Oh Debsel, ik heb 'm gevonden en meteen besteld bij Bol.com! Thanks meis! X Sjaan: 6 dagen overtijd! Hellooow?! Nog een testje?
Ik kan het gewoon niet geloven!!Denk dat ik vanaaf idd ff de kruidvat test ga halen!!Deze is van de apotheek.... OWWWWW wat erg dit??!!!Vorige keer half jaar(is nog niks)en dan nu 1 ronde??!!! Ik hou jullie op de hoogte... Xxx
Hahahaha, moet zo lachen.. Ja haal die van KV en doe nog ff een test. Pffff spannend meis! Houd ons op de hoogte ja! X
Nou Sjaan ik zie ook wat hoor!!! Jeetje wat spannend weer! En ja, er hoeft er maar 1 de goede richting op te zwemmen inderdaad Haal die van KV en doe nog een test in de ochtend (he shit dat ik dat dan niet meekrijg, want ben morgen naar CP). Maarre...als je heb getest morgen of zaterdag, sms me dan even!! Wil wel weten hoe het afloopt he Echt spannend hoor!! Trouwens, heb je die foto wel gemaakt binnen de tijd dat je moet kijken? Want na 10 minuten mag je niet meer kijken toch, omdat het dan een indrooglijn kan zijn
hey sjaan wwhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............. zie het ook hoor meis! ppfff zal het waar zijn. probeer het morgen nog eens ja. spannend meis, wat zegt je ventje ervan? liefs mies
Hihi thanks lady'S ja heb m binnen de tijd gemaakt....maar heb die van kv gehaald en doe morgen vroeg nog 1!!Mannetje vindt t ook spannend maar die wil toch ook iets meer bevestiging net als ik haha!! Cath doe ff je nummer nog xtje want heb andere telefoon en mis een aantal nummers!!!!! Nou kga even lekker banken!!! Xxx
Waaaaaaah, meiden, ik ben net thuis, maar ik MOET effe reageren op het berichtje van Sjaantje!!!! O MY GOD!!! Ik zie 'm ook!!! Jeetje joh... Morgen gelijk effe posten als je getest hebt he Ben razend benieuwd maar weet eigenlijk al wat daar uit gaat komen... Voor de rest: dikke kus ladies en Cath: have fun in CP!!! Nils is erg zielig en heeft bijna niet geslapen vandaag. Op advies van de huisarts (waren we heen vanwege giga 'gewone' bulten in z'n nek en achter z'n oor - blijken opgezette lymfklieren te zijn omdat die hard aan het vechten zijn tegen de waterpokken) een zetpilletje gegeven en nu hopen dat hij goed slaapt bij opa en oma. Wíj kunnen in elk geval lekker slapen! (hoewel ik 'm wel heel erg mis...) Welterusten meiden!!
Nilsje: beterschap manneke! Snel zorgen dat je van die bulten afkomt! Bah! Debsel, slaap lekker meis! Sjaan: ik kom morgen meteen ff checken hier! Cath: have fun komend weekend! x
Tis weer een lichte lijn maar hij verscheen toch echt binnen 5 minuten Hoop dat jullie m zien maar whoehoeeee ikke isse blij maar ook wel een beetje overvallen hoorWe hebben afgelopen weken niet echt super veel geklust....Druk druk druk dus vaak te moe.... Whaaaaaaaaaaaaaaa dus moet echt even omschakelen.... komt ie.....
Oh my God sjaan!!!!!!! Zwanger!!!!!! Wow! Wat snel en wat leuk! Gefeli!!!! Geniet van dit moment! Ben superrrrrr blij voor jullie! Xxx
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit... zo leuk Sjaan! Ik zat weer ff te kijken, maar wat een knaltest! Je ziet echt 2 strepen staan! Ik ben er helemaal hyper van Hahaha! Zo.. nu ik nog!
OMG!! Ik kom ff checken en wat zie ik?? Sjaan: ZWANGER!!!! Joehoe!!! Supergefeliciteerd meis!! Geniet ervan hoor!! Kus