Om gek van te worden mama's deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Spannend Ink, heeel veel succes!!!!

Yes Heidi!!! Alleen wel errug zonde van de boom planten, maar dat gaat toch nog wel gebeuren toch???

Hier alles ok. Wat gedoe op het werk, waar ik helemaal simpel van wordt...
    Verder net een berichtje van iemand gekregen dat de pendel klopte... maand en geslacht... freaky....

Kus

2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Joehoe!!!!!!!!!!!!!!!!

Dames nog 1 nachtje slapen!!Leuk Leuk

Heidi meis spannend hoor.....Ik duim duim duim voor je!!

LJ Kun je mij ook eens pendelen!!!Ben benieuwd haha!!

De rest alles goe??!!

Jade heeft vanacht iig goed geslapen ondaks de prikjes toen we ze gisteraaf naar bed deden was het net een gloeiworm maar vamorgen was het weer over!!

Nou ik ga lekker klungelen hoef pas 12u te beginnen en Roy is vrij vandaag!!Oewwwwwwwww heerlijk!

Xx

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

ELJEEEEE: gedoe op je werk? Bah bah! Wat dan? Of horen we dat morgen? Leuk om je te zien!

Jayden is de jongste morgen hè? Maar vast niet de kleinste ;)

LJ: zijn jullie bezig voor een 2e betreft het pendelen?!
    Boom planten gaat wel door, wordt een nieuwe datum geprikt.. Dus dat hebben we nog tegoed. Manlief was best blij dat het niet doorging, zouden we daar staan in de blubber..

Sjaan: ooooh heerlijk, lekker aanklooien tot 12 uur, fijn dat Roy ook vrij is. Hoef je jade niet weg te brengen hè?
    Hoe is het met zijn baan nu?
    Fijn dat Jade lekker heeft geslapen! Jayden gelukkig ook, want gisterenavond as het weer tranen met tuiten..

Cath: moeten jullie veel doen in het nieuwe huis?

Ink: succes meissie! Ik duim voor je!

x

4. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ikheid!!!

Ja heerlijk toch!!Nou Roy heeft vrij omdat ie druk aan t solliciteren is!!Zijn baan loopt 18 januari af!!Maar no worry's met zijn diploma's is er vast iets en anders mag ie binnen dit bedrijf waar ie nu werkt als zzp'er aan de slag!!
    Tuurlijk heb ik liever dat hij een vaste baan heeft!!!

Kussie!!!!

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Komt allemaal goed meis! Werkse straks en tot morgen :D

6. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    Hey lieffie's!!!

Heb zin in morgen!

@mies, wij zijn er rond 10.00....
    Marleen moet op tijd weer terug dus zullen rond 13.00 weer weggaan!

@de rest, hoe laat zijn jullie er allemaal???
    Ik ga zo uit eten met een paar collega's! Van de baas haha omdat mijn collega 10 jaar in dienst is! Extra genieten dus hihi!
    Tot morgen! Xxx

7. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    hey meissie,

Heel goed gesprek gehad, ook met een medewerker wat wel aardig klikte denk ik. Haar dochtertje wordt maandag 1 jaar. Niet dat dat belangrijk is maar we zitten in ieder geval in dezelfde 'levensfase'. Zou leuk zijn als dat meespeelt.
    Nu duurt het natuurlijk gruwelijk lang voordat het woensdag is zeg bah bah.
    Misschien ook een voordeeltje; ze hebben mij gevraagd of ik vrijdag of dinsdag op gesprek kon, ik heb dus voor vandaag gekozen en die andere komt dinsdag. Ik mocht dus kiezen.... maar is het ook een voordeel dat ze mij als eerste hebben gezien??? Daarnaast zei het uitzendbureau dat ze over mij het meest enthousiast waren na het 1e gesprek.

Maar ja, die andere is via via en voor mij moeten ze het uitzendbureau betalen. Dit was overigens absoluut geen reden die mee kon spelen zei die man vandaag maar toch...
    Als je gisteren hoort dat je niet in de woonplaats van het bedrijf woont en daardoor wordt afgewezen... dan kijk ik nergens meer van op he;)
    Tja, het blijft natuurlijk heel veel speculeren.
    Vreselijk!

In afwachting dus weer.

Wij zijn er morgen rond 11:15/11:30 denk ik zo.

Liefs x

8. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    @ink. Fijn dat je er zelf ook een goed gevoel over hebt meis! Ti's wat een baan vinden zo te lezen! Pfffff! Ga voor je duimen hoor lieverd!
    Hoe gaat het verder???
    Gezellig morgen!

Xxx

9. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Smakelijk maaike, altijd extra leuk als de baas betaalt!! ;)

Hoe het verder met me gaat?? is er een 'verder' haha. Heb zoveel gesprekken dat het continu om een baan draait heb ik het idee. Ik denk dat ik rust vind als ik een positieve uitslag krijg woensdag!

tot morgen x hoe laat zijn jullie er?

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Maaike: fijne avond!

Inkie: tja.. moeilijk iets van te zeggen! Maar ik duim iig heel hard voor je!

Ik ben er morgen zo rond 10 uur denk ik.. Tot morgen allemaal!
    Ik ben bankhangen, koffie drinken en knuffelen met mijn grote vent. Kleine vent was zó moe, dus die is na zijn groente naar bed gegaan en die haal ik er straks nog wel uit voor een papflesje..

Fijne avond meiden! x

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja Ink, herkenbaar.. Ook al ben ik nog niet zo lang aan het solliciteren (jij al langer namelijk..) maar ik word er nu al crazy van! Denk ook past rust te hebben als ik eenmaal een plek heb, hoop stiekem dat ik maandag die baan heb als call agent, dan ben ik lekker bezig en zie ik vanuit daar wel verder hoor. Thuiszitten ben ik echt beu! Bah! Zeker met dit weer.. je kan geen kant op.

Nou, nu ben ik echt weg.. tot morgen! x

12. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Wil jullie even heeeeeeeeeeeeel veeeeeel plezier wensen morgen op de date. Vind het nog steeds niet leuk dat ik er niet bij kan zijn :(, maar het huisje moet even voor nu! IN het nieuwe jaar plannen we dan een keer een date bij mij :p

@Ikheid en Ink: ik ga voor jullie duimen meiden!! Hopelijk zijn jullie nu allebei aan het werk straks! Jammer dat ik jullie morgen niet zie.

Ik ga zo naar The Voice kijken! Dus fijne avond meiden en natuurlijk veel plezier morgen!

13. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Vond het gezellig meiden! Bedankt miesje voor je gastvrijheid!
    Leuk ikheid om je te hebben ontmoet en jammer mel en Cath dat
    jullie er niet waren! Ben benieuwd naar de foto's!!!
    En Marleen thnx voor het meerijden!

Zetten jullie de foto's op de Hyves pagina?

Ga nu weer verder bankhangen, schoonouders komen eten en
    schoonzusje is er al!!!

Xxx

14. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ik vond het ook super!! Nils heeft een uur geslapen in de auto en dat kwam wel goed uit, want heb nog 3 kwartier in de file gestaan :( Nu ligt hij op bed, maar hij wil niet slapen (hij zat te gapen en te wrijven en is overduidelijk niet lekker)

Had met iedereen wel effe wat meer willen kletsen, maar dat gaat bijna niet he, met die kleintjes erbij?

In elk geval een hele dikke kus van ons!!!

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hé Maaike,

Ik vond het ook errug gezellig!
    Mies: bedankt voor het openstellen van je (mooie) huis!
    Meiden, leuk om jullie allemaal gezien te hebben! Vond het erg gezellig!

Jayden meteen de fles gegeven en 2 boterhammen en die ligt nu op één oor.

Ik heb me laten pendelen via ZP, volgens haar ben ik in Januari zwanger van een meisje! We shall see!

Fijn weekend allemaal meiden! X

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Debsel: hopelijk gaat ie alsnog slapen.. is het beste medicijn!
    Succes meis!
    Idd, had ook wel meer willen kletsen met anderen, maar ja, volgende keer maar weer! Niks aan te doen.. die kleintjes vragen nu eenmaal veel aandacht.

17. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Nee nils was idd niet in zijn hummetje! Sneu dan he! Maar wat een leuke en lieve kindjes allemaal!!!
    Tja we moeten toch ook opletten hè, die van mij heeft zitten snoepen van de aarde uit de plantenbak! :S troela!!!!

Xxxxxxx

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hahahah die Sennah! En ook erg onopvallend.. heb er niets van meegekregen, kleine deugniet! :D

19. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Het was leuk meiden!!!

Sjaan en ik hadden het erover.. een keer een date zonder de kindjes.. Lekker hapje gaan eten ofzo? Dan kunnen we echt bijbuurten haha.

Fijn weekend!
    x Ink en Elin

20. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    hoe was het bij sinterklaas mies?
    bedankt voor de gastvrijheid!
    x

Deel Deze Pagina