Om gek van te worden mama's deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    was ook maar een grapje hoor:p:p:p:p:p:p:p

gefeliciteerd!!wat leuk een neefje erbij dus
    joanneke stond te dansen op mamase hier ook een haha zit nu nog te wachten op Bumba haha!!

Jij jij gaat alweer hard he wel balen van je maagzuur:xik ben echt alleen ontzettend moe de hele tijd:(

ik zal s ff gaan speuren op int.in de buurt van utrecht iets leuks!!

xxxx

2. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Lekker vrij vandaag dus? Ik ook gelukkig, ik stond wel ingedeeld op het rooster, maar was dus niet mijn dinsdag werkweek, dus ff mijn baas gebeld en vrij gekregen...pffff heerlijk ff een dagje er tussenuit.

Dat moe zijn herken ik wel hoor, hahah even je hoofd neerleggen en je slaapt al ofnie! En maakt niet uit hoe vroeg ik naar bed ga, brak wordt ik sowiso wel wakker hahah!

Jij nog plannen voor vandaag? ik ga zo met de kleine ff lekker onder de douche en dan vanmiddag nog de laatste spullen voor luiertaart halen.

xx marleen

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Inkie: nou fijn zeg dat je de vuurdoop hebt gehad!
    Dus nu vandaag nog een dagje.. Het zal idd voor haar ook
    wel wennen zijn, maar ze zal snel vriendjes en vriendinnetjes
    krijgen daar.. Werkse vandaag! Wel jammer dat je gisteren vanaf
    4 uur wakker was.. weer een beetje bijgeslapen?

Sjaan: dan heb je idd je handen vrij als Jade straks naar het
    kdv gaat, zeker met 2 babay's in je buik! Willen jullie weten wat
    het zijn? Ben heel benieuwd!
    Oei die Jade, begint nu ook echt haar streken te krijgen hè!

Marleen: gefeliciteerd met je neefje! Wat leuk!
    Dus misschien straks ff snel op kraamvisite.. altijd leuk!
    Lief die Joanneke! Alweer 24 weken.. wat gaat het snel nu hè?
    Ik start donderdag met mijn nieuwe baan.
    Wat goed dat je contract is verlengd! Zeker nu er een kleintje
    op komst is is dat wel een fijn iets, niet dan?

Zo.. nu aan de koffie. Jayden ligt te brabbelen op bed, hopelijk wordt het geen huilen. Maar ja, we zien wel.
    Morgen nog een dagje vrij en dan weer aan het werk. Heb er zin in!
    Donderdag en vrijdag past manlief op, dus dat vind ik niet erg, wel dat ik Jayden de hele dag moet missen.
    Maandag gaat het echte werk beginnen, dan moet ik hem naar sm brengen.. Pffff!

Nou ik ga ff boven spieken..

xxx

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Debsel: las dat je eerste dagje leuk was, wel vermoeiend! Dat zal wel, allemaal nieuwe indrukken, nieuwe info.. Fijn dat het zo leuk was, het zou wat zijn zeg als het tegen zou vallen. Werkse!

5. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Hihihi even een egoberichtje hoor!

Joanneke is echt zoooooo lief:D:D
    Ik probeer haar zoveel mogelijk te betrekken bij alles, ik weet niet wat ze allemaal meekrijgt. Maar als ik vraag waar is de baby.....

dan pulkt ze in mijn navel en kijkt ze met een oogje in mijn navel. hihi. steeds mijn shirt omhoog en omlaag.
    en als ik zeg, krijgt de baby een kusje, dan doet ze mijn shirt omhoog en geeft ze een kusje op mijn buik.

Overal waar ze baby's ziet is het..... baby baby baby hihihi

Zo lief....zwijmel zwijmel

xx

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Aaaah wat lief zeg! Joanneke wordt een hele lieve, zorgzame zus!
    Geniet er lekker van!

7. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej lieve meiden,

even een kort berichtje van mij.

Voor iedereen natuurlijk als eerste nog een ontzettend geweldig liefdevol speciaal 2011 toegewenst!

