om de hoeveel dagen klussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lelie28, 8 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Om de dag ook. Maar we kijken eigenlijk niet naar ons ei of de beste tijd. we willen het lekker spontaan houden. En ik moet zeggen, nu ik de pil niet meer slik, ik veel meer zin heb :)

2. maria04

maria04 Niet meer actief

Hallo

Rond mijn vruchtbare periode iedere dag aan het klussen geweest.

groetjes

3. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

vliegje: ik merk ook dat nu ik met de pil gestopt ben ik meer zin heb en ook meer van het vrijen geniet! gelukkig!
    wij klussen vanaf het einde van mijn ongi om de dag, heb een paar keer gelezen dat je dan een grote kans hebt om bevrucht te worden omdat sperma wel even blijft leven.
    ook schijnt de kwaliteit van zijn sperma dan het beste te zijn.
    weet je wat ik raar vind? ze zeggen toch dat het sperma "blijft plakken" aan het slijm bij je baarmoedermond, en dat daarom er genoeg celletjes zijn die omhoog kunnen zwemmen.
    dus het maakt niet uit dat je het kwakje verliest ;)
    maar vruchtbaar slijm heb je toch niet 4 dagen voor de eisprong?
    dan kunnen ze volgens mij ook niet omhoog zwemmen. :rolleyes:
    vraagje: hebben jullie weleens dat je onder het klussen aan zwanger worden denkt? ik geniet er wel van, maar het gaat wel door mn hoofd :oops:

4. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    ik heb alleen op me erg vruchbaarste dag geklust en de dag erna toen ik me ei had
    is dat ook goed

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wij doen het om de dag. Deze ronde hebben wij het vanaf dag 8 tot en met dag 24 om de dag gedaan. Mijn eisprong was op dag 19. (Daar ben ik door middel van temperaturen achter gekomen.) Nu maar afwachten of het resultaat heeft gehad!

6. liekie

liekie Actief lid

3 sep 2007
    333
    0
    0
    wij doen het ook na mijn ongi om de dag..
    maar helaas hebben wij nog geen geluk gehadt..
    we zijn nu een jaar bezig en begin nu toch wel wat banger te worden..
    xxxxxx

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Wij prberen zowiezo het om de dag te doen, maar komt ook wel eens voor dat het elke dag is, maar rond de ei sprong proberen we het wel elke dag echt! maar om de dag moet geod genoeg zijn hoor!

Deel Deze Pagina