ik heb een electische kolf aparaat en die is zwaar dus neem hem 1 keer per week mee Tis niet dat ik me schaam ofzo hoor daar gaat het echt niet om ben zo makkelijk als zijn kan . Tis meer dat dat ding mega onhandig is
nou heb ik niet veel verstand van kolven maar hoe dat doe je toch niet de hele dag door? als je 's middags of 's ochtends kolft dan hoef je dat toch niet ook 's avonds te doen?
joehoe sgattekes pattatekes!! ik heb niet zoveel puf om de hele tijd uitgebreidt aan iedereen te gaan reageren maar lees zeker wel mee hoor!!! Heidi moeilijk he meis...voordat ik zwanger was rookte ik ook hoor tot het moment dat ik een posi test had en ben gelijk gestopt nu geen moeite meer mee heeeeeeeel af en toe nog weleens maar dan denk ik aan die ukkies in mn buik!!Je knoppie moet ff om en zelf moet je er ook volledig voor gaan en pfff tis zo moeilijk manlief zit zich hier ook op te vreten die is 1 januari gestopt....... All?!!alles goei? Nou kga ff klungelen in huis morgen vroeg visite en wil ik de boel wel een beetje netjes hebben(ben niet zo'n poetswonder)ahum haha!! Nu moet t he!! Dikke kus voor jullie allemaal!! En ik zal gauw buikfoto plaatsen hier goed!!! Xxx!!
Hey lieffies!!! Even eerst het belangrijkste: Nils heeft vanochtend (waar mama NIET bij was :'( ) bij de fysio een los stapje gezet!!! Superknap! Toen we 'm ophaalden bij het KDV zeiden ze al dat hij niet veel geslapen had (een uur) en moe was en dat merkten we ook wel. We aten frietjes, maar zelfs die gingen er niet echt in. Vonden we al verdacht en toen hij in bad zat heeft hij alles uitgespuugd (brokjes in het water... jummie....) Wilde ook niks meer drinken ofzo. Hoop dat het gewoon de vermoeidheid is, maar ik 'vrees' voor een griepje. Morgen ben ik gelukkig thuis dus... @ Ikheid: ik ga met het OV. Wil nog een fiets bij het station zetten, maar das nog niet gelukt. Enne, als jij het nu ziet zitten om te stoppen, dan duurt het nog even iets langer. Als je het écht wilt en er op dat moment écht klaar voor bent (dus 2 dingen) dan lukt het je wel. Bij Jayden lukte het ook, dus nu weer. Maar als dat sigaretje je nu helpt, vooruit.. dan maar doen! En: SUCCES MORGEN!!!!! @ Maaike: wat een k*t-gedoe met die ww. Hopelijk heeft hij snel wat anders. En maak je over de kosten niet teveel zorgen (voor het etentje) want ik denk dat we anders wel een oplossing kunnen vinden. **** Even tussendoor naar onze schat geweest die wakker werd en z'n bedje onderspuugde.... Tot overmaat van ramp ook over NaNa z'n konijn heen, dus die zit nu in het wasmachine, en Nils zei heel zielig "NaNa??" toen we 'm net in een verschoond bedje legden. Aaaaah!! **** @ Ink: was het fijn vandaag lekker bij je kleine mupke? Fijn dat het werken zo goed bevalt joh. Hoe gaat het met je buikje? Is het daar ook rustig? @ Debs: weer een beetje opgeknapt of niet? Hoop het... @ Cath: ik kijk effe of ik nog even kan reageren zo schat, maar we duiken er vroeg in dus misschien wordt het morgen!!! @ Joey: je bent toch zelf een lieverd? Dan loop je het risico dat je ook wel eens wat terug krijgt he @ Mel: het zou geen hele dag zijn he; als we in de namiddag / avond gaan, hoef je ook niet heel de dag te kolven. Blijft wel dat je 'm mee moet nemen, maar in elk geval hoef je 'm dan niet heel vaak te gebruiken. @ Marleen: wat een scheetje is Joanneke ook zeg. Droppie!! Gaat het met je bloeddruk enzo nog steeds goed? Zijn jullie eigenlijk druk met het kamertje of niet? @ Miesje: is Stijn alweer opgeknapt? Arm ventje... Ik vind het ook niks hoor. Bah! @ Sjaantje: rustig aan he dame, die batterij moet niet te ver leeg gaan hoor. Goed op jezelf en die kleintjes passen! En die Jade, wijsneusje!! Nog iemand vergeten? Zit met een half oor bij m'n boeffie, dus sorryyyy dan.. Ga zo lekker naar bed; ich bin mude! Morgen lekker bij mijn manneke. Hopelijk is hij dan niet (te) ziek. Dikke kus dotjes!!
