Hoe gaat ie hier?? Wanneer weet je dan of je meekunt Maaike?? Hier lijkt het er toch echt op of er een hoektandje doorkomt. Verder eet ons meiske gelukkig weer redelijk en vanochtend hoorde we haar voor het eerst om half 5 hoesten. Dat is, vergeleken met de laatste 3 weken, echt uitslapen!! (errug he) Sinds gisteren hebben we haar een hoestdrankje gegeven.. het hoesten is niet verdwenen maar het lijkt wel of ze ietsje beter slaapt... Ik ben alleen dat saaie sombere weer echt retebeu zeg! Bah! Het wordt tijd dat we naar buiten kunnen met de koters Fijne zondag nog meiden x
Hey dames! Al een hele dag niets gezegd hier! Ik zit ff in m'n pauze, dus dacht, even een berichtje sturen @Ink: hoe is het met Elin meis? Al wat opgeknapt? En met jou? @Debbs: hoe is het met jou en je kleine manneke meis? @Debs: ik zou je nog krabbelen he? Sorry meis, was zo gaar 's avonds Maar hoe is het met Nilsje nu? Ik ga je vanavond ff krabbelen! @Sjaan: hey meis, hoe is het met je buikje en de twins? Voel je al wat? Lijkt me wel een hele andere gewaarwoording, 2 van die trappende ukkies! En hoe is het met Jade? @Maaike: ik las dat Sennah zo lelijk gevallen is? Hoe is het nu met haar? en met jou? Hier gaat alles goed. Kyra is inmiddels weer helemaal opgeknapt. Nu zit mama aan de AB, want ik heb hetzelfde virus als zij had en ik kom er dus ook niet vanaf. Verder zijn mijn medicijnen opgehoogd, dus over 6 weken weer bloedprikken. Jakkes! En Kyra heeft haar 1e poppenwagen gehad! En ze is er helemaal weg van! Loopt de hele dag trots erachter De duwstang is (net als een echte wandelwagen) in hoogte verstelbaar. hij staat nu op de laagste stand, dus kan ze makkelijk wandelen, maar als ze 3 is kan ze er dus nog achter! Echt super! En ze is daarnaast gek op "bouwe" zoals ze dat zelf zegt Pakt regelmatig haar megablocks en bouwt dan helemaal zelf een toren! Superknap! Met m'n vent gaat ook alles goed, hij is alleen op zoek naar een andere baan. Zijn baas loopt te sarren en waarom? Omdat hij een keer een meningsverschil had! En omdat een collega loopt te lullen. Geloof je toch niet? :x Die baas gelooft dat ook gewoon nog! Lekker volwassen zou je denken. Dus nu stuurt hij hem elke keer op kloteklussen. Hij is dus aan het solliciteren nu, dus duimen maar dat hij snel wat anders heeft! Nou, ik ga maar weer wat doen! Morgen en donderdag weer lekker vrij
Hey schatties Heb jullie een beetje verwaarloost afgelopen weekjes dus ga nu vip voor iedereen een stukje schrijven @Cath meis wat fijn dat kyra weer opgeknapt is alleen nu zit jij nog in de lappenmand....bevalt het werken je nog steeds goed?En wat klote hey van je manneke maar hij kan rutig op zoek naar wat anders das wel lekker toch!!! @Maaik hoest is het met jou (B)engeltje?Was lelijk gevallen ofniet?Ik herken het drammen en stampen maar al te goed hier van Jade we moeten af en toe ook heeeel streng zijn hihi hoe is het met Thom en zn werk? @Deb hoe is het met je buikje?Willen jullie weten wat het wordt en hoe waren de reacties uit de omgeving?Ben echt blij voor je dat je n zo gelukkig bent!!! @Mies hiiiii!!Hoe is het in sprang capelle?En met jullie stoere vent!!Wat groeit ie hard he!!Verders bij jullie alles goed? @Debs!!Hoe is t met Nilseman en met de fysio...merk je alweer meer verschil?het is zo'n mooi manneke he!Hoe is het met de verkoop van jullie huisje?Heb je weleens kijkers of is t matig.... @Ink!Hey wijffie hoe bevalt je werk?En zo'n dagje mama af....wel lekker om ze dan weer op te halen he hoe gaat het nu met Elin op het kdv.... @ikheid hey wijffie!!How are you....ff rustig rondom jou!!Druk druk druk....hoe is het met jullie lekkere ventje!! @marleen zwangere dame hoe gaat ie bij jou en hoe is het met joanneke..hoe voel je je verder? @Lj hey wijffie!!bij jou stonden er ook een aantal veranderingen voor de deur toch?of is het rustig...hoe is het met ayronn las op hyves dat ie aan t spoken was snachts.... @mel meis hoe is het met jou en de kleine zoey? Niemand vergeten nunee toch!! Hier verders alles goed!!!Heb soms wel echt last van mn buik...denk een soort groeipijn ofzo?als ik te snel opsta of ik draai me een beetje lullig om in bed dan krijg ik echt van die steken....volgende week weer een echo ben erg benieuwd hoe die 2 het doen daarbinnen Verder voel ik me eigen eigenlijk heel erg goed!!!Mag dus "weer"niet klagen... Jade ligt nu lekekr op bed is erg verkouden geweest afgelopen dagen veel hoesten en veel mopperen:xhihi.... Ook gaat ze steeds meer dingen zeggen soms denk ik hoe komt ze daar nou weer bij...vandaag zag je foto van opa en ja hoor "'opa"vindt t wel heel wijs gelijk hoor met dat kletsen... Nou meiden genoeg gekletst!!Jullie zijn weer up to date!!!Xxx!!
