Cath vindt het vast niet erg als ik alvast even meld dat het allemaal goed lijkt te gaan met Kyra. Ze kletst (ze dacht dat ik papa was aan de telefoon ) volop en is ook alweer stout. Goed teken dus Cath zal straks vast zelf nog wel effe reageren, maar was nu effe druk met andere dingen... Ik ga effe wat doen! Thuis werken betekent wel ook werken natuurlijk he!!! Kusss
Dank je wel lieve Deb! Ook voor je telefoontje Het gaat inderdaad goed met Kyra. We hebben haar vannacht elke 2 uur gewekt en ze reageerde goed. Ze deed haar ogen niet open (doet ze nooit als je haar wekt), maar maaide toch geirriteerd met haar armen van: ga weg mam, ik hoor je wel Goed teken dus! Gisteravond heeft ze haar hele bordje leeggeten helemaal zelf!! Met haar eigen lepel! En vanmorgen ook goed ontbeten. Ze speelt en kletst weer volop en is ook alweer ondeugend, dus het lijkt erop dat ze er niks aan overhoudt. Ze heeft wel een blauw oogje en een blauwe wang Hopelijk is dat snel weggetrokken. Ik sprak gister Deb nog even en vertelde haar ook al dat ik echt zo geschrokken ben en me zo onwijs schuldig voel Dat schuldgevoel is m'n straf, had ik maar beter op moeten letten Maar het is waar wat ze zeggen: een ongeluk zit in een klein hoekje! Nooit gedacht dat het me zou overkomen, omdat ik altijd op haar let, maar het gebeurde toch. Ik ben allang blij dat het "goed" afgelopen is.... Vandaag ben ik thuis om haar in de gaten te houden. M'n werk weet wat er gebeurd is. En of dat nog niet genoeg is, hebben ze vannacht onze autoruiten ingeslagen!! :x:x:x Geloof je toch niet? Volgens de buren echt pech, want dit is een goede buurt. De ruit aan de bestuurderskant en het kleine raampje bij Kyra's stoel liggen eruit. Dus Kyra's stoel ook vol glas! Vuile honden, blijf toch van andermans spullen af! De auto staat nu bij de garage, maar is waarschijlijk maandag pas klaar
He meis, fijn om te horen dat het zo goed gaat met Kyra!! Dat is toch het allerbelangrijkste! Wat balen zeg van jullie autoruit! Snap je toch niet waarom mensen niet gewoon met hun handen van andermans spullen af kunnen blijven :x! Knuffel voor jullie
Iedereen heel erg bedankt voor het succeswensen! Nu hopen dat het heeft geholpen al dat duimen.. Het was een erg leuk, goed en fijn gesprek, vrijdag weet ik meer. Dus nu een weekje in spanning afwachten. cath: sjezus! Das schrikken zeg.. Maar het overkomt de beste hoor meis. Dikke knuffel! marleen: fijn dat alles goed was! Gaaf zeg zoveel foto's èn een filmpje! 21 centimeter alweer.. Gaat hard! GRMBL.. moest vandaag bellen naar de HA voor de bloeduitslagen, totally forgotten . Maandag maar weer dan! Ooh fijn om te lezen dat alles goed gaat met Kyra! Jezus zeg! Das balen van de auto.. Blijf idd van andermans spullen af, maar ja, daar heb je nu niets meer aan. Tis al gebeurd. Hopelijk is ie maandag klaar! Fijne avond allemaal! Ik ga verder met TVOH kijken. xxx
Hey meiden. Nou met Kyra is alles goed hoor. Ze heeft een blauw oogje en een blauwe wang, maar heeft verder niks aan de val overgehouden. Alleen heeft ze nu de griep Ze had vanavond 39.2 graden koorts, dus ik heb haar een zetpil gegeven en op bed gelegd voor de nacht. Ze wilde ook absoluut niet eten en is wat snotterig, dus ja..echt de griep. Dit staat los van de val hoor! Daar krijgt ze geen griep van Dus ja...gaat lekker op het moment hier (ahum..). Hopelijk heeft ze het voor straks weer gehad en is ze met de feestdagen helemaal opgeknapt De auto gaat ons zo'n 300 euro kosten Klootzakken! :x En dan moet ie ook deze maand nog voor de keuring, dus hopelijk komt daar dan niks uit, anders wordt het helemaal een dure maand! Nou meiden, ik ga nog ff lekker tv kijken. Fijne avond nog!
