Om gek van te worden mama's deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey,

Hier nog een snotter - en hoestkoning... het houdt maar ni op. Tussikind, neusspray, luuf, bedje omhoog, douchen, ui op de slaapkamer, luchten, veel buiten... t blijft maar lopen...***zucht***.
    Daarnaast weigert meneer overdag langer te slapen dan (maximaal!!) 5 kwartier... de rest van de tijd issie wakker en zeer bewegelijk... DUs toko niet schoon zoals normaal, maar boeit niet ;)

Mieske: Koffie= heerlijk!!!! en kaas is super!
    (Fris is niet nodig voor mij... heb genoeg aan koffie of kraanwater)

Dikke kus, ik ga ff bijlezen!

2. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Ik hoefde geen nwe banner te maken... wel fijn!

3. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey meiden!!

tis wat met die kids Jade vandaag ook weer pfffffff hangen hangen ze had ook niet willen slapen bij oma.....
    @mies ik lust alles moeten we echt niks meenemen dan voor je??!!!!wel zeggen he!!heb er echt heel veel zin in!!Je had campingbedje enz??!!Voor geval van nood he haha!!

xxx

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden. Hier ff rust. Kyra is aan het logeren bij m'n schoonouders. Hoewel dat aan de ene kant best lekker is, mis ik m'n kleine meisje toch ook wel hoor na zo'n dag werken ;)

Ze loopt er nu echt op los! Wat een heerlijk gezicht zeg.

Verder heb ik vandaag de uitslag van m'n bloed binnen gekregen. M'n schildklierwaardes zijn ondanks de medicijnen weer aan het stijgen :( De hormoonwaardes zijn nu weer te hoog. Ik moet nu weer over 6 weken bloed prikken en dan kijken wat hij dan doet. Pfff...we blijven wel bezig zo he? Gelukkig voel ik me vooralsnog wel goed. Ik moet het goed in de gaten blijven houden. Mocht ik eerder "last" krijgen, moet ik gewoon bellen.

Nou meiden, ik ga zo lekker tv kijken. Geniet van jullie avond en beterschap voor alle zieke kleintjes! Hopelijk zijn ze snel weer beter hoor! Kus

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Cath: ooh balen zeg dat die waardes weer aan het stijgen zijn!

Ik heb vandaag sollicitatie gehad, maar kan er niks van zeggen.. Naar mijn idee ging het goed. Eind deze week of begin volgende week hoor ik meer. Nog ff afwachten dus.

Ik duik m'n bed in.. voel me nog steeds niet lekker..

Trusten xxx

6. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey lady's!!

Even een bezorge mama hier haalde Jade net uit dr bedje omdat ze niet helemaal lekker is dacht ik tempratuur dr even....dus ik ben dat aan het doen begint ze ineens helemaal te trillen en heel zielig zachtjes te huilen:(Ze had geen koorts hij gaf zelfs 36.5 aan....
    Het is bij ons best koud boven maar kleed dr wel lekker wamr aan in bed??!!
    Nu zijn we beneden lijkt alles goed!!

Zou ze het gewoon koud gehad hebben??!!:(

Sorry dat ik jullie ermee lastig val maar om nu gelijk de dokter te bellen haha;)

7. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    spannend meis, hoop het zo voor je. je hebt je best weer gedaan zo is het toch??
    en ben je alweer wat beter vandaag??
    kus

8. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hey meid, idd dat heb ik ook weleens gehad hoor.stijn was ook niet lekker bleek het idd te koud hebben want toen ik hem warmer aan kleed was het weer goed. kan je niks aan doen hoor!!
    stijn ligt nu ook met een winterslaapzak aan!! want een deken ligt ie toch niet onder!!!
    denk dat het gewoon dat is hoor meid. komt goed.
    fijne dag vandaag meid.
    liefs mies

9. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    dames... pff dit is m'n tweede week dat ik aan het afvallen ben!:( ben eigenlijk al best trots op m'n zelf:)!!
    maar goed er moet minstens 10 kilo af en dan weeg ik voordat ik zwanger was! en vanavond ga ik kijken bij zumba!! mag eigenlijk helemaal niet sporten maar goed hoor moet toch iets aan beweging gaan doen en heb ook helemaal geen last meer van m'n heup! dus ik ga er gewoon voor.

hoe ist met iedereen??? zieke kids al iets beter??
    debbedebs:Tijn nog ziek? kom je morgen zwemmen??want het is certificaat zwemmen!zal ik vragen als je niet komt dat ze er 1 voor je achter houd?
    iedereen een fijne dag vandaag! ik 3uurtjes werken en dan lekker vrij voor de rest van de week!maf.
    liefs mies

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Sjaan: oooh wat sneu voor Jade.. Hier boven is het ook zó enorm koud! Brrr! 17 tot 18 graden.. En ik weiger de verwarming aan te laten staan. Dus ik doe hem een pyama aan, een slaapzak en dan z'n dekentje eroverheen. Nu vanochtend voelde hij lekker warm aan en had alleen koude handjes, maar dat komt omdat hij altijd slaapt met zijn handjes naast zijn hoofdje, dus boven z'n dekentje..
    Maar ik herken het dus wel..

