Fijn sinterklaasweekend meiden!! Wij gaan zo lekker gourmetten. Vleesje en visje jammie! Elin lekker verwend door opa en oma! En wij ook. Errug gezellig avondje! Morgen naar andere oma met heel de schoonfamilie. En dan kan ik wellicht maandag geen pepernoot meer zien!! xx
Inkie: nee niks versierd.. Maar gezellig alle vrienden en familie over de vloer. Gezellig! Hoe was sint? Klinkt lekker die gourmet! We hadden afgesproken niet zoveel aan de Sint te doen, omdat Jayden er toch geen bal van snapt.. Maar OMG, wat is ie weer verwend zeg! Echt veel cadeautjes, kleertjes etc. Leuk! Vrijdag en zaterdag was ik dooziek, gelukkig ging het zondag beter, want ik wilde de Sint niet missen natuurlijk. Had een flinke buikgriep te pakken, ben nu helemaal leeg Hoe was jullie Sint? En Cath, hoe is het huisje? Nu helemaal over? Zwangeren: hoe voelen jullie je? Kus
Hey lady"s Allemaal goede sint gehad?? Hier was het gezellie!!!Vooral t gedeelde dat de oma's en opa's binnen kwamenWe hadden Jade een shirtje aan gedaan met geef mij een dikke kus want ik wordt grote zus haha mijn schoonouders zaten al aan de koffie voordat ze het doorhadden8)haha en mijn moeder zag het gelijk!!!Nou ze vonden het helemaal geweldig!!!! Ga t deze week maar tegen mn bazin vertellen want nu zal het wel niet lang meer stil zijn Verder gaat ie goed hier heb wel erg veel last van hoofdpijn en ben super moe....speelt ook mee dat Jade al een aantal weken snachts wakker isweet dat het vast een fase is maar tis wel vermoeiend!!! Nou ik ga me omkleden fijnne dag allemaal!!!!!!!!!!!! Xxxsie
Oooh wat leuk Sjaan dat julli het nu hebben verteld tegen (schoon)ouders! Leuk, leuk! Pff lijkt me idd best pittig; Jade die 's nachts veel wakker is en zwanger zijn met die horrormonen, koppijn en moeheid.. Ik hoop dat het werken mee is gevallen. Iedereen fijne avond, ik ga koffie drinken en bankhangen en naar het gezang van mijn zoon luisteren, die heeft weer allerlei nieuwe geluiden en die laat ie nu door zijn slaapkamer heen galmen, erg gezellig zo op de achtergrond door de babyfoon heen Kus!
Sjaantje dat is het leukste het vertellen Heidi wat schattig . Zoey heeft dr zelf in slaap gehuild maar ze ligt wel voor het eerst in dr wiegje Wat een drama avond hadden we Maar goed groentehap ging er goed in en na het mamadrinken en tandenpoetsen Zoey in dr wieg gelegd en het babyfoon muziekje aangedaan en na na 10 min huilen sliep ze
wat leuk sjaantje dat shirtje!!! lijkt me heerlijk om ouders/schoonouders zo te verrassen!! maar hier gaat dat nog wel even duren wij hebben een heerlijke sinterklaas gehad moet zeggen dat ik daar nu echt meer mee bezig was dan met de kerst waar ik normaal niet op wachten kan om het huis in kerstsfeer te toveren elin is nu natuurlijk nog erg klein maar het sint gebeuren speelde nu meer dan vorig jaar, toen was ze pas 3 maanden ze is flink verwend!!! toch staat ons boompie mooi in de lichtjes en is ons huisje gezellig versierd! morgenochtend duik ik de stad in even lekker alleen shoppen, zin in! en dan 's middags weer snel naar m'n meissie... vanaf maandag is het niet meer vanzelfsprekend om haar de hele dag te kunnen knuffelen.. ik voel een 'slik' momentje opkomen (errug he) Fijne aaf nog meiden ik ga zo lekker naar m'n mandje xxx
Mel: ooh wat fijn dat Zoey in d'r eigen bedje sliep! Ging het goed de rest van de nacht? Inkie: shopse! Leuk de kerstboom die staat! Ja de 13e.. komt nu wel dichtbij hè! Ik heb vrijdag een solli om 11.30 uur. Duimen jullie voor me? Oow Jayden is wakker, later! x
