Om gek van te worden mama's deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ja echt mag in mn handjes klappen voel me echt net goed....Kheb helemaal sterretjes en ben dizzy ga dus maar snel naar bed nu en hoop dat het straks weg is.....
    Heidi kop op meis komt allemaal goe en die winter dip gewoon lekker veel warme chocomel drinken hihi ik duim voor je vrijdag xx

2. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Meiden, ik krijg net een sms van Marleen:

"Zitten nu op de spoed! Kinderarts is net geweest en denkt aan het rs virus! Joanneke wordt nu opgenomen. Weet verder nog niet veel! Sms nog wel! Liefs Marleen"

Waarschijnlijk hebben nog wel meer van ons dit sms'je gehad, maar voor de zekerheid plaats ik het even hier. Lieve Marleen, zodra je dit leest: een hele dikke kus en sterkte met je kleine schat!!

@ all: hoe gaat ie meiden?

@ Sjaantje: rustig aan he meissie... Voel je je al wat beter?
    @ Heidi: ergens ook wel geruststellend dat er niks uit het bloedprikken is gekomen. En zolang je maar vooral "ups" hebt, mag je ook best af en toe je "downs" hebben natuurlijk. Als je maar eenmaal werk hebt, scheelt dat vast een hoop! Dikke knuf!!

Dikke kussss

3. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Hey jakkiebah die marleen das ff schrikken...hoop dat ze snel weer opknapt hoor!!!

Nou hier nog niet helemaal 100% en Jade wordt ook alleen maar zieker...heb net voor het eerst de huisartsenpost gebelt ze denken dat ze netelroos heeft de stumpert ze zit echt helemaal onder de bulten en krabt dr eigen een ongeluk....dus maar weer afwachten wat de nacht geeft!!!

Nou meiden ik duik er vroeg onder dikke knuf voor jullie!!

XXx

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Marleen: heel veel sterkte met Joanneke en een dikke knuffel voor jou!!!

Sjaan: en? Wat zeiden ze bij de HAP? Beterschap met haar èn met jezelf!

Debsel: idd.. heb nog genoeg ups hoor ;) Lief van je!

Manlief ligt al op bed.. had koorts en hoest heel erg. Jayden ligt inmiddels ook op bed. Dus nu ff rust ;)

Moet zo alleen nog wel door de kou met de honden, das dan wèl jammer! ;)

Fijne avond! xxx

5. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey ladies,

Hier ff stinkend druk, ayronn weer twee tanden boven, ik volop in de studie en morgen examen. Daarnaast bezig met solliciteren = GEHEIM VOOR HYVES!!!!!!
    Heb eerste gesprek achter de rug, super positief, moet nu as donderdag een dag meelopen. ALs ik dan goed wordt bevonden gaan we de arb. voorwaarden in...
    Dus druk druk druk... tot snel!

Ennuh, Marleen Sterkte meis!!!!!!!!!!

Van t weekend probeer ik ff op iedereen te reageren, want heb ook nog een hoop pendelbeloftes openstaan....!!

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

LJ: succes vandaag met je examen!
    Wauw dat zou gaaf zijn van die job! Ik duim voor je..

Tot snel! xxx

7. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Nou met Kyra gaat het nog niet goed hoor :( Papa is nu even thuis bij haar en gaat zo met haar naar de dokter. Ze heeft geen stem meer over en hoest nog steeds in bed veel. Gisteravond zijn we met haar in de weer geweest. Om 00:30 uur was ze nog wakker! :$ Arme schat. Toch maar een zetpil gegeven (dank je wel lieve Debs voor je advies...kus) en warme melk met honing. Maar niks helpt echt. Ze stikte zowat in haar poffertjes, die ze niet goed kan wegslikken, dus ik wil dat ze even onderzocht wordt. Ze houdt ook wat verhoging, dus er is duidelijk iets niet helemaal lekker.. Ik laat ff weten hoe het is gegaan.

@Ink: hoe was je eerste werkdag meissie??!! Ben heel benieuwd hoe het bevallen is!

@Ikheid: wanneer heb jij je gesprek? :) Sorry, ben een beetje wazig de laatste dagen door slaapgebrek :):) Hoe is het jayden?