Hier is het nieuwe jaar helaas iets minder begonnen, heb sinds zondagnacht een giga buikgriep te pakken. Alleen maar overgeven en naar de wc, pfffff. Ben echt helemaal brak....

Dus even kort:
    @Sjaan, wat een mooie foto's op hyves van de beebs, super!
    @Debs, hoe zijn je eerste dagen bij de douane geweest lieffie?
    @Ink, is het goed gegaan met Elin op het kdv? En is het mams ook een beetje meegevallen?
    @Ikheid, geniet nog van je vrije dagje en super veel succes donderdag!
    @Marleen, gefeliciteerd met je neefje!

@de date, voor mij is het geen probleem om wat langer in de auto te zitten, ben ik nogal gewend. Dus er kunnen zeker 3 meiden met mij meerijden, let me know! Lijkt me idd wel handig om net buiten Utrecht iets af te spreken. Bijv. vd Valk hotel in Houten. Super mooi hotel met een goed restaurant. Ligt aan de A27, dus voor de meeste denk ik goed bereikbaar. Is een ideetje!

Dikke kus

8. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey debs!!!
    bah dat je zo ziekjes bent geweest!!
    ff snel maar ik ben met de echo iets verzet en nu schelen we maar 1 dag!!haha te grappig!!

Xxx!!

9. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Wanneer ben je dan precies uitgerekend meis? Want ik ben ook 1 dag verzet naar 2 augustus!

10. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey dames!

Thanks voor de belangstelling allemaal lieffies!! Eerste daagjes waren wel heel leuk maar ook super vermoeiend. Heb wel vandaag op m'n donder gekregen van mijn mentor ;) dat ik niet zo belachelijk vroeg moet komen. Haha! Wel heel lief van d'r. Heb nog niet echt veel echt nieuw werk gedaan, maar dat komt wel. Nils voelt wel dat het anders gaat de laatste dagen: hij huilt 's ochtends als papa 'm uit bed gaat halen en roept mij "MAMA!" en gisteren na z'n dutje was het ook huilen. Bah... Niet leuk om er dan niet te zijn. Gelukkig wel mee geweest om 'm op te halen vanmiddag. :D

@ date: doen we 't dan 's avonds? Ik vind dat Van der Valk hotel eigenlijk wel een héééél goed idee!

Sorry lieffies, maar ik heb echt effe niet de puf om uitgebreid te reageren. Nog wel even héééél kort:

@ Debs: rustig aan he lieverd. Ziek melden en uitzieken hoor!!!
    @ Ink: wat knap van Elin dat het zo goed ging. Gaat morgen vast ook super!
    @ Heidi: gaat helemaal goed komen met dat werken. Hartstikke fijn dat je ventje do en vr lekker thuis is bij Jayden. En volgende week gaat het ook helemaal goed komen. (En dat stoppen met roken: je kán het! :D )
    @ Mies: beterschap voor Stijn

Hele dikke kus lieffies!!!

11. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Ha dametjes!

Alles goed hiero?

Marleen; gefeli!!
    Debbedebs; gets!!! heel veel beterschap liefie! ben zó benieuwd naar je buikje
    Sjaan; dus kleine meid ook naar kdv binnenkort!! Spannund!
    Ikheid; hey liefie.. HEEL VEEL SUCCES DONDERDAG! en geniet morgen van je 'laatste' dagje vrij! wat waren ook alweer je werkdagen?
    Maaike; hoe gaat ie meis?? stilletjes...
    LJ: haaaai.. waar ga je nou werken?

Ons troeleke straks opgehaald. Slik...
    Gisteren reageerde ze erg emo van Joost, nu van mij. Echt zó aandoenlijk. Ze zat bij de 'juf' op schoot en zag mij en huilde en wilde naar mama. Ja.. dat hakt er best een beetje in!
    Maar ze had het wel heel goed gedaan. Was heel lief gaan slapen en heeft van 12:30 tot 14:45 geslapen. Heel goed dus. Verder lekker gespeeld en goed gegeten. Alleen als er een groter kindje naar haar toekomt en wil aaien of aan haar zitten, dat vindt ze maar niks.. Dat komt dan te dichtbij zeiden de 'juffen'..maar dan werd ze door hen getroost.

