Gaat ook zeker goed komen! Wat wil je ook met een stralende man met een lach van oor tot oor naast je ! (die nu waarschijnlijk z'n beste voetbalwedstrijd ever aan het spelen is ) Hoe is het vandaag met Nilsje? Heeft hij een beetje goed geslapen?
Vannacht was helemaal prima! Om 7 uur begon hij te roepen "MAMAAAAA" (en dat verandert binnen een minuut in huilen als het niet snel genoeg gaat). Vanochtend was hij helemaal op, maar geslapen heeft hij niet. Nu nog even een flesje en dan nog maar eens proberen. Wilden eigenlijk zwemmen, maar papa heeft geen zin. Misschien wel vanmiddag nog effe naar de Toys XL, maar dat zien we nog wel. Zijn een beetje lui.... Nils is trouwens echt stout op het moment. Met z'n eten gooien enzo. Met een big smile! En als je 'm op z'n kop geeft, vindt hij het nóg leuker. Hij kijkt ook echt zo van: kijk eens jongens, ik ga het op de grond gooien hoor!! Wegpakken is óók lastig, zeker als het bij de eerste hapjes al begint... Verder zijn er al heel veel korstjes opgedroogd en ik hoop dat er niks meer bijkomt. Vanaf volgende week mogen jullie allemaal op gaan letten of er rode plekjes verschijnen bij de kids... Incubatietijd is rond de 2 weken geloof ik. Dikke kussss
nou pff nou gaat het wel heel snel zeg DEB superrrrrrrrrrrrrrrrrrr............... fantastisch zeg van harte gefeliciteerd he. wauw dat is al nummer 3. deb geniet er lekker van. en Tijn word grote broer joehoe. dikke kus
Debbedebs: wauw wat gaaf!!! Van harte gefeliciteerd!!! Leuk, leuk, leuk!!! Ik denk dat ik weer als laatste aansluit in de rij van zwangere dames Zo, ik ben ff honden uitlaten, Jayden fles en brood geven en dan naar een etentje van de familie van manlief. Jayden gaat ook gezellig mee. Dus voor nu wens ik iedereen een fijne zondag! X
heidi meis, waarom de laatste nee joh kom op. niet de laatste! komt allemaal goed meis. iedereen weer beter?? manlief weer wat opgeknapt? jayden ook alles goed? debbedebs: vind het echt super leuk voor jullie zeg, hoop idd alleen niet voor je dat het dezelfde zwangerschap word als Tijn. laten we het hopen van niet en dat je lekker kan genieten. SJaan: en meis jullie ook al een beetje aan het idee gewend? super hoor, spannend ook weer natuurlijk maar ook vooral lekker genieten he. marleen: nou je bent nu opeens niet meer alleen hahaha. maf he. en natuurlijk super leuk. zullen we nu gaan raden wie de volgende word?!! haha nee grapje. we zien/hren het wel. enne ik ben het niet hihi maaike: leuk gehad bij je ouders? leuke foto met SEnnah bij de sint. LJ: al wat beter meis? en wel gewoon wisten werken? pff moeilijk dan he. dikke kus aan je kleine ventje. inkie: hey meis, alles goed hoor hiero. alleen samen met Stijn stront verkouden maar goed dat gaat wel weer over. knap van jouw ventje zeg op die loop te doen. heeft ie vorig jaar toch ook gelopen? en Elin nog niet per ongeluk een stuk verder gelopen? Cath:hey meis en lekker weekend gehad? was het gezellie? en manlief hard gewerkt in jullie huissie? ben benieuwd, wel wat foto's plaatsen dan he!? kyra ook alles goed. onze knappe dame. echt jammer dat jullie er niet bij waren vorige week. komt goed met een nieuwe date toch. debsel: hey meissie, en hoe het met kleine krentenbaardje??las dat de kortstjes ver zijn opgedroogd!das wel fijn toch. enne niet naar de sint geweest?? jammer maar goed die ziet ie nog genoeg in z'n leventje toch.fijne zondag no g meis. hier alles ok. stijn en ik zijn wel allebei stront verkouden maar goed dat gaat wel over! strakjes lekker een feestje van m'n vader, die 60jaar word!hebben er zin in! en stijn ook en mag ie z'n nieuwe kleertjes aan hihi zo leuk he!reden om te shoppen ! dames fijne zondag allemaal liefs mies