@LJ: spannend meis, zal ook voor jou duimen!

@Marleen: he bah meis, wat naar! :( Heel veel beterschap en we horen wel hoe het gaat met Joanneke! Doe rustig aan he meis?

@All: knuf!

8. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Hey meiden!!!

Nou cath ook al een ziek meiske hier ook weer een lang nachtje gehad!!Jade heeft geen koort maar zodra dr iets in dr mond komt zet ze het op het huilen.....dr uitslag wordt niet meer nu dus ben met vsm aan het smeren...de huisartsenpost dacht aan netelroos een allergische reactie ergens op.....en tja verder ik weet het echt niet!!!We blijven maar gewoon binnen vandaag en lekker veel knuffellen!

Aan iedereen dikke knuf hou t ff kort want ben net zoals cath een beetje wazig van al 3 nachten wakker zijn....

Xxxx!!!

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Cath: hè wat vervelend zeg! Ben benieuwd wat de HA zegt en kan doen.. Dit is zo ook niks! Sneu zeg dat ze niet kan slikken en d'r stem ver kwijt is! Hopelijk is ze snel weer de oude! Beterschap met haar!

Sjaan: iig fijn dat die uitslag niet erger wordt! Lekker veel smeren! Wat sneu dat ze het op een gillen zet als ze iets in d'r mondje krijgt, misschien een zere keel of amandelen? Zijn ze opgezet ofzo?

Nou meiden.. beterschap! En ik hoop voor jullie snel op betere nachten!

Ik ben honden uitlaten, Jayden uit bed plukken en een middagje naar mijn ouders! Kus!

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Vrijdag weet ik meer van mijn solli die ik vrijdag heb gehad.. duimen draaien dus! Ik houd jullie op de hoogte.
    Met Jayden alles goed, een heerlijk vrolijk en makkelijk mannetje met echt al een eigen karakter! Wat kan het een boef zijn zeg! Maar wel op een leuke manier.. kan er altijd om lachen.

Oké nu ben ik echt weg! xxx

11. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Nou ze is bij de dokter geweest. Ze heeft geen bacteriële infectie gelukkig. Volgens de arts was het al op z'n retour, dus ze doen verder niks. Haar stembanden waren wat opgezwollen, vandaar dat ze nu "stemloos" is. Ze mag nog 2 dagen zetpillen en dan verwacht hij dat ze het ergste gehad heeft. Zo niet, dan gewoon weer even bellen.

Ze is nu bij oma, lekker vertroeteld worden ;) En dan hoop ik dat ze vanavond beter slaapt.

@Sjaan: jij ook beterschap met je meisje. Mocht die uitslag aanhouden, gewoon even langs je eigen ha gaan hoor! Zo zielig he als ze zo verdrietig zijn? Je voelt je dan zo machteloos :(

12. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    pff ben weer ingelogd, (kl*te site!:x)

marleen meis, succes en veel beterschap met joanneke houd ons op de hoogte.

rest ben weer ingelogd dus zal vanavond weer reageren!
    ga nu werken!bah geen zin.
    iedereen een fijne dag en voor de zieke kindjes een dikke beterschapskus
    liefs mies
    liefs mies

13. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ey lieffies!!

Ik mag om 3u met Jade naar de dokter ze heft vandaag nog geen 50cc gedronken...en helemaal niks gegeten!!Uitslag blijft ook en ze huilt echt de hele dag....Zo zileig snif snif!!

Ik houdt jullie op de hoogte!!Xxx

14. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    @ Cath: gelukkig niks ernstigs. Hopelijk knapt ze nu gewoon snel op.
    @ Sjaantje: hoe was het bij de huisarts?????
    @ Heidi: hoop echt dat het wat wordt met die baan... Zou wel super zijn!!!
    @ Joey: SUCCESSS!!! Hoop dat het je lukt, maar je kán het gewoon. I'm sure! ;)

@ all: moe manneke.... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHH!!!! :$

Dikke kus

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zwaai zwaai!
    Ik spring op de bank en lees morgen bij..

