Om gek van te worden mama's deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    hihoooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    wat geweldig zeg

ja hey, ik dacht ik ga het natuurlijk niet zeggen
    fijn dat je het nu zelf hebt gezegd
    ben benieuwd hoe de rest reageert!!

wat een nieuws zeg!!

2. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    pas even je banner aan sjaan naar brusjes!!!!! :)
    ben heel benieuwd
    jongens/meisjes/jongen-meisje
    1eiig/ 2eiig!!!!

tjonge jonge zeg..
    echt gaaf!!!

3. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! O my god, sjaantje!!! Wat gaaaaafffff!!! :D Super zeg! Echt joh, moet gewoon een snik wegslikken!! ;)

Gefeliciteerd!!! Supergaaf!!!! Hopen dat alles goed blijft gaan, want een 2ling-zwangerschap is wel zwaarder natuurlijk. Wat zei je ventje ervan?!

SUPERRRR!!!

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    sjaantje wat gaaf maar geef je groot gelijk hoor om ff niet op deze wereld te zijn.
    dat is natuurlijk een hele om schakeling ineens 2 beebs erbij..

Hier na veel moeite het besluit genomen om Zoey toch echt in dr eigen wiegje te leggen want mama raakt uitgeput
    Dus ze is net met dr nichtje in bad geweest en nu ligt ze te krijsen in dr wieg.

5. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Oh, en @ink: hier soms ook drama's 's avonds. Vanavond wilde hij weer niet veel, maar brood geven we echt alleen als er iets aan de hand lijkt te zijn. Meestal als hij zelf kan knoeien, eet hij wel goed. Hij heeft wel zo z'n voorkeuren hoor. Als ze 's ochtends en 's middags goed eet, niet te veel zorgen maken! Eet ze wel d'r toetje? Dat doet Nils niet echt, maar krijgt wel een flesje voor het slapen gaan, dus dan maar zo...

@ ikheid: joh, functie maakt niet uit. Als je maar lekker bezig kan zijn!! Effe eruit af en toe en als het dan een leuk bedrijf is.... ;) Ik vond Tilburg erg leuk om te wonen tijdens m'n studie, dus kan me wel voorstellen dat je het mist. Roosendaal is toch heel anders dan he?

@ Mel: lastig hoor... Gewoon na een tijdje even troosten en weer terug leggen. Het is heel zwaar, maar je hoeft niet ineens van alles naar niks natuurlijk. Komt vast goed! ;)

@ all: hebben net pizza besteld. YUMMIE!! Nils was hartstikke moe en ligt nu net op bed.

Dikke kusss

6. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Whahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die Sjaan!!!!
    Wat super fijn dat alles goed is!
    Maar een tweeling, wauw zeg! Kan me voorstellen dat je een beetje geschrokken bent! Maar wat super gaaf zeg!
    Ben je al een beetje bijgekomen???

Dikke knuf

7. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    @Ikheid, ga echt onwijs duimen dat deze sollicitatie wat voor je wordt hoor! Het zou zo fijn zijn dat je weer lekker aan de slag kan! Kan me voorstellen dat je weer richting Tilburg wilt gaan, lekker dicht bij paps en mams is altijd fijn! Ons huis in Loon staat ook te koop en als dat verkocht is gaan wij ook naar Dongen, heerlijk weer dicht bij iedereen. Hoe is het verder met jullie heerlijke manneke?? Wat een vrolijke boef is het toch! En tandjes krijgen is zo niet fijn!

@Ink, wat een super warm welkom van je collega, helemaal fijn! Zal best even wennen zijn maandag, zeker om ook Elin weg te moeten brengen. Maar als je snel thuis voelt op je werk, gaat dat helemaal goed komen! Tijn eet 's avonds ook weleens wat minder. Vaak krijgt hij 's avonds dan nog een banaan. Ik probeer me er niet al te druk om te maken. Meestal slaapt hij lekker door tot 's ochtends, maar soms wordt hij dan 's nachts wakker van de honger. Dan krijgt hij gewoon een papfles. Ohhh, ben ook zo benieuwd naar stappende Elin!!

