Om gek van te worden mama's deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Hey lieffies!!

Het was idd erg gezellig!!

Heidi waar heb je je laten pendelen ik wil oooohoook de vorige kleer klopte ie??!!

Jade is ff lekker aan t stoeien met papa hihi!!

We hebben turk besteld FOUT haha maar wel lekkerrrrr

Mies nogmaal bedankt voor de gastvrijheid en een heel mooi huisje hebben jullie hoor!!!

Kussie!!

2. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Ik pendel ook, maar moet ik ff wat rustiger zijn (nu wat griepklachtjes, koppijn enzo ;)) dus kan anders voor jullie ook mn best doen?

Thanks voor alles was gezellig, ennuh... Ink... strak plan!

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik heb me laten pendelen door Caruli. Zie mijn onderschrift.
    Goed idee een keer zonder de kids, dan kunnen we pas ècht kletsen! :D

Iedereen fijn weekend! xxx

4. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Nou Joey, voor mij mag je wel pendelen. Ik ben alleen nog helemaal niet bezig met een tweede maar... gek misschien.. ik ben wel heel benieuwd of we ooit weer een meisje krijgen of een jongetje. Kan een pendel dat ook zien? Vast wel..

Je hebt het ooit helemaal goed gehad. Je kon zelfs zien dat ik in verwachting was toen bij Maaike terwijl ik het helemaal niet zag.. Nu zag je niks toch?? (kan echt nie!!)

Haha, gek he.. Ik vind het gewoon heel leuk om al wel te weten. Zo'n onzin dat de verrassing weg is als je al weet wat je krijgt.. Maar gezien ik niet zwanger ben wordt het misschien lastig om te zien..

Fijne aaf meiden. Bankhangavondje!!
    Ons meiske ligt lekker te dromen. Had na het slaapje in de autorit meteen weer verder geslapen in d'r bedje!

Leuk idee he, een keertje met z'n allen weg zonder kids. Leuk idee wellicht voor het nieuwe jaar!

Liefs van Ink

5. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ladiesss!!!

Nils is vanmiddag nog wel aardig opgeknapt en heeft gelukkig ook wat gedronken. Vanavond wel wat gegeten en ook nog z'n avondflesje voor de helft leeg dus.... Was lekker met 'm naar buiten gegaan. Afleiding voor hém en voor mij! ;)

Ik vond het echt super jullie allemaal weer te zien en een date zonder kids lijkt me ook wel wat hoor!! Heel goed idee!! Geen hapjes, vieze luiers, snotneuzen en aarde-eet-momentjes (speciaal voor Sennah!! :D ). Mammie-time!!!!

Mies, echt super bedankt voor je gastvrijheid!!! ;) En je hebt (van wat ik ervan gezien heb) echt een prachtig huis!!!

Nu lekker chillen met m'n manneke op de bank.
    Dikke kussss

6. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hey meis die had stijn ook vanaf zijn geboorte en werd steeds groter maar die is vanzelf weggegaan! maar heb het wel telkens als ik bij de dokter was laten controleren!
    idd een soort kliertje. was gezellie he vanmorgen. en de kids vonden het ook leuk:D
    kus

7. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Gelukkig dat Nils weer wat opgeknapt is!
    Dikke knuf voor hem xxx (zo lief hoe hij met Elin aan het kussen was he.. heeft ie zeker van z'n papa, die kust ook zo met m'n dochter!!! hihi)

8. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    't Is zó'n ontzettende vrijkont. Hoe boos of verdrietig hij ook is, als hij kan zoenen dan lacht hij ALTIJD! ;) Haha!!! En Elin is natuurlijk wel een lekker jong chickie... Heeft 'ie ook van z'n vader; die valt ook op jongere vrouwkes.... :D Hahahahahaha!!!

9. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    graag gedaan meis. Jayden was vanmorgen de kleinste maar als ie straks kan stappen is dat heel anders. kan ie ook lekker mee spelen:D
    maarre zag het ja bij carulli (die naam al veel voorbij zien komen hier op zp) spannend dan. nog paar maanden is dat. hoop voor jullie dat dat mag uitkomen meis.
    fijn weekend verder liefs

10. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hey meis,
    graag gedaan. das wel een heel leuk idee idd om te gaan eten ergens met z'n allen zonder kids:D zo kan je wel eens lekker kletsen he. en zijn we weer is een avondje uit;)
    wat is die elin van jouw toch een knap meiske he. heerlijk.
    heb je je handen vol aan ;)
    nee ben niet meer geweest. stijn sliep nog en ik moest nog stofzuigen en dweilen:( maar goed morgen hebben we er nog twee waar we naar toe kunnen. jullie ook ?gaan jullie ook ergens kijken?
    tot snel weer meis gezellie.
    liefs mies

11. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden, fijn dat het zo gezellig was! Voel me nu een beetje een buitenstaander :(:) Maar ach, volgende keer beter ;)

We zijn vandaag wezen kijken wat we allemaal in huis willen aan tapijt, verf, laminaat, behang en gordijnen enz. Daarna natuurlijk nog langs het huisje, behang afkrabben en even laten zien aan familie en vrienden ;)

Met Kyra gaat het goed. Ze is de laatste paar dagen snel moe en slaapt ook veel. Geen idee hoe het kan, misschien een groeifase?? Ze is wel vrolijk verder en enorm bijdehand aan het worden :D Probeert wat te kletsen, maar het is nog vooral gebrabbel. Papa en mama zegt ze wel, maar verder is het nog gebrabbel. Ze is wel bezig met grenzen verkennen: slaan, knijpen en dat met een dikke lach op haar gezicht. Gewoon kijken hoever ze kan gaan en ja..ze mag niet alles natuurlijk en al helemaal niet slaan of knijpen. Vaak heeft ze aan een strenge blik al genoeg en anders gaat ze van schoot af als ze niet lief kan doen ;)

Ik ga lekker zo m'n bedje in. Ff tv kijken gezellig! Kus voor jullie!

12. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hey meiden

jullie ook bedankt voor alles he, voor de rotzooi en de vuile vaat en de overgebleven snoepjes en de vieze stront en plas luiers
    hahahahaha grapje hoor heb het met liefde gedaan.
    ook bedankt voor de cadeautjes etc had niet gehoeven maar wel hartstikke leuk.
    volgende keer mag weer hoor. maar dat ideetje van ink en sjaan is ook wel heel erg gezellig.
    kunnen we idd lekker kletsen en niet op de kleintjes te hoeven letten! (kunnen de papa's misschien daten met de kids haha)
    ben niet meer naar de sint geweest, want stijn sliep en moest nog stofzuigen en dweilen.
    nu lekker filmpje kijken en lekker slapen straks.en morgenvroeg met stijntje beneden gaan kijken ofdat er wat is zijn schoentje zit.!?
    zal wel een leuke reactie zijn!
    fijn weekend nog allemaal en tot snel weer, en hopelijk ook met cath en melanina!

@cath: en al druk bezig meis. super leuk voor jullie hoor.
    lekker naar jullie zin maken das heel belangrijk.
    dikke kus voor kyra

liefs mies

13. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Lieve lieve cath even speciaal voor jou....Je hoeft je echt geen buitenstaander te voelen hoor(L)!!!!Volgende x ben je er weer lekker bij.
    Jullie zitten straks heerlijk in jullie paleisje!!

Nou ben nu al thuis van het werken het was rustig en alles begon me zeer te doen(oude moeke)En ben best wel moe.....Dus nu lekker tegen mn mannetje aankruipen!!En SLAPEN,,,

Oja Lj je mag mij ook wel pendelen hoor GRAAG...maar pas als je jezelf weer wat beter voelt!!

Xxx

14. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Zeg Sjaantje, zie ik nu dat je overtijd bent????

En inderdaad Cathje, natuurlijk hoor jij er gewoon bij! En volgende keer bén je er ook gewoon bij en kunnen we gezellig met z'n allen kletsen!!! <3

@ all: Nils heeft heerlijk geslapen en dronk na het wakker worden z'n halve beker sap leeg in 1x! :O Ook driekwart boterham, dus das beter dan gisteren. Hij had wat in te halen op drinkgebied blijkbaar! ;) Was wel nog even verontwaardigd, want ik gaf een bekertje 'gewoon' met Optimel en hij zet het in z'n mond en gooit het bekertje omhoog. Een slok in z'n mond, maar ook wat (nou ja.. 'wat'... 'best wel wat') over zich heen. Maar hij verwachtte niet dat er iets uit zou komen! :-D Keek hij echt verontwaardigd. Grappig!!! Hij wilde niet nog een slok.... Hahahaha!! Toch maar wat meer oefenen met een bekertje.