He meiden, hoe is het met iedereen? Buikgriep is hier gelukkig weg aan het trekken. Pfff, wat een verschrikking was dat zeg. Blijf morgen nog wel thuis werken, omdat ik merk dat ik nog erg slapjes ben. Nog even rustig aan doen maar. Maar wie weten er zeker dat ze meegaan met de date? Dan kunnen we reserveren. Ook dat we niet Utrecht uitkiezen en dat Maaike en Marleen dan bijv. niet meegaan (hopen we natuurlijk juist wel), want dan kunnen we wel een locatie uitkiezen die dichter bij de meeste ligt. @Mel, wat voor electrische kolf heb je dan? Had ik ook 1 maar echt geen probleem om deze mee te nemen hoor! Dus let me know!! Gaat zeker mee zaterdagavond 26 februari: Debbs xx
Doe maar lekker rustig aan meis! Is hier hetzelfde, die vermoeidheid, oeffff. Kan me niet herinneren dat ik het bij Tijn ook zo had! Ben trouwens heel benieuwd naar je buikkie! Hier wordt het ook al echt een rond bolleke. liefs
Gaat zeker mee zaterdagavond 26 februari: Debbs Debsel xx Dikke kusss!! PS. Blij dat je buikgriep wat beter is. Lekker nog een dagje thuis en rustig aan hoor!!! Xxxx
Ach arm manneke! Een hele dikke beterschapsknuffel voor hem! Hopelijk knapt ie snel weer op! Kruipen jullie idd maar lekker op tijd in je bedje in, zodat je alle mogelijke slaap krijgt die je kan krijgen. Dikke kus
En wat super goed trouwens van Nils z'n 1e stapje los! Tante Debs zit hier helemaal trots te glunderen!!!! Liefsss xxx
hey allerliefste meissies!!! Ik durf dus niet met zekerheid te zeggen of ik meega... Weet echt niet hoe ik dan financieel zit! @debs, zielige Nils!!! Wat vervelend dat ie niet lekker is! die kwakkelt ook wat af he??!!! goed dat ie een stapje los heeft gezet!!!! Knapperd!!!!!!! @debb, balen zeg die vermoeidheid, hopelijk word dat snel minder! Wat leuk dat je buikje zo goed groeit! Ben nu ook wel benieuwd naar een fototje van je grote lieve schat hoor @sjaan, geniet lekker van die ukkies in je buik @mel, als je voordat je weggaat kolft moet je het wel lang genoeg volhouden toch?! zou leuk zijn als je meegaat @ink, fijn dagje gehad met je meisje? Mijn lichtje gaat zo uit, pff zo'n 1e dagje na de vakantie is altijd weer wennen he, 5.30 was erg vroeg in vergelijking tot 9.00 Wel lekker dagje gehad vandaag.... nieuwe werkwijze vanaf het nieuwe jaar dus erg leuk weer! Fijne aaf meiden!! xxx
Hij is erg zielig nu hoor... Wel weer gaan slapen, maar 't is effe wachten hoe het verder zal gaan. Enne... Gaaf he?! Ik was er helaas niet bij en het was ook wel 'onder dwang' maar hij deed het toch maar mooi. Fysio weer helemaal hyper, haha!! Lieffie ben je ook he, helemaal mee glunderen
Tuurlijk!! Super trots op m'n knappe neefie ! Hoop echt dat hij vannacht goed slaapt en dat het geen buikgriep is die doorzet! Idd even afwachten. Dikke knuffel
Hoop echt dat je mee kan gaan hoor meis! En zoals Debs al zei, anders kijken we gewoon met elkaar naar de mogelijkheden. Daar zijn we toch dinnetjes voor! Kan me voorstellen dat het weer een vermoeiend dagje was vandaag. Lekker op tijd naar bed meis, helpt altijd! En heeft Thom al weer vooruitzicht op ander werk? Naar wat voor iets is hij op zoek? Zal binnenkort misschien wel een fotootje van ons 3-tjes plaatsen hier. Ben op hyves nog een beetje voorzichtig wegens omstandigheden. Dit weekend zal ik ook wel een buikfoto maken en plaatsen! xxx
Vriendin van me belde vanavond om te vertellen dat ze ook zwanger is! Ook 2 augustus uitgerekend, whahahaha, helemaal geweldig!!
