Om gek van te worden mama's deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    @sjaan, wss heeft ze een schimmeltje! Als alleen haar schaamlippen rood zijn is dat meestal zo! Naar de ha want gaat niet over zonder crème! Tja niet meer slapen vanaf 5uur! Wat geef je haar voordat je haar naar bed doet, nog een fles? Anders die ophogen of rijstebloem erdoor! Of Een pyjama papje! Kliertjes kan va verkoudheid komen! Miss ff voor de zekerheid na laten kijken?!

Xxx

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Sjaan: dat klinkt inderdaad als een schimmeltje. Heeft Kyra ook gehad en die kreeg toen zalf van de dokter: miconazolnitraat. Dat moet je dan 2x daags dun smeren en dan moet het met een paar dagen weg zijn. Daarna moet je dan nog een paar dagen voor de zekerheid doorsmeren. Maar zeker aan de bel trekken, want is echt vervelend voor ze. Het jeukt enorm namelijk :(

@All: ga weer ff aan het werk nog ;) :p Nog een uurtje!

3. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Thanks maaik en cath kan dit ook in combinatie met koorts of zal dat gwoon iets anders zijn!!

Xxx

4. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    @sjaan, nee schimmel is niet samen met koorts, tenminste heb het nog nooit gehoord! Jij zei dat ze ook opgezette kliertjes heeft, als ze bijv verkouden is kan dat daarvan zijn en daar kan natuurlijk wel
    koorts bij horen!
    Succes ermee, laat haar gewoon ff nakijken anders!

Xxx

5. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    haha thanks beetje bezorgt maar ze is alweer levendiger als straks ze was net een slap poppie!!!Ga don ff met dr naar de dokter meot morgen de hele dag werken

Thanks lady's!
    xx

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik zou idd toch ff langs de ha gaan Sjaan, maar dat doe je al lees ik.

Nu ff ovenfrites in de oven en hachee opwarmen.

Fijne avond allemaal! x

7. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey meissies

How are you all?

Vanochtend contract getekend joepie!
    En kennis gemaakt met de afdeling. Leuk leuk.

Lieve ikheid; ik snap als geen ander dat solli niet leuk meer is en dat het schaars is!! Maar misschien beur ik je een beetje op als ik zeg dat ik zo'n 14 maanden aan het zoeken ben geweest. M.a.w.: zelfs bij mij is het na heeeeele lange tijd goed gekomen! Ik duim voor je mee meis. Weet hoe klote het is. Dikke knuf voor jou!

Hey LJ: ook voor nummertje 2. Leuk hoor!

@cath; cp leuk dus! Alleen jammer van de eerste nacht. Wat goed dat manlief zo is opgeschoten in jullie huisje!!

Wij hebben maandag nog info opgedaan bij het kdv.
    Ons meisje gaat daar 1 dag in de week naar toe vanaf januari. Slik.. Komt goed!! Maar zal echt wel even wennen zijn!!!

Knuffel voor jullie.
    Ik ga effe chillen
    x

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Inkie: dankjewel lieffie voor je opbeurende berichtje, stelt me iig weer iets geruster! KUS!

Fijn dat het nu echt helemaal definitief is! Heerlijk ook dat je al hebt kennis kunnen maken, dan is het 13 december alleen maar leuker als je daar bent voor je 1e dagje, dan ken je al wat gezichten.
    Tja.. nu komt het echt dichtbij hè. Maar wel heel fijn dat alles nu geregeld is, nu kan je echt gaan aftellen en is alles op orde.

X

9. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    hey liefie!

ja zo voelt het ook echt
    heb uwv gebeld (zijn gepikeerd over m'n werkcoach die me aan m'n lot heeft overgelaten) en dingen geregeld.
    Deze week dingen regelen voor kdv (teruggave belasting) dus langzaamaan wordt het echt!!

ik vind het nog best ongeloofwaardig maar heb ook best wat rust gekregen gelukkig
    xxx

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Heerlijk meis! Genieten!

En over het UWV.. breek me de bek niet open!

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zo net terug.. alles was goed in het zkh, geen verbetering te zien dus weer een voorraad omeprazol meegekregen.
    Jayden weegt nu 9980 gram en is alweer 75 cm lang! Wauw! Ik ben trots op mijn (knuffel)beertje!

12. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Mijn 'werkcoach' ... (!) heeft me vandaag gebeld om z'n excuses aan te bieden. Hij snapt niet hoe het kan maar mijn gegevens stonden op afgerond ofzoiets. Vandaar dat hij nooit heeft teruggebeld. Wel heb ik al die tijd betaald gekregen, dat ging dus wel goed. Vreemd verhaal maar goed, ik zou liegen als ik zeg dat ik héél rouwig ben dat ik niet meer ben gebeld en dat ze me niet continu achter m'n broek hebben gezeten!
    Voor de mensen die wel graag begeleiding zouden krijgen is het natuurlijk wel balen.

