Om gek van te worden mama's deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Heidi NOD spannend

hier gisteren me verjaardag gevierd was erg leuk.
    Heb van me ventje en dochterlief een nikkon digitale camera gekregen met hoesje enz.

vandaag dus gewoon maar het huishouden doen.

Gelukig heeft Zoey nog steeds geen au billen wel is ze mega verkouden en hoest zich een ongeluk .
    Daarom lekker binnen blijven vandaag

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mel: gefeliciteerd! Wat een verwennerij lees ik! Leuk!
    Geniet van je vrije dagje!

Inkie aaah gerum, kleine lieve Elin! En hoe ist met jou? Nog steeds aan de race en buikpijn? Vervelend zeg!
    Jaaaaa sint en kerst! Heb er keiveel zin in! Zondag bij mijn ouders sint met ouders, zusjes, schoonmoeder en zwager.. allemaal voor Jayden, leuk! Die zal wel weer erg verwend worden.

Vandaag mijn NOD.. ik gok van niet hoor. Maar er zit een klein kansje in, we zien wel. Mag ook volgende maand hoor ;)

Ik ga zo naar een vriendin, die heeft 2 dochtertjes, 1 van 3 weken ouder dan Jayden en 1 van 3 jaar. Leuk!
    Wat een kou hè! Brrrrr! Woensdag en donderdag blijft het overdag -8 graden! Hallooooo! Doe mij maar zomer!

X

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Vraag: ik heb nu een winterslaapzak van de Hema met mouwen, maar Jayden past niet eens in de mouwen! Grrr! Ding kostte me wel 17 euro.. Hebben jullie een winterslaapzak mèt mouwen en zo ja, waar heb je die gekocht? Want ik moet er echt eentje hebben hoor, tis kei koud hierboven!
    Ik doe Jayden nu een romper met korte mouw aan, een pyjamatruitje en -broek en een slaapzak zonder mouwen en dan onder de deken.
    Vanavond ga ik eens een romper mèt lange mouwen proberen.
    Jayden wringt uiteindelijk zolang totdat zijn armen weer boven de deken uitkomen.. Dus 's ochtends haal ik hem uit bed met armen en handjes zo koud als ijsklontjes!

Iemand tips?

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ikheid: hey meis, de slaapzakken van prenatal hebben afritsbare mouwen en die zijn ook wat breder, dus daar moet hij inpassen ;)

Kyra heeft al een langmouwromper onder haar pyjama aan hoor. Het is zo koud 's nachts in haar kamer. Die slaapt met langmouwromper en pyjama in een slaapzak met mouwen. Ja, zo koud is haar kamer en dan staat de verwarming ook nog wat aan om de ergste kou eraf te halen :( Haar kamer heeft enkel glas, dus het is echt KOUD!

Maar ik zou dus ff bij Prenatal kijken ;)

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    hier slaapt zoey met pyjama aan en bij mij in bed lekker warm dus haha we moeten juist uitkijken dat we niet weg zweten haha

6. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    @Ikheid, idd zoals Cath al zegt de winterslaapzak van Prenatal! Zit heel goed en is lekker warm.

xx

7. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    @Mel, gefeliciteerd met je verjaardag! Goed verwend dus gister, helemaal goed toch!

@de rest, hoe is het met iedereen?

Met mij gaat het wel goed! Besef dat ik weer zwanger ben is er nu wel! Kwaaltjes komen namelijk alweer flink op zetten. Beetje onwerkelijk blijft het wel, maar dat komt ook wel goed. 22-12 eerste afspraak bij de vk, dus ook weer spannend allemaal!

xxx

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    spannend hoor deb

hier nog geen kriebels voor nr 2 wacht wel op een brusje voor me neefje of nichtje haha
    Als Zoey 3,5 is wil ik er weer voor gaan
    Ben juist blij dat ik al ff een tijdje al die kwaaltjes niet meer heb
    Maar vind het mega leuk als andere zwangeren

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Thanks Cath en Debbedebs!
    Ik keek net meteen ff op de site van Prenatal, is nu niet online wegens onderhoud, maar als je morgen bij ze besteld online hoef je geen verzendkosten te betalen, dus dat doe ik morgen!

Debbedebs: balen zeg van je kwaaltjes? Veel misselijk enzo en maagzuur?! Jakkes! Beterschap meis! Spannend je eerste afspraak, zeker zo voor de kerst, lekker genieten meis!

Mel: hier gewoon in zijn eigen bedje hoor..

