wat denken jullie dames...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sammie89, 19 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie89

sammie89 Lid

1 nov 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 sammie89, 19 feb 2016
    Laatst bewerkt: 19 feb 2016
    Wij willen graag een tweede kindje en ben dan ook zo,n 5maanden gestopt met de pil (bij de eerste keer werd ik met zes maanden stopen van de pil zwanger)nu moet ik na het weekend pas ongesteld worden ongeveer 22/23 feb mijn vruchtbare periode was 3 tot 9 feb.in dec en jan allerbij maar 1 dag ongi geweest en was het al over zo gekk:(..heb de hele maand wel last gehat van flink moe en lage rugpijn...laatste twee dagen opgeblaasde buik..smidags ril ik van de kou en zo uit het niks bloedheet haha onwijs last van drukende hooftpijn voornamelijk avond..en onwijs last van rommelende darmen krampen.duizeligheid..misselijk...gister avond licht roze (slijmerige) bloed met afvegen niet veel:(...aleen vandaag donker bloed steets beetjes alleen ochtend en midag...nu is dat over..zo weekje trug wel ineens een pijnlijke steek gehat savonds in bed...zou het kunen zijn dat ik zwanger ben..test hat ik gedaan maar natuurlijk nog veelste vroeg paar dagen geleden haha heeft iemand dit ooit ook meegemaakt :) alvast bedankt voor jullie reactie kan niet wachten om te testen na het weekend spannend 😃

2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    De steek die je beschrijft zou pijn kunnen zijn vangst groeien van de follikel voordat hij springt, of een innesteling. Ik gok op het eerste aangezien het een week geleden is.
    Je zou zwanger kunnen zijn. Als je klachten daadwerkelijk door een zwangerschap komen, moet een test dit bevestigen.
    Je zit nu 4 dagen voor NOD dus een vroege test van predictor kan je bijvoorbeeld doen.
    Tenzij je liever wacht.

Het zou ook kunnen dat je lichaam nog aan het ontpillen is, aangezien ke zelf zegt nog geen normale cyclus te hebben gehad.

Deel Deze Pagina