@Debs, hoe is het daar in Goes? Heeft Nils nog gestapt achter de loopwagen? Wat een heerlijk manneke is het toch! En met jou alles goed? Hebben jullie al iets gehoord op jullie house for sale of is het net als hier, NOPPES!!!

@Cath, al een beetje gesetteld in jullie nieuwe huisje? Snel foto's plaatsen hoor, want ben erg benieuwd! Kan Kyra ook goed wennen? Meestal passen die kleintjes zich wel snel aan. Hou je het zelf allemaal nog een beetje vol?

@Mies, was vanochtend weer gezellig het zwemmen! Heb je de foto's al gezien van vorige week? Helemaal leuk die kleintjes naast elkaar met zwembandjes om aan het kijken. Stephanie weet trouwens ook dat ik zwanger ben dat had ze hier op zp gelezen. Is het nog gelukt met shoppen in Dongen-City?

@Maaike, hoe gaat het? Lekker rustig aan kunnen doen vandaag? Voel je je alweer iets beter?

@Mel, kan me voorstellen dat het fijn zou zijn als Zoey in d'r eigen wiegje gaat slapen, even doorbijten.

@Sjaan, vind het nog steeds zo geweldig! Gewoon 2 kleintjes in je buik, wat een wonder! Maar als je 6 weken bent, dan zijn we gewoon even ver! Wanneer ben je dan uitgerekend? Ik 1 augustus als het goed is, moeten 22-12 voor het eerst naar de vk.

Kus

8. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    @ Debs: NIKS NOPPES NADA!!! :( Boehoeeeeee!!! ;) Zielig he?

Verder alles goed hier. Hij heeft vanochtend nog even gelopen achter de rollator, maar hij was echt BLOED-chagrijnig. Man, echt niet normaal. Hans is nog met 'm naar de fysio geweest en daar zijn ze gewoon tussentijds gestopt, omdat hij NIKS wilde. Poeh... Karaktertje hoor!! :p

Duik jij weer lekker op tijd je bedje in mop? Goed aan jezelf denken he.... Hoe gaat het met papa-2B? ;)

Dikke kuss

9. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Hahaha, die Nils! Sterk eigen willetje, altijd goed (maar soms wel erg lastig voor paps en mams :D)!
    Moet hij nu volgende week weer terug naar de fysio?

Hier dus ook HELEMAAL NIKS op het huis! Zo balen!! We hebben al een super leuk nieuwbouwhuis in Dongen gezien, maar dat wordt dus niks. We gaan echt eerst dit verkopen. Aan de ene kant hebben we geen haast, maar het zo wel fijn zijn als we ons eigen nieuwje plekje hebben.

Ga vanavond idd op tijd naar bed, ben erg beroerd geweest vandaag, bleghh. Wordt steeds erger helaas, kwam bij Tijn ook pas na een paar weken. Merk nu wel dat een 2e zwangerschap toch wel wat zwaarder is, kan niet meer gewoon heel de dag op de bank liggen met m'n emmer naast me. Er loopt nu toch een kleine dreumes rond. Maar papa2B was vandaag al aan het begin van de middag thuis, dus ik heb lekker rustig aan kunnen doen.

Gaat verder goed met papa2B :D! Hij is helemaal trots en vind het geweldig om mijn lichaam zo te zien veranderen. Hij is nu het boekje van Kluun aan het lezen en dat is nu z'n nieuwe god, whahaha!!!

LIefs xx

10. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Elin eet d'r yoghurt heel goed. Dat vind ze heerlijk
    Maar als we er echt niks in krijgen van warm eten dan wel brood anders heeft ze alleen maar yoghurt op
    Hopelijk komt er een tijd dat ze weer goed warm eet want dat is de laatste tijd hopeloos

Fijne aaf meiden

xx

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

WHAT THE F*CK!!!! Sjaantje...
    Kan me voorstellen dat je ff niet op de wereld bent en dat je wit wegtrok, een hele omschakeling 2 erbij in plaats van 1.
    Maar wat gááf! Ben helemaal blij voor je! Leuk zeg! En nog ff wachten en je hebt weer een echo! Geniet, geniet, geniet!

