@Heidi: wat gaaf! Ik ga hard duimen voor je hoor! Fijn dat het met Jayden ook beter gaat.. @Mies: wat vreselijk! Ook zo voor de feestdagen. Walgelijke wereld leven we tegenwoordig in. @Debs: hmm..lastig meis. Kyra slaapt al een tijdje 1 slaapje op een dag, maar als ze uitslaapt is ze sowieso later wakker als Nils. Als ze vroeg om moet (dus in dit geval is dat Nils z'n tijd 6:30 uur), dan slaapt ze 2 slaapjes op een dag. Dan gaat ze namelijk rond een uurtje of 10 nog even dutten en rond een uur of 3. Dat lees ik tenminste in haar oppasboekje, want dat is altijd bij de oma's Misschien kun je proberen om Nils 's ochtends voor z'n lunch nog even weg te leggen en dan in de loop van de middag nog een keer?? Kijken hoe dat gaat? Het blijft lastig soms he, met die ukkies?
Ja, ik durf het alleen niet zo goed, omdat we juist naar één slaapje zijn gegaan omdat dit niet werkte. Op het KDV ook elke keer dat ze hem 's ochtends weglegden, maar hij 's middags niet meer wilde. Thuis ook gebeurd. En nu slaapt hij eigenlijk altijd wel, omdat hij na het eten gewoon hartstikke moe is. Tja.... We kijken het nog wel even aan. Thanks voor het meedenken!!! Xx
Tja, als die 2 slaapjes voor Nils niet meer gaan werken, dan is wat je eerder zei misschien wel een goed idee. Hem gewoon 's ochtends wat langer rekken en dan 's middags wegleggen. Kyra slaapt meestal ook 1 slaapje, hangt echt een beetje van de dag af. Hij geeft zelf aan dat ie het kan blijkbaar, dus waarom niet?
Nou, hij kán het als je voldoende afleiding biedt. Maar hij zit om 9 uur al te gapen :S Dat maakt het zo lastig... Maar goed; we kijken wel effe. Vrijdag bij oma had hij wel 's ochtends een dutje en 's middags een kleintje, maar was hij 's avonds helemaal op omdat hij niet z'n 'lange' middagdut had gehad!! Grrr.... Lastige dingen hoor, kids
Debsel: ik zou persoonlijk de ochtend rekken.. Of 's ochtends op bed leggen voor een powernapje van een half uur en hem er dan uithalen, zodat ie 's middags zeker wat langer wil slapen. De oudste hond van mijn ouders krijgt NU een spuitje.. Zo erg! En ik kan hier niet weg door die kutsneeuw! Net echo gehad van mijn pols, moet naar het zkh voor foto's en als daar niets uitkomt moet ik door naar een plastisch chirurg. Bah! Ik hoop het laatste niet.. X
Heidi wat ontzettend K*T!!! Dikke knuf!!! (en ook natuurlijk van je pols, maar doelde vooral op de hond....) Heb een jengelende dreumes aan m'n broekspijp dus hou het kort!! Xx
Heidi hopelijk zien ze wat Slapen : zoey slaapt hooguit 2 keer 45 min en dan slaapt ze veel . Vandaag een krijsend kind gehad dus heb wat ik wel vaker doe een bed dagje gehouden kan ze veel drinken en bij slapen ja dan slaapt mevrouw wel en ze had slaap in te halen van vannacht. Net een flinke bord andijvie stampot op ja me meisje kan eten. Dus kijken waneer ik met brood ga beginnen .
Hey debs, Ayronn is dat slaapje al twee maanden kwijt... S ochtends rekken tot na de boterham en dan meteen op bed... na het eten nog even spelen, dan wordt ie ook chagie, dus dan zet ik m vaak ff in het stoeltje voor de tv en rond half 7 douchen fles en naar bed... kus
En dat jengelen rond 9 uur... dat heb ik proberen te ondervangen door ff naar buiten te gaan, wat drinken, samen boekje lezen of ff lekker voor de tv een beetje hangen (ong n kwartier)... Hoop dat je er iets aan hebt... bij ayronn duurde die wissel ongeveel 2 weken en toen ging het super! Heel soms valt hij in de ochtend in de kinderwagen in slaap en dan leg ik hem toch na de boterham in bed, alleen geef ik de boterham dan een half uur later... werkt ook erg goed. succes!
trouwens, wie zijn er bij op 26 februari? Was er nog een andere datum... mijn peettante is dan jarig... ikke natuurlijk weer ni aan gedacht... Maar goed, hangt er toch vanaf of ik nieuw werk heb... die vandaag zouden bellen en dat niet gedaan hebben... maar goed. ga wachten op mn ventje die eigenlijk al een uur geleden thuis had moeten zijn... klotewegen!
