LJ: super dat je solli zo goed ging, nu ff afwachten dus. Ik ga keihard voor je duimen! Sjaan: fijn zeg dat het met Jade nu stukken beter gaat! Hopelijk zet dit door en is ze snel weer de oude! Buikfoto! Mies: ooh lekker samen met je grote vent er ff op uit! Vervelend zeg dat Stijn nu ff onhandelbaar is! Is idd een fase, maar wel erg vervelend om daar doorheen te komen.. Kost veel energie! Sterkte meis en een dikke knuffel! Marleen: ooh wat goed! Dus vandaag of morgen naar huis? Heerlijk! Zet 'm op Joanneke! Knuffel! Met Jayden lijkt het weer goed te gaan, heb nog niet getempt, dat doe ik zo ff, maar hij brabbelt weer, kan weer lachen en voelt niet meer warm aan.. Mèn wat is dat zielig zeg, je stata dan zo machteloos toe te kijken! Pffff! Maar goed, dat hebben we weer gehad.. Ik blijf vandaag nog wel binnen met hem. Manlief is vanmiddag ook weer thuis gelukkig! Date: 26/2 kan ik ook! Iedereen heel erg bedankt voor alle lieve woorden! Echt super lief meiden! Hier een digi knuffel die 'm kan gebruiken vandaag! Dikke x
heidi beterschap met je knulletje hier een mama die ziek aan het worden is vannacht van 1 tot 5 wakker gelegen met keelpijn. gelukkig heeft zoey tot 9 uur geslapen dus heb ik ook redelijk geslapen en ik ga zo ook weer ff terug kunnen we samen weer slaapje doen
Hey meiden, ff snel een krabbeltje voor ik onder de douche spring We zijn er vanmorgen achter gekomen, waarom Kyra (misschien) zo ziek is geweest. Ze heeft namelijk niet 1, niet 2 maar 3(!!!) hoektanden die doorgeprikt zijn! Dan vind ik het niet raar dat ze zich zo beroerd gevoelt heeft. Toen haar kiesjes doorkwamen, was ze namelijk ook snotterig. Agossie, arm ding. Er heeft ook wel een virus bijgezeten hoor, maar het zal denk ik ook met elkaar te maken hebben gehad. Haar weerstand zal net wat lager geweest zijn, dus ja.. @Ikheid: lekker irritant zeg! Zit je de hele dag te wachten, is die vent afwezig :x Hopelijk komt hij volgende week dan moet goed nieuws! Arme Jayden, zo ziek. Hopelijk is hij er snel vanaf hoor. Tis niks he, als ze zo ziek zijn die ukkies. @Mies: gezellig als je ook komt meis op de date! Kunnen we ff met z'n allen bijkletsen zonder kindjes Wat vervelend dat Stijn zo baldadig is. Maar misschien een troost om te weten dat dit erbij hoort? Ik las laatst een heel artikel, dat als kindjes op deze leeftijd die driftbuien krijgen, ze daar letterlijk niks aan kunnen doen. Het emotionele centrum in hun hersentjes is namelijk nog niet volledig ontwikkeld. Dus die driftbuien horen bij de groei en omdat het dus allemaal nog niet volledig ontwikkeld is, kunnen ze er dus eigenlijk helemaal niks aan doen Wil natuurlijk niet zeggen dat je niet mag corrigeren, want dat mag wel. Maar het hoort dus bij de leeftijd @LJ: wow, jullie ook voor een 2e! Superspannend! Enne...dat het ronde 1 is, zegt niks he Je weet het nooit! Is jouw schildklier nu helemaal goed ingesteld? Die van mij nog steeds niet Echt zo balen. Hoe is het met Ayronn? @All: dikke kus voor jullie. Ik spring ff onder de douche. Kyra ligt op bed en vanavond moeten we naar de verjaardag van mijn zusje. Dus ik hoop dat Kyra ff lang slaapt, dan kan ze vanavond wat langer volhouden Laat maken we het sowieso niet hoor! Dus fijne dag nog meiden!
