Ehm .. het is wel een tijd geleden dat dit topic bestaan heeft. We hebben er best veel plezier aan gehad en hadden veel steun en lol met en aan elkaar. Ik zit er aan te denken het weer op te pakken, maar dan hebben we nu inmiddels onze kidjes al uit ons buikie he. We mailen ook wel, maar misschien is dit ietsje makkelijker en toegankelijker voor de paar meiden, waar niet mee gemaild wordt zeg maar. Ik heb er wel zin in meiden, dus kom af en toe weer eens koekeloeren. Druk of niet druk ..., veel of weinig schrijven. Het maakt niet uit, maar het is toch leuk weer contact met elkaar te hebben. Zijvandehoek kijkt er wel weer naar uit
Inderdaad lang geleden....... kijk nog wel eens met heimwee terug als ik eerlijk ben..... denk zelf dat dit wel wat toegankelijker is als mailen..... moet eerlijk zeggen dat ik forummen.. wel eens doe tijdens het geven van een "hapje"..... en voor een mail beantwoorden.... eerder "echt voor moet gaan zitten"..... tja.. en wat schrijf je dan...
Wij hebben het er vanavond over dat het ondanks de drukte met de jongens. Echt druk! Dat er rust in huis komt. Het is toch fijn dat Sil alweer 9 maanden is. Overigens moet ik weer een ... hoe heet zo'n ding. Zo'n ... nou moe ... kan er niet op komen. Zo'n lijn die aangeeft hoe oud de kinderen zijn.
Staat dit topic eigenlijk hier wel goed...?? Dacht dat dit gedeelte alleen voor de maandtopics was... ?? (weet niet hoor..)
hier hetzelfde... maar pas sinds kort... de kleinste slaapt natuurlijk nu sinds een maand pas door... vervolgens heb ik gebroken nachten gehad, vanwege... buikgriep, pseudokroep... en andere zaken... Gisteren had trouwens de oudste heel zn bed onderkotst... Hij heeft nu toch ook weer een luier aan... want 2x per nacht zn bed verschonen was ook niet leuk meer..... meisje doet het wel gewoon goed... maken we niet eens meer savonds wakker.... borstvoeding geheel gestopt.. dus lichaam is nu pas aan t ontzwangeren... en geeft gewoon al meer rust... !! banner... nouja als je wilt...
Huh ben er ff uit ... de maand topics?? Ik bedoel gewoon wij us dat we ons toverstok topic hadden, toen we zwanger waren, but we zijn nu toch bevallen meis
hahahaha... nee bedoel of dit wel de juiste plaats is voor DIT topic..?? moet dit niet bij "clubs" ofzo.. nouja als het niet goed staat, zal een modje het wel verplaatsen...
Banner ... duh, juist ja. Ik merk nog duidelijk dat ik nog heeeeeeeeeeeeeeeel veel slaap in moet halen en daardoor mijn denkwerk/onthoud werk niet ... lange niet optimaal is. But zoals ik al zei "De rust gaat toch komen".
sorry dat ik je teleur moet stellen, maar volgens mij is zwangerschapsdementie na een tweede permanent...... heel herkenbaar..... je hebt ook gewoon een "vol hoofd" van dingen onthouden.... en dat wordt hier steeds meer... afspraken van tandarts, school, sportdagen,..... en nu natuurlijk ook met de trouwerij regelen......
Nu Sil klaar is met zijn operaties, heerst er dus meer rust. De jongens zijn nu beiden ook niet meer ziek en zo. Dat heeft er allemaal best ingehakt. Het door slapen is dus al een tijd geleden, maar het begint er hier aan te komen. Gisteren avond vroeg naar bed, maar toen ik nét tien minuten sliep, begon Sil te huilen en Mees daarop te gillen. Ik Sil gesust en is weer gaan slapen, maar Mees bleek een BENG PLOF luier te hebben, dus HOPPA ff verschoond. Toen weer mijn bedje in. Om 12 uur kwam Sil weer. Hij bleek ook een BENG PLOF luier te hebben, dus verschoond en ben weer gaan liggen. ALleen duurt het dan even voordat ik in slaap val. Gelukkig komen ze (afkloppen) de nacht niet meer. Liever dus eind van de avond dan in de nacht en vanmorgen ben ik om 6.45uur naar hen toe gegaan. Mees was vrij relaxt en begon te praten zingen naar en met Sil. Prima dus. Van mij mogen het er zo meer zijn. Het was al geen 4.30uur meer, want dat kan ook zo zijn. De jongens zijn tussen 4.30 of 7uur wakker
De dementie gaat best wel goed hoor, maar ik heb zo weinig slaap gehad, dat ik moeilijk woorden kan plaatsen. Én het is trouwens zo nu en dan ook SAAI hoor. Jeetje de hele dag met de kids ... heb dan behoefte aan een goed gesprek zeg maar, maar als Hij van de hoek thuis komt, heeft hij geen zin meer in een gesprek, omdat hij deze natuurlijk de hele dag al heeft gehad op zijn werk. DUH
pffff.. 04.30 is wel erg vroeg.....!!! Tja.. dat is wel rot... dat als er iets heerst, je meerdere zieken kindjes hebt.... moet zeggen dat ze hier ook vanalles hebben gehad.... vannacht dus weer opeens overgeven..... echt veel... ennuhhh we hadden erwtjes gegegeten... hahahahaha... nou die waren zo terug te vinden... moet zeggen dat mn moeder zelfs zei, dat er tegenwoordig zoveel heerst.... hier zijn de kindjes meestal rond 06.30 op... en dan alledrie... nouja de wekker gaat dan toch... want tja.. voordat ik ze allemaal aangekleed heb voor school... geloof best dat er nu een last van je af gevallen is, nu de operaties klaar zijn... tis nogal wat!!!!! tja... saai.... begrijp wat je bedoelt... ook al heb je natuurlijk hartstikke slimme kinderen... op niveau praten zit er niet in... ....
Nou, over praten gesproken. Mees gaat als een speer hoor. Echt heel goed, maar ja ... de diepgang is nog niet daar, al is hij errug slim hoor. Zo heej. Sil tataat er ook op los. Of hij roept He en dan he ik terug en daar reageert hij weer op en zo gaat het maar door. Of hij laat even duidelijk weten dat hij er ook nog is als er een gesprek gevoerd wordt ... mm ... toch nog gesprekken in huis Nou ja. Ik ben in ieder geval heel heel heel trots op mijn kidjes hoor. En ik maak veel foto's en ook die moet ik weer in de albums zetten en een boek van laten drukken. Moet nog steeds beginnen. Die van Mees zijn gelukkig af en jullie weten, hoe lang dat geduurd heeft. Als de twee van Sil klaar zijn, ga ik een album maken van hen beiden. Tssssss, tja ... zo zie ik het nu eenmaal
ik moet hier nog aan de albums beginnen...... heb wel tig foto's en alles bijgehouden op de kalenders.... maarja... Ga er maar eens voor zitten.... nouja eerst wat nu speelt... dochter is ook een kletsert... oudste zoon, begint nu ook veel "volwassener' te praten...... is echt zn achterstand aan t inhalen.... wereld van verschil!!