Om gek van te worden mama's deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Mysterie opgelost, hahaha!
    Misschien ben ik iets te paranoide bezig, maar er wordt de laatste tijd zoveel over me geroddeld. Kan me gelukkig ook steeds minder boeien!!

Op m'n werk wisten ze het ook nog niet van Rolf en mij, dus dat heb ik deze week maar even tegen een paar mensen verteld. Anders wordt het helemaal een verhaal als ik over een paar weken vertel dat ik zwanger ben, hahaha!

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Serieus, roddelen ja? Wat triest zeg!
    Dat mensen zich lekker met hun eigen zaakjes bemoeien en niet steeds de sensatie opzoeken..
    Is jouw leven en jij leeft het!

3. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Klopt helemaal en daar ben ik me ook steeds meer bewust van!

4. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Zo herkenbaar dat geroddel.... Ik weet nog goed hoe het bij mij was t.t.v. de scheiding en toen Hans & ik bij elkaar kwamen. BOEIEND!!

Inderdaad; het raakt je steeds minder en soms gooi je ook nog wel eens wat extra olie op het vuur. Deed ik wel tenminste. Als ze dan wilden roddelen, dan GAF ik ze wel wat om over te roddelen! ;) GnaGna...

Effe je vriendjes nalopen op hyves werkt prima. Doe ik ook wel eens. Niet iedereen spreek ik even vaak, maar soms is het wel leuk nog wat contact te hebben. Twijfel ook weleens of ik m'n profiel moet afschermen, maar dan kan ik ook niet meer bij anderen loeren... :D Haha!!

Wat gezellig vandaag meiden!! En zo fijn dat we er voor elkaar kunnen zijn. Blijft bijzonder hoor...

Gaan we nog doen wat Ink laatst voorstelde: met de mama's eens lekker uit eten zonder kids??? Als we dat bijvoorbeeld in februari willen, moeten we wel langzaamaan een datum gaan prikken denk ik.

Kusssss

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Belachelijk.. dat geroddel.
    Duvveltje Debsel! Hahah!

Prik maar wat data, dan kunnen we kijken wie wanneer kan.

6. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Jaaaaa, ik ben voor!
    Super gezellig om met z'n allen een hapje te gaan eten!

Op wat voor dag is het handigste? Maakt mij niet zoveel uit!

7. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zegge..schatties. Ik kan soms ook die gast zijn hoor, als ik ff snel kom spieken ;) Dus als Marleen of Debs het niet is, ben ik het denk ik wel :D

@Debbs: wat onwijs klote lieverd dat het niet wil vlotten met Toine :( Maar werkt hij dan zo tegen of liggen jullie elkaar gewoon niet meer? Maar als het op Tijn aankomt, dan is hij wel reëel? Wat zeiden ze op je werk dat je nu met Rolf samen bent? Heb je ze al verteld dat je zwanger bent of wacht je daar nog mee? Enne...geroddel ken ik. Lekker laten gaan! Die mensen zijn gewoon niet volwassen moet je maar denken en hebben blijkbaar niks beters te doen ;) Jij weet wel beter!

@Ikheid: nog geen belletje gehad? Pff..spannend hoor. Ik weet dat ik toen bij deze baan ook pas om 17:00 uur werd gebeld, dus je hebt nog even :D

8. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Ben ik het helemaal mee eens! Zo bijzonder ons contact!
    Ben heel blij met jullie lieve meiden!

Dikke kus

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ooooh dat geeft me weer wat hoop Cath! Lief!

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja heel fijn dit clubje!
    Voor mij al vanaf september 2008, ruim 2 jaar nu!

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik moet zo Jayden wakker maken, maar ik neem hem wel gewoon mee in zijn pyjama hoor, dikke jas, sjaal en muts aan en gaan!

12. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Het is een combinatie van dat we elkaar helemaal niet meer liggen, maar dat Toine ook alles tegenwerkt. Vorige week kreeg ik een mailtje dat hij de sloten op ons huis vervangen heeft zodat ik niet meer bij m'n spullen kan :x. Hartstikke strafbaar, maar hij heeft geloof ik niet in de gaten dat hij het voor zichzelf alleen maar moeilijker maakt. En hij blijft op mijn gevoel inspelen, dat ik hem alles misgun en dat ik Tijn alles misgun en afpak :$! Nou hij kan veel over me zeggen, maar ik probeer, ondanks alles, om het nog steeds zo goed mogelijk voor hem te regelen. En dat ik dan niet akkoord ga dat Tijn 2 weken bij hem is en ik mijn vakantie maar moet verzetten, lijkt me niet zo raar! Af en toe zou ik willen dat hij wat realistischer (schrijf ik dat goed :() in het leven zou staan, dat zou het voor hem ook een stuk makkelijker maken.

Zo, weer even een stuk frustratie kwijt :D:D:D

13. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Je hebt gelijk ook, ik doe dat ook altijd. Zou wel een maillot als je die hebt onder z'n pyjamabroekje aandoen, want de wind is best guur!

14. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Uhm... Op zaterdag zullen de papa's misschien wat op kunnen vangen. Dus hier wat zaterdagen:

12 februari
    26 februari

Ik heb even wat data gepakt waarop ikzelf kan....

@ Cath: hahaha, nog een gluurder!! :D
    @ Ikheid: doe ik ook altijd als Nils ziek is. Geen extra gefrunnik aan z'n lijfje. Benieuwd wat de dokter zegt!!
    @ Debs: super he.... Jullie zijn zulke schatten allemaal!! Ook geen 'kennisjes' maar dinnetjes. Met de een heb je meer als met de ander, maar dat heb ik ook in m'n 'gewone' vriendengroep.

Kussieeee!!!

15. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Groot gelijk hoor, lekker dik aankleden, dan komt het helemaal goed. Gefrunnik aan je is helemaal niet fijn als je niet lekker bent!
    Succes zo he meis!

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik doe wel een fleecedekentje over hem heen..

Die Tione, hij maakt het zichzelf idd niet makkelijker zo!

Ooh Jayden is zelf wakker geworden!

Ik ben naar de huisarts! Later! x

17. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Of sokjes over z'n pyjama broekje heen. Doe ik bij Tijn ook altijd als hij op donderdag in z'n pyjama naar mijn ouders gaat.

18. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Ik kan beide data!! Tijn is allebei die dagen bij Toine, dus ik ben helemaal vrij om te gaan en staan!

Wie kan er nog meer???

19. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jezus, dat is klote zeg :(:x Ik snap inderdaad niet dat hij het zich zo moeilijk maakt. Het zal wel een stuk mannelijk ego zijn, maar dan nog... hij zal toch op een gegeven moment moeten inzien dat dit niet gaat helpen en al helemaal niet voor Tijn. Maar laat je geen schuldgevoel aanpraten he?! Jij hebt juist gehandeld naar wat het beste is voor jullie en je probeert het tenminste nog goed te regelen. Heeft hij de papieren al wel ondertekend of ook nog niet?
    Maar heb je nog spullen bij hem liggen dan? Want dan zou ik die z.s.m. ophalen! Ben je ook van dat gezeur af!

Enne...lekker toch om ff al je frustraties leeg te gooien! :D Wat dat betreft hebben we hier zo'n geweldig hecht clubje opgebouwd! Heerlijk!

20. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Je advocaat gaat daar een mooie reactie op geven zeker?! Op dit 'voorbeeldige' gedrag, very much in het belang van Tijn NOT Hij lijkt zich toch nog aan je vast te klampen en nu hij geen positieve aandacht (liefde) meer krijgt, gaat hij (net als een klein kind) negatieve aandacht vragen ofzo. Das in elk geval nog aandacht. Of is dit een rare gedachtengang?!

Hij gedraagt zich zó hetzelfde als mijn ex destijds. Ik heb m'n ex op een gegeven moment omgedoopt tot "Bambi" (mijn-moeder-is-doodgeschoten-door-de-jager-en-ik-ben-zo-zielig) en z'n gedrag betiteld als het "geslagen-puppy-syndroom". Hij stak ook NOOIT de hand in eigen boezem en alles lag aan mij of aan anderen. Vermoeiend. Hoop dat hij snel VOOR TIJN bij z'n positieven komt. Dat iemand in z'n omgeving hem een schop onder z'n achterste geeft ofzo... :D

KOESSIEEE!!

Deel Deze Pagina