Om gek van te worden mama's deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    lekker koffie doe ik straks maar
    zoey slaapt weer ik heb ff heeel veel was weg gevouwen/ gestreken mannetje heeft alles wel gewassen maar strijken waagt ie zich niet aan en ik was te ziek dus ja maar goed het is weer weg
    Zoey dr kast is weer vol

2. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hey dames,

tjee erg zeg wat je leest als zwangerschaps pagina opent!dat er een jonge vrouw is overleden! (een lid)
    kippevel eventjes hoor

marleen heel veel beterschap met je meisje pff ze heeft ook echt dikke pech elke keer he. hopelijk kunnen ze wel iets voor d'r betekenen dat ze d'r gaan checken zal ik het zo zeggen. hopelijk dan je wel op de date komen kunnen we d'r is goed over praten toch! dikke Knuffel voor je meis en voor joanneke

sjaan spannend woensdag meis vind het zo leuk voor jullie. ik/ lees wel hoe het was gegaan woensdag succes en veel plezier meissie.

@rest van de lady's alles goed?? zal van de week weer ff reageren op iedereen.
    hier gaat het goed. stijn z'n vinger geneest ook goed gelukkig. pff wat was ik kwaad en op boos en nog veel meer. maar eerst m'n ventje goed getroost! stond er zelf bij te janken! maar goed het was de hond van een vriendin en zij is zelf ook zwanger en ze gaan nu voor de hond een ander huisje voor hem zoeken! hij is niet gemeen ofzo stijn zat aan de etensbak! tenminste dat hoorde we.! maar ze heeft zoiets wat doet ie dadelijk als haar kindje kan kruipen en komt aan de etensbak! wat doet ie dan!
    pff maar goed voor mij hoeven ze hem niet weg te doen maar dat wil ze zelf! alleen stijn komt niet meer bij die hond igg in de buurt! maar hij is er gelukkig niet bang van! hij gaat ook weer gewoon naar de honden van m'n zus!
    maar goed dat was een hectisch weekend maar komt allemaal goed! er zal heus nog wel meer gebeuren waarbij ie gewond raakt!
    fijne avond dames en tot snel he ;)
    liefs mies

3. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Hey sgatties!!!!!!

Vandaag weer mooi naar onze kindjes kunnen kijken ze doen het super eht blijft zo'n wonder om te zien...
    Hou het even kort Jade is hartstikke ziek amandelen ontstoken oortjes ontstoken en flink verkouden hier aan de antibiotica dus!!!

Kus voor jullie X!

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Sjaan: hey meis, supermooie foto's! Fijn gevoel he, als je die mooie kleintjes ziet? Nog even en dan mag je gaan kijken wat het worden :D

@Ikheid: hey meis, zie dat je NOD op 25-1 staat?? Hoe gaat het verder? Ook superleuke foto's van Jayden. Wat een heerlijk kereltje is het toch he? Hopelijk zie ik hem snel eens in het echie ;)

@All: alles goed dames?

Heb even een vraagje. Via mijn zusje hebben mijn ouders hele partijen kinderkleding thuis staan. 2e hands, MAAR het meeste is hooguit 1x of zelfs nooit gedragen! Het is jongenskleding, maar ALLEMAAL merkkleding! Zij willen dit voor kleine prijsjes verkopen (lees: bijv 5 euro voor een broekje enz). Hebben jullie hier eventueel interesse in? Want dan regel ik de volgende keer een date bij mij thuis. Kunnen jullie meteen ons nieuwe huisje zien ;), en dan zorg ik dat de kleding hier is, zodat jullie kunnen knuffelen. Er zitten diverse maten tussen, ook al grotere maten. Maar goed, dan kunnen ze erin groeien.

Ik hoor het wel!

Hier gaat alles goed. Kyra is een enorme dondersteen en heeft nu het spelletje "verstoppertje" ontdekt. Dan gaat ze achter de eettafel staan en dan spiekt ze om het hoekje en dan moet je BOE roepen. Dan giert ze het uit en komt op je af rennen, geeft een knuffel en dan verstopt ze zich opnieuw achter de tafel :D Lolbroek.

Nou, ik ga zo lekker m'n mama-bladen lezen en series kijken ;)

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hoi!

Geen tijd om bij te lezen..
    Roefeltje is dood-, maar dan ook echt doodziek. Het is een infectie of een auto-immuunziekte die haar rode bloedcellen vernietigd.. Zo verschrikkelijk! Vanavond krijgen we de bloeduitslagen en dan weten we of we Roefel moeten laten opnemen of dat ze nog meer medicijnen/spuiten gaat krijgen.. Ik hoop op die infectie, die is te verhelpen namelijk. Pfffff! Vind het zo erg..