Mies: ja ik hem m'n best gedaan, meer kan ik niet doen, tis nu afwachten, wel spannend hoor!
    Wat goed dat je bent afgevallen! Dus nog 10 kilo te gaan.. Dat gaat je gewoon lukken hoor! Zeker als je er wat meer bij gaat bewegen, zoals de Zumba.. Komt goed!
    Ik ben gisteren op de weegschaal gaan staan, weeg nu weer keurig 55 kilo, dus ik ben helemaal in mijn nopjes, want dat is het gewicht dat ik 1 jaar geleden woog. Yeah! Veel bewegen/sporten, sexen en op m'n eten letten..
    Voel me iets beter, maar nog niet de oude, gelukkig heeft de keelpijn niet doorgezet, maar heb nu wel een snothoofd, jakkes! Maar goed, alles beter dan een zere keel.. Dus we doen het er maar ff mee. We zitten wel in een cirkel, want de één steekt de ander hier weer aan in huis.. Hihi!
    Ooh heerlijk, ff 3 uur er tegenaan en dan lekker vrij! Heerlijk! Heb je nog leuke plannen voor je vrije dagen?

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik heb een GEBOORTEBOOM besteld! Zó leuk! Er is een geboortebos in Tilburg, waar ik vandaan kom en mijn familie woont, en daar gaan ze een boom planten voor Jayden met zijn naam erop met een hele ceremonie eromheen. Kost maar 29,50 euro en het idee erachter vind ik zo mooi; het doel van het Geboortebos is om op symbolische wijze tot uiting te brengen dat Jayden op moet kunnen groeien in een gezonde groene wereld. Na jaren is de boom niet meer herkenbaar, maar door de geplaatste plaquette met daarop zijn naam en geboortedatum van Jayden vormt dit dan een persoonlijk geboortemonument.
    En ik vind het ook geweldig om met Jayden zijn boompje te bezoeken en te zien dat ie elk jaar weer groter geworden is.

Mooi gebaar toch!?

Zo, nu ff een tukkie doen voordat Jayden zich meldt..

Kussies voor jullie meiden en de kids!

12. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    '
    hey dat is leuk, wist dat niet dat dat in tilburg is!! misschien ook wel leuk voor stijn, tenslotte zijn geboorte stad! hmm zal eens kijken!
    goed man op je oude gewicht. en knap tja je doet er veel voor toch. en sexe haha ja jullie moeten nu wel! hihi leuk hoor.
    ben benieuwd hoe lang het gaat duren dat er wat kilo's af gaan!
    ga weinig doen met m'n vrije dagen!mag geen geld uitgeven want ja de Sint komt eraan en dat kost ook wat centjes!
    lekker tukkie gedaan meid?
    kus aan je knap mannke
    liefs mies

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mies: ja is ook leuk voor Stijn! Jayden is er dan wel niet geboren, maar zijn mama is een rasechte Tilburgse :D
    Ja ben blij dat ik weer op mijn oude gewicht zit en ik doe er idd genoeg voor, maar voor mijn zwangerschap sportte ik ook al veel, dus ben het gewend..
    Als de kilo's er langzaam en geleidelijk afgaan heb je de grootste kans dat juist die kilo's er ook afblijven. Ook op je eten letten.. In het weekend let ik er trouwens veel minder op hoor. Anders moet je zoveel lekkers laten staan en het moet geen straf zijn vind ik.

Ooh ja, de Sint.. Dit jaar zal Jayden wel iets krijgen van opa's, oma's en van ons. Maar volgend jaar doen we pas echt met de Sint mee, dan krijgen we weer de ouderwetse pakjesavonden, geweldig vond ik dat vroeger altijd zeg en zó spannend!

Tukkie was heerlijk! Nu lekker bankhangen en optijd naar bed en hopelijk voel ik me morgen dan weer 100%.

Geniet van je vrije dagen Mies! Lekker aankeutelen thuis.. Heerlijk! Komende dagen ook erg grijs weer, dus een reden om lekker binnen te blijven.. ;)

Dikke knuffel voor jou en Stijn!

Liefs!

Meiden: hoe is het?! Tis weer ff stil hier..

14. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    hey ikheid
    wat leuk zeg die boom! echt een mooi idee.
    ik zit gelukkig onder het gewicht dan voor m'n zwangerschap. Heerlijk dat al m'n kleren weer passen of zelfs nog wat ruim zitten
    morgen weer hardlopen, volgens mij helpt dat ook wel :)

miesje; hey vrouwke
    ik vind het een leuk idee om naar de intocht te gaan kijken van de sint! de rest ook???

debbedebs; gatver! tijnemans ziek wat balen. Heel veel beterschap voor jullie! kus!

debsel; hey meisie, flink aan het oefenen met nilseman? Wat is het toch een lekker manneke he, ik vind het zo schattig hoe hij op z'n billekes schuift. Niks mis mee!!

Vandaag hele mooie kleren gescoord voor het feest volgende week zaterdag; pap en mam 40 jaar getrouwd!!!!!!!
    Was met pap en mam winkelen en zó lief; ik heb de kleren van hun gekregen. Bofkont he!
    Nu nog een keertje voor ons meiske gaan shoppen, ok leuk!

En ik heb een geheimpje; vandaag solli gehad en donderdag weer 1. Maar ik had geen zin om het tegen jan en alleman te zeggen want als het weer niks is... dan weer die teleurstelling
    wilde het toch even delen.
    Ik had vandaag een goed eerste gesprek. Diegene zei ook; ik heb een hele goede eerste indruk. Nu was het wel zo dat ze vond dat ik meer kan misschien dan hun qua werkinhoud aan kunnen bieden. ZUCHT! Dus ik ook gezegd; gezonde meid die graag wil werkuhhhh! Zei was ook sinds een jaar moeder en begreep het gelukkig precies. En ja.. we zitten weer op de wachtbank.
    Ik hoor vanzelf wat meer. Het begint een beetje aan te trekken lijkt het wel. Donderdag weer 1tje en nog 3 op de wachtbank of ik uitgenodigd wordt.. zou het dan tóch goedkomen????????????????????????????????

Knuffel, ik ga even bankhangen
    x

15. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey ladies!!

Met Nils gaat het weer beter gelukkig. Hij slaapt weer prima (en weer 'uit' tot half 8 ongeveer), maar is wel wat zeikerig met eten af en toe. Nou ja... Ook goed. De laatste 2 dagen is het avondeten niet echt top maar dan maar niet. Hij eet wel wat hoor! ;) Ook heeft hij vandaag in de box langs de spijltjes gewandeld. Voor de meeste kindjes niet indrukwekkend, maar voor Nils was het een primeur.

O ja! De fysio!

Nils is hypermobiel en heeft dus een lage spierspanning. Dit zorgt ervoor dat hij extra onzeker is. Je spieren houden je skelet als het ware op z'n plek (zwaar simplistisch neergezet door mij) en stel je voor dat die spieren niet zo strak zitten. Dan 'zwabbert' het en is het minder stevig. Niks dramatisch, maar wel een factor.

Verder heeft Nils niet echt veel gerold en niet gekropen. Dat rollen is eigenlijk wel heel belangrijk voor de ontwikkeling. Zo leren ze zijdelings bewegen in plaats van (zoals Nils) vooral voorwaarts. Dat zijdelings bewegen is weer nodig om te gaan zitten (en later staan) en voor het evenwicht.

Nu is Nils niet bepaald standaard. Zo kan hij wel heel goed z'n evenwicht bewaren en rolt hij als een idioot door z'n bed, dat is dus goed. Ook is duidelijk dat hij verder qua ontwikkeling het hartstikke goed doet. Hij ligt dus niet achter op andere fronten en ook dit wordt opgelost. Belangrijk is wel dat we hem niet teveel pushen, hij moet zelfvertrouwen krijgen.

Zo, heel verhaal!!

Meiden, effe kleine suggestie. Ik weet dat we dat in het verleden niet hebben gedaan, maar zullen we bij de date ieder een klein bedragje neerleggen voor de gastvrouw? Tussen de € 2,50 en de € 5 bijvoorbeeld?

@ Heidi: wat gaaf zo'n geboorteboom!! Ik heb in Tilburg gestudeerd en heb ook wel een band met de stad. Vind het echt een heel mooi idee. Enne... Die solli ging vast hartstikke goed. Ik duim voor een goede uitkomst!
    @ Miesje: ik lust ook gewoon ham en kaas, maar wil gerust wat meenemen hoor?
    @ Maaike: balen dat Sennah geopereerd moet worden én dat jullie allebei ziek zijn. Wel superleuke foto's van d'r verjaardag zeg!! :D
    @ Cath: zo ontzetten k*t van je schildklier, maar wát knap van je kleine stapperd!!
    @ Sjaantje: arme Jade nog niet lekker? Geef d'r maar een dikke kus! Heb je zeker vrij op de 13e?
    @ Marleen: is iedereen nu op de hoogte van de komst van de kleine? En voel je je oké?
    @ Debs: Tijntje nog niet helemaal lekker? Arm kereltje... Geef 'm maar een dikke kus
    @ Ink: hoest met Elin? Weer helemaal de oude?
    @ Melanina: weet jij nu al of je komt op de date?
    @ Lady Joey: hoe is het meid? Ayronn weer verkouden zag ik op hyves? Zo gaaf jullie weer te zien de 13e! :D
    @ wie ben ik nog vergeten???