Volgende week gaat ze weer dinsdag. Nu ligt ze heerlijk in d'r eigen bedje te slapen. En morgen hebben we heerlijk mama elin dag!!!

Fijne avond meiden. Knuffel voor jullie x

12. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Aaaah ink....dan breekt je hart wel een beetje he...maar ze heeft t vast heel goed joh!!Ze moet ook gewoon even wennen!!

Deb ik ben naar 1 augustus gezet haha!!Grappig he...hoe is het met jou buik?

Debs fijn dat je dagje goed gegaan is!En tja date savonds ben ik heel blij mee kan ik er ook bij zijn!!En van de Valk vindt ik ook perfect!!Lekker smikkelen!!

Pfff lees net een bericht op int....eind december zijn dr 2 gezonde kindjes overleden aan mexicaanse griep rondom nijmegen!!Ik schrik hier wel van wil jullie niet bang maken hoor...maar begint t geouwehoer weer....was op de pagina van msn nog even verder kijken dan hoor.....

All:dikke knuf voor jullie heb zo een klantje en mijn batterij is eigenlijk leeg pffff maar wil toch ff doorbijten is toch wel lekker die extra centjes hihi!!

Xxx

13. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    hai liefjes!!!

Was ik weer ff!
    Leuk leuk de date, ff kijken of marleen dan echt gaat en hoe wij financieel zitten natuurlijk omdat thomas nog geen baan heeft! nu al weer gesodemieter met het uwv omdat de 1 wat anders zegt dan de ander... Thomas had gebeld omdat ie nog niet alle loonstrookjes had, (hij moest al loonstrookjes inleveren die die nog niet had) en toen zei die man dat het zo prima was, thom is zelfs persoonlijk wezen brengen, krijgen we nu weer een brief dat het nog niet geregeld kan worden (de uitkering) omdat ie niet alle papieren heeft in geleverd :x:x:x Daar krijg je toch wat van??!!!!

Met sennah gaat het goed, de oortjes zijn over. Wel ontzettend driftig en aan het uitproberen maar snapt wel steeds meer. Haar beer en beker pakt ze als je dat vraagt. Ook als je vraagt of ze een schone luier moet of gaat slapen gaat ze bij de deur staan en klimt ze de trap op! Knapperd!!! Morgen gaan we weer werken en sennah gaat lekker mee. We blijven haar wel naar de opvang brengen (alleen geen hele dagen) ondanks dat papa thuis is, ze moet een beetje in het ritme blijven he!! ;)
    Met mij gaat ie goed, morgen dus weer werken en heb er niet echt zin in maar ja...... Weer wennen he na elke dag pas om 9 uur wakker worden.... sen heeft ons heerlijk laten slapen haha!

@sjaan ,wat ontzettend fijn dat de echo goed was en wat bijzonder om te zien zeg! Bah naar nieuws, ff slikken dan he... Hoop dat het niet weer zo opspeeld! Voel je je verder wel goed?
    @debs, fijn meis dat je baan zo goed bevalt, zo iets nieuws geeft je toch weer wat meer power he, jammer dat Nils er toch een beetje van slag van was! Went vast wel weer... staat ie al vaker los?
    @debb, he gatsie, buikgriep, niet leuk! Doe je rustig aan? hoe was het in londen? en daarna Tijn weer opgehaald, was vast weer helemaal super :D
    @ink, ja beetje stilletjes he haha, zo druk en lekker van mijn gezinnetje genoten hihi! Oh wat aandoenlijk dan he, ze moet vast even wennen en het komt vast helemaal goed. Wel fijn dat ze het verder al zo goed doet, knap hoor voor een kindje dat nog nooit naar de opvang is geweest! En wat fijn dat ook jouw werk zo goed bevalt!
    @mel, leuk dat je er wss ook bij bent bij de date! Hoe gaat ie verder met jullie?
    @joey, een nieuwe baan, gefeli! wanneer begin je? drukke maand las ik. En Ayronn bijna jarig, wat vliegt de tijd joh! wauw! en met de kilo's ging het goed las ik, al aardig wat af al, YOU CAN DO IT!!!! ;)
    @ikheid, bijna weer werken meis en je hebt er zin in! goed hoor! wat fijn dat de gastouder zo goed beviel. toch belangrijk he! zal vast even wennen zijn maar komt helemaal goed! ooooooohhhh ja en GO GO GO GO je kunt het stoppen met roken ;)
    @miesje, je kleine mannetje weer beter? phoeh wat neem je het graag van ze over he? gaat het beter met hem nu? en met jou meis? alles goed? en ook aan het afvallen las ik? JE KUNT HET!!!!!!!! :D
    @Marleen, jeetje 24 weken alweer, wat gaat het hard! en je voelt je verder oke he? goed van die kilo's zeg! hopelijk blijft het verder zo goed verlopen! en lief hoor Joanneke, word vast een hele lieve zus!!!
    @cath, al een beetje gesetteld? hoe is het met Kyra? en met jouw schildklier??

