lange cyclus grrrrrrrrrrrrr

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ruby82, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    He meiden,

Ik heb last van een hele lange en onregelmatige cyclus. Elke keer dat wachten, zou ik overtijd zijn, wanneer begint mijn nieuwe cyclus.. Ben ik misschien zwanger, zo nee laat mijn ongi dan snel doorkomen! wordt er gek van :rolleyes:

Zijn er meiden die weten wat misschien helpt om mijn cyclus te verkorten?

2. ssilke

ssilke Lid

3 feb 2009
    52
    0
    0
    thorn
    Hoi,

Normaal is me cycles altijd 28 dagen kon ik de klok op gelijk zetten
    vanaf dat we bezig zijn wordt die van mij alleen mar langer zit nu op 30 ben benieuwd naar de volgende :(
    Ma hoe je je cyclus minder te laten worden heb geen idee

3. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik heb er helaas ook last van,mega frustrerend. In andere topics heb ik gelezen over Etos zwanger worden en teunisbloemolie.Heb het zelf nog niet geprobeerd,mischien dat ik er de volgende ronde mee begin (maar heb liever dat dat niet nodig is natuurlijk).

4. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik heb ook een onregelmatige cyclus. Hij wisselt tussen de 29 en 33 dagen.
    Ik gebruik zelf ovulatietesten (zijn ook al 19 rondes bezig).
    We moeten het nu 3 maanden even op eigen kracht proberen van de uroloog.

En die 3 maanden willen we toch goed benutten. Heb ook wel een paar maanden geprobeerd om de dag te vrijenen dan 2 weken lang. Maar dat vonden we ook niet alles.

Met die testen weet je wanneer je eisprong is en wanneer je dus ongesteld moet worden.
    Nadeel, kost wat geld.

Ik heb van een homeopaat een pilletje gekregen die mijn cyclus stabiel moet houden, maar merk er nog niet echt veel van om eerlijk te zijn.

Met de rest heb ik geen ervaring.

5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.830
    9.336
    113
    Gelderland
    ik wou dat ik het wist hoe je de cyclus kan verkorten, ik zit ook alweer op dag 41 vandaag en nog niks wat kan duiden op ongesteld worden. Ik heb gister voor de zekerheid een test gedaan maar helaas negatief!

Ik lees idd ook veel over teunisbloemolie?! misschien dit maar eens gaan proberen...

liefs Luna86

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Kan zijn dat je niks van dat pilletje merkt omdat jouw cyclus juist NIET onregelmatig is! Tussen de 29 en 33 is hartstikke mooi! Het is normaal als je cyclus elke maand ietsje verschilt, als het maar niet elke maand met 7 of meer dagen verschilt!

7. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik ga toch morgen eens langs de Etos voor teunisbloemolie...

Ik heb ook onregelmatige cyclus, ben aan het temperaturen zodat ik kan zie of ik uberhaupt wel een eisprong heb, zit nu op dag 31 en tot nu toe geen eisprong te zien.... Als ik 2 a 3 templijsten heb mag ik naar de gyn voor medicijnen....

8. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @ lotte:

Volgens de homeopaat moest ik met die pillen rond op een cyclus van 28/29 dagen uitkomen. Maar hij werd na het gebruik alleen maar langer. Volgens haar was hij nog niet zo stabiel als het moet. Ik zat voorheen op standaard zoveel weken en dagen en nu wisselt dat elke maand. Dus ik ga uit van een eisprong tussen de 14 en 20 dagen. En met de testen weet ik het precies en weet ik ook wanneer ik me druk mag maken. Maar het kan erger inderdaad

9. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik ben deze maand op advies van de huisarts beginnen met tempen,doe er ook nog ovutesten bij,zit nu op dag 27 van mijn cyclus maar tot nu toe nog niks te bekenen wat op een eisprong lijkt :(
    Met 2 maanden tempen kan ik naar de gynecoloog.

10. poeipoei

poeipoei Actief lid

30 nov 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi
    ik had ook altijd een hele mooie cyclus zo rond de 28 dagen.. sinds 2 maanden enorm onregelmatig laatste keer zelfs 42 dagen ga ook teunisbloem proberen..
    groet monique

11. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    hi, ik gebruik al een paar maanden etos zwanger worden, helaas helpt het bij mij "nog" niet.

Ik heb vandaag weer getest en Negatief :cry:

Op deze manier heb ik wel erg weinig kans om uberhaupt zwanger te worden! :x

Ik heb ook de ovutesten van clearblue liggen maar lijkt me een erg dure bedoening als ik geen idee heb wanneer ik moet beginnen met testen, vorige cyclus was 5.5 week en nu ben ik al weer op 6 weken.....

Deel Deze Pagina