Ik vroeg me af wanneer jullie om de week op controle mochten/mogen komen bij de verloskundige? Groetjes Catheleine
In het begin is dit 1x per 4 weken en daarna 1x per 3 weken en dan 1 x per 2 weken en op het laatst ga je iedere week. Ik dacht dat dit landelijk zo was...
Hoi het ligt eraan. Bij ons is het in het begin om de 6 weken dan om de 4 weken dan om de 3 weken dan om de 2 weken en dan elke week. Volgens mij is het bij elke praktijk of regio verschillend
normaal heb ik begrepen vanaf de 37 weken elke week. Ik ivm medische achtergrond vanaf week 35 al iedere week.
bij mijn vk is t als volgt: De frequentie van de controles is als volgt: - tot 24 weken komt u om de 4 weken; - van 24 tot 30 weken komt u om de 3 weken; - van 30 tot 36 weken komt u om de 2 weken; - vanaf 36 weken komt iedere week.
Ik ga tot 38,4 weken om de 2 weken.. Dan om de week, maar dat is dus maar 1 week(39,4) als het kindje optijd zal komen... Ik vond dat een beetje laat... Het maakt me niet uit hoor, als het goed gaat gaat het goed natuurlijk... Groetjes en bedankt Catheleine
Ik moest 1 maal komen om de 2 weken vanwege een iets verhoogde bloeddruk, maar die is nu weer laag, dus is het nu weer om de 3 weken. (Ben nu 31 wk) Volgens mij hangt het heel erg samen met hoe het met je gaat of je vaker mag/moet komen.vanaf 36 weken moet ik iedere week, das standaard