@all, ga ff bij sennah spieken en nog ff boekje lezen en dan lekker slapen!! Morgen alweer om 5.30 opstaan..... blegh veel te vroeg haha!!!

Kussies

14. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey Ink!
    Corridor, long stay ;) Ga de maatschappij veilig houden :D
    Verder ga ik nu plat op de bank... ruim 10 uur alleen werken opzitten, 2,5 uur autorijden niet meegeteld.. ***ZUCHT***
    Truste!!! kus voor alle lieve meiden hier...
    Is het al ooit gezegd dat jullie topmeiden zijn?

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Debbedebs: oei de buikgriep, beterschap meis!

Debsel: wat fijn dat het zo goed bevalt.. Dus je staat
    iedere ochtend vroeg op de stoep op je werk? Ga je erheen
    met auto of OV?
    Balen dat Nils niet zo in zijn hummetje was..

Date: van der Valk lijkt me een goede optie.

Inkie: ik ga de maandag, dinsdag en woensdag werken. Aleen deze
    week word ik ingewerkt op donderdag en vrijdag.
    Volgende week dus mijn vaste dagen.
    Welke dagen werk jij?
    Nou dat zal er zeker wel inhakken.. Boehoehoe!
    Maar fij dat ze het zo goed doet op het kdv! Dat scheelt
    weer in de zorgen (die je je toch maakt).

Sjaan: ja erg hè die 2 kindjes..

Maaike: balen dat Thomas nu in de ww zit en dat ie alweer
    gezeik heeft met het uwv, ik ben zó blij dat ik van die knakkers
    af ben! Bah! Hopelijk krijgt ie alsnog nog geld van het uwv! Want
    op 1 salaris is voor even te doen, maar niet voor heel lang.. Ja toch?
    Succes met werken zo net na je vakantie.
    Fijn dat Sennah haar oortjes over zijn, dat was wat zeg!

LJ: wanneer ga je bij je nieuwe job beginnen?
    Hoe gaat het met jou en Ayronn?
    Ai ai, 10 uur werken en dan nog eens lang in de auto zitten..
    Hopelijk ben je weer een beetje bijgetankt?

Oooh ik ben zo'n zwakkeling! De 1e sigaret is hier weer een feit.
    Pfff! Maar ik sta strak van de zenuwen voor morgen, vind het zo spannend!
    Ik ga eerst maar eens aan het werk en wennen aan het nieuwe leventje en
    dan pak ik de draad weer op en ga ik ècht stoppen! Het moet er toch een
    keer van komen, maar nu ff niet..

Ik ga Jayden op bed leggen, die is me toch verkouden! En tandje nummer 7
    is hier een feit, het gaat hard bij Jayden..

Dikke x

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Heidi hoe ben je gestopt met je zwnagerschap dan ?? en zou je nu niet al gestopt willen zijn voor je weer zwanger bent.
    Het is een knop omzetten en wilskracht hebben .
    Wnat in het leven kom je steeds dingen tegen om steeds te zeggen daarna ga ik stoppen

Ik ben zon 9 jaar geleden ook van de een op de andere dag gestopt en heb daarna genoeg tegenslagen gehad maar ben nooit weer begonnen .

