Hoi lieffies! Iedereen fijne kerstdagen gehad?? Hier wel hoor. 1e kerstdag waren we met z'n 3-tjes en 2e kerstdag kwamen mijn ouders, zusje en schoonouders eten. Drukke boel dus, maar erg gezellig Kyra heeft zich supernetjes gedragen en heerlijk gegeten. En nu weer aan het werk De helft van de afdeling is vrij (nou ja...zeg maar gerust driekwart...), dus het is hier rustig. Fijne dag nog meiden!! Oh ja...is 26 februari nou definitief met de date??
Iedereen leuke dagen gehad? Wij wel, ondanks dat schatje er 1e kerstdag niet bij kon zijn ivm werk (24 uurs dienst). Vandaag weer lekker gewerkt. Morgen nog een dagje en dan alweer daggie vrij. Met oudjaar komen ons pap en mam gezellig naar ons. Ik ben nog wat aan het bedenken voor lekkere hapjes of na 12 iets lekkers eten. Wat doen jullie? Lijkt me heel leuk de 26e! x
Hey meis!! Hoe bevalt je baan?? Went het al een beetje? Is het een leuke afdeling?? En hoe gaat het met Elin en het nieuwe ritme? Het is wel wennen he, als je weer gaat werken? Ik vond het wel even een enorme schakeling na zolang thuis te hebben gezeten, maar je hebt snel een ritme te pakken hoor Hier ook heerlijke kerstdagen gehad hoor Ehm...hapjes. Ik had het gister het volgende gemaakt: - Gevulde eieren: eieren hardkoken, laten afkoelen en dan pellen. Dan in de lengte doormidden snijden en het eigeel voorzichtig eruit wippen en in een kommetje gooien. Daarna al het eigeel prakken met mayonaise (pas op dat je kleine beetjes per keer doet) tot het een glad geheel wordt. Peper, zout toevoegen en een beetje kerriepoeder en paprikapoeder naar eigen smaak. Dan in zo'n slagroomspuit en dan knijp je het hele goedje in het eitje. Simpel en lekker! - Salami met augurkje erin - Olijfjes - En wat ook kan is een Monchou hapje. Monchoe in een kommetje doen, klein uitje heel fijn snipperen (blender of staafmixer is handig) en dan met het monchou vermengen in een kommetje. Klein beetje monchou op de buitenkant van een plakje ham smeren. Oprollen en dan kleine blokjes snijden. Nou, hopelijk vind je het wat Liefs!
hey lieve meiden! Allemaal leuke dagen gehad? Heb weer ff de tijd gevonden om hier te komen kletsen. Lees zoveel mogelijk mee hoor! ' Sennah is sinds woensdag ziek. Hoge koorts elke keer en nu verkouden en een gigantisch loopoor. Ze heeft ook een heel naar hoestje. Vanmiddag naar de kno arts met d'r voor controle dus ben benieuwd. Ze heeft er in 2 weken 3 kiezen bij en een snijtandje linksonder, heel veel last en pijn van gehad. Verder kletst ze de oren van mijn hoofd. Is ze heel erg aan het uitdagen!!!!!!!!!! Word er niet goed van en driftbuien, niet normaal! Verder gaat het super. Ik ben tot 5 jan vrij, heerlijk manlief ook maar dat is natuurlijk omdat ie zijn baan kwijt is. Hij is nu ziek, erg verkouden en zere keel. Hoe gaat ie verder hier? date 26 feb? leuk! als marleen kan of het moet hier in de buurt zijn ff kijken dus! ben ff vergeten wat jullie allemaal gezegd hebben Maar probeer vanaf nu wat meer te reageren!!!! zo sennah ff badderen en om 15.00 in het ziekenhuis zijn!! Dikke kus voor mijn lieve speciale dinnetjes!!!! Kussies
Goeiemorgen schattekes pattatekes!! 26feb ik vindt t goed hoor!!Gezellig ik hoor dan wel waar we heen gaan. Hier ook alles prima ben wel erg blij dat we donderdag weer echo krijgen ik ben echt ZO onzeker vanacht alweer raar gedroomd wordt er niet echt goed van....Dus gelukkig maar he! Jade is op t moment echt ZO lief sta er gewoon versteld van je hoort ze de hele dag niet en snacht gaat ook perfect!Voor hoelang zou het zijn?Haha!! Nou meiden ga lekker genieten van mijn vrije dag!Roy is ook thuis al hebben we gisterochten een echtelijk ruzietje gehad en is het nu eigenwijs tegen eigenwijs kijken wie er als eerst zn mond los trekt haha (af en toe moet t knallen toch?) Maaik dikke knuf voor je meisje ben benieuwd wat de arts zegt! Xxxxsie!
