Oh wat klinkt dit allemaal lekker bekend... Ik ben aan het wachten op wat aan het einde van deze week komen gaat. En ik maak mezelf onderhand gek... Maar ja... dat deed ik vorige cyclus ook en ook toen was het niets. Dus ik probeer me maar voor te houden dat het deze keer ook niets is, al is dat lastig! Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die hier last van heeft
Ik voel nu écht wel meer dan vorige keer, voel me echt misselijk en heb last van m'n buik maar heb ook een enorme verkoudheid dus denk dat ik gewoon een beetje ziekjes ben... Maar ik hoop natuurlijk dat het meer is dan dat... Zou zo graag al eens een keertje testen... Maar probeer mezelf nog wat in te houden...
Ohoo dus voor jou ook al zooo spannend! Ik voel ook erg veel op dit moment zoals je ziet en ben ook verkouden geworden maar voel me nu al vreemd en ziekjes vanaf vorige week maandag moet toch een keer minder worden. Hahha ja inhouden is moeilijk ja heb per ongeluk donderdag ook getest mja negatief natuurlijk was te vroeg. nou veel s6 meid duim voor je
& @ Daantje: Meiden, wat toevallig. Ik ben vorige week vrijdag ziek geworden. Had ook een behoorlijke verkoudheid, nog steeds niet over trouwens. Ik meende ook dat ik alle kwaaltjes had van een zwangerschap, wel met in het achterhoofd dat het misschien zou kunnen komen omdat ik ziekjes ben/was. Elke keer voelde ik weer wat nieuws, wat ik normaal gesproken niet heb bij het ongi worden. Maar zoals jullie gelezen hebben is het bij mij toch niet doorgezet naar een zwangerschap, maar naar ongi. Bij mij was het dus een mengelmoes tussen ziek zijn en ongi worden. Ik hoop natuurlijk dat dit niet voor jullie geldt, maar houdt het in het achterhoofd. Bespaard jullie misschien een week slapeloze nachten die ik er wel van gehad heb. Hoop dat ik vannacht voor het eerst weer normaal kan slapen. Ik duim voor jullie! En natuurlijk duim ik ook voor de rest die zwanger probeert te raken. Groetjes Lexy
& @ Daantje: Meiden, wat toevallig. Ik ben vorige week vrijdag ziek geworden. Had ook een behoorlijke verkoudheid, nog steeds niet over trouwens. Ik meende ook dat ik alle kwaaltjes had van een zwangerschap, wel met in het achterhoofd dat het misschien zou kunnen komen omdat ik ziekjes ben/was. Elke keer voelde ik weer wat nieuws, wat ik normaal gesproken niet heb bij het ongi worden. Maar zoals jullie gelezen hebben is het bij mij toch niet doorgezet naar een zwangerschap, maar naar ongi. Bij mij was het dus een mengelmoes tussen ziek zijn en ongi worden. Ik hoop natuurlijk dat dit niet voor jullie geldt, maar houdt het in het achterhoofd. Bespaard jullie misschien een week slapeloze nachten die ik er wel van gehad heb. Hoop dat ik vannacht voor het eerst weer normaal kan slapen. Ik duim voor jullie! En natuurlijk duim ik ook voor de rest die zwanger probeert te raken. Groetjes Lexy
Hela! Ja, met iedere dag die er voorbij gaat, raak ik er meer en meer van overtuigd dat ik wss niet zwanger zal zijn... Probeer mezelf voor te houden dat het allemaal in m'n hoofdje zit en dat ik gewoon wat ziekjes ben. Maar ik ben niet zo goed in naar mezelf luisteren... Ach, volgend jaar rond deze tijd hebben we allemaal een dikke buik of een klein boeleke en denken we met een glimlach op ons gezicht terug aan deze (ingebeelde?) klachten! Slaap lekker allemaal! Liefs...
Ik ben ook helemaal het boekie zoek..gisteren getest na 7 dagen overtijd en weer negatief..tenminste dat denk ik..zag wel een superlicht streepje maar dan moest je de test echt schuin in het licht houden. De buikkrampen houden aan..onderrug doet pijn..en mn borsten doen ook steeds raarder. Gisteravond was ik er heilig van overtuigd dat ik ook zwanger ben..en daarom haal ik vandaag na het werk maar weer een test..heb al CB gehad en van de trekpleister..denk dat ik nu maar voor predictor ga..maar heb niemand hier nog over gehoord. Ik wordt werkelijk gek van mezelf..10 jaar aan de pil..geen intentie om zwanger te worden, enkele keren de pil vergeten..en nu voor het eerst overtijd. Meiden allemaal succes!
1 Week voor mn NOD heb ik last van: - erge hoofdpijn - erge moeheid - beetje licht in me hoofd - pijn aan de zijkant van me borsten - opgezwollen buik wat ook blijft en niet weggaat wat meestal met menstruatie weleens is - steken/krampen onderin me buik (recht en links) - misselijk met vlagen Zou het zo zijn?!? Of toch niet?!?!
Begin hier nu echt mezelf helemaal gek te maken.... Ik hou mezelf voor dat ik er niet al te hard op moet hopen en er ook niet vanuit moet gaan dat het positief zal zijn, maar bij iedere mogelijke symptoom denk ik: zie je, dat gaat goed komen! Niet slim, ik weet het, want des te groter is de teleurstelling als het niet zo is. Nou ja... een lekker druk weekend voor de boeg, dus voldoende afleiding En maar geduldig afwachten op wat er komen gaat!