Jayden weegt inmiddels 10,5 kilo en is 75 cm lang..
    Wat gaat ie hard!

Ooh hij is wakker, ff boterham eten en fles geven.

Ik houd jullie op de hoogte..

Sjaan: mooie beebs!

Cath: ben inmiddels alweer ongi geweest..

X

6. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    @ Sjaantje: mooie pics van jullie beebjes!! Superfijn dat alles goed is met jullie!! Is jade ook al een klein beetje opgeknapt??
    @ Cath: wat leuk joh, die kleertjes. Ik kan niet beoordelen of het wat is, maar het is natuurlijk altijd leuk eens te snuffelen!
    @ Ikheid: o nee, arme roefel... Gadsie... Hopelijk heb je goede uitslagen (relatief goed dan) en kunnen ze er snel wat aan doen....

@ all: hoe gáat 'ie ladies?

Hier zitten we midden in het middagslaapjesdrama... Hij gaat steeds staan in bed en roepen en uiteindelijk huilen, omdat hij zich ook niet laat vallen. Bij het KDV heeft hij wel lief geslapen, maar in die 'stapelledikantjes' kan hij ook niet gaan staan natuurlijk ;) Net ben ik 'boos' bij 'm geweest, was hij helemaal beduusd en ging hij pas huilen toen ik de deur uit was. En daarna is Hans nog een keer gegaan. Nu is het heel even stil, dus ik hoop dat hij in slaap valt....

Verder is het een drukke week geweest en ben ik echt kapot. Pffff!!! Gaat wel goed hoor! ;)

Dikke kussss

7. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    @ miesje: wel superbalen zeg van die hondenbeet... Ik vertrouw Nils ook voor geen meter met honden. Niet voor de honden, maar vooral omdat hij z'n vingers overal steekt. Dus hij zou zó z'n vinger in de oogjes planten (doet hij immers bij mama ook :p ). Gelukkig is hier nog nooit iets gebeurd, maar ben ook heel voorzichtig. Gelukkig is Stijntje niet bang geworden. Gebruikt 'ie het al weer?

Dikke kus

8. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ongelofelijk... Hij lijkt stil te zijn... Toch fijn als je samen bent bij dit soort momenten... Samen sterk ;) Zijn vandaag 4 jaar bij elkaar (4 jaar geleden hadden we onze eerste date)

Nou, dan kan ik nog wel even op iedereen reageren!

@ Debs: hoe gaat het met je dikke buukske?? Voel je je oké? En schiet het een beetje op met alle ellende? Hope so.... Heb je bij Tijn nog het idee gehad van een allergie of is het eenmalig geweest???

@ Ink: hoe gaat het daar? Is Elin helemaal gewend aan het KDV? En jij helemaal gewend aan het werken? Zijn die schijven helemaal weg gegaa trouwens? Super om elkaar snel weer te zien... Ik rij sowieso met jou, Debs en Mies mee; alleen nog even kijken vanaf waar! ;)

@ Maaike: hoe gaat 'ie daar? Was Thomas nu voor een bedrijfsruimte gaan kijken of niet? En hebben jullie het allemaal financieel weer wat op orde? Poosje terug bracht dat nogal wat hectiek met zich mee toch... En Sennah nog lekker driftig? Herkennen we allemaal wel denk ik... Nils kan er ook wat van (zoals wanneer hij geen middagdutje wil...)

@ Joey: aan je nieuwe baan begonnen!! Super joh. Hoop dat het bevalt. Hoe gaat het met Ayronn??

@ Marleen: hou je 't allemaal nog goed vol meiske? Nog geen tekenen van (te) veel vocht vasthouden zoals bij Joanneke? Hopelijk kan je deze zwangerschap gewoon helemaal voldragen. Hoe gaat het nu met Joanneke?

@ Melanina: ben je weer helemaal opgeknapt? En Zoey? Niet al te veel last gehad van de waterpokken? Blijft zielig hoor, al die pokjes....

Ik weet het niet meer... Ben ik nog iemand vergeten??? Vast wel... SORRY!!!

Dikke kusss

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wat fijn dat draakje lekker heeft geslapen!
    4 jaar alweer!
    Wij waren vorige week woensdag alweer 1 jaar getrouwd.. waar blijft de tijd?!

