Druppetjes bloed/ bruine afscheiding voor NOD

Discussion in 'Zwanger worden' started by Esje87, Aug 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esje87

Esje87 Actief lid

Jan 17, 2012
    281
    1
    0
    Amsterdam
    Hoi ik heb ff een vraag en dacht vraag het op het forum.

20 juli heb ik me menstruatie gehad. Dat zou betekenen dat ik 3 augustus mijn eisprong heb gehad en 17 augustus weer ongesteld zou moeten worden met een regelmatige cyclus.
    In het weekend van 3 augustus heb ik denk ik bijna zeker mijn eisprong gehad omdat er veel tekeken waren( veel plassen, sperma die niet "lekte", raar gevoel in me buik).
    Nu heb ik sinds maandag een soort van bruine afscheiding af en toe in me ondergoed of als ik na het plassen afveeg. Kan op internet veel verschillende dingen vinden erover, maar wilde toch jullie mening horen.

Betekent die afscheidng/ bloed dat ik ongesteld ga worden of zou het kunnen dat ik zwanger ben en dat van de innesteling is?

Ik weet dat jullie het ook niet zeker weten, maar ervaringen of meningen zijn al goed.

Thnx!!!

2. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Is het dan de eerste keer dat je bruine afscheiding verlies voor NOD?

Ik lees weleens dat het beide kan, of zwanger en dat het bruine afscheiding dus innestelingsbloed is, of het is een voorbode voor een menstruatie. Zoals bij mij altijd het geval, sorry is niet wat je wilt lezen, maar wanneer ik bruine drupjes begin te verliezen, weet ik dat ik ongesteld ga worden.

Met mn zoon bleef alles gewoon weg, geen bruine afscheiding, en toen had ik al zoiets van, oooh dit kan het worden en dat was ook zo. En weer nadat ik was bevallen en mn cyclus weer op gang is gekomen, begint het weer van voor af aan. Eerst bruinverlies dan komt het rode.

Hopelijk is het bij jou een positief teken, zeker als je het nog niet eerder hebt meegemaakt in een cyclus.

Succes, ga voor je duimen! :)

3. Esje87

Esje87 Actief lid

Jan 17, 2012
    281
    1
    0
    Amsterdam
    Hii Brusje, ja het is de 1e keer dat ik dit heb voor me NOD, maar ben ook al 2 keer zwanger geweest (beide miskraam) en toen heb ik het ook niet gehad. Dus het is compleet nieuw voor me. Zit nu al 3 dagen te wachten tot me echte ongesteldheid doorbreekt maar gebeurt niet. En wil ook pas na het weekend gaan testen.

4. hafida80

hafida80 Actief lid

Oct 17, 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    het kan beide kanten op.
    Suc6es

5. denise23

denise23 Fanatiek lid

Oct 29, 2011
    1,229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    ik had het 3 a 4 dgn voor nod en zie mn banner!

Share This Page