zo balen, we hebben een meisje en hoe vaak er wordt gevraagd of het een jongen is. we vinden zelf dat ze echt wel een meisjesgezicht heeft en ook aan haar kleren kun je het vaak zien. pas was het gewoon echt erg, had haar expres roze kleren aangegeven (doe ik haar niet snel aan, we houden hier nl niet van) en vraagt er nog iemand of het een jongen is. hoe dom kun je zijn??? zelf vraag ik altijd of het een jongen of meisje is, het is ook vaak lastig te zien maar je vraagt toch niet automatisch: "het is een jongen of niet?" vind het zelf heel irritant maar ook dom niet dan?? wat zijn jullie ervaringen en wat vinden jullie ervan? liefs femke
nee ik heb eingelijk altijd jongenskleertjes aangehad bij lars. Meestal voregen ze het. Ik denk dat het vaker voorkomt dat ze denken dat het een jongen is omdat je tijdens de zwangerschap ook over hij praat als je het geslacht niet weet.
Afgelopen winter had Giulian een rode (hele stoere) jas aan en d8 iemand dat ie n meisje was.Maar verder eigenlijk niet zo, hoor.
Hihi, dat overkomt mij ook vaak. Zelf vind ik dat Serjenka een echte meid is. Ik kwam ook zoiets tegen overlaatst. Ze had een jurk aan, en kreeg toch nog de vraag is het een jongen of een meisje. Heb ik doodleuk op geantwoord, m'n zoon zou ik geen jurk aan doen.
Nee hier niet... e heeft ook een echt meisjeskopje vind ik... we kleden haar niet meisjesachtig verder. Ik hou meer van stoere kleding.
Ja, helaas wordt Emelyne wel eens voor een jongen aangezien, zelfs met roze schoentjes of jasje aan....
Haha ja hoor, heel herkenbaar en ik erger me er ook vaak aan... Laatst had ze een jurkje aan met grote bloemen erop en een roze mutsje, zegt er iemand "even van dichtbij naar dat mooie knulletje kijken hoor" Ik zeg altijd gewoon keihard "meisje" als ze zoiets zeggen
Nou hier nog zo een, ik kan hem nog zo stoer aankleden, en ik overdrijf niet, hij is bijna 4 jaar, maar minimaal 1x per maand, bijvoorbeeld wat wil ZIJ drinken, ....is het een meisje of..... soms doe ik al niet meer de moeite om mensen te corrigeren, zo vaak heb ik het al gehoord oké oké hij is dan best fijntjes voor een knul, maar toch : jullie zien het zelf op het fotootje, lekker stoer ding toch 8) Ik laat zijn lange krullen er niet afknippen, no way
Nou, hier dan iemand die dat helemaal niet meemaakt... Emma heeft al sinds de geboorte 'lang' haar (tot op de schouders), en dat hebben we zo gelaten. Ook heeft ze echt een meisjesgezicht... en dat samen zorgt ervoor dat iedereen altijd meteen ziet dat ze een meisje is. Wat ik haar ook aantrek, dat maakt helemaal niks uit...
Ik heb altijd kort haar gehad - ook toen ik klein was. En zo vaak vroegen ze iets aan mijn moeder over mij in de trant van hem..... Ik vond het echt vreselijk. Pim
Ach ja, ik kan Elske nog zo roze aankleden, vaak wordt gevraagd of ze een jongetje is zal wel door haar kale babyhoofd komen (ze is 19 mnd) En Joris was altijd een meisje, volgens anderen: stoere jongenskleertjes aan, jongenspetje op, maar ja, hij had lieve krullen, dus was hij een meisje Bij Benten hebben ze nog niet misgegokt...
Mijn dochter had bij haar geboorte al veel en lang haar en een echt meisjesgezicht. Dus bij haar heb ik het nooit gehad. Mijn zoontje heb ik ook altijd stoer aangekleed en hij had en heeft een echt jongensgezichtje. Ik heb er dus nooit last van gehad. Gina
Chiem heeft volgens velen een echt !! jongensgezicht. Ik zelf zie dat niet....ok niet op wie die lijkt. Misschien worden baby's vaak jongens geschat door hun kale bolle kopies?? Stereotype denkbeeld?
Ik heb nog nooit gehoord van iemand of het een meid is... Ewout is heel duidelijk een knul en niemand heeft het tot nu toe verkeerd gezegt. Zelfs op de echo kon je aan zijn gezicht al zien dat het een jongen was/is. Wel willen we zijn haar wat langer laten groeien, hij heeft krullen en dat vind ik zo leuk dan als het wat langer is, beetje hetzelfde als Diana's zoon. Maar zover is het nog lang niet hihihi
ik hoor ook heel vaak, ach wat is HIJ een schatje..... ahum..... zij is een schatje zeg ik dan.... ook al heb ik haar helemaal in het roze, dan nog wordt er gezegd,..... het is een jongetje toch????
Bij ons gebeurd dit ook wel eens. We hebben alles blauw de kinderwagen enz. En nog durven mensen te vragen of het een jongen of een meisje is Ik zeg soms wel is, tuurlijk is het een meisje daarom geven we ook alles de kleur blauw zodat ze later een trauma heeft En dan staan ze je gek aan te kijken