1e icsi 8 eitjes waarvan 1 embryo

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by clau6333, Jul 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. clau6333

clau6333 Lid

Jul 18, 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,
    Wij zijn afgelopen zondag naar het umc geweest oor onze allereerste terugplaatsing van onze 1e ivf/icsi behandeling.
    Wie heeft er ervaring met 1e icsi en 1e terugplaatsing dat dat lukt.
    Ik vond alles erg meevallen alleen het wachten op de test.
    Zijn er meerdere mensen met dit verloop??

2. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

Jan 28, 2010
    1,091
    102
    63
    hoi

wij hadden 6 eitjes waarvan 4 zijn geinjecteerd en waren alle 4 bevrucht. was er 1 teruggeplaatst en er konden er 2 ingevroren worden.

helaas is die poging mislukt en nu hebben ze de 2 cryo's teruggeplaatst. ik mag zaterdag testen. Dus ik zit nog steeds in poging 1.

wanneer mag je testen? Ik vind die wachtweken ook verschrikkelijk. je voelt van alles, de ene dag vol goede moed en de andere dag is doe moed weer weg.

3. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Hoi Clau,

Ik ben uit een 1e ICSI-behandeling zwanger geraakt. Ik had 7 eicellen, waarvan er 5 goed genoeg waren om te injecteren. Uit die 5 zijn 3 bevruchtingen ontstaan, waarvan er 1 is teruggeplaatst en de andere 2 zijn ingevroren. Inmiddels ben ik 11 weken zwanger!

Fijn dat je het allemaal vond meevallen!
    Die wachtweken zijn inderdaad killing, ik hoop dat je ze een beetje goed doorkomt zonder al teveel stress.
    Sterkte en succes met wachten, ik hoop op een mooi testresultaat voor je!
    Wanneer mag je testen?

4. clau6333

clau6333 Lid

Jul 18, 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Tammie 87 en doortje25 ik mag 2augustus testen dus helemaal spannend maar ik zie het zo somber in omdat ik begonnen ben met 8 eitjes en er maar 1 van overgebleven is.
    Dus als het deze maand niks is dan volgende maand weer behandeling en als er daar ook maar weer 1 uitkomt dan is het gauw over met de poging tot.
    Zou het dan allemaal niet gegund zijn zou je zeggen??
    En voor tammie 87 is het ook allemaal spannend bij ons hebben we net de 1e dag van de tp dus voel me nog goed maar de gedachte dat het verkeerd gaat is zo achtervolgend.
    En voor jou Doortje25 is het positief uitgepakt dat is niet verkeerd helemaal te gek.
    Ik wens jullie alvast veel succes en we gaan van het goeie uit

5. mari

mari Fanatiek lid

Jun 9, 2007
    1,078
    0
    0
    noord-holland
    ik hoop dat je straks een posi test hebt. ik ga voor je duimen.
    ik was van de 1e icsi ook zwanger.
    ( ik heb de eerste 4 dagen na tp lekker rustig aan gedaan)

6. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Met de 1e IVF hadden we geen bevruchting, dus geen terugplaatsing gehad. Daarna overgestapt op ICSI. We hadden vier eicellen, waarvan er drie bevrucht waren. Er zijn twee embryo's teruggeplaatst. Eentje daarvan is onze dochter geworden.

Toen onze meid 10 maanden oud was, zijn we weer met ICSI begonnen voor een tweede kindje. En wonder boven wonder weer meteen zwanger na de eerste terugplaatsing. Helaas wel geeindigd in een missed abortion met 11 weken.

Maar het kan dus wel degelijk meteen raak zijn na een eerste terugplaatsing.:)

Succes!

7. clau6333

clau6333 Lid

Jul 18, 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi jippie kijk aan dus het zou moeten kunnen lukken.
    we wachten vol goeie moed af.

8. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Hoi Clau, Ik heb gister de terugplaatsing gehad van mn 1e ICSI poging.. Ik had 4 follikels er zijn 3 eitjes uitgekomen en ook maar 1 bevrucht.. Vond het ook heel erg dat mn poging hierna klaar is. En ben ook bang dat t de volgnede poging misschien weer maar 1 is.. EN Als het niet lukt.. Weer opnieuw hormonen en punctie en alles. Maar ja ik mag 1 aug testen.. Mag jij niet de 16e dag na de punctie testen??

9. clau6333

clau6333 Lid

Jul 18, 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Sammy88,
    Ik mag rond 1 of 2 augustus testen dus ik probeer dat ook aan te houden en niet te vroeg te testen vanwege de urogestan die de test positief kan laten lijken.
    Jullie dus ook heel veel geluk en we houden elkaar op de hoogte misschien wel leuk.
    Waar hebben jullie de behandeling gedaan??
    We horen hetr wel.
    Sterkte met het wachten.
    Groetjes

10. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Utrogestan maakt je test niet positief hoor meid! (pregnyl wel, maar dat is er met een dikke week wel uit).
    Ik heb 9 dagen dagen na terugplaatsing duidelijk positief getest.
    Was wel spannend, want dan kan er nog van alles mis, maar het kan dus wel...
    Spannend voor je!
    (bij ons overigens ook de eerste IVF raak!)

11. Majo

Majo Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    2,522
    0
    0
    Hier 1e icsi maar 4 eitjes, 2 matige embryo's teruggeplaatst--> niet zwanger.
    2e icsi 8 eicellen, 2 matige embryo's teruggeplaatst en toen wel zwanger.

Succes!! Spannend hoor die wachtweken!!

12. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    'Hé Clau, IK zit bij Medisch Centrum Kinderwens in Leiderdorp. Je moet je niet zo druk maken joh.. Ik weet dat het moeilijk is maar je kan nu toch niets meer doen.. Gewoon afwachten.. Haha ik vind het ook heel moeilijk hooor.. Het liefst wil k nu al testen maar ja dat heeft geen zin hé haha.. Ik hou je op de hoogte :)

Hey Merah.. Is dat echt zo dat de Pregnyl er na een week uit is? Ik dacht pas na 14 dagen. En na de 1e Ivf zwanger.. Zulke dingen geven me weer een beetje hoop :)

13. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Pregnyl is voor iedereen verschillend. Het ligt eraan hoe snel je lichaam het afbreekt en dat ik bij iedereen toch weer anders. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je gespoten hebt. Sommigen spuiten maar 5000 eenheden voor IVF. Ik 10.000. Toch was het er met een dikke week uit. Geloof 9 dagen (tussendoor testje gedaan ter controle)...
    Spannend, ook voor jou. Maar bedenk: misschien niet de eerste IVf zwanger, maar dan toch de 2e!

14. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Ik heb ook 10.000 gespoten. Heb net even een testje gedaan.. maar er stond niet zwanger... Dus als ik volgd weeek test en er staat zwanger ben ik toch ook gewoon echt zwanger? Dan kan het toch niet door de pregnyl komen..
    Jaa ik ga er niet vanuit dat het gelijk lukt.. ik wacht gewoon even alles af..

15. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    He Clau, ben benieuwd of je al getest had.. en of je zwanger bent?? IK niet :(

Share This Page