Hoi meiden, Cath leuke tips thanks! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo'n moeite heb met het wennen aan werken. Het klikte vanaf de eerste dag heel goed met de collega's en ik vind het echt heerlijk. Vandaag geniet ik ook extra van een dagje thuis maar ik vind de combi echt heel fijn. En ik dacht eerst poe.. 3 dgn is wel veel maar ik vind het prima zo. Elin die gaat dinsdag voor de eerste dag naar het kdv, maandag een ochtendje om te "oefenen" .. nou .. dáár zie ik dus wel heel erg tegenop!!! hoe bevalt het op jullie nieuwe stek?? Hey sjaantje; hoe gaat het met je? ach, soms moet het samen idd knallen ben benieuwd naar de echo morgen! Wie gaan er allemaal mee de 26e? Een centrale plaats lijkt me het handigst voor iedereen toch Fijne jaarwisseling meiden! xxx
Lieffies!! De 26e februari staat dan? Dan hebben we: Sjaantje, Inkie, Debbedebs, Debsel82, Cath, Maaike (als Marleen kan) Joey (afhankelijk van verjaardag) Ikheid Mies Melanina heeft niet meer gereageerd op de datum. Marleen heeft het druk gehad met Joanneke, dus dat weten we ook nog niet. Wie vergeet ik nog? En klopt het? Is bijvoorbeeld Breda een optie? Ligt redelijk centraal? En gaan we lunchen of dineren? Liefssss PS. Hebben net Nils naar het KDV gebracht en hij stond bij papa en die liet hem los en toen bleef hij staan!!! LOS!!! Ging toen wel huilen, want hij schrok er zelf heel erg van.... Aaaaaah!!! Knap he?!
Goed he!! Maaruh.... als jij die datum wel kan, kunnen we er bij de locatie misschien rekening mee houden. Anders gaan we misschien een locatie zoeken die voor de rest niet ideaal is, maar voor jou wel terwijl je toch niet kan komen. Snappie? Geef effe aan wat haalbaar is voor jou, dan kunnen we kijken.
breda kan of tilburg? weet niet wat het handigst is volgens mij woonde debbedebs en mies het meest centraal he?
Ja kan ook! Tilburg is voor mij een uur en een kwartiertje. Ik denk voor Cath ook zoiets, maar voor Marleen weet ik het niet. Voor de Brabo's is het sowieso goed te doen natuurlijk Haha!!
Tilburg is helemaal perfect.. Hahah, daar wonen mijn ouders Inkie; fijn zeg dat werken zo goed bevalt zeg! Zal voor mij straks ook wel ff wennen zijn, maar lijkt me echt fijn om weer aan de slag te kunnen. Jayden gaat een dag naar mijn schoonmoeder, een nacht en dag naar mijn ouders en een dag naar de gastouder. Morgen hebben we een intake met de gastouder. Heb net al op haar site zitten kijken, spreekt me wel aan en ziet er goed uit. Oké, ik ga nu ff niks doen, aangezien Jayden zo weer wakker zal worden en hij slaapt zó slecht de laatste week! Pffffff! X
Haha, dat vind jij wel prima dan he Mooi toch?! Effe zien wat de rest zegt. Het zal zeker wel even wennen zijn om weer te werken en Jayden te moeten missen, maar op momenten als deze (als ze slecht slapen of chago zijn) is het stiekum ook wel eens lekker natuurlijk Hoe komt het trouwens dat hij zo slecht slaapt? Hoe gaat het met jou? Flink opgeknapt nu je de baan hebt of nog niet helemaal top? Gaat het met eten enzo alweer wat beter? Knuf!
nou Zoey is helemaal niet in slaap te krijgen overdag vandaag ook niet ze is echt moe maar slapen ho maar Ze heeft al een tijdje in bed gehuild maar dit hielp niks dus ff voeding gegeven en nu in de box gelegd ook dit vind ze geen goed idee ze hou gewoon echt niet van liggen .
Meiden!!! Even een kort berichtje van mij, aangezien ik op m'n werk zit. Ik ga de 26e mee hoor! Lunch of diner maakt mij niet uit, aangezien Tijn dat weekend bij Toine is. Locaties Breda/Tilburg is voor mij prima. Verder hebben we vanochtend de 1e echo gehad en we hebben een kloppend hartje gezien! We zijn zooo blij, want ik was toch wel zenuwachtig. Ze hebben wel de uitgerekende datum 1 dagje bijgesteld naar 2 augustus. Verder was het een erg druk bewegend mini mensje, zo leuk! Het zag er tot nu toe allemaal heel goed uit! Kom snel weer wat langer kletsen en op iedereen reageren! Dikke kus
Hoi hoi, Ff ook een kort berichtje van mij! Ik kan die datum ook wel, maar breda en tilburg is zelfs nog verder dan miesje voor ons. Wil maaike ook ophalen dus maak sowiso ook even een klein omweggetje. Dus ben dan zeker 2 uur onderweg. en dan ook nog terug. Met dikke buik en dikke enkels vind ik dat wel een beetje ver. Is er voor mij misschien dichterbij een optie?? utrecht is wel een grote stad, maar denk misschien ook te ver weer voor de anderen? Dat is voor mij dan ongeveer 1 1/2 uur rijden via almere vanaf goes ongeveer 1 3/4 uur en vanaf sittart ongeveer 1 3/4 ligt dan denk ik iets meer in het midden??? Hoop dat jullie dat wat vinden.........ben benieuwd. xx marleen
