om er gek van te worden......

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sandy25, 18 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    Hoi,

Het is echt om er gek van te worden..... Ik heb mezelf 28 mei (werd toen ongi) voorgenomen om niet meer te luisteren naar de nep symptomen die je lichaam produceert.

Maar nu doe ik het onbewust toch weer... Nu heb ik normaal gesproken een dag of 5 voor mn nod gevoelige borsten.
    Nu heb ik sinds maandag hele pijnlijke borsten terwijl ik pas de 23ste ong. moet worden. Afgelopen maandag een beetje bruinig slijmverlies gehad eenmalig. Gisteren liep ik in de stad en had ik een beetje een drukkend gevoel in mn onderbuik, en nu ben ik aan het werk en voel ik een soort lichte krampjes naar mn liezen toe. Ook heb ik na het eten zo'n behoefte aan slaap. Hier wordt je toch gek van......

Testen heeft geen nut want het is nog te vroeg en zal wel weer negatief zijn en ik moet nog 8 dagen wachten voor mn nod.

AAArrrgggghhhhh gek wordt ik ervan die onzekerheid...

Zo ben t even kwijt

groetjes
    sandy

2. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Hoi Sandy

Vervelend is dat he! Ik heb er momenteel ook last van! Ik slaap nauwelijks omdat ik steeds hoop dat ik zwanger ben. Die onzekerheid is zo frustrerend. Ik ben nu net 2 dagen overtijd. Ga denk ik straks toch maar een test halen. Heb gelezen dat er vele mensen geweest zijn die het al voor de nod gedaan hebben, dus ik haar toch maar een gokje wagen. Wat ook zo vervelend is is dat je elke keer als je iets voelt denkt: zal dit een zwangerschapskwaaltje zijn... Wordt er helemaal gek van!
    Zo en dat ben ik even kwijt ;)

Groetjes Lexy

3. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Hier nog zo een! Ik denk al van alles te voelen en ben dan weer als een idioot het hele forum aan het uitpluizen :) Voel al een paar dagen steeds krampjes in mijn buik richting mijn liezen, heb vlagen van misselijkheid en darmkrampen. Ook heb ik de laatste dagen steed last van lage rugpijn terwijl ik dit normaal eigenlijk nooit heb. Last van mijn borsten heb ik niet echt (al creeer ik bijna beurse borsten door er steeds aan te voelen haha) Als ik hier zo lees denk "wat ken mij het schelen, gooi er gewoon een testje tegenaan". Maar mijn verstand weet dat het onzin is en dat ik gewoon geduld moet hebben..... Pffffff Heerlijk om ff te zeuren!
    Ik hoop natuurlijk wel dat we allemaal gewoon zwanger zijn!

4. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    Weet je wat het stomme is, elke maand denk ik wel wat te voelen. De ene keer, drukkend gevoel dan wordt ik weer ongi dus de volgende maand als ik weer een drukkend gevoel krijg denk ik ooohh das niks maar dan krijg je er weer iets nieuws bij veel plassen en dan is het weer niks, er komt elke maand (zo lijkt het althans) weer wat bij.

En inderdaad bij elk iets wat je voelt heel het forum doorlezen. Maar zo blijkt maar weer hoe welkom eigenlijk het kindje wel is.

5. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Welkom is het zeker! Maar toch vervelend soms hoe het je leven kan beheersen. Gelukkig zijn er velen met ons die de onzekerheid delen. Ik moet wel iets heel ergs bekennen... Heb me net niet kunnen beheersen en heb een test gedaan. Negatief natuurlijk, is ook nog veeeeeeeel te vroeg. Voel me nu een beetje een sukkel en baal enorm van mezelf. Heb nu met mijzelf afgesproken dat ik dat nooooooooit weer doe en mag nu niet eerder dan nod testen. Wat een idioot ben ik zeg!

6. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    hoi dames ik kan jullie echt hellemaal begrijpen
    zo heb ik ook 3 maanden gezeten ben ik nu zwanger ja of nee
    echt erg is het,,,
    en in de 3 de maand toen was ik er niet mee bezig en toen was ik opeens 5 dagen overtijd :confused:
    ik dacht zou het

en ja hoor :D ZWANGER

probeer er niet te veel mee bezig te zijn, al zeg ik het zelf :rolleyes:
    je lichaam kan je heel erg voor de gek houden als je er mee bezig bent