Maar ik zal morgene ens ff de site van Prenatal checken!

Nu ff een kopje thee, mèn wat een kou buiten! Sneeuwt het bij jullie al? Hier nog niet...

X

10. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Hey lieffies!!!!!

Kheb Jade ook maar extra dik aangekleed tis 4 graden bij dr op t kamertje...(oud huis)hihi!!!Vanacht werd ze wel een aantal keer wakker nml....

@Mel GEFELICITEERD met je verjaardag!!

@Deb vervelend dat je zo beroerd ben bij mij is het met vlagen maar voel me overduidelijk zwanger haha!!

@Ikheid duim duim duim je nod vandaag wie weet!!!!!

De rest alles goe??!Houd t ff kort meot nog van alles doen namelijk!!!!Druk druk druk december is altijd zo chaotisch......

De vriendin van mijn zwager heeft vandaag echo gehad en dat is mis gegaan helaas vindt het wel heel erg en dubbel hoor!...Moeilijk.....Maar ze was gelukkig zelf vrij nuchter.....

Nou lieffies goede avond!!Iedereen al wit??Hier iig wel!!Morgen lekker met Jade de sneeuw in!!!

Xxxx

11. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey lieffies, ff snel een dikke knuffel! Ben moe, moe, moe..dus duik zo m'n warme mandje in ;) Kus!

12. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Dikke knuf voor jou terug cath!!!Je mag moe zijn deze drukke tijd!!!Xxx

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik knuffel ook ff mee!

Sjaan: balen voor de vriendin van je zwager zeg!
    Leuk morgen de sneeuw in..

Hier ook sneeuw, maar niet veel gelukkig.. Hoop dat het morgen weer weg is! Vind dat maar niks als m'n vent de weg op moet. Bah!

Ik duik onder de wol! xxx

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Morning girls!!!

Iedereen veilig thuis of veilig op het werk aangekomen? Hier ligt nog maar een heel klein beetje sneeuw..

Ik ga zo naar de HA voor mijn pols, daar steekt een botje uit en soms zit mijn pols vast en kan ik er niks mee. Heb ik nu al sinds de zwangerschap en het gaat echt niet weg!
    Ook zit ik een beetje in een dip.. voornamelijk door de ww hoor, baal er zo van dat het niet wil vlotten en dat thuiszitten ben ik nu echt kotsbeu!

Jayden werd vanochtend pas om 8.30 uur wakker, niet gek als ie de hele nacht heeft liggen spoken, ik denk toch weer een tandje.. maar zie nog niks.

Verder geen plannen vandaag, heerlijk! Veel te koud om vrijwillig naar buiten te gaan, Jayden asnapt dat toch nog niet die sneeuw, volgend jaar maar weer..

Meiden: hoe is het met jullie???

XXX

15. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    @Ikheid, dikke knuffel voor jou meis! Snap dat je soms helemaal in een dip zit door die WW. Geeft gewoon veel stress. Tot wanneer krijg je ww? En heb je nog sollis lopen? Ik blijf voor je duimen hoor mop, dat je snel een super baan vindt (net als ons Ink!). Succes bij de HA, klinkt niet echt lekker!

@Cath, ook een knuffel voor jou! Goed voor jezelf zorgen en je rust pakken wanneer dat gaat.

@Sjaan, hoe is het met m'n mede-zwangere? :D:D:D
    Jij ook zo moe? En groeit jouw buik ook zo explosief? Lijkt bij mij wel of ik al 20 wkn zwanger ben :). Moet het toch nog echt een paar weekjes verborgen houden op m'n werk. Hebben jullie het al tegen mensen verteld? Wij wel tegen de mensen het dichtst om ons heen. Sommige moesten even wennen, maar over het algemeen was iedereen super blij! We hebben zelfs al sinterklaascadeautjes voor onze Precious Princess gehad :D.
    Wat erg trouwens van je schoonzusje! Echt super verdrietig! Is nu ook wel heel dubbel zeg.

Ik ben vandaag een dagje thuis aan het werk. Voelde me erg beroerd vanochtend. Nu gaat het gelukkig wel weer iets beter. Straks dus alleen de kou in om mijn geweldige kleine manneke van het kdv op te halen!

Liefs xx

16. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Hey schatties!!!!!

Heidi dikke knuf voor jou vervelend dat je je zo voelt maar komt vast goed joh!!Succes bij de dokter......