Nou Mel, als we eerst eens een datum prikken, dan vullen we daarna de details wel in. Kan je op de voorgestelde datum? @ all: m'n mannen liggen allebei al 2,5 uur te pitten Haha!! Zal zo wel klaar zijn met de rust.... Kus!
Hey Cath!! Wat bizar zeg, 3 hoektanden!!!! Mijn god... Arme Kyra... Bij Nils nog niks te zien hoor. Ik heb de grootste wakker gemaakt want "Nils zal ook zo wel wakker worden", dat was om kwart voor 3 Hij slaapt nog. Echt bizar. Denk dat we 'm een beetje uitgeput hebben vanochtend in de sneeuw haha!! We zouden eigenlijk om half 4 op visite gaan, maar dat wordt dus nu iets later... Hij slaapt gewoon al 3,5 uur. Tussendoor wel een kuchje en net een huiltje, maar hij draait zich om en... KNOR! Gezellig om je zusje te zien!! Zin in? Heeft Kyra ook lekker geslapen? Kussie!! Ik zal morgen eens teruglezen en het lijstje aanvullen voor de date
Cath: OMG! Die hoektanden.. dat verklaart idd een hoop! Arm prulleke! Leuk naar je zusje, gefeliciteerd met haar verjaardag en veel plezier! Debsel: ooh das lekker 2 mannen die liggen te pitten.. ff tijd voor jezelf. Veel plezier vanmiddag bij de visite! Manlief is weer terug Jayden had net nog 39 graden, maar voelt nu weer warm aan en ik hoor hem alweer wakker worden, dus zal zo weer ff tempen. Echt sneu.. X
Nou ja zeg!! Meissie, das erg hoog hoor.... Goed dat je een zetpil hebt gegeven dan. Zucht... Dat wordt dan misschien morgen nog naar de HAP of niet? Kussie
Hey meis bel de HAP maar ff, al is t voor de zekerheid... is n beetje te gek he! Ben weer aan de ongi, dus mn gevoel klopte Schildklier blijft toch een beetje spoken he... maarre, wij doen het rustig aan op de bonnefooi, want plannen zijn we nog niet aan toe Ga nu snel naar mn manneke, binnenkort meer! Kus!
Ja had al gebeld met HAP.. die hebben me gerust kunnen stellen, ze kijken niet naar de koorts maar naar het kindje zelf. Jayden is nog vrolijk, reageert goed, drinkt en plast goed. Maar mèn wat kan je je een zorgen maken! Mocht ik geen goed gevoel hebben dan mag ik vanavond gewoon weer bellen.. Ik houd jullie hier op de hoogte! LJ: jammer van je ongi.. dan had je gevoel het toch goed. Oké, wij gaan nu bankhangen.. Fijne avond allemaal! x
Wat fijn dat ze je zo gerust hebben gesteld! Ik vind dat het ook logisch klinkt, maar vind ook dat de koorts niet té hoog moet worden. Ach, als de zetpil het nu goed onderdrukt en hij vrolijk blijft én goed blijft drinken, dan red je 't wel. Maar ik weet hoe veel zorgen je je dan kan maken. Als je enigszins twijfelt, gewoon gaan. Bankhang ze! Xx
Mama zei toen ik zwanger was 'als hij eenmaal geboren is zal je geen dag meer zonder zorgen hebben, je bent er toch altijd mee bezig..'. Nou dat klopt hoor! Gelukkig had ie vanochtend 38.8. Heb hem nog een zetpil gegeven, hopelijk zet het nu eindelijk eens door anders ga ik maandag zeker naar de huisarts. Dan moeten ze nog maar eens kijken. Ik voel trouwens wel 2 bobbels, 1 bovenin zijn mondje en 1 onderin zijn mondje. Hij ligt nu te slapen vanaf 9 uur.. Ik ga zo ff douchen, Jayden fruit geven en dan gaan we ff naar mijn zwager, die heeft zijn nieuwe meubels binnen en daarna naar mijn ouders, mama is alleen thuis, dus gaan wij d'r ff gezelschap houden. Maar wel afhankelijk van hoe Jayden is.. Iedereen fijne zondag moppies! x
pff dames hebben jullie het gister ook op het nieuws gezien de overbuurvrouw vertelde het gister (is haar vriendin) een vrouw van 34 jaar lag dood in haar achtertuin (in kaatsheuvel) blijkt dat ze thuis kwam na het stappen ofzo en betrapte inbrekers in haar woning en hebben haar gewoon vermoord! (zie omroep brabant.nl) heb gister wel enige traan gelaten zeg. wat erg. Wat moet het toch heen met de wereld.:x vaak hoor je dat in amerika enzo weet je wel maar nu al gewoon een dorp verder! pff echt erg. verder alles goed allemaal? ikheid: hoe gaat het met de kleine man? en als iets gehoord? rest alles goed? voorzichtig op de weg he. hier alles goed verder, vanmorgen met de kinderwagen door de sneeuw. woon vlak bij de winkels maar heb er vanmorgen echt lang overgedaan! hopelijk niks vergeten want ik ga niet meer terug haha. was niet te doen. kon bijna niet lopen! mar goed de rest van de dag blijven we lekker binnen! lekker luieren en een beetje poetsen, tja dat moet ook gebeuren! fijne dag allemaal. he daar is papa die komt een boterham eten want mama had geen brood meer vanmorgen *schaam* liefs mies
Mies: toen ik het hoorde moest ik meteen aan jou denken! Is kei dichtbij! Wat erg zeg! Gezellig dat papa ff thuis komt eten! Ja die sneeuw ik echt niet te doen! Ik moet zo naar de huisarts.. echo maken van mijn pols. En dan nu het goede nieuws! Ik heb woensdag om 14.00 uur een 2e gesprek! Salaris bespreken, maar ik ben zo flexibel.. Hahah! Als het maar meer is dan die 740 euro van de WW dan ga ik al overstag! Hij kon me vrijdag niet bellen ivm privé omstandigheden. Hopelijk hoef ik woensdag niet weer een week te w8en op het verlossende woord! Hij spreekt namelijk ook nog een andere dame waar ie ook van gecharmeerd was.. Spannend dus weer. Manlief is nu 2 weken vrij, dus ik zal hier minder te vinden zijn. Jayden is weer zo goed als de oude, eten gaat alleen nog niet van harte, maar hij drinkt erg goed en plast ook goed.. Dus no worries hier meer Iedereen een fijne dag! xxx
Jeetje Mies, wat erg!! Had het nog niet gelezen of gehoord. Bah!!! Vind het ook altijd eng als het zo dichtbij komt.... Heidi!!! Wat GAAAFFFF!! Nu hopen dat je ook door het 2e gesprek heenkomt, maar dit is al een flinke opsteker toch?! Fijn dat Jayden ook weer beter is. Oef! @ all: het is effe lastig nu met Nils. Hij slaapt nu 's ochtends niet meer, maar zit vaak wel te gapen. Als ik 'm op bed zou leggen, denk ik dat hij wel zou slapen. Maar hij wil dan 's middags niet meer (tenminste, dat was een paar weken geleden zo) en is in de namiddag dan echt BLOED chago en wil dan ook niet eten etc. Wat is nu wijsheid? Tóch 's ochtends maar op bed leggen en 's middags proberen of het nog lukt? Of zoals nu, de ochtend rekken en 'm meteen na de boterham op bed. Hoe doen jullie het met jullie kleintjes? Nils komt rond half 7 / 7 uur uit bed en gaat dan niet meer terug tot z'n middagdutje. De ochtend rekken, dan moet ik echt dingen gaan doen met 'm. Vanochtend even wat boodschappen gehaald enzo. Anders houdt 'ie het echt niet vol... Kussie!!