hey dames, alles goed met jullie? @sjaan: hier alles oke in sprang-capelle. alles lekker rustig en stijneman word alleen maar groter en wijzer maar wel super leuk natuurlijk. jouw ook alles goed meis? met de beebs in je buik. en onze knappe Jade? @cath: hey meissie, jullie ook alles goed? wat heb je toch weer leuke foto's op hyves staan van Kyra en die samen met Nils echt schattig. leuk om je weer te spreken over een maandje. echt gezellie heb er zin in. enne hoop voor jullie dat je ventje snel een leuke en nieuwe baan vind. echt heel jammer dat ze nu zo op z'n werk doen! pff hoor het al meer hier in de buurt helaas! duim duim voor jullie @ikheid: hey meissie alles goed? en met de kleine knappe man? word ook al groot en wijzer he. al lekker weekend he? nog steeds goede zin op je werk? @debsel: hey meis alles goed met Nils en jouw? wat leuke foto's hebben jij en cath op hyves staan. zo leuk. 't is ook zo'n heerlijk en knap manneke he. op je werk ook alles goed? de nieuwe functie bevalt goed? wat houd je functie precies in!heb ik gemist denk ik! @debbedebs: hey meis en Tijn al een beetje gekalmeerd. achgerm manneke he. was idd nog niet helemaal lekker he. maar soms wel moeilijk te pijlen he bij die kleintjes. wel kreeg ik nog een lief lachje van h'm. zo'n schatje he. grote broer Tijn. Over de date hebben we het volgende week ff over goed! hoe laat en waar enzo. knuffie voor Tijn en ook voor jouw meis @lj: he meis hoe is het met de nachtbraker? vannacht beter gegaan of helemaal niet??? wanneer begin je bij je nieuwe baan? wat was de functie voor iets? pff sterkte weer voor vannacht meis. verder alles goed? @Inkie: hey meissie, en is de hoektand er al door bij elin? pff kwamen ze maar allemaal tegelijk he! en met het hoesten gaat het ook al wat beter?? en met mama? gezellie met de date lekker bij kletsen he meis, ach we beginnen in de auto al hihi kussie aan je knappe meissie @maaike: he meis hoe gaat het met Sennah? gaat het al wat beter met d'r? pff 't ook wat het met die kleintjes. en mama ook alles goed? hoeveel uur werk je eigenlijk nou in de week? je maakt idd wat iemand al op hyves zei lange dagen van 8 tot 6. pff knap hoor meid. ach als leuk is en je bent lekker bezig dan is het goed toch. en je meisje is gelukkig dan dichtbij. hoe is het met je ventje?al iets gevonden of heb ik iets over het oog gezien!? je komt toch ook met de date? of hangt dat natuurlijk van marleen af!? @marleen: he meis alles goed? en beebje? en je knappe meid? gaat het nu allemaal weer wat beter met d'r? zal je erbij zijn met de date: lekker bij kletsen, dat is, vind ik gemakkelijker dan steeds hier verhaaltjes typen @ melanina: hey meis voel je alweer wat beter? las dat je ziekjes was? en met de kleine meid? was ze nou ook ziek?had ik dat nou goed gelezen? kwam je nou ook met de date? iedereen gehad he? hihi hier gaat alles goed. allemaal nog bedankt voor de reactie over het stukje van m'n moeder! echt heel lief. deed me wel goed dat er iemand naar luistert(leest dan he) het is nog niet veranderd maar moet me ook minder druk gaan maken over sommige