Hier alles goed, 4e tandje zie ik dus ook al te zitten.. Nu slaapt ie, want hij was moe, vanmiddag ook niet geslapen, dus ik haal hem er straks uit voor een flesje..
    Koffie is uitgeprutteld, dus ga nu ff een bakkie doen met manlief.

Debs: knap hoor die Nils! Vervelend als ze niet willen eten.. Jayden heeft er ook een handje van en gaat dan met beide handen voor zijn mond zitten, zodat ik er niks in kan doen. Tenslotte gaat ie met handen in de mond en dan door het hele gezicht.. Lekker viespeuken dus!

Debbedebs: dus jullie gaan ook richting Dongen, weer lekker vlakbij familie en vrienden? Ook nog geen kijkers gehad lees ik. Staat het al lang te koop?

Uhm.. ben ff een zeef zeg! Volgens mij ben ik nu weer bij.. Zo niet, soory dan! Ik sluit af en ga lekker lamballen. Ff energie opsparen, want vanavond flink klussen ;) Hihi!

Ooh ja Mel, niet opgeven.. ff volhouden nu. Is straks zoveel makkelijker en fijner als ze in d'r eigen wiegje slaapt. Succes!

Trusten allemaal voor straks! xxx

12. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Helemaal goed toch! Tijn eet soms z'n brood wat minder, dus die hoeven we 's avonds dan weer geen brood te geven. Zo weten we toch wat het beste bij onze kindjes past!

Vanavond aten we macaroni ham/kaas, nou Tijn heeft gesmuld, niet normaal! Hij was vanmiddag met Rolf boodschappen gaan doen en hij had zelf een toetje uitgezocht. En nee mama, het was geen chocolade toetje, maar echt een melktoetje, dus heel gezond :D:D! Ons manneke heeft er iig van gesmuld. Hij eet zelf, ook z'n toetje en dat ging wonderbaarlijk goed. En die chocoladevlekken, oh nee melkvlekken, waren zo weggepoetst! Lang leve de Silly Billy slabben!

Fijne avond!

13. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Klus ze meis!!!
    :D:D:D

Huis staat trouwens een paar maanden te koop, dus nog niet zo lang. Ga er vanuit dat het echt nog wel even kan duren, staan hier zoveel huizen te koop. Zou wel graag voordat Tijn naar de basisschool gaat in Dongen willen wonen. Rij nu vaak 2 a 3x op en neer naar Dongen en dat breekt me, zeker nu, wel een beetje op.

Kus xx

14. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    @ sjaantje!!!

Gefeliciteerd!!!!

Pffff zo zeg! wel even wennen of niet soms! Wel gaaf hoor!
    Snap je wel hoor dat je even wit wegtrok. Je gaat er van uit dat je er 1 bij krijgt en dan zijn het er 2!!!!
    Wordt wel wat drukker en je zal ook even met je aankopen rekening moeten houden!
    Maar wel gaaf zeg!

Bij ons op het kdv hebben we een drieling zitten. Die ouders hadden toen al 1 kind. Dus nu 4. Ze hebben wel eens verteld dat ze ook wel even moesten slikken, maar als ze er eenmaal zijn, zijn ze niet meer weg te denken!

Ik ben echt benieuwd hoor, 1 eiig of 2 eiig. jongens, meisjes of beide!
    Hahaha echt gaaf!
    Nou en hoe reageerde je ventje erop??

Het gaat maar door he hier op ons forumpje:p steeds weer nieuws! en nieuws en nieuws!

@ al
    Hier morgen de 20 weken echo al weer:D:D
    Heb er echt zin in, maar vind het toch ook weer spannend hoor!
    Moet om 18:30 bij de poli hier in dronten! Dus moet ook nog eens aan het einde van de dag! heerlijk de hele dag in spanning;)

Verder gelukkig alles prima nog hier. Ben nog maar 3 kilo aangekomen en houd nog steeds geen vocht vast! pfff das wel een opluchting hoor. Volgende week weer naar de gyn en dan hopelijk met bloeddruk ook nog steeds alles goed!

Maandag op mijn werk evaluatie gesprek gehad! Ging ook helemaal goed, dus hopelijk wordt mijn contract verlengd! Vestigingsmaneger gaat er vanuit dat het verlengd wordt, maar je weet maar nooit he in deze tijd! dus we zien wel!