Hey mies, ja elin loopt meerdere stukjes nu. Heel grappig Ventje heeft super goed gelopen! loopt ieder jaar mee Nou ikheid, ik weet niet of jij de laatste in de rij zult zijn. Ik ben voorlopig nog niet bezig met nummer 2. Naast het feit dat ik er nu nog niet aan toe ben (het kriebelt heus wel af en toe en wil heeeeel graag een tweede maar echt over een tijd) en dat ik iets meer leeftijdverschil ook geen straf vind en best makkelijk, wil ik me nu eerst even richten op m'n baan. Maar goed, we zien wel hoe het allemaal gaat lopen. Als het halverwege het jaar wel heel erg kriebelt, laat ik dat natuurlijk niet schieten voor een werkgever. Nu eerst even richten op m'n baan! Ik hoop wel heel erg op een tweede ooit hoor. Lijkt me geweldig een brusje voor ons moppie!! Morgenochtend naar het kinderdagverblijf. Kennismaken en beetje info opdoen. Spannend!!! Zin in!! Fijne aaf allen. Veel plezier bij de pfaffs debsel. Wij zitten er ook klaar voor! Hey lieve debbedebs; geniet lekker van de roze wolk (ik voel echt een nichtje ... ) x
Hey hey Ff snel hier, Debs gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALles redelijk hier...beetje beter dankzij veel buiten zijn. Ook wij hebben besloten om weer van start te gaan om Ayronn grote broer te maken, maar er ook geen druk achter te zetten... dus ik maak geen banner voor nu... misschien dat die behoefte later komt Kus!
Mies: hoe was het feest? Inkie: ik bedoel als laatste van de meiden die bewust voor een brusje gaan.. Succes op het kdv! LJ: ooooh jullie ook al!? Zo leuk! Iedereen weer bijna bezig.. Leuk! Leuk weekend 8er de boeg, iedereen is weer beter hier in huize Duffy Gezellig etentje gehad en verder lekker geluierd en bijgetankt. Manlief is weer werken.. Jayden ligt op bed te brabbelen en heeft duidelijk geen zin om ff een tukkie te doen.. Na ja, ff aankijken. Cath: hoe was CP? En hoe is het met jullie huis? Is Björn ver gekomen met klussen? Kus!
Jeetje dames, kom ik terug van CP en wat zie ik?? Debbedebs ZWANGER??!!! WHAAAAAAAAAAAAA meissie toch wat gaaf!! Zo heb je het er de vorige keer nog over hier op zp, wanneer de tijd rijp is ervoor en zo ben je zwanger! Wat een leuke verrassing!! Gefeliciteerd meis en geniet ervan Weten je ouders het al?? @All: hoe is het dames? Jeetje, kan het toch niet helpen om me ietwat jaloers te voelen op de zwangeren Maar hier gaat (voorlopig) geen tweede komen. Ik ben er lichamelijk nog lang niet aan toe en manlief vindt 1 gewoon erg leuk Maar dat wil niet zeggen, dat ik niet af en toe de kriebels heb hoor. Maar ik geniet wel veel van Kyra en zo is het ook goed. CP was erg leuk, maar ook wel lang genoeg zo zonder m'n mannetje hoor Kyra vond het ook leuk, maar heeft de eerste nacht NIET geslapen Alleen maar jammeren en huilen. Pfff..was echt gaar zaterdag. Het zwembad vond ze wel erg leuk en m'n zusje heeft foto's gemaakt, dus die komen nog op hyves Manlief is wel enorm opgeschoten in het huisje. Alle plafonds zijn gewit, de kozijnen zijn geverfd overal, de plinten zijn geverfd en ook de muur beneden is geverfd. Laminaat is gehaald en als het goed is, zijn ze nu behangen. Dus woensdag en donderdagmiddag mag ik aan de slag Dan ga ik lekker verfen! Ik ga even uitpakken. Er is wel veel gekletst hier de laatste dagen zeg Kus voor jullie
Cath: balen zeg dat de eerste nacht een drama was! Ben benieuwd naar de foto's! Wat fijn zeg dat Björn al zover is gekomen, woow, die heeft echt niet stilgezeten! Ik ben erg benieuwd! Maak je ook foto's voor ons? Uitpakse! x