Excuses aanvaard zeg maar ;)

13. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Dames wat een rust hier!!!!
    Alles goe??

Vamiddag met Jade naar de dokter geweest ze heeft idd een schimmelinfectie....en t bultjes kan geen kwaad dus nu smeren met zalf en hopen dat t snel voorbij gaat ennuuuh weer 3 kiezen erbij vandaar de onrustige nachtjes van afgelopen week pfieuwwww gaat vanzelf weer over dus haha!!

Xxxsie!!!

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hopelijk is ze snel van de jeuk af daar beneden! Vervelend zeg! Ik weet er alles van, had het ook tijdens de zwangerschap..
    3 kiezen!!! Hallo zeg!!! Het kan ook niet 1 voor 1 gaan hè, alles in 1 keer, sneu!

X

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier is ook tandje nr 2 op komst
    en het sneeuwt

16. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    hoi meiden hoe gaat het hier
    inkie is nog steeds niet van de wc af helaas
    dacht gisteren dat het beter ging maar het is nog steeds niet veel
    wel goed voor de kilo's.. tja... moet toch een beetje posi blijven he ;)

vandaag sinterklaasfeest op joost z'n werk
    leuk leuk
    elin krijgt een rugzakje en een broodtrommeltje van dora heeft joost uitgekozen want hij zit in de pv
    speelgoed heeft ze zoveel en krijgt ze ook nog voor sint van familie dus vond dit wel een heel leuk idee

ben benieuwd hoe ze op die meneer met witte baard gaat reageren haha
    als ze iemand niet goed kent die een hand wil geven, doet ze dat wel maar weet ze niet hoe snel ze d'r hand weer terug moet trekken (uitgezonderd de man van debsel, die blijft ze gewoon kusjes geven he deb hahahaha!!!!)

@sjaantje; gerum jade!! goed smeren idd.
    Hoe voel jij je meis?
    x

Elin gisteren flink gillen bij verschonen. Weer bips kapot en hele rode wangen en onrustig. Ook hier kiesje in aantocht. Gaat best hard. Ze heeft nu 3 kiezen en 7 tanden en ik dacht dat ze nooit tanden zou krijgen haha.

Fijne dag iedereen x

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Veel plezier vandaag Inkie! Ben erg benieuwd wat Elin vindt van die man met de witte lange baard en rode mijter.
    Hoop dat het gaat vandaag met je buikgriep (?). Nuttige cadeaus zijn altijd welkom hè, speelgoed zal ze vast al heel veel hebben.
    Sneu zeg die kapotte billetjes, lekker veel smeren en hopen dat ze er snel vanaf is!

Mel: 2e tandje op komst alweer! Hier roep ik het al weken door het kwijlen, snotneus, rode billen, rode wangen en zure luiers, maar nog niks te zien hoor.. Nog ff doorbijten voor Jayden dus..

Meiden: hoe is het met jullie?
    Koud buiten hè!? Ik was net een heel eind met de honden gaan wandelen, mèn zeg! M'n handen en neus vroren er zowat af!

Grmbl.. zit er hier één een bolus te draaien! Ik ga 'm maar eens verschonen!

Fijne dag allemaal! xxx

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    heidi hier valt het allemaal wel mee geen kapote billen alleen soms rode wangen wel wil ze vaker de borst .
    Ik zag hem bij toeval omdat hij naast die ander groeit .
    Hopen voor Jayden dat ze snel door komen .

Ik gebruik hier pampers en ik smeer haar altijd in met sudocreme
    Op me werk gebruiken we andere luiers maar na 1 keer kreeg zoey wel beginnende rode billen dus nu krijgt ze pampers.

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Van zure poep krijgen ze helaas rode of kapotte billetjes, dan kun je smeren wat je wilt, niets helpt dan..

Hoop ook dat ze snel doorkomen hier! Luiers en sudocreme vliegen er hier doorheen, hahahaha!

Fijne zondag allemaal!!!

xxx

20. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    gerum jayden
    hier nog 1
    en dan die rode wangen aaah..
    lekker bijtijds naar bedje gebracht en slaapt als een roosje
    zó lief zo'n slaapzak met mouwtjes hihi

ik nog steeds aan de dunne bah

de feestmaand is in zicht
    volgend weekend volop sinterklaas vieren!

kussies

Deel Deze Pagina