Beterschap voor Kyra! Balen 300 euro! Zeker in deze dure maand en jullie nieuwe huisje.. Fijne avond! xxx
zo spannend heidi je gesprek! en ja... dan zit je helaas weer een week in spanning, balen is dat he maar ik ga duimen voor je en hopelijk helpt het bij mij heeft het geholpen toen he haha tjee cath wat een duur k*t geintje! beterschap met Kyra
De kaarsjes branden hier volop en mijn duimen doen zeer van het duimendraaien Thanks lieve Ink! Ik ben pannenkoeken bakken! Fijn weekend meiden! xxx
Hoi hoi, Hier even weer een egoberichtje van mij! Zit er helemaal door heen! Net ff een potje gejankt! Joanneke is weer ziek! 40 graden koorts, ze is net van de antibiotica af en nu begint het weer. Ik weet het even niet meer hoor! Als ik haar zo zie liggen begin ik gewoon weer te janken! Net dus maar de huisartsenpost gebeld, want dit is echt niet normaal meer. We mogen zo komen, dus even geduld en dan zitten we weer bij de huisarts. Wel fijn dat ze ons serieeus nemen hoor! hebben om 20:20 een afspraak. Pff zo weer einde egoberichtje, ga nu even naast mijn dochtertje liggen! xx marleen
Meid, supergoed van je je dat je de HAP hebt gebeld. Dit is niet normaal en ook gewoon superzielig voor Joanneke. Arme kleine schat! Heb je net ook een sms'je gestuurd, maar laat je even weten hoe het was bij de HAP? Hele dikke kus van ons!! @ all: gisteren had Nils ook ineens weer koorts, maar vandaag gelukkig niet meer. Wel flink verkouden en ook wel een oplopende temp tegen de avond, maar niet zo erg als gisteren. Gisteren was een heftig dagje met de uitvaart van onze collega. Mijn baas stond ook nog vast in de file, dus heb ik namens de BD gesproken tijdens de dienst. Niet makkelijk, maar wel 'fijn' dat er iemand was die het over kon nemen. Dat het allemaal indrukwekkend was, is goed te merken: om half 10 lag ik te slapen, en Hans een kwartier later. Allebei helemaal knock-out! Dikke kus voor iedereen!!! @ Heidi: benieuwd naar je bloeduitslagen. Morgen bellen toch?