Hoi hoi ff kort, lees morgen even goed bij en reageer dan wat uitgebreider!!! Ik heb net even geregeld dat mijn manneke thuis is de 26ste, dus dan kan ik weg Ik ben dabei!!!! Zeker weten bij de date: Debbedebs Debsel82 Marleen xxx marleen
Komt vast allemaal goed met de date Is goed hoor meis, ik wacht rustig de foto af Begrijp dat je wat voorzichtig bent hoor met hyves, heb je je het je ouders eigenlijk al verteld? en hoe reageren de mensen verder op het nieuws? Thomas zoekt iets in de techniek, hij heeft al 2 dingen op het oog dus nog ff afwachten! Jij ook rustig aan he! Nu ga ik er echt vandoor!!! xxx
IKKE IS OOK ZEKER BIJ DE DATE DUS DEBBEDES DEBSEL MARLEEN MAAIKE? SJAAN debs wow wat goed van nilsje!!!!!!maar wel sneu dat ie zo ziekjes is.....dikke knuf voor hem! deb dus jij bent ook zoooooo moe pff kan me ook niet herinneren dat ik dat bij Jade had hoor dus je krijgt al een aardig bolleke leuk weer he!! Maaik ook van deze kant we kunnen vast wat regelen zodat je er gewoon bij kan zijn is wel t leukste toch!! Nou kheb de badkamer schoon en de vloer en de wc!En ben helemaal voldaan!!Nu even lekker ene fruitje eten en dan duik ik heerlijk onder de wol!! Morgen lekker vrij!!!lekker kroelen met mn moppie!! Xxx
Cath: ja idd, eerst het één dan het ander en dat stoppen met roken komt vast en zeker wel goed! Ook fijne dagen idd! Ik ben ook erg blij met mijn dagen. Sjaan: jaaa buikfoto! Oei dus Roy is lekker chago aan het zijn? Debsel: wat übergoed van Nils! Ik is trots! En nu maar hopen dat ie niet ziek gaat worden! Ik duim voor je! Ja dat sigaretje.. heb het echt ff nodig nu. Dat stoppen komt idd vanzelf wel. Niet alles tegelijk willen. Aaah Nana! neu voor de knuffel èn Nils! Hopelijk is Nana snel weer fris en fruitig. Debbedebs: nou gelukkig trekt de buikgriep weg! Buikgriep is echt niet leuk en al helemaal niet als je zwanger bent denk ik.. Gaat zeker mee zaterdagavond 26 februari: DEBBEDES DEBSEL MARLEEN MAAIKE? SJAAN HEIDI Maaike: trusten meis! Debbedebs: hé wat leuk samen zwanger! Sjaan: nou nou.. goed bezig geweest met poetsen jij! Nu lekker onder de wol en bijtanken. Geniet van je dagje morgen met Jade! Ik ga nog ff een was uit de droger halen en dan naar bed. Morgenavond laat ik wel ff weten hoe mijn 1e dagje werken was. Trusten allemaal en een dikke x aan jullie; m'n troela's!
Ook hier nog ff snel een reactie en dan duik ik m'n bedje in Gaan zeker mee met de date 26 februari: Debbedebs Debsel Marleen Maaike ??? Sjaan Heidi Cath @Maaik: meis, we regelen anders wel wat! Komt echt wel goed. Zou wel supergezellig zijn als je mee komt! @Debbedebs: hoi meissie, fijn dat de buikgriep op z'n retour is. Nog wel moe? Ik was de eerste 12 weken ook zo ontzettend moe, maar daarna ging het een stuk beter. Hopelijk voor jou ook straks! Ik snap dat je voorzichtig bent op hyves hoor. Weet Toine het al??? Ik ben wel errug benieuwd naar Rolf hoor Dus zeker fotootje plaatsen hier! Hoe is het met Tijntje? @Debsel: heb je krabbeltje gelezen schat, maar nog niet gereageerd. Komt morgen! Tante Cath is wel supertrots op Nilseman hoor!! Echt superknap van hem!! Wel zielig dat hij nu ziekjes is. Hopelijk eenmalig en voelt hij zich morgen beter.. @All: fijne avond nog meisjes. Cathje duikt haar bedje in. Nog ff gezellig tv kijken met mijn mannetje Oh ja...wil jullie nog even bedanken voor jullie adviezen op mijn vraag wat te doen met Kyra's gehuil 's avonds! Ben erg blij met mijn dinnetjes hier!!! Het gaat inmiddels al wat beter. Ze huilt soms nog eventjes, maar meer van vermoeidheid en valt na 2 minuten toch stil. Ze wordt nu vaak wel na een uurtje huilend en zwetend wakker, dus ze droomt wel veel nu. Ze is wel aan het rommelen met tandjes ook nu en ze kletst erg veel! Ze kent nu al zo'n 50 woordjes! Ze maakt echt zo'n enorme mentale sprong nu, dat ik het idee heb dat ze ook gewoon veel moet verwerken in haar slaap. Hoe dan ook, ze zit in een echte fase nu en maakt flinke sprongen. Gelukkig is ze overdag nog altijd mijn lieve, kleine kroelkippie Zo'n onwijze knuffel gewoon! Ze is gek op knuffelen, heerlijk Nou meisjes, ik ga echt afsluiten nu! Dikke kus voor jullie!