Om gek van te worden mama's deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Meiden, allemaal een heel gelukkig nieuwjaar!!! Hoe was jullie avondje?

Kyra wilden we laten slapen, maar om 21:00 uur begon een groep jongeren voor onze deur lawinepijlen af te steken en grote vuurpijlen. Ze staken ze alleen zo diep in de grond, dat die dingen niet omhoog gingen met als gevolg een enorme dreun. De ramen stonden ervan te trillen. Na een paar keer werd Kyra huilend wakker, dus heeft papa haar naar beneden gehaald. Ze was meteen supervrolijk en actief, dus hebben we haar maar lekker bij ons gehouden ;) Om 12 uur begon het vuurwerk en mevrouw heeft haar oogjes uitgekeken naar alles :D Ze vond het prachtig! Om 1:30 uur hebben we haar weer op bed gelegd en ze werd vanmorgen om 10:30 uur wakker :$:):) Varkentje! Nu ligt ze haar middagdutje te doen en daarna gaan we naar m'n schoonouders. Morgen rustig aan doen en de kerstboom opruimen!

Fijne dag nog meiden!

2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Hey schatties!!!!

Gelukkig nieuw jaar!!!!!!!!!!!!!!!!Allemaal een goede avond gehad?Wij wel Jade heeft overal doorheen geslapen zelfs toen er naast t huis een 1000 klapper werdt afgestoken onvoorstelbaar en als we thuis bij wijze van iets te hard de trap op komen dan is mevr al wakker haha!!

Cath even te reageren op jou vraagje.....Ik zou dr ook gewoon eventjes laten ze hoeft natuurlijk echt niet helemaal overstuur te gaan maar zal wel even conseqeunt blijven tis moeilijk heb weleens snachts zo'n fase gehda ben op een gegeven moment ZO boos geworden (dat ik er zelf van schrok)maar daarna was t eigenlijk over.....t blijft natuurlijk gewoon heel erg moeilijk!!Doe wat goed voor jezelf voelt!

Nou ik ga maar weer eens op de bank kheb helemaal geen stem heb de hele week ak keelpijn en tis nu op mn stembanden geslagen Jade is samen met papa worsten broodjes aan t eten haha oja Roy is vandaag gestopt met roken ik hoop ZO dat hij t nu een keer gaat volhouden....Ikheid jij vanaf vandaag ook gestopt?

Xxx!!

3. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hey meis,
    ja wij hebben dat altijd al gehad!nu wel iets minder maar als ik stijn naar bed breng dan is het heel erg.
    ik zou haar gewoon laten huilen maar goed dan doen wij en dan na 10 minuten is ie stil en gaat ie slapen.
    ja meis ze krijgen echt een eigen karakter. pff soms echt vermoeiend maar super leuk. stijn heeft nu weer een fase! maar goed dat hoort er allemaal bij;)
    komt allemaal goed meis
    liefs mies

4. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    Meiden wil jullie allemaal een gelukkig en gezond en liefdevol 2011 wensen, en dat we weer veel mogen kletsen en daten met elkaar!

over de date: wil heel graag natuurlijk mee, maar ik durf niet alleen helemaal naar utrecht rijden! dus zal eens kijken over andere mogelijkheden zijn!
    reageer morgen weer dames, fijne avond
    liefs mies

5. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Jullie ook allemaal een gelukkig nieuw jaar en natuurlijk de beste wensen!!!!

Hier een heerlijk weekeind! Lekker genoten en rustig aan gedaan!
    Joanneke hebben we rond kwart voor twaalf wakker gemaakt. Ze is zelfs mee geweest naar buiten en vond het super.
    Alleen maar ohhhh en aaaah. en met haar vingertjes wijzen. Maakte haar niet uit hoe hard de knallen waren! hihih, wat kan ik dan genieten. en een uur later ligt ze gewoon weer te snurken in haar bedje! hmmmm.
    Wij helemaal blij:D

Is er al wat meer duidelijk over de date?
    Was utrecht nou goed dan? Gaan we daar iets doen?
    @miesje, zou je niet kunnen carpolen met iemand? Het is vanaf jou volgens internet nog niet eens een uurtje. Dus nog best wel dicht bij;). Debbedebs woont toch in de buurt?
    En misschien dat debsel ook wel vlak langs jou heen gaat.
    Sprang capelle licht volgens mij aardig in de route;)

Hopelijk dat iedereen het lukt! Zou ik erg blij mee zijn:D

Nou wij gaan nu even de traphekjes ophangen. Is nog steeds niet gebeurd, nu ff tijd dus maar snel doen dan he hihi.
    Vanavond gezellig kaasfondueen en dan heerlijk optijd naar bed!

Dikke kus marleen

6. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Lieffies!!

Wat mij betreft is Utrecht helemaal goed. Moeten alleen even kijken voor het tijdstip (en afhankelijk daarvan de locatie)(als we eruit zien wat we doen en met hoeveel we dan dus zijn, wil ik daar best achteraan gaan); Sjaantje moet overdag werken, dus lunchen zou voor haar niet lukken... :(

Mies, volgens mij moet het wel lukken om met iemand mee te rijden. Als dat het enige probleem is, lossen we dat wel op! :D

Hoe gaat 'ie verder allemaal?

Hier gaat het prima; Nils vond gisteren kwart over 5 een mooie tijd :'( maar vandaag was het gelukkig gewoon half 7. En zelf op tijd naar bed gegaan dus dat scheelt. Hij gaat nu bij steeds meer dingen staan, gaat echt goed. Hou het voorlopig even bij 1 middagdutje, hoewel hij 's ochtends best moe lijkt. Hij ligt nu ook weer lekker te pitten in elk geval.

Zal zo eens m'n hyves bij gaan werken... Oók belangrijk ;) Al die sociale contacten... Haha!!

Morgen eerste dagje werken op m'n nieuwe stekkie! :$ Spannend!!! Ivm nieuwjaarsreceptie ga ik morgen, maar ben ik donderdag vrij. Lekker!

Dikke kus 4 you all!! Xx

7. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Hey lieffies wat een rust hier!!!!!!
    Nog even over de date gingen we nu overdag of in de avond?Is even belangrijk voor Sjaan haha!!weet ik of ik mee kan!!

Owwwwwww meiden ik ben ZO moe de hele tijd....gister ben ik om 8u naar bed gegaan en Jade was om 7u wakker heb ze om half 11 in bed gelegt en werdt om half 2 wakker ik ook dussss en ben nu nog moe...
    Hoop echt dat die moeheid zo om is hoor!

Iemand nog wat leuks doen vandaag?!

Xxx!!!!!!

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    als het utrecht word dan ben ik van de partij !!!!!

9. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    @ Sjaantje, wij hebben bijna tegelijk gepost ;) Zie mijn berichtje!!

@ Mel: dat zou leuk zijn, kunnen we je eindelijk allemaal eens zien! :D

Fijne zondag allemaal ladiessss

10. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Haha jah Debs zag het net ik wacht het wel even af het zou leuk zijn en wil me zoveel mogelijk aanpassen maar om nu weer op zaterdag vrij te gaan vragen hihi al zou ik het bijns doen want vindt het natuurlijk wel eruuuuuuuug leuk!!haha

Raad eens wat ik aan het eten ben boterhammen worst met augurk:)haha eruuugg heb ik zoveel zin in!!

Xxx

11. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Happy newyear!

Iedereen leuk gehad?
    Wij hebben een gezellige jaarwisseling gehad.

Morgen ons mopke proefdraaien op kdv en dan dinsdag een hele dag. Pfff... echt even door een appeltje heen moeders.

Cath; ik zou haar ook even laten krijsen en weggaan
    Klinkt wel makkelijk maar met teruggaan wordt het vaak erger. Succes! Lijkt me erg vervelend. Dat schoppen tijdens het verschonen is errug herkenbaar hoor!

Debsel; heel veel plezier morgen met je nieuwe functie!

Hey mies, ik ben ook niet zo voor de lange afstanden hoor!
    Vind Utrecht ook best eindje kachelen .. Maar goed, als dat het meest centrale is en daardoor iedereen kan komen.. ik denk er even over.

Fijne dag meissies! Mannetje is werken... en woensdag ook 24 uur. Zucht .. soms zó jammer..

x

12. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Als het Utrecht wordt, zou ik ook 's avonds kunnen hoor, dan maakt het me niet uit. Ik denk dat het qua locatie altijd wel even puzzelen blijft, want zo is Utrecht voor de een verder dan de ander, maar dat geldt voor Brabant ook. Hopelijk is het dan wel voor iedereen haalbaar nu??

Qua eten moeten we even kijken waar dan! Want het centrum van Utrecht is op zaterdagavond ontzettend druk en natuurlijk zit je met vervoer. Ervan uit gaande dat we met de auto gaan, moeten we die wel kwijt en het is in het centrum zeker betaald parkeren. Ik zal ook eens rondkijken op internet wat leuk is ;)

@Debs: oeh dat is vroeg zeg! Ben je nu wel weer bijgekomen en helemaal klaar voor je start morgen?? ;) Succes hoor!!

@Marleen: hoe voel je je? Gaat opschieten nu he? Alweer over de helft! Heb je nog foto's van je echo's??

@Sjaan: superfijn dat je zo'n goed echo had meis! Heb je ook nog een fotootje?? Ben reuzebenieuwd hoor ;) Hoe is het met Jade verder?

@All: hoe issie dames?

Ik ga zo koken. Lekker nasi met sate. Mjammie!! :D

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Inkie: succes vandaag meis..

De rest: alles goed? Iedereen weer het normale ritme opgepakt?

Ik ben nu van mijn laatste 3 daagjes thuis aan het genieten, donderdag aan de bak.. heb er kei veel zin in! Zal wel ff slikken zijn als ik Jayden achter moet laten, maar goed, dat hoort er nu eenmaal bij.

Kus!