Fijne avond allemaal! X

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Cath: nou hopelijk is ze morgen heel ver beter!
    Hopelijk heeft oma wonderen verricht ;)

Sjaan: hoe was het bij de HA?
    Leuk dat nu iedereen mag weten dat je zwanger bent..
    Zag het op Hyves, wat een reacties hè?

Meiden: hoe is het met de rest hier?

Marleen: hoe gaat het nu met Joanneke?

Vandaag lekker dagje thuis.. Geen plannen! Heerlijk!
    Wij versturen geen kerstkaarten dit jaar.
    Cath bedankt voor jullie kaart!

Heeft iemand voor mij dat excel bestand met alle adressen?
    Ik kan het niet meer vinden! Zou iemand het kunnen mailen naar me?

Oow ik denk trouwens mijn ei gevoelt te hebben en hoe! Een nacht en
    een ochtend lang steken, heel apart! Nou we hebben er flink op los
    geklust dus laten we het hopen.. en zo niet dan gaan we gewoon weer
    verder :D

X

17. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    hoi liefies,

tjee marleen zeg, wat verschrikkelijk dat Joanneke is opgenomen
    hopelijk gaat het vandaag al de goede kant op?

cath; hoe gaat het nu met kyra?

sjaantje; hoe gaat het nu met Jade en met de beebjes in de buik?

heidi; spannend vrijdag!!!

debsel; tjee wat moeilijk zeg, namens BD iets zeggen bij zoveel verdriet. Goed van je!

lj; spannend weer solli! hoeveel uur wil je werken?
    Mijn eerste 2 werkdagen waren heel fijn.
    Echt leuke collega's en heb al een beetje gewerkt!! :)
    Het werk is erg vergelijkbaar met een baan die ik ruim 4,5 had en wat ik erg leuk vond maar toen doorgroeide en uiteindelijk wat anders ben gaan doen. Nu ik 3dgn werk wil ik geen buitendienst meer dus ben weer binnendienst gaan doen en het bevalt (tot nu toe haha) uitstekend.
    Vandaag heerlijk dagje thuis .. wat een luxe zeg 3 dagen werken. Morgen nog een dagje en dan al weekend!
    En ik was binnen 20minuten op het werk en ook weer thuis. Ben erg blij. Hopelijk over een tijd nog steeds.

Ga poepie uit bed halen en lekker naar de markt wandelen.
    Vanochtend heeft ze nieuwe schoentjes gehad. Kei mooi!

Voor iedereen een fijne dag en voor alle zieke; heel erg veel beterschap en een dikke knuffel x

18. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    debbedebs; lief je smsjes nog gisteren dank! (en van jou ook debselke!) hoe voel je je? groeit kleine spruit al lekker?
    en toine? beetje beter contact nu ... weet ie het al??

volgens mij had jij foto's gemaakt van de date toch?
    zou je die een keer willen sturen of op onze hyvespagina zetten van ogvtw
    ben benieuwd!

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Inkie: fijn dat het zo goed bevalt zeg! Weer een last van je schouders! Hoe vond je het om Elin weg te brengen?
    Lekker naar de markt geweest? Leuke schoenen ja? Fotootje?

Ow.. Jayden wakker!

Fijne avond meiden! xxx

20. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Hey meiskes!!

Hoe is het hier?!!!Ink je hebt het naar je zin gehad he opje werk echt heel erg fijn voor je meis!!

Heidi whoehoeeeee ben zo benieuw deze ronde voor jullie!!!

Lj spannend hoor meis.....weer een nieuwe stap in je leven!!

Nou hier nog steeds een heel ziek zielig meiske....heb vamorgen ook nog eens een aft in dr mondje ontdekt dus dat doet natuurlijk ook hartstikke zeer....Moet zeggen dat de nachten nu wel extra vermoeiend zijn hoor!!Achja kan ik vast wennen als er straks 3 liggen te huilen hahahaha...
    We hebben het idd maar bekent gemaakt nog wel erg pril maar aangezien er weer een aantal mensen waren die iets té blij waren haha was het al aardig rond!!

Nou ik ruim ff beetje de rommel op en dan plof ik op de bank want ikke issi moehoeeeeeeeeee

Xxx

Deel Deze Pagina