Heej lieffies, hoe is het met iedereen? Heb ook super veel zin in zaterdag! Zo gezellig om iedereen weer te zien. Ben ook echt benieuwd naar alle kleintjes! Dikke kus
Nou nee hoor.. UWV belde me net terug dat mijn werkcoach mijn aantal uren op 40 moet zetten, pas dan krijg ik ww over 40 uur. Ik snap er geen kont meer van! Kan wel janken! Ik krijg nu dus gewoon ww over 24 uur en niemand die me 22 voor 40 uur gaat geven. Wat als ik nu bij mijn werkcoach aangeef dat ik zoek voor 40 uur? Dan heb ik toch een probleem? Want in werkelijkheid wil ik maar voor 24 uur aan de slag. Weet iemand dit?
Ikheid, volgens mij klopt er sowieso geen kont van! Sla ze nog maar eens met dat stuk dat ik gisteren geplakt hebt om de oren. Ze weten gewoon zelf amper hoe het zit. Idioten....
Ikheid: ben het met Debsel eens..er klopt geen reet van!! Kun je het niet aan het webteam UWV hier op de site vragen ook? Ik zou het er niet bij laten zitten! Pak dat stuk van Debs erbij en vertel het ze maar! Je hebt gewoon recht op het 70% van je gewerkte uren! Daar bouw je WW naar op! Wat een gekken zeg :x
Hoi meiden We hebben het huisje gekregen!!! Ben zooooooooooooo blij!! We horen vandaag of morgen wanneer we de huurovereenkomst mogen tekenen en de sleutel krijgen! Spannend!! En dan wil ik natuurlijk veel klussen en voor de kerst daar zitten! Zo, ik ga weer verder werken, maar moest het ff melden. Had het al op hyves gezet, maar nu nog hier natuurlijk.
Dat heb ik gedaan... ik kom er niet uit met mijn werkcoach en met uwv. Pfff! Maar ik laat het er zeker niet bij zitten. Ben nu met rechtswinkel en rechtsbijstand bezig.. Cath: kei leuk zeg! Gefeliciteerd! Echt super! xxx
Ik had gisteren bij het UWV webcare team ook de vraag gesteld en werd daar net over gebeld. Het is dus zo: als je altijd fulltime hebt gewerkt en in de ww zit zou je dus volledige ww moeten krijgen, maar er is een kanttekening, als je in de ww zit en je ook beschikbaar stelt voor die 40 uur krijg je die volledige ww. Maar als je je beschikbaar stelt voor een deel van die 40 uur krijg je dus ook maar een deel van die volledige ww, in mijn geval dus voor 24 uur. Ik heb in totaal vanaf gisteren 10 mensen gesproken, telefonisch en via de mail en ze vertellen me allemaal hetzelfde. Ik leg me er maar bij neer.. Misschien dat ik nog ga overwegen om voor 32 uur te gaan werken, want 24 uur is heeeeeel erg moeilijk! Maar dat zie ik na de feestdagen wel weer hoor.. xxx
tjee zeg wat een gedoe allemaal heidi. ik weet er helemaal niks van! maar hoop voor je dat het snel opgelost word en dat je hopelijk ook maar snel een leuke baan kan vinden! hopelijk tot zaterdag he meid. liefs mies
Maandag een sollicitatie bij een callcenter.. Is niet hetgeen ik ambieer, maar dan ben ik iig wel aan het werk. Ideaal is ook dat het hier maar 5 minuten vandaan is en ikzelf kan bepalen wanneer ik werk en hoeveel, minimaal 2 avonddiensten òf 1 avonddienst en 1 weekenddienst.. Prima te combineren met manlief zijn werk en gastouder. In de tijd dat ik daar werk kan ik opzoek naar wat anders, maar dan ben ik iig wel onder de pannen. Duimen jullie voor me? Hopelijk wordt dit iets.. Hoe is het hier verders? X
ICH BIN DABEI ZATERDAG!!! Boompje planten gaat niet door ivm het weer.. en mama heeft de high tea verzet! Yeah!!!
