Sinds een paar dagen zijn we overgestapt op Nutrilon 3. Isa krijgt 's morgens altijd Bambix door de fles en 's avonds altijd Nutrix. Dat ging altijd zonder problemen. Nu gaat het dus niet zonder problemen. Nutrilon 3 is wat dikker vertelde de voedingsmevrouw van Nutricia. Ze krijgt de pap met nutrilon dus niet goed weg. Nu doe ik het met een lepeltje en dat gaat dan ook best wel. Maar als ik 's morgens moet werken, vind ik een fles geven makkelijker dan een bord pap. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Bedankt voor je antwoord, maar ja . Een groter gat had ik al geprobeerd en ik deed eigenlijk al de minimum hoeveelheid pap erin. Als ik nog minder doe kan het net zo goed zonder. Er zit nu zetmeel in deze melk, dus het is gewoon dikker.
Anders maak je alleen de papfles met gewone melk aan, ik heb eigenlijk nooit nutrilon 3 gebruikt, ging over op gewone melk.
Ik dacht dat dat pas vanaf 1 jaar mocht? Welke melk gebruik je daarvoor? Ik heb zelf altijd halfvolle melk in huis.
halfvolle of volle melk, de meningen zijn daarover verdeeld, maar opvolgmelk bestaat nog niet eens zo lang en tot die tijd kregen kinderen dan volle melk er zit in opvolgmeld wel meer toegevoegde vitamines enzo maar 1 fles voor de pap lijkt me geen probleem hoor, ik begin in elk geval niet aan die opvolgmelk, alleen 2, 3 vnd ik een beetje overdreven, ze krijgen dan ook al groente en fruit hapjes.
ja denk t wel want ik heb eens wat ge-googled en lees dat veel vrouwen de volle melk aanlengen met water das dan toch hetzelfde als halfvolle... . Zelf zou ik kiezen voor volle melk.