Deb..JOEHOEEEEE hier ook al een aardig buikje moet echt wijde kleren aan hoor....We hebben t nog aardig stil gehouden we gaan het zondag tegen de opa's en oma's vertellen die komen ivm met sinterklaas en Jade krijgt een truitje aan met "geef mij maar een dikke kus want ik wordt grote zus"!!!Ben erg benieuwd...denk niet dat wij eht 12weken voor ons kunnen houden hoor....we zien het wel!!!
    Wanneer had jij een afspraak?Ik moet de 23ste voor intake en dan de 30ste voor een echo pfff duurt nog zoooooow lang!!!
    Van mijn schoonzus is idd erg vervelend....probeer t me niet teveel aan te trekken!!Een hele goede vriendin van me (we waren samen gestopt)IS ook zwanger dus dat is wle super leuk!!!
    Nou doe je rustig aan??Ben erg benieuwd een jongetje of ene meiske bij julllie!!!!!
    Dames knuffie voor jullie!!!!!!!!!

Xxx

17. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Wat super dat je vriendin ook zwanger is!! Dat is wel erg leuk!

Wat denken jullie dat het wordt, een jongetje of een meisje? Wij denken bij ons echt een meisje, dus ik ben benieuwd :D. We hadden het voordat ik zwanger was altijd al over Precious Princess (oftewel onze Pres :D!!) als we het over een broertje/zusje voor Tijn hadden. Dus die 'werknaam' houden we erin :D:D. Maar een 'echte' meisjesnaam hebben we ook al, jongensnaam hebben we nog geen idee van.

22 dec hebben we de intake bij de vk. Ik ga deze keer naar een andere vk, omdat ik niet meer in Dongen woon. Heb ook niet zoveel zin om daar de 1e keer bekenden tegen te komen, aangezien ik Toine nog op de hoogte moet stellen. Dan wordt er ook een afspraak voor een echo gemaakt, dus ben erg benieuwd! Vind het toch wel weer allemaal erg spannend hoor. Al is het bij een 2e wel anders merk ik. Maar weet ook niet of dat komt omdat er nog zoveel andere zaken spelen.

Knuffel xx

18. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ik heb nog echt GEEN idee Roy denkt een jongetje.....ik ben wel anders zwanger nu....
    Ik vindt t ook wel spannend hoor en anders als bij de eerste denk nu ook al heel veel naan de bevalling ahum....Ik heb dan niet eens zo'n zware bevalling gehad maar vindt t wel eng....
    Voor jou zal t ook zeker lastig zijn met de zaken er omheen maar vindt het gewoon al super knap van je dat je voor je eigen geluk kiest en even boers gezegt SCHIJT hebt aan de wereld om je heen echt respect daarvoor jullie krijgen samen gewoon iets heel moois en dat is niet voor niks!!!!!!!!!!!!
    Echt super leuk gewoon!!!!!!
    Wanneer ga je het op je werk vertellen??

Xxx!!

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zo.. donderdag bloedprikken voor mijn nieren en schildklier en nog wat andere dingen, zoals vitamines enzo. En van mijn pols wordt de 13e een echo gemaakt.

Zo de zwangerschapstest heb ik in huis, maar ook extra tampons! Hahahaha hoe tegenstrijdig ;)

Sjaan en Debbedebs: spannende en leuke tijden voor jullie!
    Ben ook erg benieuwd of jullie een jongetje/meisje gaan krijgen!

20. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Ikheid: bloedprikken voor je nieren en schildklier? Oh jee..wat heb je voor klachten dan? Enne...flink duimen hier voor je hoor!! Wanneer ga je testen??

@Debbedebs: hey meis, klopt het dat je in augustus bent uitgerekend? Ooeehh..wel dicht bij Tijn z'n verjaardag dus ;) Leuk dat je omgeving blij was! Ben wel benieuwd naar Toine z'n reactie. Is alles nu bijna rond met hem? Willen jullie weten wat het wordt??

@Sjaan: en wil jij weten wat het wordt?? Wat ontzettend sneu van die vriendin van je zwager. Wel leuk dat je dan samen met een vriendin zwanger bent! Wanneer ben jij uitgerekend??

Enne zwangeren: ik wil buikfoto's zien he??!!! :D

@All: kus kus..ik ga nog even wat doen op het werk. Ik ben in m'n pauze langs de speelgoedwinkel geweest en even Sintshopping gedaan :D Kan Kyra zondag lekker kadootjes uitpakken!

Deel Deze Pagina