Heeeeeeeeey Lady's!! Hoe is het hier? Heidi GEWELDIG leuk hey(natuurlijk wel jammer dat het boompje planten niet doorgaat) Cath wel jammer dat jij er niet bent hoor maar snap best dat je huisje nu voorgaat geweldig hey!!Eindelijk weg uit het appartementje!!Is echt genieten hoor!! De rest hoe is t?? Vamorgen met Jade naar cb geweest!!Prikjes gehad was even tranen met tuiten maar was gauw over ben benieuwd of ze er last van gaat krijgen....Poept ze daar 2 x in de broek dus voordat ze aan de beurt was had ik ze al 2 x verschoont haha!! Verder doet ze het super!!Ze heeft alleen een knobbeltje op de achterhoofdje het lijkt een soort kliertje maar hij gaat niet weg dus moeten we toch even mee naar de huisarts!!! Nou lady'ssss kheb echt zin in zaterdag!! Kussie!!
Goed dat je dat ff hebt nagevraagd van het knobbeltje.. Jayden had het ook, is inmiddels weggetrokken, was een opgezette klier. Ja leuk zaterdag! Vind het zoooo gaaf dat ik erbij kan zijn! x
Ja echt leuk ben ook zo benieuwd naar jullie manneke!! Jade heeft t knobbeltje al langer heb t toen ook al keer gevraagd maar hij is nog niet weg!! Oew Jade is alweer wakker maar een uurtje geslapen...Njah vroeg naar bed vanaaf nou ik ben weg kussie!!!
SUPER DAT JE ERBIJ BENT HEIDI!!! Meiden, ik ben er weer vandoor. Gaan met ons mannetje naar opa en oma toe!!!! Hele dikke kus!!! Xx
Nou, morgen 2e gesprek bij het favoriete bedrijf. Vind het wel erg spannend! Heb een kwartiertje gesprek met iemand van de afdeling en voor de rest weer met die fijne meneer. Hopelijk komt het goed. Vandaag belde het andere bedrijf (de mindere van de 2) om te vertellen dat ik het niet ben geworden. Ze bracht het erg moeilijk, vond het helemaal niet leuk en het lag ábsoluut niet aan mij. Alsof ik dat zou denken! Ze vonden het een moeilijke keuze tussen de 3 overige kandidaten waar ik er 1 van was maar... omdat ze dus zo moeilijk konden kiezen, hebben ze gekeken wie uit dezelfde woonplaats kwam als waar het bedrijf is gevestigd en dat was ik niet (ik woon het dorp ernaast...). Tjee hey... Verder zo min mogelijk gezegd, zo verbaasd was ik. Achteraf had ik misschien moeten zeggen; hadden jullie niet kunnen selecteren op haarkleur. Voorkeur voor blond!??? Dan was ik het misschien wel geworden.. Maar goed, eer aan mezelf gehouden. Iemand vroeg me of 'de winnaar' ook vertelt zou worden waarom hij/zij het is geworden. Laten we hopen van niet. Ik zou me niet vereerd voelen te weten dat ik de geschikte kandidaat ben gezien m'n woonplaats.. Hoewel ik liever een extra troef had, vind ik het niet zo heel erg. Zei ook al thuis dat wanneer het favoriete bedrijf waar ik morgen heen moet afhaakt en ik houd dat andere (de mindere die me nu dus heeft afgewezen) nog over en zou het daar worden, dan doe ik het om werk te hebben maar ben ik niet helemaal tevreden over de functie enzo. Dus ergens is het goed zo.. Nou, nu op naar morgen. Als dit het niet wordt ben ik er doodziek van... Het sluit super de super goed aan bij m'n werkverleden en wensen. En met de manager had ik een perfecte klik. Nu nog met die medewerkster. Vind het wel eng dat wanneer die klik er volgens haar morgen niet zou zijn, ik misschien ook dit misloop. Tja, wanneer klikt het in een kwartier... Jakkie! Duimen jullie mee!!! Knuf van Inkie
Inkie: ik duim heel hard voor je meis! Wat goed van Elin! Trusten allemaal! Ik kijk oh oh cherso ff af en duik dan m'n bedje in.. X