dingen dan word het voor mezelf misschien ook iets makkelijker! pff het is me allemaal wat! en dan m'n schoonouders:x! pff das ook een lang verhaal maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen. heb echt zin in de date en mag gelukkig met debbedebs mee rijden dus dat is echt super fijn en lief. verder weinig te melden eigenlijk! stijneman word elke dag wijzer en het word steeds leuker ga nu even op de bank zitten bij m'n schatjes. fijne avond allemaal dames. tot snel Kus mies
Heyy ladiess!! Hier gaat het goed!! Nils is weer wat opgeknapt en de hoektandjes staan op doorbreken. Hij is nu supervrolijk en lief dus we klagen niet. Blij dat de koorts weer weg is, want hij was toch wel weer erg zielig hoor. Verder hartstikke druk op het werk, dus ben 's avonds echt moe. Niet zo heel veel achter de pc dus. @ mijn werk: ik werk nu als leidinggevende in Roosendaal. Wel op een stageplek, dus nog niet voor het 'echie'. Nieuwe functie, nieuwe locatie, andere organisatie (wel dezelfde werkgever nog) dus: vermoeiend!! Ik heb alles meegelezen hoor lieffies, maar heb de puf niet om ieder persoonlijk te krabbelen... Shame on me!!! Heeft Melanina nu al laten weten of ze mee gaat naar de date?? Das volgens mij zo ongeveer nog de enige die niks heeft laten weten toch? Denk aan jullie lieffies en heb erg zin in onze date!! Kusss
Ow enne: fysio gaat goed; Nils heeft afgelopen weekend een stukje aan één handje gelopen. Maar het is zo'n schijterd soms, dus als ik het nu probeer, pakt hij met twee handen m'n hand vast... Gaat wel goed, maar los lopen duurt gewoon nog effe. En de verkoop van ons huis? Don't ask!!!! Géén kijkers so far... Boehoeeeeeeee
ik kan komen mits iemand mij van de trein kan halen zit daar wel mee heb geen auto namelijk enne ik ben nu snot verkouden en zoey heeft haar 1ste kinderziekte te pakken de waterpokken ze heeft nog geen koorts eet en drinkt goed huilt soms wel wat meer maar nu slaapt ze .
Hey meiden! Heb ook superzin in onze date!! Ff gezellig kletsen! @Melanina: volgens mij kun je vanaf Utrecht Centraal naar station Houten en vanaf daar met de bus naar het adres. Kijk anders even op www.9292ov.nl
WEEKEND!!! Ik verwaarloos jullie echt..sorry! Maar ben 's avonds helemaal uitgeteld. Hier alles goed! Ik ben slapen.. Kus!
Meiden, wat is het rustig hier! Heeft iedereen het zo druk of allemaal te moe Ken het wel hoor Vanmorgen met Kyra bij het CB geweest en ze is nu 80cm en 9300 gram. Ukkie dus! Ze zit met haar gewicht bij de onderste lijn, maar volgens deze verpleegkundige geen probleem. Ze volgt haar eigen lijn en ze kon zien dat Kyra blaakt van gezondheid. Ze kletste er behoorlijk op los en was lekker aan het spelen Toen ik vertelde dat Kyra 73 woordjes kent (we hebben ze opgeschreven en geteld), was ze erg tevreden. Ze moeten er ongeveer 5 - 10 kennen geloof ik dat ze zei. Kyra maakt ook al simpele zinnetjes ("wat is dat" en "wie is dat"). Dat hoort ze pas rond 3 jaar te kunnen zei ze. Qua taalontwikkeling ligt ze erg voor!! Supertrots zijn we dus! Nou meiden, morgen nog een dagje werken en dan weer weekend!