Hey meisjes!! Daar ben ik weer even! We zijn verhuisd hoor! We hebben al een groot deel ingeruimd, maar nog lang niet alles. Kyra's kamer is nog niet helemaal klaar, dus zij slaapt even bij ons op de kamer in haar eigen bedje. We leven nog deels tussen dozen, maar we zijn in ieder geval in ons nieuwe huisje Helaas is er iets met de kabel, dus we hebben geen tv, telefoon of internet Ik zit dus nu stiekem op m'n werk even te internetten om jullie te laten weten dat alles goed gaat. Maar ik kan dus 's avonds niet achter internet. Morgen komt een monteur, dus HOPELIJK heb ik morgenavond weer tv en internet en telefoon. Heeft iedereen Sinterklaasavond overleefd? Wij wel hoor! Kyra is lekker verwend. Ze snapte geen drol van al die ophef, maar ze vond het wel gezellig. Haar kadootjes werden voor haar uitgepakt door haar neefje en nichtje. Ze kreeg amper de kans, maar toch kon ze af en toe papiertje scheuren Een boekje over paardjes vond ze van alles nog het leukste PAAAARRDJE!!! riep ze dan heel hard. Ze is echt dol op paarden! Geen idee van wie ze dat heeft... Zo schattig. En hoe is het verder met iedereen? Ik zal binnenkort weer ff persoonlijk op iedereen reageren hoor, als het thuis wat rustiger is Onze kerstboom staat nog niet. Ik wil eerst wat meer dozen aan kant hebben en Kyra's kamertje klaar. Dat is nu even prioriteit en dan komt de kerstboom er ook aan
He meiden, hoe is het met iedereen? Allemaal een leuk sinterklaasweekend gehad? Kindjes allemaal weer goed verwend? Hier alles goed! Het zwanger zijn is niet meer te ontkennen ! Misselijkheid begint steeds meer toe te nemen, ben superdepuper chagerijnig en moe, moe, moe, mmmmmoooeeeee...... Maar wat zijn we blij! We vinden het echt helemaal geweldig! We hebben ook een leuke sinterklaas achter de rug, Tijn is echt super verwend! Hij heeft van ons een houten keukentje van Ikea gehad, een xylofoon en snijfruit en -snijgroente. Van m'n ouders nog pannetjes, een serviesje, een lp vliegtuig, boekje en van m'n zusje nog een lp piratenschip, duplo en kleertjes!! Vooral z'n keukentje en de spulletjes daarvoor zijn een schot in de roos! De afgelopen 2 weken was Tijn wat jengeliger en toen sliep hij ook wat onrustiger (4x per nacht wakker), maar sinds vandaag gaat het weer een stuk beter. Hij is super vrolijk en kan geweldig spelen! Hij kletst ook echt de oren van je hoofd en maakt zeker wel duidelijk wat hij wil . Ik vind het echt steeds leuker worden!! Morgen weer lekker zwemmen en een mama en Tijn dagje! Daar genieten we samen erg van! Dikke kus
Lieffies!!! @ Sjaantje: wat superleuk om het te vertellen aan iedereen zeg... Begrijp ik ook goed dat je geen bloed- of bruinverlies meer hebt gehad? En wanneer heb je nou die echo? (of staat dat in je berichtje? Moet ik effe teruglezen.... ) @ Ikheid: natuuuuuurlijk ga ik voor je duimen!! Gekkie!! En wat een heerlijk joch is Jayden toch. Knapperdje!! @ Mies: wat een gave foto's ook weer van Stijn en wat is hij heerlijk verwend zeg. Hoe gaat het verder met jou? @ Ink: jaaa, Sinterklaas wordt steeds leuker nu he. Hier staat de kerstboom niet. Weten ook niet of het nog gaat lukken hem te zetten! Hij moet op de plaats van de box, maar Nils zit nog geregeld (en graag) in de box en als hij gaat lopen, is het misschien toch wel handig hem af en toe daarin te kunnen droppen.... :S Lastig!! Nog even en je kan gaan beginnen! Natuurlijk ook slik-momentje, maar ook wel weer hééééél leuk! @ Debs: hoe gaat het moppie? Voel je je een beetje oké? Je mag hier ook lekker mopperen enzo hoor, ik vind het geweldig al die