Er is iets met Roefel d'r rode bloedlichaampjes.. snap geen drol van die artsenpraat. Maar iig niet levensbedreigend!
    Manlief is nu een lading medicijnen ophalen bij de dierenarts en zaterdagochtend moeten we terug en wordt er opnieuw bloed afgenomen..
    Afwachten dus.

Ik ben onze vlegel op bed leggen..

Fijne avond allemaal! xxxxxx

10. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ikheid, sterkte met Roefel!! Wat naar zeg :( Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid. Sterkte hoor meis!

11. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He meiden,

even alleen een ego berichtje, heb even geen puf meer op iedereen te reageren.

Mijn zusje van vanochtend haar 1e echo, bijna 12 weken zwanger. Daar zagen ze echter dat ze een miskraam heeft gehad bij 9,1 weken. Ben er helemaal kapot van, zo verdrietig! Vandaag met z'n alleen heel veel gehuild, geknuffeld en gepraat. Waarschijnlijk wordt ze volgende week gecurreteerd.

Komend weekend gaan we met z'n allen (wij, m'n zusje en d'r vriend en m'n ouders) een weekendje weg. Stond al gepland, maar heeft nu toch een iets andere lading. Wel fijn om bij elkaar te kunnen zijn.

Verder is Tijn sinds een paar dagen weer beter na ruim 2 weken ziek te zijn geweest met hoge koorts eindigend in vlekjes over z'n hele lichaam. 5e of 6e ziekte. 5e ziekte kan voor het kindje in mijn buik erg gevaarlijk zijn, dus nu heb ik bloedonderzoek gehad en als het goed is krijg ik daar morgen de uitslag van. Even afwachten dus...

Verder is de scheiding momenteel een groot drama. Zit momenteel echt een beetje tegen m'n eigen grenzen aan, zowel emotioneel als fysiek. Maar komt goed, dat houden we er maar in.

Vandaar dat ik de afgelopen tijd ook weinig online ben geweest, maar ik denk wel aan jullie!

Dikke kus

12. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Debbedebs: hey lieve meid, wat ontzettend verdrietig van je zus :( Dat kon er echt niet bij! Heel veel sterkte, ook voor je zus. HOpelijk kunnen jullie komende weekend toch een beetje ontspannen.

Wat klote dat het niet lukt met de scheiding!! Doet Toine zo moeilijk meis?? Ik snap echt niet dat hij dat vol blijft houden, dat is voor niemand toch gezond zo? Ook voor je kleine mannetje. Wel fijn dat Tijn weer opgeknapt is en hopelijk is jouw uitslag ook goed. DIkke kus van ons voor jullie. Kom je wel nog eten het eind van de maand? Knuffel..

13. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Bedankt voor je lieve woorden Cath!
    Af en toe denken we ook, hoeveel kan een mens hebben. Maar dat is een hoop, daar zijn we al wel achter.

De 26e ben ik er zeker bij hoor!

Kus

14. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Fijn dat je er wel bij bent de 26e meis. Hopelijk kunnen wij je ook een beetje opvrolijken ;) Wordt vast gezellig. Dikke kus

15. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Hallo allemaal,

Weer eventjes iets drukker na wat rustige dagen op dit forum, haha. Lees zo af en toe wel mee, maar laat dan ivm tijdgebrek geen berichtje achter.
    Maar nu even lekker de tijd, dus hier ben ik weer even!:p

@ debbedebs
    Heftig gedoe allemaal hoor. En dan ook nog alles bijelkaar. Inderdaad hoeveel kan een mens hebben!
    Gelukkig heb je je twee mannetjes he! hoop dat je daar een beetje je kracht uit kan halen op dit moment.
    en dan ook nog op die bloeduitslagen wachten van jezelf. Ik ken dat hoor. Toen ik ook ongeveer 14 weken was heersde de 5de kinderziekte op mijn werk dus ben ik overgeplaats naar andere vestiging en moest ik ook wachten op de bloeduitslagen.
    gelukkig heb ik het als kind gehad, dus dan is het niet gevaarlijk.
    Nou ik denk aan je en hoop dat alles snel een beetje in rustige vaarwateren komt bij jou! Heb je nu wel verdiend, want dit werkt ook niet! dikke knuf!

@ikheid
    Arme hond, is wel even schrikken dan he! gelukkig dat het niet levensbedreidgend is.

16. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Flevoland
    oeps bericht perongeluk al verzonden. Nou ik typ even verder in een nieuw berichtje hoor hahah, komt er zo dus weer een aan:p

17. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Flevoland
    Verder alles goed daar? Hoe is het met jayden en hoe bevalt je werk? ik wil alles weten:d haha

@debsel
    die nils toch. Hier vandaag ook voor het eerst drama overdag:S
    Weet niet waar het vandaan komt. Denk dat ze nu eventjes een beetje is opgeknapt en maar 1 slaapje ofzo nodig heeft. Omdat ze zo vaak ziek is geweest sliep ze 2 keer op een dag. Vandaar dat ik haar vanochtend op bed legde. Maar ze vertikte het. denk toch dat ze een beetje is uitgerust van om 2 uur vertikte ze het nog. Uiteindelijk dus pas gaan slapen om half 8. dus eigenlijk niet overdag:S Hier dus ook even rarigheid haha
    Nog gefeliciteerd trouwens met je mannetje. Al weer 4 jaartjes bij eklkaar! heerlijk of niet soms:D

@cath
    en hoe is het met jou kleine boef? Ook zon fijn poppetje net als joanneke he! las het op je hyves.
    joanneke is nu 81 centimeter en net aan ongeveer 9,2 kilo.
    Wel knap hoor al die woordjes die ze al zegt. Klinkt ook zo lief en schattig he. Joanneke zegt nu ook al heel veel na.
    Moeten we nu echt mee uitkijken.
    Laats zei ze shit toen ik dat zei en onze visite begon te lachen. dus toen liep ze de kamer door, shit, shittttttttt, shit shit, shit. Hahaha oeps:s

@maaike
    Alles goed daar in almere? Ik reed gisteren nog vlak lanmgs je huis. haha had cursus in almere en wilde even daarna naar doemere. had ik de afslag bij jou gepakt, maar ben wel goed gereden haha. Heb het gehaald en heb ff lekker geshopt voor joanneke haar kamertje:p
    Verder alles goed met de kleine? en hoe gaat het met thomas en zijn zoektocht naar baan/ eigen bedrijf .....?
    Weet je al wat je gaat doen de 26ste? moet ik je nog ophalen?

@miesje
    Hoe ist met jou meid? Vingertje van stijn weer helemaal rustig? Arme hij zeg. Wel even schrikken he!
    wat gaaf dat jullie zo dicht bij de efteling wonen joh. wij wonen dicht bij walibi, maar dat is voor kleintjes wat minder intressant. Dus dat wordt het hem hier nog niet.
    Helemaal zin in de 26ste? ik wel hoor:D

@sjaantje
    wat een gave foto's zeg! weten jullie of het een 1 of 2 eiig tweeling is? en willen jullie weten wat het word(en) hahaha.
    Ik ben zo nieuwschierig.
    Zelf willen we het niet weten, maar toch kriebeld het wel een beetje elke keer hoor met een echo. We krijgen nu gewoon om de twee weken een echo en dan elke keer zeg ik met moeite. we willen het niet weten hoor!!! haha maar diep van binnen, hihihihihihi

@melanina,
    Heeft er al iemand gereageerd om je op te halen van de trein/ bus? anders moet je het zeggen hoor, moet wel oplossing zijn. Ik kan je eventueel ook wel oppikken bij utrecht ergens en anders zijn er nog genoeg anderem met auto die dat even kunnen doen.
    Moeten we alleen wel weten wat je aankomst tijden ect zijn he:p

@ladyj
    Hoe ist met jou? Alles goed? Ook beetje rustig vanaf jou kant. Ben erg benieuwd hoe het met je gaat hoor! en je nieuwe baan
    en hoe is het met je mannetje, gaat hard he:D!
    vertel vertel!!!!

@ nog iemand vergeten?
    Pffff dan gooi ik het op mijn zwangerschapsdementie hoor hahaha.

Hier verder wel redelijk.
    Met spanning aan het wachten op uitslagen van Joanneke en ben zelf al wel een beetje lichamelijk aan het inkakken hoor.
    Hou gelukkig nog nite veel vocht vast, maar ben wel erg moe en mijn buik is ook mega en er zit er maar echt 1 in hoor hahaha.
    werk natuurlijk ook 2 om 3 dagen en dan 10 uur op een dag.
    dus de week van 3 is best wel heffy.
    ma, di en woe en dan 10 uur op een dag. dan heb je echt die andere dagen nodig om bij tekomen om de maandag weer aan de slag te kunnen hoor! haha
    maar genoeg geklaag:d gelukkig krijgen we er wat moois voor terug dus daar ben ik echt van aan het genieten!