Hey meiden, Hoe gaat het hier? @de date: breda is al best ver voor mij, maar Tilburg vind ik iets te ver Ik weet niet wat we willen, maar als we gaan dineren, dan is het voor mij sowieso best een afstand... Misschien is lunch dan prettiger en kunnen we daarna misschien nog ff rondkijken ofzo?? Gewoon een dagje uit dus Ik hoor het wel @Ikheid: spannend he dat je weer moet beginnen! Prima oplossing zo met Jayden hoor. Stel veel vragen aan de gastouder en laat duidelijk weten hoe jouw schema is en wat je verwacht, zodat je er zelf een goed gevoel bij kan krijgen.. Wel leuk dat Jayden gaat logeren. Kyra logeert ook 1 dag in de week bij oma. Ze gaat verder niet naar de opvang, want op maandag is papa thuis, op dinsdag gaat ze naar mijn schoonmoeder en vrijdag mijn moeder. De dinsdag en vrijdag wisselen ze om. Dus de ene week is het di: schoonma en vrij: mama en de andere week is het di: mama en vrij: schoonma. Snap je het nog? Ze heeft het in ieder geval goed naar haar zin. Volgend jaar gaat ze naar de peuterspeelzaal. Dat zijn weliswaar alleen ochtenden, maar ik vind het toch belangrijk voor haar ontwikkeling. Zeker omdat ze nu niet naar de creche gaat Dus ben al aan het rondkijken Jammer dat Jayden niet zo goed slaapt...heeft ie last van tandjes misschien?? @Debbs: hey meis, wat supergaaf dat je een goede echo had!! Toch een lekker gevoel he, als je dan dat knipperende hartje ziet! Prachtig hoor meis. Geniet ervan. Hoe gaat het nu verder met je? En met Tijn? En met Toine? @All: hoe is het ladies?? Kyra had me toch een driftbui gister zeg!! Madam wilde niet naar bed en liet dat merken ook! Sowieso is ze al wat lastiger de laatste weken. Wel lief hoor, maar ontzettend aan het uittesten en grenzen aan het verkennen. Hoort bij de leeftijd zullen we dan maar denken Maar gisteravond was mevrouw kwaad. Ik had haar in bed gelegd en madam wilde niet gaan liggen. Kwaad dat ze werd! Echt krijsen en helemaal over de zeik! Ze wilde eruit getild worden, maar mooi niet natuurlijk want dan heeft ze gelijk haar zin en dan zit ik er elke avond mee. Dus ik ben bij de deur blijven staan en heb haar even streng toegesproken. Daar was ze het niet mee eens en nadat ik haar deur dicht deed, werd ze nog even veel bozer, maar gaf het na een paar minuten toch op en ging liggen duimen (hoorde ik aan de andere kant van de deur). Ze heeft nog een half uur liggen kletsen, maar is uiteindelijk toch gaan slapen. Maar poeh hey, dat dametje heeft een aardig temperamentje in zich Nu ligt ze ook al een tijdje op bed en ze ligt nu ook al de hele tijd te kletsen. Ik laat haar maar gewoon Nou meisjes, ik ga zo lekker filmpie kijken denk ik. Kus
Jayden slaapt slecht ivm tandjes, een sprongetje en d erest blijft gissen. Je weet het toch nooit altijd helemaal zeker, zie nu al ruim een dikke week 2 witte punten zitten, dus hopelijk zijn die snel door! Grrr! Lijstje voor de gastouder ligt hier al hééééél erg lang klaar. Gastouder heeft zich aan aan het schema van Jayden te houden en anders heeft zij pech, want dan zoeken we weer verder via het gastouderbureau. Ik moet haar namelijk wel mijn zoon toevertrouwen, dus alles moet goed aanvoelen en kloppen. We zullen zien.. Debbedebs: gaaaaaaf die echo! Ooh wat fijn zeg! Sjaan: jij morgen je echo.. Laat je ff weten hoe het was? Uhm, verder geen puf om te reageren, ga verder met filmpje kijken en dan naar bed. X
Yeah! We hebben een gastouder.. een geweldig-lieve-nette-meid van 34 jaar, heeft zelf ook 2 kindjes. Manlief en ik hadden er meteen een goed gevoel bij. Dus per 12 januari gaat Jayden daar iedere woensdag naartoe van 7.30 tot 17.30 uur. Ideaal! Zo.. nu aan de appelflappen en koffie. Ooh en BTW ik ben ongesteld geworden.. Ach ja, op naar de volgende ronde. X
Hey wat fijn!! Super dat je meteen een goed gevoel hebt bij iemand. Weer een zorg minder! Balen van je ongi, maar nu met je nieuwe baan misschien niet eens zo héél erg? Of toch wel weer een flinke domper? Voor de zekerheid een dikke knuf!! Hier een überlief mannetje vandaag. Zucht! So cute! Nu ligt hij lekker in z'n bedje. Ik ga ook effe tukken :-D Trouwens, wat mij betreft kan Utrecht ook hoor! Voor de date! Kan dat voor de rest ook?? (zie bericht Marleen) Dikke kussss