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Heidi de eerste dag zal ff moeilijk zijn maar daarna word het makkelijker

hier heeft zoey ineens een ander ritme te pakken ze slaapt ineens heeeeeeel veeeeel
    Vanmorgen uitgeslapen tot half 10 en nu ligt ze alweer 30 min te slapen ze is mega moe

15. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey ladies,
    Hoe is het hier? Hier lekker druk... nou ja, lekker...
    Feestdagen achter de rug, nu beginnen de verjaardagen... eerst ikke, dan ons Ayronn en dan Wes... en dat allemaal in januari (7, 14 en 28 haha). Wel super veel zin in de verjaardag van ons Ayronn... jee, alweer een jaar!!!! Wat ongelofelijk vlug gaat het allemaal!!!

Geniet van jullie dingetjes...
    Ink en Ikheid, super veel succes en plezier met werken!!!

kus

16. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    hey lj!! dank
    werken gaat heerlijk hiero
    wanneer ga jij beginnen met aan je nieuwe job??

ikheid; heel veel succes voor donderdag!

ons meisje had het goed gedaan deze proefochtend!
    rond 10 uur was ze een beetje verdrietig maar toen ze bij loes op schoot ging was het al weer over en heeft ze lekker appeltje gegeten. ze heeft heel mooi met de kindjes gespeeld en was erg tevreden. toen papa haar kwam halen moest ze huilen. beetje emo!!! lieve troel!! morgen gaat ze de hele dag... slik!
    maar wel heel fijn dat ze vandaag al heeft proefgedraaid hoor!!!

vannacht was ze ook vanaf 4 uur wakker en heeft nauwelijks meer geslapen
    alsof ze vóelt dat ze een andere ochtend kreeg dan normaal.
    ik ben dus ook vanaf 4 uur wakker.. ga maar eens lekker naar m'n bedje
    vandaag heerlijk gewerkt, begin er al een beetje in te komen joepie!! morgen weer een leuk dagje en dan weer een heerlijk dagje met m'n meisje thuis!

x

17. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    debsel; hoe was jouw eerste dag in nieuwe functie en de nieuwjaarsborrel meis?
    x

18. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Joehoe!!!!!Lady's hoe is t?

Ink fijn meis dat het je zo lekker bevalt het werken!!Is ook fijn om eventjes mama af te zijn he......

Jade gaat vanaf 16 januari naar het kdv de torteltuin hier in t durp!Is gewoon handiger ook voor mij straks.....

Nou madam krijgt echt een eigen wil nu joh!!af en toe sta ik gewoon versteld wat ze allemaal doet!We waren vamiddag bij mn schoonouders lekker andijvie stamp eten en ze had een prop papier in dr hand dus ik zei "bah gooi maar weg"en ze loopt zo naar de prullenmand in de keuken en gooit m weg....daarna nog een paar keer gedaan en telkens weer!!
    En dan dat snuutje als ze de keuken uitkomt haha geweldig!!
    Als ze op schoot wil is t "op op" echt ik vindt t zo geweldig allemaal!!!***zucht***

De date echt super leuk ennuh ik wil best wat dames carpoolen hoor ben alleen niet zo topografisch ingesteld dus weet niet wie er bij mij op de route liggen......

Haha en is de mac niet een idee?zit je niet met parkeergeld en t drukke centrum:p:p:p8)8)8)

Fijne aaf xxx

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    maccie is prima hoor
    zo zoey is weer bij oma en ik ga zo ff kolven en ontbijten en dan werken
    De dinsdag vind ik echt nooit leuk dan moet ik mijn meisje zo lang missen :(

20. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Eeej meiden,

Goeiemorgen! Nog meer ideeen voor de date? mac is zo vet en goedkoop:p hahah

Restaurant kan ook, of misschien leuk ergens een kookworkshop of een speldiner ofzoiets?
    We zien elkaar natuurlijk niet zo vaak dus dan is het wel leuk om wat speciaals te doen toch?

Nou ik ga me zo aankleden en ff wachten op belletje!
    Gisteren is mijn schoonzusje bevallen van een zoon!
    Stefan Willem. En moet nog even de luiertaart afmaken en dan hopelijk kan ik hem misschien wel even bewonderen vandaag:D

Mijn kleine meid staat nu lekker voor de tv op k3 te dansen, tje op de vroege morgen zeg!:S die heeft energie, ik dus ff lekker rustig met laptopje op schoot hahaha.

En hoe gaat het met de zwangeren onder ons? Nog last van kwaaltjes ect? ik begin nu last te krijgen van brandend maagzuur:S maar goed ben nu al weer 24 weken:D dus al lekker over de helft!

@inkie, debsel en ikheid.
    Hoe gaat het met julliie nieuwe baantjes? Bevalt het een beetje?
    Spannend hoor allemaal!
    Mijn contract is verlengd voor een jaar:D
    Gelukkig maar! (in het bedrijf waar ik werk krijg je eerst een half jaar, dan een jaar en dan ander half jaar contract en dan is het de vraag of je vast blijft of dat je weg moet).

@ de rest!
    alles goed?

x marleen

Deel Deze Pagina