veel sucses iedereen

7. Luna 888

Luna 888 Actief lid

16 jun 2008
    149
    0
    0
    Hey Dames

bij mij is het ook zo, wij zijn de vierde cyclus nu en ik voel ook elke maand iets anders. Vorige maand wist ik op voorhand dat het niks zou worden maar nu voel ik me plots heel erg zeker. Gisteren was ovulatiedag en nu heb ik sinds een paar dagen, vooral 's morgens hevige krampen en diarree. 's Avonds komt het terug maar in mindere mate maar dan is er ook hoofdpijn bij. Lage rugpijn: check ... en ah ja 's morgens is mijn neus verstopt, wat ik anders nooit heb. Normaal heb ik een week voor mijn Nod pijnlijke borsten en dat heb ik dan nu weer niet. Ik heb, geloof ik, ook al andere forums met dit onderwerp vanbuiten geleerd.
    Zucht, er niet mee bezig zijn is zoals 'je mag nu vijf minuten niet aan een roze olifant denken'!

Ik hoop voor jullie en voor mezelf dat het snel in orde komt zodat we niet 'mental' worden.

Lieve groetjes

8. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    heey houmar,

Je hoeft je niet te schamen hoor! Ik heb vandaag mezelf ook niet kunnen beheersen en heb ook een test gedaan. Midden op de dag, redelijk veel gedronken en ook nog eens veel te vroeg! Mijn vriend heeft wel gelijk 1 extra gekocht zodat ik later weer een keer kan testen.

En dat met die kwaaltjes... dat heb ik ook. Heb ook geen last van mijn borsten (wel een tijdje terug gehad dat ze heel gevoelig waren, nu al even niet meer), heb ook last van hoofdpijn en volgens mij ook iets andere steken in mijn buik... maar ja zal wel niet aangezien de test negatief aangaf. Zit nu ook continue te voelen aan mijn borsten of ze toch niet gevoelig zijn, dus dat van die beurse borsten haha daar kan ik mezelf helemaal in vinden! Frustrerend dit allemaal!

9. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Thanx lexy4!
    Fijn te horen dat er meer zijn die zich niet in kunnen houden :) Hopelijk snel een positieve test!

10. Litsa

Litsa Lid

18 jun 2008
    12
    0
    0
    Verkoop medewerker
    Gorinchem
    hoi hoi,

Nou ook wij zijn bezig en ja hoor.. ook ik heb de symptomen.. Menstruatiepijn terwijl ik nog een week te gaan heb en voel deze pijn in mijn buik al sinds maandag. Als ik terug kom van mij werk ben ik gebroken terwijl ik anders altijd vol energie zat.. Vooral s´avonds misselijk enzo maar weet je wat het is Ik durf er nog niet zo veel van te denken. Ben bang dat het allemaal maar tussen me oren zit ofzo snap je..? Ik wil het zo graag en als je dan misselijk ben ben je bijna blij ofzo! haha Het is bij ons pas de eerste keer want ben vorige maand pas gestopt met de pil. Weet dat het niet ineen keer kan lukken en dat er een tijd overheen kan gaan maar toch nu is het allemaal zo spannend he.. Volgende week zaterdag mag ik pas testen maar kan echt niet meer wachten. Vrijdag 27 juni eerst me vrijgezellenfeest en de zaterdagochtend testen.. zou toch mooi zijn om net zwanger te zijn op je trouwedag.. Nou meiden.. Allemaal veel succes ermee ;)

xx

11. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ben ook bang dat het tssen me oren zit , maar ben wel veel zekerder erover.
    Hoop zo dat het voor ons allemaal raak is.

12. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Idd meiden, het zal mooi zijn als we over een tijdje kunnen vertellen dat we een positieve test in onze handen hebben! Ik duim voor iedereen!
    Het is misschien lastig om gelijk na de pil al zwanger te raken, maar niks is onmogelijk hoor... kans is wel kleiner, maar wie weet! Succes!
    Geniet lekker van je trouwerij!

Groetjes lexy

13. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Overbodig te zeggen dat ik me helemaal herken in jullie verhalen (anders moest ik hier niet zijn!)

Zeg het al lachend tegen m'n vriend als ik een vlaag van misselijkheid voel, zit de laatste dagen meer aan m'n borsten dan m'n vriend (nog nooit gebeurt! :) ), over m'n buik ga ik zelfs niet beginnen en voel me zo rustig en gelukkig...dat is nog het 'vreemdste' van alles!
    Ben zooo benieuwd! Hoop dat we straks allemaal samen naar het topic met maart-mama's mogen, hoop het zooooo hard!

Blijf ook maar ovulatietesten doen want bij sommigen waren die positief omdat ze zwanger waren...bij mij nog niets...

Liefs en hoopgevende knuffels voor jullie allemaal!

14. Luna 888

Luna 888 Actief lid

16 jun 2008
    149
    0
    0
    hey hey,

het kan zijn dat je van ronde 1 na de pil zwanger bent hoor. Bij een vriendin van me was dat het geval.

