Steken onderbuik/boven me muts

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door SuuuS, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Ik heb nu een week voor me NOD last van steken in me onderbuik/boven me muts....

Herkent iemand dit of kan iemand me zeggen wat t eventueel is?!?!
    :rolleyes:

2. Olly

Olly Actief lid

27 jan 2008
    322
    0
    0
    hoi, zie de topic Nog steeds 'bandenpijn'/zwaar gevoel na de eisprong

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    "bandenpijn/zwaar gevoel" klinkt ook iets minder banaal dan "onder me muts" :rolleyes: dan krijg je wat meer serieuze reacties denk ik! ;)

4. Olly

Olly Actief lid

27 jan 2008
    322
    0
    0
    haha, nou muts kom dan maar lekker hier beppen.
    'k was vandaag ook nog misselijk en vreselijke zweetaanval.... zucht..

5. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Jahaha sorry, kon het niet anders uitte ;)

Ben zo misselijk en heb echt zo'n pijn aan mn borsten.... en eigenlijk wil ik nog niet zwanger zijn :oops:

Dus stiekem hoop ik echt op een ongi maandag!

6. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    ?
    waarom wil je nog niet zwanger zijn? dan had je toch voorzorgsmaatregelen kunnen nemen?

7. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Ik ben ook aan de pil, maar de ene dag heb ik hm vroeg geslikt en de andere dag laat in de avond... beetje slordig, maar zeker geen dag overgeslagen!

Maar ik ben 19 en me vriend wil nog geen kinderen en ik wil nog hoop leuke dingen doen (vakantie,uitjes,shoppen, enzzzz) :)

Dus ben er nog niet aan toe...
    Maar heb gewoon last van bepaalde dingen die ik normaal NOOIT heb!

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    als het anders is dan anders zou het goed kunnen, maar ik heb zelf ook last van die kwaaltjes als ik ongi moet worden. Maar elk lichaam is verschillend natuurlijk. Ik denk dat er niets anders op zit te wachten tot maandag en dan een test te doen. succes!

9. mona23

mona23 Niet meer actief

Je schrijft op alle forums wat anders, dan wil je weer wel zwanger worden, dan weer niet. Weet je het zel wel meid?
    Een beetje tegensteidig niet.

10. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Idd, is wel een beetje typisch Mona.

Maar als Suus nu zegt dat ze het nog niet wil, laten we dan maar voor haar hopen dat ze gewoon ongi wordt en voortaan de pil wel netjes slikt.

11. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Pilletjes ben ik geen dag vergeten.... maar had gewoon wat tijd verschil.. ene dag 8 uur... andere dag 1 uur... of zelfs volgende dag... maar zeker niet over geslagen...

Gebeurd het, dan gebeurd het..... gebeurd het niet, dan komt mijn tijd nog wel...

I will see!

12. Olly

Olly Actief lid

27 jan 2008
    322
    0
    0
    Hoi, hier vandaag geen last van dingen ineens, maar nu net na het doucen wel weer krampjes onderin...

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.157
    8.133
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dat maakt echt geen moer uit, als het een paar uur later is. Ik slik het ook al 7 jaar lang en dan ook de ene dag om 10:00 uur en de volgende dag om 18:00 uur. Als er maar niet langer dan 12 uur tussenzit.

14. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    pfff nou sorry hoor.... sommige van jullie zijn egt snel aangebrand.... ik peer hm op dit forum want vind er geen ruk aan.... chagerijnige mensen!

15. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Rare reactie. Je vraagt advies en dat krijg je. Als het je niet zint, dan niet hoor. Adios.

16. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Blijkbaar zyn "zij" niet de enige die snel aangebrand zyn ;)

maar goed..komt ook door bepaalde opmerkingen die je neerzet..

Goede reden om geen kinderen te willen op dit moment, zou zonde zijn als je niet meer kan shoppen daardoor ;)
    wat een onzin

17. sallebel

sallebel Actief lid

24 jun 2008
    191
    0
    0
    Limburg
    poeh heyy... jij slikt slordig de pil, krijgt ineen sklachten, vraagt om advies, hetgeen je ook krijgt en dan ineens is iedereen chagerijnig? nee! als jij per se niet zwanger wilt worden moet je zorgvuldiger met je pil omgaan. bij de een kan het minder kwaad dan bij de ander, maar dan nog.. niet gepast hoor jou opmerking...

18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Als ik haar reacties zo lees is ze er idd nog niet aan toe, dus dan is het heel verstandig om nog even geen kinderen te willen.
    Maar ja, waar hebben we het over.. topic kan wel dicht lijkt me.

19. Olly

Olly Actief lid

27 jan 2008
    322
    0
    0
    Nou dan kan deze topic dus gesloten worden.... :( je zou bijna denken dat je toch zwanger bent gezien de hormonen.. :D

20. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Het zal allemaal wel :)
    Ik kijk het allemaal wel aan joh...
    En anders wacht ik gewoon nog even... suc6 iedereen met zwanger worden en zwanger zijn!

Excuses voor mijn gedrag ;)
    ByeBye!

Deel Deze Pagina