Om gek van te worden mama's deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Eerste dag was heel erg leuk, maar ooh zo vermoeiend!
    Ik kruip op de bank met mijn 2 mannen! Klets in het weekend wel weer bij..

X

2. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ik snap wat je bedoelt hoor meissie! Fijn dat het leuk was in elk geval ;) Doe lekker rustig aan en morgen veel plezier! :D

@ all: hoe issie?

Nils heeft vandaag heel de dag niks gegeten, tot vanavond. Ik had een 6 maanden potje gehaald en daar heeft hij bijna de helft van op. Helaas na z'n badje en z'n fles, heeft hij toch weer overgegeven. Hij drinkt gelukkig wel, en is ook levendig, maar dit hoeft niet te lang te duren. Zoveel reserves heeft hij niet! Vanochtend heeft hij een uur geslapen en vanmiddag 3 uur en een kwartier! :| Geeft wel aan dat hij zich niet lekker voelt!!!

Hij heeft trouwens geen koorts maar gloeit vaak wel?! Ook rode konen. Misschien dus ook tandjes? Weet het echt niet... We zien het wel!

Liefs en een dikke kusss

3. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Hooohoooi:D

Soms doet deze pagina zo raar dan ben je ineens uitgelogt of je krijgt geen meldingen meer:xirritant!!

Ikheid fijn dat je dagje leuk was en doe maar lekker chill we horen t van het weekend wel weer hoe het was!;)

Cath WOW die kyra is ook een lekkere kletskous zeg 50 woordjes al joh:$echt goed!!!

Hier alles verder goed jade is de hele dag kusjes aan t geven echt zo lief en slapen echt niet normaal vamorgen werdt ze half 9 wakker en vamiddag heeft ze dik 3uur liggen pitten....ben wel benieuwd want meestal zit er dan iets aan te komen;)

Nou mn zwangere dinnentje komt zo ga dr even lekker een behandeling geven!!

Xxsie voor jullie:)

4. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey meissies alles goed?

Ikheid; fijn dat het leuk was op je werk!!! vertel idd van het weekend maar uitgebreid, je zult nu wel bekaf zijn.

Debsel; wat knap van jullie ventje!! En voor je het weet stapt hij er op los. Hopelijk is het overgeven nu gestopt! Gerum ding. Lijkt me verschrikkelijk als je kindje overgeeft brr..

Debbedebs; poepie!! ben heel benieuwd naar buikfoto maar die zie ik snel live gelukkig! Snap dat je niet alles open en bloot op hyves gaat zetten gezien de situatie. Hoe gaat het met Tijneman en je love?? Lekker genieten met z'n drietjes dit weekend!

Maaike; hey meis, hopelijk heeft Thomas snel werk. Het is een rottijd maar je weet het.. het komt goed

Sjaantje; hoe gaat het met de twins!! Ik vind het zó bijzonder!

Cath; hey meis, hoe gaat ie? Kyra gelukkig wat minder verdriet 's avonds? x

Elin is volgens mij wat indrukken van kdv aan het verwerken.. als joost is werken slaap ik soms met elin bij ons thuis ivm ons werk wat elkaar dan overlapt. Nu werd ze vannacht om half 3.. !... weer huilend wakker. Net alsof ze dacht.. ik ben vandaag weer niet bij papa en mama. Gelukkig was schatje thuis en heeft ze het goed gedaan overdag maar volgens mij zit er ook een kiesje dwars!
    Nu lekker weekend vieren met m'n 2 schatten!

Ik denk niet dat ik meega met de date girls.
    Vind het wel heel jammer maar 's avonds naar Utrecht.. das niks voor mij sorry.

5. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ink schat!!Ik wil je evt wel oppikken?Xxx!

6. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Hoi hoi

Net op kraamvisite geweest! Ow wat heerlijk zon klein babytje.
    Kan het me niet meer voorstellen joh. Wat groeien ze toch snel he!

Nou ik heb wel zin in de date hoor! Vind het trouwens ook erg lief debsel dat je naar utrecht wil rijden. Vind het normaal niet erg hoor om een stuk te rijden! Afgelopen keer naar mies ook bijna 2 uur in de auto gezeten. Maar in februari ben ik al weer zo ver zwanger dat het met mijn buik en enkels toch iets moeilijker zal gaan.
    En fijn dat sjaan wil taxieen! Helemaal super:D

Ik ga even gezellig met mijn mannetje op de bank zitten en dan zo lekker naar bedje toe.
    Morgen lekker vrij dus dan reageer ik op iedereen!!!

Beterschap voor de zieken trouwens!!!!!