Hey lieffies!!!! Hoe is het hier??!! Deb hoe is het met nils??En zn snoetje!! Deb hey mede zwangere ladyhoest met oe!! Mies haaaaai hoest met jullie stoere man!!En met jullie zelf nog geen kriebels voor een tweede?? Cath jammer dat Kyra niet zo lekker geslapen had en natuurlijk ook wel weer fijn lekker thuis bij je manneke!!En tuurlijk mag je kriebels hebbenDenk dat dat heel gezond is!!!! LJ Wow wat leuk ook voor een tweede!!Ennuh ik zei ook we doen t rustig aan en we zien wel!!En t resultaat is....haha Ikheid meis!!Don't worry jij zwanger(dt??)gewoon lekker met ons mee straks!!! Marleen hoe is het meis las dat Joanneke weer ziekjes was??!! Maaike!!Hoe is het bij jullie!!En met Sennah alweer opgeknapt? Ink een tweede komt wanneer de tijd rijp is eerst je baan das nu het belangrijkste de rest volgt vanzelf Mel WOW wat is jullie meisje gegroeit hey die foto's op de hyves Hier alles goed!!!Mijn boobies zijn me toch aan t groeienze zullen straks allemaal denken dat ik onder het mes ben geweest haha!!Verder alles goed!!Vamorgen de vk gebelt en mag donderdag de 23ste dec komen voor een intake en tussen kerst en oud en nieuw ene echo pffff dat duurt voor mijn idee zow langIk weet niet of ik het stil kan houden hoor......Maar we doen ons best haha!!! Fijne avond voor jullie allemaal!!! Liefs Jeanne!
debsel gefeli meis en lj ook alweer voor een 2de leuk hoor enne heidi er zijn er nog genoeg die geen 2de willen hoor haha dus ik duim voor je hoor hopelijk krijg je op mijn verjaardag een knal test Zoey is nu ong 65 cm dus eigenlijk nog helemaal niet zo groot maar ze heeft zon wijs gezichtje Ze is nu lekker bij oma en ik ga me spullen pakken om te werken
Hé meiden! Ik gok toch eerder op januari.. niet genoeg geklust rond mijn ei en manlief was ook nog eens ziek, dus dat speelde ook mee. Volgende ronde beter! Sjaan: spannend zeg! Dus de intake en eerste echo staan gepland! Wat zeiden je ouders? Of weten die het nog niet? En zo niet, hoe ga je ze het vertellen? Met een t-shirtje bij Jade ofzo? Mel: lief dat je dat zegt meis! Werkse vandaag! Wat een knappie die Zoey, leuke foto's op Hyves en ze oogt dan wel groot ook al is ze 'maar' 65 centimeter. Om half 11 komt mijn nichtje met haar dochtertje van 3 maanden, leuk! Lekker koffieleuten en bijbeppen. Jayden ligt nu te brabbelen op bed, ga zo maar 's kijken bij 'm. We hebben besloten om het komende jaar heel hard te gaan sparen, dus geen onnodige uitgaven meer, alleen het nodige. Ben benieuwd! Ook ga ik 2 januari stoppen met roken, jaja! Ben het helemaal beu! Het stinkt en moet steeds buiten in de kou staan en kost veel geld.. Gisteren de hele middag op internet gezocht naar banen, weer wat sollicitaties de deur uit gedaan, maar wat is er weinig zeg! Heb lekker een potje zitten janken en dat luchtte wel op Nu weer back 2 reality.. Fijne dag allemaal! x
hey meis, ja die banen pff je word helemaal gek van he. lekker ff janken is zeker weleens goed om te doen. Jayden ook snotverkouden? zo zielig he. stoppen met roken?! pff valt niet mee. ik vond het echt super moeilijk, maar ben zo blij dat het gelukt is! het is echt doorbijten meid. komt allemaal goed. en dat sparen, doen wij nu ook! maar is zo moeilijk. maar goed dat komt vast ook wel goed. veel plezier strakkies met je nicht , lekker kletsen. fijne dag meis. liefs mies