We vertrekken vrijdag voor een lang weekend naar Noorwegen. Vliegen met Nils dus!!! Ben benieuwd!!! ;)

Dikke kussss

16. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ey lieffies!!

@ ink spannend meis ik hoop echt voor je dat het wat wordt maar moet zeggen dat ik er bij jou niet zo bang voor ben hoor!!

@deb die nilske!!Maaruuuh jade heeft ook niet gerolt hoor!!Wel goed dat jullie nu beetje weten waar t van komt en ga er vanuit dat OOK nils snel wandelt enz(tot vervelends toe)En ja ik ben zeker de 13de vrij whoehoeeeeee heb er echt zin in!!

De rest alles goe??Nou j-j is echt niet de oude hoor...Vandaag even bij de oma van roy geweest en die moest dr eventjes vasthouden naaaaaah tranen met tuiten en krijsen en ik pak dr op helemaal tegen mij aangedrukt zo zielig....mupske nu baal ik natuurlijk dat ik morgen werken moet maarja soms is het niet anders toch!!

Nou ga even lekker met mn mannetje op de bank lekker met zn tweetjes onde rhet dekentje lekker knus....hihi

xxx!!

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Sjaan: die Jade is niet helemaal zichzelf zo te lezen.. Ze zal zich wel niet helemaal lekker voelen ofzo. Beterschap voor je meisje en werkse vandaag!

Debsel: hier nog één die dus NIET rolt.. heeft ie maar heel even gedaan en nu wil ie alleen maar staan en zitten. Maar goed dat jullie naar de fysio zijn gegaan, nu krijg je handige tips en oefeningen en zo komt toch alles weer goed! En wat knap van Nils dat ie langs de spijlen stapt! Weer een mijlpaal meissie!
    Wat betreft de bijdrage voor Mies vind ik oké, ik hoor wel wat het bedrag gaat worden.

Inkie: ik heb ook het idee dat het weer aan het aantrekken is.. Dus hopelijk zit er nu iets bij voor je! Ik duim heel hard!
    Ik heb nu 1 sollicitatie lopen en 1 waarop ik nog reactie moet krijgen.. Dus ook spannend! En logisch dat je het niet aan de grote klok wil hangen. Wat goed van dat hardlopen, ik ben vorige week maandag nog geweest, maar voel me nu niet topfit, dus ik w8 er nog even mee voordat ik weer ga hardlopen.
    Wat lief van je ouders!

Had ik al verteld dat Jayden in 4 dagen tijd 2 cm is gegroeid en ruim 200 gram?! Moet niet gekker worden! Hij weegt nu dus ruim 9 kilo en is alweer 71 cm lang! Wat een beer!

Ik ben ff hondje naar trimsalon brengen en daarna lekker niks doen.

Kusjes!

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik denk niet dat ik meega op de meeting
    is een beetje ver met het OV met me meisje helaas maar goed ik geniet wel van jullie fotos
    Ben dan ook 2 weekjes aan het werk en dan worden het wel heel veel nieuwe prikkels voor Zoey en ze is al zo gevoelig voor prikkels.

Vandaag een lekker thuis blijf dagje me nichtje komt dalijk
    En heb nu me eigen eerste draagdoek ik koop die van me s-zus over :)
    Zaterdag meedoen met de draagdoeken optocht :) lijkt me erg leuk mede dragers te zien en tips te krijgen:)
    Heidi Zoey groeit ook als kool past bijna maatje 62 niet meer en dat te bedenken dat ze 5 maanden terug met maatje 44 begon .
    Als ik de fotos terug zie denk ik wow wat was ze klein terwijl ik daar helemaal niet mee bezig was toen.

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jammer dat je er niet bij kan zijn Mel! Maar ik snap je redenen wel..
    En ja het gaat idd erg hard allemaal.. Jayden woog net 3 kilo met de geboorte en nu gaat ie al richting de 10! Pfff!

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ja zoey woog 2 kg en nu bijna 6! dus ben benieuwd waar dat heen gaat :)

Deel Deze Pagina