zwanger-verhalen!!! @ Cath: rustig aan meissie. Lekker je ding doen en wij zijn er nog wel als je weer online bent. Wel balen dat kabel niet werkt, maar hopelijk morgen wel!! En dan willen we natuurlijk ook FOTO"S!!!!! @ Joey: hoe ist met jou vrouwke? En met da knap ventje van je? En weer helemaal opgeknapt of nie? @ Maaike: joehoeeeeee!! Hoe gaat 'ie meissie? Kom je af en toe ook nog effe gezellig buurten??? @ Melanina: heeft Zoey het de hele nacht volgehouden in d'r wiegje? Wel lekker dat je zelf weer eens aan wat rust toekomt he... @ Marleen: mamarleentje! Hoe gaat het met jou? Time flies he.... Heb je nu binnenkort de 20-weken-echo al? En hoe voel je je? Joanneke nog steeds zo veel ziek of niet? Ben je al terug geweest met d'r? Is toch zielig voor dat mupske.... @ all: Nils gaat op het moment heel veel zelf staan bij lage dingen. Hij trekt zich dus NIET op aan tafel of box, maar bij de onderste traptree wel (en dan 'stapt' hij met z'n handjes naar de tweede tree zodat hij staat! ) of bij ons, of aan z'n little people garage. Echt super! En vanavond zette ik hem aan z'n babywalker en toen stapte hij gewoon zo weg!! SUPERRRR!! Benieuwd wat de fysio daar morgen weer van zegt. Ben echt supertrots!!! Dikke kussss
We zaten synchroon te tikken Haha!! Ik ga zo je krabbeltje nog beantwoorden lieffie.... Kussie kus!!!
Eeeey sgatties.... Hou het eventje kort maar heb morgen de echo!!Spannend maar t gaaat hartstikke goed hier(buiten de vermoeidheid hoofdpijn en hormonen shaking hands deb)hihi!! Ik laat het jullie morgen weten hoe t was!!Wordt savonds want moet daarna werken!! Dan reageer ik gelijk even goed!!! Dikke knuf voor jullie!!!Xxx
Hey meissies! Alles goed hier? @debsel; GO NILS!! Wat een geweldig filmpje zeg op hyves. Super trots op Nilsje en terecht! Heel mooie stapjes. Lekkere knappe kanjer. Een hele dikke knuffel voor Nilseman (en z'n lieve pappie en mammie) @cath; joepie!! lekker in jullie nieuwe huisje! Er komen vast nog pics of heb je die al op hyves staan? Geniet er maar lekker van. Nog even spulletjes uitstallen en Kyra d'r kamertje in orde maken en dan... kun jij ook helemaal los en in kerstsfeer hihi @debbedebs; hey liefie! zozo.. tijn ook errug verwend dus. Leuk he! Ons elin ook. Tuurlijk snappen ze er nog niet veel van maar ze hoort er natuurlijk ook helemaal bij dus vind het wel heel leuk dat ze zo verwend is door opa, oma's en tantes (en door ons natuurlijk!) @sjaantje; we hebben elkaar al 'gesproken' via sms maar nogmaals succes morgen meis! Ik ben heel benieuwd! @heidi; spannend weer solli heidi! Enne... uiteraard duim ik voor je. Ik weet hoe het is, dat gesolli! Zet 'm op. Wat voor functie? Hoeveel uren? @maaike; jullie ook helemaal in kerstsfeer las ik, leuk he! geniet maar lekker van je gezinnetje meis @mies; hey mieske, ook stijn heel goed verwend zag ik op hyves. Hoe vond hij die rare man met baard en pietermannen?? Ons Elin ook goed verwend door alle sinterklaasjes Leuk weekendje gehad. Nu genieten van de laatste vrije daagjes. Vandaag alleen wezen shoppen en even helemaal los gegaan HEERLIJK!! Elin lekker bij opa en oma geweest. Ze heeft het super goed gedaan. Was daar ook blijven slapen want vanochtend hebben ze bij ons de nieuwe ketel geinstalleerd.. Al om 7 uur 's ochtends dus ons meiske de avond ervoor al weggebracht.. Is heel goed gegaan. Lekker veel gespeeld en achter opa en oma aan gelopen. Ze vindt het lopen echt heel leuk en kan er geen genoeg van krijgen!! Ik ga lekker naar bed, morgen eens even uitslapen! nog 5 dagen zonder wekker.... Kussies!
