Ik ben zins vandaag klaar met de babykamer ik ben er alleen nog niet uit of ik nou wel, of geen stoel neer ga zetten om tevoeden. Wat doen jullie? En wat heb je er voor gekocht? Ik hoor het graag, groetjes jantina
ik heb wel een stoel op het kamertje staan. Maar dat komt eigenlijk omdat we beneden geen ruimte meer hadden voor de stoel ( doordat de box er nu staat) Dus zodoende hebben we hem voor het gemak maar op de babykamer gezet vind het wel gezellie staan
Ik heb ook een stoel op het kamertje. Ook om straks op te zitten als de kraamhulp helpt en ik kan nog niet zo lang staan. Was een tip! Voeden doe ik denk ik gewoon overal waar het kan. Op de bank, bed, eetkamerstoel, ik zie wel. Maar ook op die stoel dus.
Ik heb de antieke schommelstoel van m'n grootmoeder op m'n kamer staan. De baby slaapt de eerste maanden bij mij (zolang de BV lukt) en ik vond het bij m'n zoontjes ook zalig in die stoel te schommelen, werden ze ook rustig van.
Ik denk dat ik het ook ga doen want ik heb niet zoveel zin om mijn man wakker te maken 's nachts en elke keer naar beneden om te voeden lijkt me ook niet handig. Ik denk dat ik een fauteuil ga kopen.
Ik haalde haar gewoon in bed en rende gauw mun eigen warme bedje weer in. Daar voedde ik haar s nachts en legde haar weer trug (manlief snurkte gewoon rustig verder hoor!). Overdag voedde ik gewoon beneden. Op de bank oid. Ik heb de stoel nooit gemist. En nu komt ie er dan ook niet..
Als je er plaats voor hebt dan zou ik het zeker doen. Ik vind het echt fijn. In bed zitten vind ik juist erg een gedoe en naar beneden lopen 's nachts is ook niet fijn, vind ik.
Ik heb lekker een schommelstoel staan op de kamer. Heb er vaak borstvoeding gegeven en nu als Daan 's nachts een fles krijgt doe ik dat nog steeds lekker in de stoel ook als hij overstuur wakker word dan ga ik heerlijk op me gemakje hem troosten. ik vind het helemaal geweldig een lekkere stoelop de kamer
Wij hebben toevallig gisteren een schommelstoel gekocht bij de gamma. Hij past echt heel mooi, ik wil er nu alleen nog kussen op. Liefs, Duveldraakje
Ik heb ook een stoel bij Iman op de kamer. Ik gebruik m nu bijna niet meer, maar toen ze klein was gaf ik haar daar in de avonden en nachten de fles.
Ik heb sinds vorige week ook een schommelstoel voor in de kinderkamer. De kleine gaat op zijn eigen kamer slapen en dan moet ik wel een stoel hebben om hem te voeden. Anders wordt dat zo'n hele gedoe met het op en neer lopen van die trappen .
Beneden hebben we een voedingstoel en boven op de babykamer heb ik een zitzak, maar voeding doe ik meestal in bed denk ik, want de eerste maanden zal de kleine in een wieg op onze slaapkamer slapen.
Wij hebben geen stoel op de babykamer. We wonen in een appartement en de babykamer is zowat naast die van ons, dus ik haal hem gewoon naar mijn kamer met de voedingen 's nachts!
Wij hebben een schommelstoel gekocht. Om te voeden en om lekker in slaap te wiegen als het verdrietig is!
Ik heb wel een stoel staan op m'n dochters kamer, handig voor mij als ze 's nachts wakker wordt (kan ik er gewoon even bij zitten). Ik heb haar nooit in die stoel voeding gegeven, ik deed dat in bed en manlief nam haar mee naar beneden omdat ik anders wakker zou worden (lief hè!). Brusje krijgt ook een stoel op zijn kamer, niet om te voeden maar gewoon voor de troost! Erg handig vind ik
Bij ons paste ie ook niet op de babykamer en staat bij ons in de slaapkamer. T wiegje staat daar ook de eerste maand(en) dus..
ik heb een schommelstoel staan op de kamer en 2 andere stoelen op de slaapkamer. Ik moet zeggen dat ik het wel prettig vind.