EN IK VOEL DE BABY OOK ERG GOED! haha, dat moest even groot hoor. Ik heb joanneke namelijk nooit eecht goed kunnen voelen. en ik zie gewoon nu mijn buik op en neer gaan. Hans kan het ook erg goed voelen en dat is echt zo gaaf. Nooit geweten dat het zo mooi kan zijn! Dus hopelijk blijft het zo goed gaan. Misschien dat ik dan zelfs wel een normale bevalling kan meemaken! Ben benieuwd:D we zullen het zien he!

Nu ook druk bezig met kamer van joanneke. Hihihi we hebben echt zoveel leuke ideeen!
    Wil een kamertje waar ze nog lang mee kan doen. Dus geen prinsessen of printjes van winnie de poeh of zoiets. maar iets stoers.
    we doen een kamer met witte muren en 1 mooie rode muur (niet te vel, dus wel zacht rood!
    Op de witte muur komt met piepschuim letters haar naam.
    die piepschuimletters laat ik ook meteen decoreren, rood met witte stippen.
    Ik laat morgen in een babyzaakje een leuke hanglamp maken en we hebben ook al leuke meubeltjes gezien. hahaha
    Druk bezig dus, als de kamer klaar is zal ik wel wat foto's uplouden!
    Weet zeker dat het een super gave, stoere meidenkamer wordt:D

nou, nu ga ik nog even een kopje thee drinken en dan heerlijk naar bed.

dikke knuf voor iedereen

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Och Debbedebs toch.. een hele dikke knuffel!
    Geniet ff van het even wegzijn vanalles met lieve
    en fijne mensen om je heen!

Marleen: poeh hé, das pittig die 3 dagen van 10 uur!
    Leuk dat je de baby voelt!
    Wauw, dat klinkt echt gaaf dat rood met witte stippen, ben
    benieuwd naar de foto's!

Hier: Roefel heeft dus wèl een auto-immuunziekte.
    Haar lichaam vernietigt alle bloedplaatjes..
    Maar Roefel heeft een beschermengel; de medicijnen slaan aan!
    Normaal heeft een hond 190.000 bloedplaatjes, bij Roefje
    waren ze niet eens meer te meten, maar nu zijn ze gestegen
    naar 32.000! Dus gaat de goede kant op! Ze bloedt niet meer
    gelukkig en de bloeduitstortingen trekken weg.
    Nu zal ze haar levenlang een lichte dosis pretnison moeten
    slikken, omdat een terugval mogelijk is.
    Maar ik ben zoooooo blij! Ze was er bijna geweest gewoon..
    Slik!

Verder alles goed hier, lekker van het weekend genieten.
    Heb zin in de 26e!

Voor iedereen die er één kan gebruiken;

DIKKE KNUFFEL

XxXx

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    debbedebs heeel veeel sterkte met je zus en met je scheiding
    Marleen wat fijn dat je de baby voelt ik voelde zoey ook nooit hoor ja soms een handje wat bewoog
    Heidi fijn dat de medicijnen aanslaan

Hier alles goed Zoey heeft het slapen ontdekt haha gisteren nacht in dr eigen bedje zelfs 2 slaapjes van 1 uur in dr bedje en nu vannacht weer vanaf half 8 en ze slaapt nog steeds zonder wakker te worden
    Dus nog ff en ik wen dr aan en slaap ik ook eens door

20. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    @ all: gaat goed hier!! Nils heeft vandaag weer een paar losse stapjes tussen ons in gezet. Zo lief. Hij straalt dan echt en vindt het een superleuk spelletje en als hij dan in papa's armen valt (want dát is het leukste van alles ;) ) dan roept hij "MAMA!" en wil hij weer naar mij en bij mij "PAPA!" enz. enz. Hij zet nu een stap of 2, soms 3 en laat zich dan vallen. En hoe langer het spelletje duurt, hoe sneller hij zich laat vallen. Maar maakt niet uit; belangrijkste is dat hij het zó leuk vindt en ons helemaal vertrouwt. Hij doet ook alleen die stapjes tussen ons in en absoluut nog niet bij de tafel of wat dan ook. Komt goeddddd!!

Verder een hele dikke knuffel voor Debbedebs (en Tessa, geef je 'm door?) en voor Heidi! Klinkt heftig voor roefeltje.. Gelukkig slaan de medicijnen aan!

En net als Heidi: iedereen die een knuffel kan gebruiken: KOMT "IEEEEEE!!!! :D

Dikke kus

Deel Deze Pagina