur na mijn positieve test sprong. Zoiezo is het vaak, niet altijd, beter om voor je nod te testen met ochtend urine. Ik zou even afwachten, als het lukt, en dan vrijdag of zaterdag met ochtend urine eens opnieuw testen.
Als ik jou was zou ik van t weekend nog een keer proberen te testen.. Maar begrijp wel hoe lastig het is om zo lang te moeten wachten pfffd ! Succes ermee
Thanks voor jullie reactie😙 ik ga denk ik inderdaad wachten op het weekend. En volgens mijn fertiliteits App is morgen ook pas mijn nod. Dus ben ook weer te vroeg aan het testen hihi. Spannend allemaal hoor