Bruine afscheiding, ongesteld of ontpillen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xMelissssssa, 24 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Hallo damens,

Sinds augustus hebben we weer een kinderwens. 24 augustus ben ik ongesteld geworden. Gisterenavond merkte ik op dat ik donkerbruine afscheiding heb met dik slijm. De gehele maand al een beetje buikkrampen opgemerkt en ook seks gehad.

Zou t een innesteling zijn, of ben ik nu ongesteld of nog een onderdeel van t ontpillen? Van ons dochtertje ben ik na de onttrekkingsbloeding direct zwanger geworden.

Groetjes!

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.067
    17.022
    113
    Kan natuurlijk van alles zijn.... ;)

Enig idee waar je in je cyclus zit? Heb je bijv ovulatietesten gedaan?

3. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16

Neee niet gedaan en heb dus ook geen idee .. aangezien dat t de vorige x ook direct raak was heb ik dus nergens geen weet van ..

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik heb altijd begrepen dat een menstruatie echt rood bloedverlies is, dus geen oud bloed (dat is bruinig). Oud bloed kan wel een mentruatie aankondigen, maar ja, het kan dus ook bij het ontpillen horen, of wie weet wel een innestelingsbloedinkje; even afwachten dus!

5. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Zeker eventjes afwachten, wanneer testen denken jullie?

6. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Een innestelingsbloeding komt vaker niet dan wel voor. Ik zou even afwachten, wellicht is dit een aankondiging van je menstruatie die toch gaat komen. Als het niet doorbreekt zou ik evt een testje doen

7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.067
    17.022
    113
    Is inderdaad het 'officiele verhaal', maar hier na stoppen met de pil meerdere cyclussen gehad met slechts 3 dagen bruinverlies als menstruatie. Dus ook dat is nog een optie! :)

Deel Deze Pagina