Nou vooruit dan, ook nog een kleine bekentenis... Heb vandaag weer een test gedaan, maar ook deze vet nega.... Het zegt eigenlijk nog niets maar ga er nu toch wel rekening mee houden dat het er deze keer toch nog niet inzit
Stom hè, je weet dat je te vroeg getest hebt en dat het binnen 4 dagen perfect mooi positief kan zijn en toch kan je je hierdoor al helemaal triest laten maken... Heb zo'n medelijden met ons...
En..? Nog mensen gek geworden Ik voel me nu eigenlijk wel weer wat rustiger. Stel me er maar op in dat we de volgende ronde gewoon weer aan de klus gaan! Dat helpt wel om het nu iig ff van me af te zetten! Jullie allemaal een fijn weekend ennuh... Laje nie gek makuh
Had daarnet zo'n vreselijke kettingmail aangekregen (stuur dit door en je mag een wens doen die volgende week uitkomt...blablabla...) Gaat normaal zonder pardon de prullenbak in maar heb hem nu toch maar eens doorgestuurd... 3x raden wat ik gewensd heb?!
Het blijft natuurlijk een gok , poging 1: een beeb? poging 2: een beeb? poging 3: een beeb? ..... en is mijn antwoord juist?
@ elke: Irritant he al die doorstuurmail. Bij mij gaan ze ook altijd zonder pardon de prullebak in! Tegenwoordig lees ik er echt geen eentje meer. Ik hoop natuurlijk wel dat het voor jou effect gehad heeft. Stel je voor dat je wens toch uit gaat komen, dan zal je toch altijd de doorstuurmailtjes gaan lezen en doorsturen! Ik duim voor jou!
Nu ben ik echt ff gek geworden... Mijn ongie heeft zich vandaag onverwacht aangekondigt... Grrr. Ook nog eens 3 dagen te vroeg.
Nou mensen ik hoop dat er iemand is die mij hier een beetje mee kan helpen. Ben al vanaf maandag s'morgens en s'avonds misselijk. Heb donkere kringen om mijn tepels. Heb enorme last van me ogen. Vettig haar. Vertopte neus Hoge temp. Kan geen koffie meer zien en me sigaretten raak ik ook bijna niet meer aan. Stemmingswisselingen , lekker emo ook Gevoel alsof er vanalles gebeurd in me bui krampjes, steekjes, rommelende darmen. Ook steekjes in me li lies, Eerst was ik aan de diaree(srry) Maar nu heb ik last van obstipatie. Gister 3 dagen voor mijn nod had ik wat lichtbruin/beige afscheiding in m'n string. Ben heel erg moe kan de hele dag wel slapen . heb last van me rug . Veel bultjes ineens op me voorhoofd die af en toe jeuken,Nooit eerder gehad. geen zin in eten , maar heb wel een soort honger gevoel.heel apart Kan iemand me helpen ik weet het niet meer hoor, heb vorige week al wel 2x getest maar dat was te vroeg natuurlijk. Kan je lichaam je zo voor de gek houden dat je na een waslijst met syptomen niet zwanger bent. Ik heb geen pil gebruikt, en het is ook niet echt een keus om zwanger te worden , maar mocht dit zo zijn, dan zijn we er superrrrrrrrrrrrr blij mee hoor.
Ook ik ben vandaag 2 dagen overtijd, heb al 5 dagen last van krampjes met name links onderin mijn buik. Zo spannend is het, ik durf niet eens meer naar de wc. Over 5 dagen testen, ik hoop het zo!
@ Daantje: Ik heb ook een aantal kwaaltjes gehad de afgelopen dagen. Zo had ik last van hoofdpijn, slecht slapen, borrelend gevoel in mijn maag, duizelig, erg moe en rugpijn. Ik ben er weer een levend bewijs van dat mijn lichaam mij totaal voor de gek gehouden heeft! Ik ben dus vandaag ongi geworden, klote! Het was voor mijn vriend en mij ook nog niet overduidelijk de keus om zwanger te worden (voor mij inmiddels al wel) maar het was wel meer dan welkom geweest! Maar helaas niet deze maand iig. Groetjes
hmzz oke das indd klote zeg dat je lichaam je echt zo voor de gek kan houden terwijl je er nog niet eens heel erg mee bezig bent,bah mja niks aan te doen.. Ik had wel net toen ik na toilet ging bruine afscheiding tampontest gedaan en daar zat ook alleen bruine afscheiding aan . weet iemand wat dit kan zijn
@Lexy: idd, die mailtjes zijn echt vreselijk irritant! Mijn 16-jarige nichtje blijft er maar doorsturen...pfff...maar om de één of andere reden durf ik ze nu niet zo goed niet doorsturen... Vind het zoooo stom van mezelf want is puur bijgeloof (maar ja, dat zijn die pendels eigenlijk ook wel een beetje hè...). Ach ja, de mensen die hem van mij dan aankrijgen, moeten hem dan maar direct deleten! Bruine afscheiding is waarschijnlijk oud bloed, heb nadat ik met m'n pil gestopt was, ook weinige keren echt zuiver bloed gehad. Wisselde soms van dag tot dag... Misschien kan je het een keertje aan de verloskundige vragen via dit forum... Lieve groetjes!
Ik heb nog nooit geen pil gebruikt , maar wrom krijg ik danoud bloed? van de vorige menstruatie? Dus nu zit mijn ongie er dus toch echt aan tekomen? of kan het toch een innesteling zijn?
Ik denk dat het misschien ook een innesteling kan zijn maar anders moet je eens via 'zoeken' innesteling typen en dan kijken wat je daarover vindt... Ik hoop voor jou dat het innestelingsbloed is! Succes!
hey dank je voor je reactie ik ga snel eens ff een beetje zoeken, niet te veel natuurlijk want maak mezelf gek hier hahah thnx
Hoe meer je hier leest, hoe meer je voelt en dan lees je plots dat er vele zijn die helemaal niets voelden en dan denk je... hmm zou ik het nu toch allemaal niet voelen?! Pfffff.....