Cath! Daar ben je! Fijn dat jullie over zijn.. Nu op het gemakje iedere keer weer een doos uitpakken. Hopelijk heb je snel internet! Hahaha, zo mama zo dochter hè.. Hier ook nog geen kerstboom, die wil ik van het weekend halen, een kleintje hoor. En ik wil wat lampjes op de vensterbank doen met watjes erop. Verder niet teveel poespas. We zijn toch bijna niet thuis met die dagen.. Debbedebs: heerlijk zeg dat zwanger zijn! Echt super dat je destijds voor jezelf hebt gekozen en voor Tijn! Hier wordt iedereen gelukkiger van uiteindelijk! En je buik? Groeit ie al? Sint: iedereen erg goed verwend lees ik! Leuk! Hier zouden we het erg klein houden.. maar de oma's hebben zich niet in kunnen houden Debsel: ben apetrots op Nils! Wat goed van 'm! Tis gewoon geen doorsneekindje en doet alles lekker op zijn eigen manier! Heerlijk! Sjaan: hoe was je echooooo??????? Ben heel benieuwd! Inkie: als telefoniste/receptioniste voor 24 uur per week. Het boeit me echt geen drol wat ik dan moet doen als ik maar aan het werk ben! Jij nog ff genieten van je laatste dagen vrij en dan lekker aan de bak. Zal zeker wel wennen zijn, maar ook wel weer heel fijn! Wat een verwennerij door de sinterklazen!
Jayden zijn 4e tandje komt door! Wat een boevenkop zo zeg.. Hihi! Maar hij heeft er behoorlijk last van! Zo zielig! Nu dus flink aan het smeren met dat tandenspul en veel koude bijtringen.. Vandaag lekker niks doen.. gisteren bij mijn paps en mams geweest, altijd zo fijn om daar te zijn! Mis Tilburg wel heel erg hoor! Waarschijnlijk voordat Jayden naar de basisschool gaat verhuizen we die kant op.. Kan niet wachten! xxx
Ons elin eet trouwens 's ochtends en 's middags super goed. Maar warm eten 's avonds blijft een ellende! Als we ze van pure wanhoop een boterham geven, knipper je met je ogen en hij is op. Debsel had dat ook pas met Nils he?! Nog voor meer herkenbaar??
Ik keek op m'n hyves en had een uitnodiging van m'n collega. Het meisje waar ik een gesprek mee heb gehad en die ook mij adviseerde boven de rest. Een warm welkom stond er in de uitnodiging en of ik al een beetje zin heb in maandag. Errug aardig, doet me goed!
kom op sjaantje plaats eens een berichtje!!! heb je al gesmst maar kan niet wachten tot je het hier opschrijft! (alles is goed)
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ben op t werk dus mag eigenlijk helemaaaaaaal niet maarrrrr Trok vamorgen beetje wit weg tijdens de echo want er knipperde niet 1 hartje maar 2!!!!!!!!!! Ben nu nog half op de wereld en half ergens anders!! Vanaaf reageer ik ff uitgebreid(deze was ff voor ink)haha Oja ben pas 6 weken en tussen kerst en oud en nieuw krijg ik weer een echo!!! Bye Bye