Om een domme reden "plannen"

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Suusjeuh, 17 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Wij hebben dan geen decemberkindjes maar ook hier niet zoveel verschil qua datum en omdat familie ver moet reizen om hier te komen is dat niet altijd fijn.
    Ml is 1 week voor de oudste jarig en de jongste is 6 weken later jarig. Kan wel begrijpen dat de familie niet 3x 5 uur zal rijden in zo'n korte tijd. Dus vieren we Ml's verjaardag niet meer en alleen van de twee meiden. Wij zouden dus bij een eventueel 3e ook meer kijken denk ik (nu 2x eerste ronde).
    Begrijp dat je een maand zou overslaan, het is ook voor het kind niet altijd leuk om dan jarig te zijn natuurlijk. Maar zoals je zegt in je openingspost, voor koppels waarbij het moeilijk gaat maakt het natuurlijk niets meer uit wanneer je kindje geboren wordt, als het maar geboren wordt.

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ja als ik deze ronde zwanger geraakt zou zijn ( Manlief zei op dag 14 van mn cyclus ja! Dus de kans is er nog net ) dan zou ik 2 weken voor haar verjaardag uitgerekend zijn. Ik vind het zo moeilijk he, om buiten om het forum mn mond te houden over die kinderwens! Ben zo blij met hier....

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Kom het hier maar vertellen dan en dan genieten wij met je mee 😉

4. Fatou

Fatou Actief lid

29 nov 2009
    189
    0
    16
    werkt 32 uur p/w in de zorg
    Leiden
    Soms denk ik daar ook wel eens over na, en ik snap het ook helemaal, maar dan later denk ik dan weer 'het komt als het komt'. Nu heb ik ook enorm onregelmatige cyclussen dus het is sowieso moeilijk plannen...

5. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    als je de luxe hebt waarom niet? ALs ik had kiezen dan had ik ook zeker niet in december willen bevallen

6. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Mijn dochter is begin januari geboren, wij hebben eigenlijk nooit stil gestaan bij de feestdagen bij het proberen zwanger te worden. Het was ook in 1x raak, daar had ik ook geen rekening mee gehouden.
    Maar ik was achteraf wel blij dat ze netjes op tijd kwam en niet rond de feestdagen.

Bij mijn zoontje was het ook weer in 1x raak. Toen eigenlijk ook niet bij stil gestaan dat hij in de zomervakantie geboren zou kunnen worden. Hij was 2 weken te vroeg, begin augustus. Dus eigenlijk altijd in de zomervakantie jarig.

Ik ben nu een maand eerder uitgerekend, dus het zou kunnen dat we er straks 2 in de zomervakantie jarig hebben.
    Maar ik heb liever in de zomer als rond kerst.
    Maar deze zwangerschap is sowieso niet gepland, dus ook geen rekening gehouden met de uitgerekende datum.

Deel Deze Pagina