@ de rest
    Hoe gaat het ermee? ff geen puf om op iedereen te reageren hoor!
    Binnenkort ff doen!! maar kon even niet heen om het berichtje van sjaan! hahaha:$:$:$

Dikke kus marleen

15. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hey dames,

tjee sjaan GEFELICITEERD zeg, wat super gaaf he. das zeker even een slik momentje, maar hoe denken jullie er nu over nu dat je het al ff weet? het is natuurlijk wat drukken maar hartstikke gaaf zeg. heerlijk 2 van die frummeltjes.
    laat het allemaal maar is goed bezinken en maar goed dat Jade het allemaal nog niet snapt!

Debbedebs, hey meis ja was gezellig idd. ja die foto's haha met z'n allen op de rand, lief.
    ja hoorde het van stefhanie idd vanmorgen. ik heb iig nooit gezegd waar we op het forum zitten,maar ze had het op een andere pagina gezien! achja ze houd d'r mond iig. dacht ook ik wacht met feliciteren als er niemand is maarja ze loopt er elke keer bij haha. gaat het al weer wat beter?lekker op tijd je bedje induiken.

marleen: succes en veel plezier morgen meis. pff wel spannend maar goed gewoon op je af laten komen toch?!

rest, reageer morgen weer want moet nog zoveel lezen want kon weer is niet inloggen enzo!!!
    fijne avond liefs mies

16. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    spannend marleen de 20 weken echo
    veel plezier!

17. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Hey schattekes:D

Wat een lieve reacties allemaal!!!Ik zou even rustig vertellen hoe het gegaan is!!!
    Vamiddag om 12u had ik een afspraak Roy kon helaas geen vrij krijgen en ik zei ach ik ga gwoon alleen en de volgende keer ga je gewoon lekker mee;)
    Dus ik kom binnen en kwam eigenlijk echt alleen voor een echo dus kon gelijk gaan liggen....t werd een inwendige echo nou hup gelijk een mooi kloppend hartje dus pfieuw opluchting!!Maarrrrrr zei ze er is nog een vruchtzakje:$maar zag in eerste instantie niks todat ze het apparaat een beetje draaide en ja hoor daar was hartje nummer 2:)Ik kreeg het helemaal warm joh en daar lig je dan in je uppie dat had ik even niet verwacht!!!
    Ben in een roes naar mijn schoonmoeder gefietst en daar in tranen uitgebarsten:)Roy ondertussen al ingelicht en die wist het ook eventjes niet natuurlijk!!!!

Maar aan het eind van de dag toen we elkaar zagen was het goed en zijn we alletwee dol en dol gelukkig!!!
    Het zal best eventjes pittig worden maar hoe bijzonder en mooi is het!!!!
    Moet tussen kerst en oud en nieuw weer terug voor een echo en dat is dan ook gelijk de laatste keer bij de vk;)

Oja deb ik ben waarsch de 3de uitgerekent!!!Whiehaha grappig he!!

Nou meiden ik zal mn banner enz even aanpassen hihi en wens jullie een fijne aaf ik ga proberen te slapen8)

XXX!!!!

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen
    hier een ramp nacht gehad maar we zetten door.

19. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Oh meis, ik heb helemaal tranen in m'n ogen! Wat fijn om te horen dat jullie allebei helemaal dol en dol gelukkig zijn!
    Wat een wonder is het toch!
    Hoop dat het verder allemaal goed gaat met je!
    En nu lopen we echt helemaal gelijk :D!

Dikke kus

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Sjaan: slik.. wat een mooi verhaal en wat een wonder!

Marleen: veel plezier met de 20 weken echo!

Mel: kop op..

Debbedebs: dat heb ik ook met Tilburg, voordat Jayden naar school gaat wil ik die kant op, hoeft niet persé in Tilburg, maar wel heel dichtbij mijn ouders..

Zo, bovenverdieping gedaan, beneden stof gezogen, opgeruimd en Jayden slaapt nog, dus nu ff lekker internetten en koffie drinken!

X

Deel Deze Pagina