Om de twee weken ongesteld.

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door geetje, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geetje

geetje Lid

14 aug 2010
    86
    0
    0
    Overijssel
    HAllo allemaal,

Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik ben 30 september bevallen van een zoon. Op 5 december werd ik voor het eerst weer ongesteld. Twee weken en één dag later werd ik alweer ongesteld en nu weer twee weken en één dag later begint het alweer. Is dit normaal of moet ik me zorgen maken.

Na de bevalling van de eerste had ik hier geen last van. Werd ook na een week of 8 ongesteld en daarna wel vrij regelmatig. Dus ik ken dit niet en vind het erg vreemd.

Heeft iemand dit ook gehad?? En wat heb je eraan gedaan??

Ik hoop dat iemand mij wat duidelijkheid kan geven, vind het namelijk wel een beetje eng.

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik ben de laatste keer ook om de 2 weken ongesteld geweest. Mijn eerste menstruatie na de bevalling was ergens in november, de 2e x was begin december en toen werd ik het na 2 weken alweer, heb nu dus ook geen idee hoe het zit met mijn cyclus. Wel weet ik dat ik dit ook een tijdje gehad heb voordat ik aan de pil ging (op mijn 16e ofzo). Maar toen ben ik dus met anticonceptie begonnen en toen ik daar mee stopte was ik netjes om de 29 dagen ongesteld.

3. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    hier het zelfde verhaal,
    10 oktober bevallen,
    met kerst (dus na 11 weken) ongesteld, en vandaag weer!
    voelde me al een beetje zeurderig in buik en benen. hoofdpijn e.d. klachtjes.

heb ook al 3 weken lang dus buikpijn dacht is dit normaal na 1e menstruatie? bleek de 2e zich al aan te dienen :S

Deel Deze Pagina