Om de dag....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Powergirlie, 8 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Powergirlie

    Powergirlie Actief lid

    26 jan 2006
    104
    0
    0
    @ Manon: Temperaturen? ehh heb het gelezen op deze site daarvoor kende ik deze methode niet ...maar nee ik temparatuur nog niets. we zijn net bezig voor het echie en deze maand kijk ik naar de calculator en tja daar word op geklust ihihii :D
    Ik merk wel dat ik er me bezig ben ....door veel te lezen op de site, foliumzuur, bij te houden hoelang me cyclus is etc....

    Ik merk ook dat ik nog niet zo in zit, als sommige hier vandaar mijn vragen :oops:

    Wel leuk topic-je al zeg ik het zelf ... iedereen praat hier vrij uit over het klussen enzo..en ik nu dus ook :D
    Jippie ....mijn klusweek komt er aan :oops:
     
  2. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Oh ik vatte het ook niet als verkeerd op hoor ;) En snap je gedachte wel, maar als ik al 10 maanden bezig zou zij, zou ik eens iets anders proberen. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk ;)
     
  3. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Uiteraard vind ook ik vrijen fijn, maar sommige dagen heb ik (of mijn man) gewoon even minder zin. Meestal is de oorzaak te moe dan. En dan vind ik het gewoon net iets minder dat het dan toch "moet"als je je vruchtbare week wilt benutten....Tevens denk ik er in die week vaak teveel bij na. (gisteren voor het eerst weer eens niet :) ; was SUPERS)
     
  4. Sammie

    Sammie Lid

    5 feb 2006
    7
    0
    0
    Ik wil nu ook graag een tweede, maar mijn man wil tot volgende maand wachten ivm met meer zekerheid met mijn baan. Maar ik vind het zo ontzettend moeilijk om nog langer te wachten!
     
  5. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Nou , hier word er ook aardig wat afgeklust hoor :oops:
    We doen het toch wel om de dag maar 3 of 4 dagen voor de eisprong elke dag .
    Niet omdat het moet hoor , maar omdat ik dan gewoon meer zin heb :oops:
    Me kereltje maakt het nie uit , ie heeft echt altijd wel zin :oops:
    Maar ik heb ook nog eens het geluk dat mn eisprong tot nu toe steeds op een maandag of dinsdag kwam :)
    Ik ben van zaterdag tot maandag vrij dus dan kunnen we ook elke dag .
    Door de weeks moet ik er niet aan denken om om de dag te gaan hoor , eisprong of niet .
    Ben dan gewoon te moe om elke dag te klussen .
    Maar rond mijn vruchtbaarste dagen kan lust ik er wel pap van :oops: :oops:
    Dat heb ik sinds ik met de pil ben gestopt , heel vreemd .
    Maar wel lekker :)

    Groetjes Joyce
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Volgens mij is dit ook een deel psychisch
     
  7. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    [quote="Dat heb ik sinds ik met de pil ben gestopt , heel vreemd .
    Maar wel lekker :)

    Groetjes Joyce[/quote]

    Rivella.....hihihi
     
  8. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Powergirlie veel plezier deze week :p

    Het fijne van temperaturen is dat je dan zeker weet wanner je eisprong er is ;)

    De banners kloppen niet altijd of de calculator want als je cyclus ineens langer is ;)

    Maarja je voeld het altijd zelf wel hihi dan krijg je meer zin om teklussen hihi

    Succes deze ronde :p

    liefs manon.
     
  9. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Joyce dat heb ik ook hoor :p

    Toen met de pil nou laat me maar lekker slapen maar nu is dat niet meer zo :)
    Ik zei nog ik hoef geen pil meer hoor :(

    Zo lang je geniet , is het toch niet erg hihi

    liefs manon.
     
  10. ilseD

    ilseD Lid

    10 jan 2006
    95
    0
    0
    Wij klussen sinds ik gestopt ben met de pil wel meer dan anders. En deze maand proberen we toch om de dag. We hebben een totaal ander ritme, mijn man werkt door tot 3 a 4 uur 's nachts en slaapt dan ook veel langer terwijl ik dan al vertrokken ben. We zijn ook alletwee zelfstandig dus zijn er soms dagen dat we elkaar bijna niet zien. Nu maken we wel wat meer tijd voor elkaar. In het begin 'verplicht' maar nu komt dit eigelijk heel spontaan. Denk dat we dit nadat ik zwanger zal zijn, nog wel zullen aanhouden. Hij komt me nu toch elke avond onderstoppen ;)
     

Deel Deze Pagina