Ik ben erbij LJ! Maar ze kunnen morgen ook nog bellen, dat zie je wel bij mij.. Die zouden vrijdag bellen, maar dat werd vandaag. Ik hoop het voor je! Hopelijk is Wes snel thuis! x
Thanks LJ; ik merk dus dat jullie ook een dipmoment hadden rond 9 uur ofzo. Ik ga hier ook in de ochtend naar buiten met 'm en dan gaat het goed Thanks in elk geval!! De 26e hebben we nu (uit m'n hoofd, heb niet teruggelezen): Debs Deb Cath Ikheid Mies en hadden er nu al meer gereageerd??? Is het bij jou nu even onder voorbehoud dan LJ? Een andere datum hadden we niet, maar als er meer niet kunnen moeten we daar gewoon voor kijken. Zijn nu effe druk met ons manneke, dus ik ga effe verder! Nog effe knuffelen en badje enzo en dan wij ook lekker op tijd naar bed. Kussieeee
Gezellig hoor die date!! Wie hebben nog niet gereageerd? Ink, Melanina, Maaike, Marleen Misschien anders nog ff via hyves een bericht sturen? Ik heb er in ieder geval zin in!! Ff bijkletsen met m'n dinnetjes Kyra ligt lekker op bed. Mevrouw is echt zooooooooooo enorm aan het veranderen qua gedrag. Zo ontzettend lief als ze was, kan ze nog steeds zijn hoor en over het algemeen genomen is het een heel makkelijk kind. Zaterdag hadden we een verjaardag van m'n zussie en ze heeft gewoon tot 21:30 uur volgehouden en lief gespeeld! Was zo supertrots op haar! Natuurlijk doen we dit eigenlijk nooit, maar ik had niet eens door dat het al zo laat was, zo lief was ze Maar aan de andere kant is ze enorm aan het uittesten. Lekker baldadig af en toe en stout. Ook erg bijdehand. Ze pikt het ene woord na het andere op en haar woordenschat breidt zich ook razendsnel uit. Woordjes die ze nu zegt: auto, papa, mama, opa (umpa), oma (mmmmaa), naam van haar neefje en nichtje, naam van de hond, paardje, poes, mooee (koe), bah, poep, dadaa (dag dag), muis, hert, geit, beer. Ja..de dierenliefde zit er nu al in Ik sta elke keer verbaasd. Ze is gister alweer 18 maanden geworden! De tijd vliegt!! Nog even en ik mag alweer aan haar tweede verjaardag gaan denken Nou meiden, fijne avond nog!
Hey sgatties!!!!!!!! Daar was ik weer even drukke week moet extra werken koopavonden etc daarnaast nog wat mensen die strak onder de boom willen zitten haha!! Verder ben ik eruug moe en de hormonen gieren me door t lijf waardoor ik me niet altijd even vrolijk voel en Roy daar de pineut van is kan janken om alles dus ff zwaar allemaal hihi maar tis voor een goed doel he!! Ben blij als ik vlg week de echo weer gehad heb en zie dat alles nog goed is heb veel buikpijn dus maak me best zorgen!! Jade is gelukkig weer helemaal de oude en t lijkt ook of ze weer een hele sprong gemaakt heeft ze zegt er weer wat woordjes bij en is super lief!!! Nou ***einde ego*** maar moest t ff kwijt als de rust is weder gekeert kom ik even uitgebreidt kletsen met jullie!!! XxX!!!!
Hey Sjaan, kan me voorstellen dat je emo bent hoor. Je draagt nu immers niet 1, maar 2 kleintjes bij je en dat kost ook dubbel zoveel energie. En dan nog een rondrennende dreumes erbij Maar als het je even teveel wordt, probeer dan wel je rust te pakken he! Af en toe even mamatijd is ook nodig. Als je die buikpijn niet vertrouwt, gelijk bellen. Maar het klinkt mij "logisch" in de oren, aangezien je 2 kleintjes draagt. Die nemen ook veel meer ruimte in beslag en je buik groeit harder dan met eentje, dus je banden zullen flink aan het werk moeten Ben benieuwd naar je echo meis! Wel foto plaatsen dan he? Oh ja, ben jij bij de date??? 26 februari zonder kindjes!
Cath: nou nou die Kyra.. is weer helemaal de oude dus! En wat brabbelt ze al veel! Knap hoor! Sjaan; sluit me aan wat Cath zegt, is nu dubbel zo zwaar en je hebt Jade ook nog rondlopen hè! Doe rustig aan en pak je tijd en rust meis! Ik houd het kort, duik mijn bedje in, ben moe van een dagje met jengelende Jayden.. niks was goed vandaag en voel overak bobbels in zijn mondje, dus tandjes op komst. Morgen om 14 uur gesprek, ik laat daarna weten hoe het is gegaan.. Fijne avond en alvast welterusten! x