Om gek van te worden mama's deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meissie, Jayden ook al zo verkouden? Het is toch wat met die kleintjes he? Kyra heeft ook ooit eens zo'n puffer gehad. Toen hoesste ze zo erg dat ze er zowat in stikte :( Het helpt inderdaad wel snel. Wel een superlief filmpje van Jayden op hyves zeg!! :D

2. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Nou ik vind dat gebulder zó zielig.. en toch met het weekend voor de deur.. ik ga om 15:30 even naar haar longetjes laten luisteren. Mocht het daar vastzitten en we bijv zoals al eerder gezegd een puffertje kunnen krijgen ofzo, dan helpt haar dat ook om beter te slapen. x

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik dacht ook dat het vast zou zitten in de longen, omdat ik vorige week donderdag en vrijdag moest werken en Jayden toen al een dag of 3 verkouden was heb ik aan manlief gevraagd of hij vrijdag ff naar de ha kon gaan.. Longen waren schoon, maar wel vastzittend slijm en dat krijgt Jayden nooit zelf weggehoest, dus vandaar die puffer meegekregen en dat werkt echt goed ja. Ideaal!
    We gebruiken 'm 4 x per dag en Jayden vindt het allemaal prima..

Aah mopke is wakker, ik ga fles en brood geven.

Later x

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Slim dat je ff gaat Ink!

5. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Zeker slim Ink! Altijd verstandig zo net voor het weekend. Hoop dat ze lekker slaapt of heeft geslapen in elk geval.

@ Cath: okeeeej, dan komen wij gewoon! Als je van gedachten verandert, laat het dan wel weten hoor. Echt geen probleem!

@ Ikheid: wat goed dat Jayden het puffertje zo accepteert zeg! Ik zie trouwens in je banner dat het spannende weken zijn met (dubbel) hard werken. Gewoon werken en 'klussen' :D Benieuwd of je pendel klopt....

Net effe boodschappen gehaald en nu nog effe de stad in. Lekker hoor, zo'n dagje vrij!

Liefsss

6. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hoop echt dat het niet nodig zal zijn, maar als het niet anders kan.... Misschien helpen die zalfjes die Heidi adviseerde. Het is het proberen waard!!!

Kussie!!!

7. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey liefies!!

Nou elin heeft loszittend slijm op d'r longetjes. Puffertje is niet nodig, dat zorgt ervoor dat de luchtwegen open gaan maar dat zijn ze. Ze hoest wel flink en had net 38,6
    Het zit dus goed los. Oortjes en keeltje gekeken maar het is allemaal prima. Uiteraard in de gaten houden maar komt hopelijk wel goed.
    Ze heeft weinig gegeten maar drinkt wel heel goed en kan nog lachen. Ligt nu gelukkig heerlijk te slapen. Hopelijk een rustige nacht (na dágen.. de indrukken van het kdv worden namelijk ook 's nachts gemeld ... ;))

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hopelijk een goede nacht Ink! Ik duim hard voor je!

Ik kijk tvoh af en dan naar bed..

X

9. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Hoi hoi,

even een kort berichtje vanuit dronten!
    Ben namelijk erg drukjes, dus is kort berichtje.
    Joanneke is namelijk weer ziek en we zijn druk bezig met kamertjes en natuurlijk flink huishouden/ schoonmaken en troep weggooien!

Hoe gaat het nou met de date?
    Ik heb de datum goed gereserveerd hahah, heb er al veel zin in!
    Vond het idee van debbedebs wel goed!
    Van der valk wordt het? We moeten dan wel even reserveren.

Wie wil dat doen? en wie gaan er nu uiteindelijk nou allemaal mee???

Het wordt dus van der valk Vianen(utrecht)

Nou ik heb er iniedergeval al erg veel zin in!

@ all
    suc6 met alle zieke kindjes!!!

Xxxx marleen

10. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    beterschap Marleen, hier ook een zieke Elin bah

11. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Ik zal wel reserveren voor de date.

Moet alleen nog weten of Maaike en Melanina meegaan. Willen jullie dit even laten weten meiden? Voor de rest gaat volgens mij iedereen mee.

Fijne dag allemaal!
    xx

12. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    Hey dames,

alles goed met iedereen?? hier alles ok. lekker zwemdagje gehad. pff Stijntje lekke optijd naar bed en papa en mama lekker filmpie kijken vanavond.

hey debbedebs, komen jullie woensdag weer zwemmen?
    gaat het alweer wat beter met Tijn?? hoe is het met de beeb in de buik?? mooi buikkie hoor geniet er heerlijk van he.
    verder alles goed meid?

reageer morgen weer dames, als ik weer ingelogd blijf ;)
    liefs mies

13. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey ladiesss!!

Debs, dat is goed! Ik ben er in elk geval bij ;)

Zullen we meteen regelen voor het carpoolen?

Heidi, rij jij liever alleen of zullen we samen rijden? En is het wat om dan onderweg nog 2 dames (evt.) op te pikken (evt. bij een carpoolparkeerplaats ofzo)?

Hier alles prima, maar Nils is NIET in z'n hum. Veel huilen en jengelen en CONSTANT mama mama mama mama. Net wilde hij niet eten, echt huilen, handen in z'n mond. Toen een paar hapjes brood maar niet veel. En toen dacht ik dat misschien kauwen pijn deed en toen heeft hij -gelukkig- nog een half potje op. Zelf scheppen en dan weer een schep van mama ;) Dan maar niet pedagogisch verantwoord! Haha! Hij huilt nu ook weer wat als we 'm op bed leggen. Hij snottert alles bij elkaar en ik dénk dat het dus de hoektanden ook nog zijn. Daarnaast zegt hij af en toe ineens "oortje", maar koorts heeft hij niet (wel verhoging). Twijfel erg of ik nu morgen wel of niet met 'm moet gaan zwemmen...

Verder geen nieuws hier!!!
    Dikke kusss

14. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    hoe laat willen jullie afspreken de 26e?

15. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Niet 'jullie', 'we' ;)

's Avonds in elk geval, zodat ook Sjaantje mee kan. Hadden we eigenlijk al een exact tijdstip? Ik weet het niet!!

Xx

16. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ben er ook bij met de date meiden. Carpoolen lijkt me gezellig hoor, maar denk niet dat het voor mij van toepassing is ;) Ik woon een andere richting op dan Utrecht, dus ik rij anders wel rechtstreeks erheen.

Wat is een handige tijd om af te spreken? Willen we dineren? Misschien nog vooraf wat drinken en kletsen? Is 16:00 uur te vroeg? kunnen we nog wat kletsen en drinken voor we "aanvallen" :D

17. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Vandaar de vraag ;)

18. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    16:00 lijkt me een mooie tijd. De meeste moeten een stukje rijden dus zullen ook wel op tijd weer terug gaan schat ik zo in

19. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    Ello lady's! Is het erg om dan te reserveren en dat ik evt afval? Betaal je daarvoor zeg dan maar alsnog? Ik durf het gewoon echt nog niet te zeggen! Xxx

20. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    @maaike; marleen gaat zeker toch? dan heb je sowieso vervoer toch

Deel Deze Pagina