Xxx marleen

7. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Voel me wel bezwaard maar ik vind dat gewoon niks 's avonds alleen naar Utrecht rijden dus ik zeg het maar gewoon eerlijk. Goed dat we hier allemaal zo'n bikkels hebben die afstand rijden niet erg vinden

Lief hoor Sjaan! Ik kreeg nog een super lief aanbod per sms maar vind het heel vervelend als mensen voor mij om gaan rijden.. We hebben het er nog over x

8. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Nouwww... Ink, misschien kan je dan zelf naar bijvoorbeeld Sjaantje rijden of iemand anders waar je mee mee rijdt en dan hoef je zelf maar een klein stukje te rijden. Ik ben eerlijk gezegd ook niet van plan heel dat stuk alleen te rijden. Carpoolen is ook nog 'ns veel gezelliger!

Je moet wel mee hoor; kom op: het is eigenlijk jouw idee! :D

Dikke kusss Xx

PS. Nils gaat redelijk; lijkt ook een hoektand door te komen (zag bloed op z'n tandvlees). Nu ik helaas flinke buikkramp.... POEH!!

9. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    We hebben het er idd nog over lieffie ;)!

10. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Nu jij niet ziek worden he schatteke!! Heeft Nils al wel weer wat gegeten en gedronken vandaag? En dan ook nog een hoektandje dat doorkomt, niet leuk!!
    Knuffel

11. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Jaaa, vanochtend eerst een halve beker sap en toen een boterham!! :D Vanmiddag ook bijna een hele boterham en net waren we even bij AH en toen vroeg hij om banaan. Dus gaat iets beter!!

Ik vrees toch dat ik een buikgriepje te pakken heb... :(

Hoe gaat het met jou lieve schat? Weer helemaal opgeknapt?

Kussie kus!

12. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ink!! Lieverd, je moet gewoon mee hoor!!! Je hoeft je toch niet bezwaard te voelen?? We zijn toch allemaal dinnetjes! Enne..ik snap het wel van die afstand rijden hoor. Ik heb dat zelf met Tilburg :) Dat zei ik mezelf in m'n eentje echt niet doen in het donker :):) Hoe is het met jou en Elin? Bevalt je baan??

@Debsel: fijn dat Nils zich weer wat beter voelt meissie. En die hoektanden zijn gewoon k*t!! Kyra kreeg er 2 tegelijk. Het arme drollie was er echt ziek van :( Maarre...met wie rij jij mee dan? Je mag wel eerst naar mij toekomen hoor, maar weet niet of dat voor jouw zoveel handiger is ;)

@Debbedebs: hoi meissie, hoe is het met jou zwangere mama ;) Voel je je al wat beter? En verder alles ook goed???

Ik zit nog op het werk :) Maar nog maar een half uurtje en dan ga ik Kyra'tje ophalen bij oma :p

13. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Inkkkkk sgaat ik snap je helemaal hoor maar ik vindt het echt niet erg hoor!!!!!!
    En mss kan ik nog wel meer dames meenemen?
    Maar idd we hebben t er nog wel over!!!Kan je moeilijk dwingen he haha!!!

Nou ik ben gelijk weer weg want mag er nog tegenaan vanaaf!!

Xx

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ola..

Hoe is het hier? Wat een zeikweer! Bah!
    Ik ga nu met Jayden douchen/badderen.

Later xxx

15. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    #795 Inkie27, 8 jan 2011
    Laatst bewerkt: 8 jan 2011
    hey heidi leuke foto!

cath; ja baan bevalt super!
    fijn hoor die combi met thuis
    heerlijk om thuis te zijn met ons dropje maar de afleiding op het werk vind ik ook heel fijn

iedereen the voice gekeken
    tevreden met de uitslag?
    vind het wel jammer van nigel..

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen
    ben nu aan het kolven
    gisteren heeft zoey haar 1ste boterham met smeerworst op nou ze zat te sullen haha

ze heeft wel veel last van dr tandjes mag ook wel staan er 3 a4 door te komen boven en allemaal naast elkaar

17. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Jaaaaa ook the voice gekeken vindt t alleen jammer van Lenny maar het is idd een logische keus....de rest als ik heel eerlijk ben vindt ik prima!Hoewel Nigel idd ook goed was en Jennifer was dit weekend wel goed maar andere keren.....Tis wat he tvoh!!haha

Nou vandaag naar de vrouwenmorgen met de dames van het werk!!Normaal was dat een behoorlijk alcoholisch feestje hahaha dus ben erg benieuwd hoe ik m nu ga beleven!!

Eerst ff lekker tutten met mn meisje!!

XXXX!

18. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej meiden,

hoe is het met iedereen? Leuk weekend gehad allemaal?

Ik zou nog foto's plaatsen, dus dat ga ik nu even proberen.

xxx

19. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Mijn 2 mannen :D:D

20. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid