Een symptoom?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door OemOethmen, 20 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OemOethmen

OemOethmen Actief lid

13 jan 2008
    164
    0
    0
    Hi Ladies,

Sinds gisteren voel ik een rare vermoeidheid en slaperigheid.
    Ik hoef maar op de bank te gaan liggen en ik ben al weg, ook als er iemand tegen mij praat, ik val dan gewoon in slaap, zonder dat ik het in de gaten heb.
    Heb met mijn vorige zwangerschappen ook gehad, maar dit keer heb ik verder geen bijzondere klacheten dan de vermoeidheid en slaperigheid en beetje buikkrampen.

Weet iemand of dit een zwangerschapssymptoom is?

Hoor ut graag van jullie...

2. TamaraP

TamaraP Lid

16 jun 2008
    59
    0
    0
    verkoopster
    Hilversum
    Tja het is bij iedereen natuurlijk verschillend en elke zwangerschap is anders zeggen ze. Ik ben ook erg moe en ik heb een heel erg raar gevoel in me buik doet geen zeer maar er gebeurt wel iets het is niet te omschrijven en soms enorme steken maar dat schijnen de baarmoederbanden te zijn pffffff nou succes meid

3. OemOethmen

OemOethmen Actief lid

13 jan 2008
    164
    0
    0
    Ik heb nu ook last van veelvuldig naar t toilet (ben afgelopen 2 nachten daarvoor moeten opstaan) en heb meer vochtverlies, bij het naderen van menstruatie zou t minder moeten worden nietwaar?

4. twinnie

twinnie Actief lid

13 jun 2008
    304
    0
    0
    Moeilijk he? Het kan allemaal maar we moeten maar wachten, wachten, wachten..........

5. OemOethmen

OemOethmen Actief lid

13 jan 2008
    164
    0
    0
    Vandaag test gedaan, eerst gaf deze positief aan en nu negatief... (dus na het laten staan van de test).

Wat is dit?

6. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Wat gek, dus eerst positief en daarna verdween het lijntje. Verdween het lijntje binnen de aangegeven tijdstip of daarna?
    Probeer anders overmorgen nog een testje te doen op je NOD? Ik hoop dat het echt raak voor je is :)

LFS yach

7. OemOethmen

OemOethmen Actief lid

13 jan 2008
    164
    0
    0
    Hoi Yach,

Nou ik hoop t niet, dat het raak is. Wil het alleen weten voor mijn gemoedsrust.
    Ik heb 3 miskramen gehad en nog 1 erbij zal het alleen maar erger maken.
    Maar dit had jij natuurlijk niet kunnen weten.

Ik zal ook niet meer testen. Ik zie wel mijn menstruatie verschijnen en zo niet, dan zie ik t wel weer.

8. sallebel

sallebel Actief lid

24 jun 2008
    191
    0
    0
    Limburg
    oehjjj das vervelend zeg, maar dat je al drie miskramen hebt gehad, zou toch niet meteen willen zeggen dat deze evt dat ook zou worden. lijkt me idd vreselijk. eentje is al te veel... heel erg voor je vind ik dat

Deel Deze Pagina