Ik kon niet wachten en vanmorgen toch ff een testje gedaan... negatief natuurlijk want is echt nog veeeeeeeeeeeeeel te vroeg. Ik herken ook wat je zegt over 'ik voel me rustiger en gelukkiger'.

Ik hoop mee voor jullie!

15. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik moet toegeven dat ik gisteren ook weer een test heb gekocht (just in case) moest me wel heel erg inhouden om t niet te doen.

Aangezien ik nog 5 dagen moet wachten, had ik gisteren avond toch weer iets nieuws erbij. Gister avond ben ik even wezen plassen en toen zat er een beetje bloed tussen het slijm (sorry). Vandaag helemaal niks meer. Toch duurt het nog 4 dagen voor ik ongi moet worden. Mn borsten doen ook nog mega pijn terwijl ze eigenlijk meestal een beetje gevoelig zijn. Gisteren moest ik ook even bukken om iets op te pakken van de grond en toen voelde ik een behoorlijke steek rechtsonder in mn buik daarna ook heel lichtjes een beetje duizelig echt heel miniem. Maar ja, het is maar afwachten.

Is er nog iemand die zich deze dagen niet heeft kunnen inhouden met testen? Ik moet echt zo mn best doen om t niet te doen

16. Luna 888

Luna 888 Actief lid

16 jun 2008
    149
    0
    0
    ja, ik heb het ook elke maand. Ik geef veel te veel geld uit aan zwangerschapstesten... en dan teleurgesteld natuurlijk. Maar ja wat wil je? Soms helpt het ook om je weer met beide voeten op de grond te houden want je gaat soms wel zweven. Je voelt vanalles en maakt jezelf gek. Als je dan staart naar een nagetieve test (tot je er blind van wordt om toch maar een tweede streepje te zien), ontnuchter je wel even en denk je 'och ja'.

Misschien moeten we proberen om die testen aan te geven aan de belastingen? :)

Dat beetje bloed, vlak voor je menstruatie, kan de innesteling zijn.

17. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hier nog één met deze maand weer allerlei verschijnselen om (bijna) gek van te worden. Pijnlijke opgezette (.)(.) , gevoelige steekjes in de liezen en steekjes links in de buik. En verschrikkelijk moe.

Ik hou mijn langste cyclusdag aan en ga dan pas testen dit keer. (als het me lukt hihi) :D

18. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    @ Yach,

Jij hoeft nu ook nog maar 3 dagen te wachten!

Ik nog 5 dat duurt inmens lang.

@ Luna 888,

Daar durf ik eigenlijk niet eens op te hopen. Misschien dat ik dit keer voor het eerst 5 dagen te vroeg ongi wordt zul je net zien. Ik moet het de 24ste worden uitgaande van 28 dagen. Ik weet het gewoon niet meer. Als ik nu zo al mn symptomen op een rijtje zou zetten dan zijn dit ze:

hele pijnlijke (.)(.)
    moe
    gisteren beetje bloed
    gisteren flinke steek rechtsonder buik
    last van krampjes
    diarree al 2 dagen
    dorst
    t gevoel dat je ontzettend moet plassen en dan komt er maar een klein straaltje uit.

Zo onzeker wordt je hier van.

19. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hey Sandy, ik kan maandag al testen. En nu maar hopen dat de duiveltjes wegblijven. Ik had het precies hetzelfde als jij toen ik 5 dagen moest wachten dacht ik 'pffff zo lang nog? :rolleyes: ' maar nu komt het aardig dichterbij.
    Voor je het weet zijn die 5 dagen zo om meisje.

En dat beetje bloed kan zeker innesteling zijn hoor! Spannend zeg. En diaree en dunnere ontlasting heb ik ook last van. Maar ik denk nu dat mijn lichaam weer een spelletje met me speelt zoals altijd.

We blijven desondanks negatieve gedachten hopen dat het eindelijk raak mag zijn voor ons allemaal . Dus hopen moet je vooral blijven doen, hoop doet leven ;)

20. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Ik maak mezelf ook nog steeds gek!
    Heb momenteel niet heel veel last. Mijn borsten zijn veel gevoeliger dan ze normaal zijn en voelen ook iets gespannen. Verder voel ik vooral mijn buik, dan weer een steekje dan een pijnscheutje in mijn lies. Ik heb het idee dat ik dat normaal niet zo heb maar misschien let ik er dan minder op. Hou het in ieder geval allemaal bij zodat ik de volgende keer wat meer richtlijnen heb. (al hoop ik natuurlijk dat er voorlopig geen volgende cyclus aankomt :)

Deel Deze Pagina