O ja, de tip van oefenen in bad is hier niet zo handig. Hij wil dat wel, maar doet het dan ook met badwater in plaats van het water dat we in de beker geven. Of als hij dan een andere keer in bad zit zonder beker, gebruikt hij een van z'n speeltjes om toch uit het bad te drinken (met olie of schuim....) dus dat is niet zo handig... Ook in bad knoeit hij overigens enorm. Gooit het als het ware in z'n gezicht en krijgt dan ook wel wat binnen, maar ook heeel veeeel niet. :D Komt wel.

Fijne zondag allemaal!!!!! Dikke kussss

@ Maaike; hoe is het met Sennah d'r billetjes????

15. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Hey deb...Ja hihi de banner geeft aan dat ik overtijd ben maarrrrr ik weet niet zo goed wanneer ik vorige maand ongesteld was????Ik dacht dat het nu zo'n 4 weken geleden was heb ook al buikpijn dus zal er zo wel zijn!!

Wat goed van Nils hey!!!Jade is helemaal niet van het brood??!!Wel eet ze graag fruit dus meestal krijgt ze van mij smorgens lekker fruit (probeer brood)En een lekker flesje melk!!

Jade lurkt nog steeds aan de fles...Als ik dr thuis een tuit of een rietjes beker aanbiedt drinkt ze bijna niks????(lui?)haha dus dan pak ik al gauw de gewone fles....beetje fout van mij moet eigenlijk eventjes doorzetten.....Want zoals gister pakt ze alle bekers die ze pakken kan haha!!

Nou jullie ook een fijne zondag allemaal!!

Xxx

16. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    @debs, hai meis! Nou fijn dat nils weer goed heeft gegeten en gedronken! Als ze in ieder geval maar drinken hè, das fijn!
    Met sennah d'r billetjes gaat het iets beter, de 'blaren' zijn weg
    maar ti's nog erg rood! Heb er ook weer met
    poep uit bed gehaald dat werkt ook niet echt mee dan hè!

@sjaan, spannend hoor, ben benieuwd! Misschien ff doorzetten idd met de tuit! Komt vanzelf wel! Uiteindelijk gaan ze toch een keer
    drinken haha!

Kussies

17. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    @ Sjaantje: oeh, toch wel weer spannend dan. Nou ja, nergens op rekenen dan maar. Hoe lang ga je wachten voor je eventueel test??? En wat de fles betreft, ik vind het ook het belangrijkste dat Nils gewoon z'n vocht enzo binnen krijgt. Hoe vind ik dan minder belangrijk. Vandaar ook z'n melk nog gewoon uit het flesje, op schoot bij papa of mama!!

@ Maaike: nee, dat schiet niet op inderdaad. Arme schat. Hier hebben we daar gelukkig zelden of nooit last van, lijkt me echt erg :( Hopelijk poept ze nu effe niet meer en kan het lekker herstellen!!

Kussss

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Maaike: ooh arme Sennah! En met poep uit bed halen helpt dan idd niet echt nee. Hopelijk poept ze nu ff niet zodat het de tijd heeft om een beetje te herstellen.

Sjaan: spannend dan! Niet op rekenen dan maar, zeker als je nu alweer die ongi buikpijn hebt.

Debsel: fijn zeg dat Nilseman alsnog wat heeft gegeten en gedronken! Hij had zeker wat in te halen van gisteren!

Cath: volgende keer beter meis, dan ben jij er ook gewoon gezellig bij! Je moet zomaar zien; straks zit jij heerlijk in je nieuwe paleisje! Heb je al veel geshopt of echt alleen mog maar gekeken enzo?

Uhm, ben ik nu weer bij?

Zo.. papa en mama komen zo deze kant op. Jayden slaapt nog, had om 10 uur fruit moeten hebben.. ach ja! Dan maar wat later.
    Wat een pisweer hè! Jakkes! Lekker binnen blijven dus..

Iedereen fijne zondag!

Inkie, ik duim nog steeds voor je hoor! Woensdag weet je meer hè?

X

19. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Ja woensdag weet ik het...
    spannund!

Ben vandaag even naar het kindje van een vriendin wezen kijken. Ik heb nog nooit zo'n kleintje gezien!
    Prachtig plaatje.. en kriebel de kriebel.. ;)

x

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Misschien op kort termijn een 2e kindje bij jullie Ink?
    Ik duim voor je!

Duimen jullie ook voor mij voor morgen?

Gossie, manlief ligt ziek op de bank.. :(

X

Deel Deze Pagina