Hey!! Ikheid goed hey stoppen met roken!!Moet lukken toch!! Mijn ouders weten nog niks!!!Wou t idd eerst met sint vertellen maarrrr nu heb ik zaterdag de vriendin van mn zwager staan kletsen(goeie band)En heb t haar verteld ja zei ze ik heb ook een geheimpje is ze dus 7 weken zwanger!!!Haha maar ze vloeit heel erg dus ze krijgt maandag een echo heel spannend dus...ik w8 het even af mischien kunnen we dan samen wat leuks doen voor onze schoonouders!!!Zelfs Roy weet het nog niet zijn broeg is op oefening en komt deze week thuis laat m t lekker zelf aan zn broer vertellen haha!! Maargoed blijft even spannend dus... Xxx
Mies: ja is echt RUK om een leuke parttime baan te vinden! Maar goed.. Soms zakt de moed me wel in de schoenen, maar opgeven nooit! Heb ook een erg nuchtere vent die me af en toe weer met beide beentjes op de grond terugzet . Ja Jayden ook aan het snotteren, lekker zo'n snottebel die afdruipt richting speen.. Mjam! Hahaha! We gaan het gewoon proberen dat sparen.. Lukt nu al aardig goed. Voorheen riepen we het alleen en nu doen we het ook echt. Beterschap met Stijn meis! En dat stoppen met roken moet me gewoon gaan lukken.. ben het namelijk echt beu zeg maar. Steeds in de kou ff snel wat hijsjes nemen en dan weer terug naar binnen, zo vliegen de pakjes sigaretten er wel doorheen ja.. en het scheelt veel geld per maand! Sjaan: dat zou wel leuk zijn als jullie samen iets zouden kunnen regelen, extra spannend en dubbel zo leuk! Hopelijk is er niks mis bij de vriendin van je zwager! Ik zal duimen! Zo ff koffie aanzetten, Jayden fruit geven en dan gezellig bijbeppen met m'n nichie Later! x
@debbedebs: wauw gefeli meis! Waarschijnlijk is dit dus jullie moment! Hihi! Hopelijk word je niet zo ziek als met tijn! Hoe reageerde jouw ouders of heb je het nog aan niemand verteld? Geniet meissie!!! @ikheid, hopelijk zijn jullie ook snel weer zwanger! Ti's natuurlijk ff moeilijk als er ineens weer meer meiden zwanger zijn! Komt goed! Ik duim voor jullie! En een potje janken doet je goed af en toe! Hopelijk snel een leuke baan lieverd! @sjaan, voel je je goed meis? Ben benieuwd hoe jade het allemaal vind straks! @ink, al een beetje gewend aan het idee van je nieuwe baan? Goed van je mannetje hoor! En elin loop al stukjes las ik! Goed hoor! @debs, ach gossie je kleine mannetje de waterpokken! Hoe gaat het nu?is het al wat minder? Hij had er gelukkig niet al teveel toch? @Cath, wat goed van je mannetje zeg dat ie zoveel in huis heeft gedaan! Wauw! Dus jij mag morgen aan de slag hopelijk kunnen jullie er voor de kerst in! Fijn dat je het leuk hebt gehad in cp maar jammer dat kyra slecht geslapen had! Ti's toch allemaal anders dan hè?! @miesje! Geweldig die foto van Stijn met zwarte piet! Knap hoor! Hoe gaat ie verder met jullie? @mel, wat word zoey groot om te zien hihi! Mooi meisje! Hoe bvalt het werken weer! Kan je de bv goed combineren? @Marleen, miss een jongetje, hihi spannend! Fijn dat verder alles goed was! Arme joanneke! Hoe gaat het nu met je! Heb ik iedereen gehad? Hier zijn gangetje! Sennah is ontzettend lief en speelt lief! Vanaaf soepie eten dus nu bouillon trekken! Logeren bij mijn ouders was gezellig! Morgen weer werken! Xxx
Ey lady's!!! Effe een vraagje!!Mischien herkenbaar voor iemand!!Jade is al ruim een week aan t spoken snachts en om 5u is ze niet meer te stoppen we geven ze dan vaak maar een fles want het lijkt gewoon echt of ze honger heeft?Hoor haar buikje knorren....Dan slaapt ze wel ff verder gelukkig!!Maar nu heeft ze dus ook vuurrode schaamlipjes en zodra de luier uit is krabt ze dr een ongeluk aan...En nu zat ik straks met dr op de bank en voelde ik echt allemaal kliertjes in dr nekje....Ook heeft ze verhoging van 38.5 maar net na een zetpil gelukkig wel weer gezakt!!! Mischien hebben jullie dit ook weleens gehad anders ga ik ff de dokter bellen hoor!! Xxxsie!!