Hey lieffies!! Wat een slechte berichtjes allemaal.....Marleen hoe is het nu en met je meisje?? Hier gaat ie ook niet lekker Jade slaapt slecht is huilerig heeft koort maar ook nog eens dr hele lichaampje onder de uitslag en krabt dr eigen een ongeluk...ze heeft zo'n droog huidje ze is vanavond alweer 3x wakker geweest ik hoop echt dat ze vanacht goed slaapt roy moet er om 4u alweer uit dus komt het echt op mij neeren ben al zo moehoeeeeeeeeeee Verder gaat ie goed hier hoor!!Ben wel misselijk en die buik van mijniet normaal er zijn inmiddels ook alweer genoeg mensen die het weten dus t zal niet lang geheim meer blijven die opa's en oma's he haha alleen maar goed zijn lekker trots haha!! Nou kga douchen en dan kom ik nog even kijken om te horen hoe het met Joanneke afgelopen is.... Dikke knuf aan alle zieke ukkies en sterkte vanacht dames!!! Xxxx
Marleen: echt super van je dat je meteen de HAP hebt gebeld! Het is idd niet normaal zeg dat je zoveel en zo erg ziek is steeds, en nog flinke koorts ook! Debsel: knap van je zeg dat je namens BD iets hebt voorgedragen. Vervelend dat Nils zo verkouden is, gelukkig daalt de temp (?). Jep, morgen ga ik naar de HA voor een echo van mijn pols en dan bespreken we meteen de bloeduitslagen, ik zal het hier dan wel ff melden.. Inkie: heel veel succes en plezier morgen meis op je eerste werkdagje! Je zal wel bekaf zijn morgen.. Maar laat je snel ff weten hoe het was? Sjaan: sjeetje.. Jade ook al niet lekker! Balen zeg! Helemaal nu je zelf ook zo moe bent en je er vannacht alleen voor staat. Misschien komende week toch ff naar de HA gaan met die uitslag, wellicht kan ie een zalfje voorschrijven voor de jeuk ofzo? Jeuk vind ik zooooo vervelend, nog erger dan pijn! Bah! Al een buik ja?! Ze zeggen dat het bij een volgend kind idd veel sneller gaat, omdat het allemaal al eens uitgerekt is geweest. Meiden hoe is het met jullie? Marleen: al terug van de HAP? Ben benieuwd wat ze voor jullie hebben kunnen betekenen, voornamelijk voor Joanneke! Sneu zeg! Kus!
Hoi hoi, even een kort berichtje hoor, want ik ben nu mega moe. De huisarts was ongerust en wist niet precies wat er nou was. Dus zijn we doorgestuurd naar het ziekenhuis. Zijn we nu net van terug. Ze hebben allemaal onderzoeken gedaan, bloedonderzoek, rontgenfoto's ect. Niks uitgekomen. Is waarschijnlijk dus gewoon weer een virus waar Joanneke erg heftig op reageerd. Arme schat, maar wel opgelucht dat het niks ernstigs is en dat we wel serieeus worden genomen! Is een erg fijn idee. Toen we naar huis mochten, rond 23:00 uur liepen we naar buiten en kwamen de nachtdiensten naar binnen. Haha ook een paar verplegers die mij hebben verpleegt toen ik in het ziekenhuis lag met joanneke. Ze herkende me gewoon en ff kort gebabbeld. Toch iets grappigs nog vandaag. Ik ben echt helemaal blij hoor met ons ziekenhuis (sints jansdal in harderwijk) haha ff reclanme he Nou ik kan nu gerust slapen! Jullie ook allemaal suc6 met de zieken he! xxxx Marleen
Marleen wat een avond/nacht hopelijk hebben jullie nog kunnen slapen en wat een opluchting dat het niks ernstigs is. Hier gaat alles ook helemaal goed ik ben echt aan het bijkomen nu Zoey heerlijk in dr ledikantje slaapt . Ze slaapt langer door en vanmorgen was ze om 6 uur wakker ff bordje rijstebloem en mama melk gegeven toen laten spelen en weer op bed gegooid en ze slaapt nu nog steeds Wou me kerstboom doen maar zie dat het niet veel soeps is dus dalijk maar ff kijken. Anders papa maar ff langs de praxis sturen .
