Om gek van te worden mama's deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Superrrr nieuwtje is dat!! Kan ik d'r feliciteren in een privé-berichtje of wil ze niet dat anderen het weten? Echt super hoor....

Jeetje, wat een advocatengedoe allemaal. Bah!!! Maar wat je zegt, 2011 wordt jullie jaar ;) Komt helemaal goed!!!

Xx

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nils: fijn dat ie het zo naar zijn zin heeft!

Debs: leuk voor je zus! En leuk dat jullie samen zwanger zijn!

3. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Hahaha, geweldig dat manneke op de slee! En maar kletsen en zingen, zoooo lief!

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lekker hoor Debs, lekker vrij! Gelijk heb je. Ik kom vandaag ook niet aan werken toe :) Maar er is ook niemand op de zaak, dus dan is het al gauw stil.

@Debbs: goed zo meis, fijn dat het beter met je gaat nu. Het valt ook allemaal niet mee af en toe ;) Wel supervervelend dat je met zoveel advocaten bezig bent joh. Schiet het al een beetje op met Toine, of heb je daar nog een hoop rompslomp omheen? Hey wat superleuk van je zusje!! Gefeliciteerd! Dat is nog een leuk nieuws zeg en dan ook nog zo weinig schelen! Jullie kunnen straks zo in de WIJ Jonge Ouders :D

@Ikheid: spannend hoor meis..ik blijf duimen en we horen wel hoe het met Jayden is gegaan bij de dokter!

5. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Ik denk dat ze het nog even voor zich willen houden, is natuurlijk ook nog heel pril, nog geen 5 weken! Maar ben zo uberenthousiast dat ik het toch wel graag met jullie wilde delen :D.

6. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Dan duurt de dag voor jou ook lang meis als je helemaal alleen op kantoor zit, pfff. Lekker op tijd naar huis gaan hoor!
    Helaas nog een heeeeeeeeeeeeeeeleboel rompslomp met Toine, een groot drama! Dus ook dat zit nog niet helemaal mee. Komende week gaat er een brief van mijn advocaat de deur uit en hopelijk helpt dat om het snel af te ronden. Vanavond helaas de confrontatie weer aan als ik Tijntje weg moet brengen, blegghhhh. Geen leuke dingen.

Ja leuk he van m'n zussie! Hadden wij het ook al over dat we samen idd zo in de Wij Jonge Ouders kunnen. Misschien toch maar opgeven :D. Zou wel erg leuk zijn!

7. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Ik zie dat er de laatste tijd heel vaak een 'gast' hier meeleest. Vraag me dan altijd heel erg af wie dat is......

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Tja.. jammer dat we dat niet kunnen 8erhalen!

9. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ik lees ook wel eens bij anderen mee moet ik zeggen... Ik let er eigenlijk nooit op!! Misschien moeten we het eens vragen aan onze gast ;)

Ik zal het nog effe voor me houden dan.... Dacht ik al wel en daarom had ik ook nog niks tegen d'r gezegd, maar mocht het ter sprake komen: geef d'r dan maar 3 dikke kussen van mij!! :D

K*T-advocaten-gedoe!! Bah!!

Xx

10. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Klopt, ik lees ook weleens ergens anders mee. Maar dit is iemand die zich niet heeft geregistreerd bij ZP.

Dus gast, vertel wie ben je??????

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hij/zij is plots weg..

12. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Hahaha, is goed mop! Zeg vanavond wel tegen haar dat jij het weet. Dan kun je d'r (privé) gewoon feliciteren ;).

13. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    haha ik denk dat ik dat was,

Zit nu in het ziekenhuis en vergeet me soms ff in te loggen.
    Dus wees niet bang hihihi

Heb alleen niet veel tijd om te reageren op alles,

Maar wil wel even iedereen sterkte wensen met de zieken, wachten op uitslagen, mama's met driftkikkers, enz enz

Dikke kus vanuit het ziekenhuis (die af en toe als gast meeleest)

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Sterkte Marleen!

15. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Heb me snel ingelogd, vandaar dat de gast opeens weg was;)

16. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Ik zag het ja!!

Soms vraag ik me af of Toine (of iemand uit zijn omgeving) mijn gangen nagaat op internet. Ben me er wel bewust van, maar heb ook geen zin om daar rekening mee te houden.
    Ben de afgelopen maanden weinig actief geweest op zp en hyves, maar dat heb ik ook wel weer gehad. Als ze willen loeren, dan doen ze het maar! Heb op hyves trouwens wel een hoop mensen 'ontvriend' :D.

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hahahaha! LOL :D

18. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hahahahaha, oh en dan weet ik meteen wie het van de week was.... Ik heb op m'n werk gespiekt en dan ben ik ook niet ingelogd. Hahaha!! :D Ook weer opgelost dan...

Hoe gaat het Marleen?? Mag ze snel naar huis of nog even niet??

Kus!!

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dikke poep aan hebben!
    En eens in de zoveel maanden gooi ik ook weer wat 'nep-vrienden' van Hyves af. Die ken ik dan maar heel vaag..

20. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Hahaha, onze anonieme gast!! Jij mag altijd meelezen hoor ;):D!

Maar hoe gaat het met Joanneke meis? Knapt ze al een beetje op?
    Kunnen jullie in het ziekenhuis blijven slapen? En trek je het zelf allemaal nog een beetje?

Hele dikke knuffel voor jullie xxx

Deel Deze Pagina