WEEKEND! Ink is net thuis. Salesmeeting gehad. Nu békaf. @debs; kan me voorstellen dat je moe bent meis met je nieuwe functie en dan werk je ook nog eens 4 (!!!) dagen pff. Sjapoo voor jou. Vind 3 heerlijk maar ook echt zat. Maar wat je zelf ook al zei; voor een leuke/verantwoordelijke functie gelden vaak meer uren. Goedzo dat de hoektandjes bijna door zijn; RUST!" En goed van Nilseman de vooruitgang. Dat lopen komt vanzelf. Op het werk gaat het prima, lekker drukkies. En Elin doet het super goed op het kdv. Dinsdag had ze voor ons een clown geschilderd; SMELT!! Ze huilde nu niet toen papa haar ophaalde.. went dus vanzelf. Nou meiden, ik ga even heerlijk op de bank ploffen. Morgen gaan we gezellig zwemmen met z'n 3tjes. Lekker met ons meiske in het berenbadje joepie!! Iedereen fijn weekend! En hier ook zin in onze date. x
Skatties.. Druk met vanalles en nogwat.. Ik heb zin in de date! Hoe gaat het met jullie? Ik kom snel weer bijbeppen.. Nu Jayden fruit geven en badderen, daarna honden uitlaten en boodschappen doen. X
Hoi hoi, Hier weer even een kort ego berichtje van mij. Joanneke is zoveel ziek dat ik niet altijd de tijd heb/ neem om uitgebreid te reageren. Maar lees en leef wel met iedereen mee hoor! de waterpokken begonnen met 40 graden koorts, en die heeft ze meer dan een week gehad, daarna ging het over in verhoging (38,4) en kreeg ze er ontstoken oogjes bij. Dus zondag zaten we weer bij de huisartsen post. Ik moet het volgens de assisitent die ik an de lijn kreeg maar even 3 dagen aan kijken. Nou daar was ik het niet mee eens want ze is achter elkaar ziek en haar ogen zaten bijna dicht. Dat vind niemand fijn toch?!!!!! en zeker als je al zo vaak ziek bent en eigenlijk haast geen energie hebt om tegen zon infectie te vechten. Dus na erg boos te zijn geworden aan de telefoon, mochten we langs komen en kreeg ze een zalfje. Gelukkig maar want het is nog steeds niet over, wel minder hoor! Nu hadden we voor vandaag een afspraak staan bij de kinderarts, gelukkig maar. Konden we net even ons verhaal doen. Is wel erg fijn. Ze hebben haar gemeten en gewogen. En ook zei is een kleine uk. Ze is nu 81 centimeter en weegt 9200 gram. Ze is nu 20 en halve maand dus haar gewicht ging dus wel iets te ver naar beneden. Ze is een pientere en slimme meid, maar ze wilde haar wel overal op onderzoeken, want zo vaak als joanneke nu ziek is is eigenlijk niet normaal. Dus hebben we bloed laten prikken. Ze gaan nu koijken of ze wel alle afweerstoffen aanmaakt, en kijken al haar organen na of ze wel goed functioneren, lever, schildklier, nieren ect. Dus ik ben benieuwd. Ze ligt nu te pitten en heb dus even tijd om dit te typen, mijn pa komt zo oppassen want ik moet nu zelf voor controle naar de gynacoloog. Moet nu om de 2 weken komen, omdat ze me extra in de gaten wil houden. Al met al wel fijn dat het ziekenhuis ons zo serieeus neemt hoor! Nou ik probeer zo snel mogelijk te reageren op iedereen, maar als het eventjes duurt dan weten jullie hoe het komt Dikke knuf voor iedereen!! xx marleen
marleen hopelijk vinden ze snel waarom je kleine meid zoveel ziek is want het is erg vermoeiend zwanger en dan nog een ziek kind hier: Ik ben aan de betere hand gelukkig en bij zoey worden de waterpokken erger : resultaat veel jeuk en dus veel huilen . Ze heeft gelukkig geen koorst en drinkt veel en eet ook gewoon goed dus het is nog ff een weekje doorbijten en dan hebben we het gehad . Hopelijk krijgt ze het maar 1 keer want ze zit goed onder
Pfff Marleen, wat een gedoe zeg.. Hopelijk is ze snel weer de oude en kunnen ze Joanneke helpen nav het bloedonderzoek! Sterkte meis! Mel: beterschap en hopelijk is Zoey snel weer de oude.. Ik ben alvast chilli con carne maken, hoef ik het straks alleen maar op te warmen.. :-D X
Marleen even een extra dikke knuf voor jou niet niks je meisje zo ziek en zelf ook nog eens zwanger.....Doe rustig aan!! All dikke knuf en en fijn weekend!!!! Xxxx
zo hier is de ziekenboeg stabiel ik voel me al weer een stuk beterder zoey gaat ook steeds beter ze slaapt iig weer snachts
Fijn Mel! Ik ben vandaag vrij en moet disndag, woensdag en vrijdag werken. Ook lekker! Nu ff koffie leuten.. X