Marleen: nou idd wat een geruststelling en heel erg fijn dat je ook serieus genomen wordt! Vaak word je van de kast naar de muur gestuurd en weer terug voordat ze iets doen! Gelukkig is er niks ernstigs aan de hand, Joanneke is gewoon een meisje dat erg snel vatbaar is voor virussen en is dan ook flink ziek.. Sneu hoor! Hopelijk knapt ze snel weer op! Dat ze je nog herkende! Maar ze hebben natuurlijk ook heel wat meegemaakt met jou en Joanneke! Dat blijft ze bij.. Nou gelukkig zeg! Hopelijk is de nacht goed gegaan en hebben jullie alsnog lekker geslapen.. Beterschap! Mel: fijn hè als ze eenmaal hun draai hebben gevonden en lekker in hun eigen bedje slapen. Ik was zo blij dat Jayden na 4 weken al doorsliep en dat ie na een klein weekje al lekker in zijn eigen bedje sliep, was wel erg wennen voor mama! Maar was wel beter zo.. Succes met de kerstboom optuigen vandaag! Ik heb hier al stof gezogen en Jayden ligt inmiddels weer op bed, nu ff internetten, koffie drinken en om 13.00 uur moet ik bij de dokter zijn.. Inkie: veel plezier vandaag! X
Hey wijffies!!! Marleen wat "fijn"dat het iig niks ernstigs is nu maar hopen dat ze snel weer de oude wordt!!! Nou hier een meiske wat ook echt helemaaaaaaal niet lekker in dr velletje zit ze kan niet poepen.....als ze op iets hards moet bijten begint ze echt heel hard te huilen(tandjes)én dan ook nog eens helemaal onder de uitslag!!Ja hallo geen wonder dat je dan niet in je hummetje bent!! Al met al dus weer een slecht nachtje gehad heb net mijn collega gsms't of ze vamiddag mischien voor me wil werken want ik trek t ff allemaal niet meer de week was denk ik iets te intensief heb alleen nog niks gehoort...Jade gaat dan even lekker naar oma en dan ga ik gewoon eens op bed liggen en niks doen!! Dus ik hoop dat ze kan..... Hoe is het verders hier!!! Xxxx
Hey meiden, @Marleen: he lieve schat, ik kan me voorstellen dat je er even doorheen zat hoor! Ze is ook vaak ziek en het is maar goed dat ze je serieus namen en ze haar even helemaal nagekeken hebben. Wel fijn dat er niks ernstigs uitgekomen is. Hopelijk is ze nu snel opgeknapt hoor! Knuffel voor jullie @Ikheid: ben benieuwd naar de uitslag meis! Laat je weten hoe of wat? @Sjaan: beterschap ook met Jade. Zo zielig he, als ze niet in hun hum zijn? Mocht ze nou erg jeuk hebben, dan misschien toch even de HA bellen om te vragen of ze iets hebben voor haar tegen de jeuk/eczeem?? @All: zit op m'n werk, dus ff snel snel Kyra is het weekend ook ziek geweest. Wat koortsig en verkouden. De koorts is gezakt, maar ze hoest wel flink als ze in haar bedje ligt. Gister had ze overdag amper geslapen door het hoesten en 's avonds kon ze ook de slaap maar niet vatten, want ze hoestte zich elke keer wakker. Ze moest 1x zo erg hoesten dat ze er in bleef hangen Zo vreselijk en ik ben hard naar boven gerend om haar even eruit te helpen. Het is gewoon een kriebelhoest die ze dan niet weg krijgt en dan wordt ze wat paniekerig..sukkeltje. Dus maar een fles warme melk met honing gemaakt, hoestdruppels gegeven en toch maar een zetpil gegeven voor de nacht. Ze had nog wat verhoging ook, maar ik wilde gewoon dat ze even goed kon slapen. Arme schat. Verder gaat het goed met haar hoor! Ze heeft op een blauw oog na, niks overgehouden aan haar val van de trap. GELUKKIG MAAR!!
Sjaan: lieve collega's heb je! Ik las op Hyves dat ze je dagje over kunnen nemen en jij lekker je bedje in kan duiken! Beterschap meis! Cath: nou gelukkig maar dat ze er niks aan over heeft gehouden! Balen dat ze zo verkouden is zeg! Beterschap met d'r! Bloeduitslagen: niks gevonden.. ik gooi het maar op een winterdip hoor en vrijdag MOET ik gewoon die baan krijgen! Ik voel me nu trouwens ook gewoon weer stukken beter, gaat echt met z'n ups en downs. X