Meiden Utrecht is dus zeker??? Ik moet alleen ff kijken hoe ik dat doe want ik geef natuurlijk nog BV en om nou de hele dag met een kolf aparaat te lopen vind ik ook niks. Maar als jullie de kiddies ook niet meenemen is dat ook niet eerlijk .
    Dus moet nog ff kijken welke optie het beste is.

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Toen ik zwanger was ben ik gewoon hup in 1 keer gestopt. Dus dat gaat me zeker weer lukken. Daar twijfel ik niet aan..
    Ik kan het nu gewoon nog niet, eerst maar eens wennen aan werken en mama zijn en dan zien we wel weer verder, het moet er toch van komen, maar nu dus ff niet.

Hmm ja dan moet je ff kijken hoe je dat gaat doen met de BV.. daar heb ik geen ervaring mee. Bedoeling was idd zonder kindjes.

x

18. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    hey heidi, ik werk ma di en do ..ideaal (he debbedebs ;)
    veel plezier meid, ik hoor nog wel hoe het is geweest x

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja ik laat het morgen weten..

20. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Utrecht is goed en van der valk klinkt prima :D Denk dat wel wel moeten reserveren dan of niet, met zo'n grote groep?

@Ikheid: hey meis, morgen is het zover! Spannend he? Komt vast helemaal goed hoor. Jammer van het roken, maar je moet er voor jezelf klaar voor zijn, dus komt vast goed. Ik ben toen in m'n zwangerschap ook zo gestopt zonder moeite en jij zo te lezen ook, dus lukt je vast nog een keer. Ik ben niet meer begonnen met roken daarna en ben er nog steeds blij mee! Eerst lekker op je baan concentreren hoor meis!! Enne, mooie werkdagen! :p Ik werk zelf maandag, dinsdag en vrijdag. Ook super te combineren!

@Melanina: het is niet voor iedereen gemakkelijk om in 1x te stoppen, daar spreek ik uit ervaring over. Heb voor m'n zwangerschap meerdere pogingen gewaagd en dat ging toen ook niet. Vind dus ook niet dat wilskracht er altijd maar mee te maken heeft, het is toch een verslaving.
    Ik zou met de date gewoon je kolf meenemen. Heb je zo'n kleine kolf die je in een tas kan doen? Dan kun je misschien even ergens apart gaan zitten en afkolven. Hoe doe je dat als je op je werk zit dan?

@Ink: hey lady! Hoe is het met onze hardwerkende dame?? Gaat het goed? Naar je zin? Aaah wat lief dat Elin zo emo was! Wel fijn te weten dat het goed gaat op het KDV en die aandacht van andere kindjes, went ze vast snel aan hoor ;)

@Debbedebs: he gatver, buikgriep! :( Beterschap hoor. Hopelijk voel je je snel beter. Hoe gaat het verder met het buikie?

@Sjaan: hoe is het met onze andere zwangere dame? Wel foto's maken van je buik he? Wat leuk dat Jade zo'n grote meid wordt! Herken het stukje wel hoor, dat ze zo snel dingen doorkrijgen nu ineens :$ Hier nog zo eentje!

@Maaike: hey meis, hopelijk heeft Thom gauw een andere baan joh! Zo'n ww is altijd ene hoop gekloot he? Ik zag het filmpje van Sennah! Zo leuk en zo herkenbaar ;) Echt een meid dan he? Ze wordt ook heerlijk groot nu he?

@Marleen: hey meis, heb jij ook een fotootje van je buik? Ben wel superbenieuwd weer! Ga je nog naar de 9-maandenbeurs ook dit jaar, of ken je dat inmiddels wel? En heb je nog veel spulletjes van Joanneke die je voor deze baby kan gebruiken?

@Debs: hey meissie, wat fijn dat het goed ging je eerste dagen! Heb je al ff gekrabbeld verder ;)

Ik ga even mijn dametje uit bed halen en boodschapjes doen. Fijne dag nog meiden!

Deel Deze Pagina