Om gek van te worden mama's deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Sjaan, vandaag over een week weet je meer he!! Tsss wat spannend zeg!
    Ben echt benieuwd.
    Ga je het met ons delen? Wat denk je zelf?
    1eiig? 2eiig? jongen/meisje??
    xxx

2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    TUUUUURLIJK ga ik het met jullie delen!!!!Nou waarsch is het zowieso 2 eiig!Ivm eigen zakje placenta etc...En wat ik zelf denk?Ik weet het echt niet....Mss dat ik daarom zo nieuwschierig ben want de een zegt tis dit en de anders t wordt dat....Daar heb ik niks aan wil het zeker weten haha!!

Xx

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Spannend Sjaan!!! Ben heel benieuwd!!!

Jayden zit trouwens aan een AB-kuur en een puffer.. Z'n longen waren niet schoon namelijk.

Ik ben GTST kijken!

X

4. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    gerum jayden!!!

veel plezier bij gtst heidi, ikke ook lekker onderuit op de bank
    en dalijk wie is de mol!! :)

5. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Elin vandaag heel goed gedaan op het kdv.
    Toen ik ze ging halen huilde ze niet joehoe!!!

Ook op het kdv drinkt ze mooi uit een glas/beker. Wel houd ik altijd de beker dan zelf vast. Op het kdv hebben ze haar zelf een beker gegeven en tot 2 keer een nieuw shirt aangegeven want het klotste er toch nog wel naast haha! Wel leuk dat ze daar ook echt dingen leren! (ja, voor jullie bekend maar elin gaat pas ruim een maand naar de opvang ;))

Verder is er 1 hoektandje beetje door, hopelijk volgt de rest snel. Gerum!

Fijn weekend meiden xx

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Aaah sneu Elin met d'r tandjes!
    Knap van d'r dat ze niet huilde op het kdv, tis ff wennen hè..

Bankhangse!

7. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Wat onwijs knap van Elin, drinken uit een beker!! Dat hoeven we hier nog écht niet te proberen hoor... ;) Maar goed, hier hebben we stapjes en dat is natuurlijk ook superrrrrr!!! :D Opa en oma waren helemaal beduusd. Hij doet het alleen naar mensen toe, maar echt al flinke afstanden. Zó knap!!!

Verder ben ik onwijs moe en voel ik me niet lekker. Ook ongi én heb net bij papa en mama m'n rug gestoten aan de hoek van een kastje. Not nice! :( Morgen nog een daggie en dan lekker weekend...

@ Sjaantje: ben echt benieuwd!!!
    @ Heidi: verdeurie!! Arme Jayden weer....
    @ all: heb zin in de date!!! Maaike, vind het echt balen dat je niet mee kan!! :(

Liefssss

8. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ow ja: Hans is vandaag met Nils naar het CB geweest en Nils is echt wel klein. Over 3 maanden weer wegen en meten en als hij dan teveel afbuigt (z'n curve) had ze 't over misschien de kinderarts. Nu staan Hans en ik er nogal rustig aan; wij vinden het totaal niet vreemd dat hij wat kleiner is (ik was echt heel lang heel klein) en hij doet het prima dus... Wij denken eigenlijk niet echt aan een bezoek aan de kinderarts met weet ik veel wat voor ellende en nare onderzoeken terwijl er niks aan de hand is. Dus alleen als er écht afwijkende dingen zijn en er dus gegronde redenen zijn voor een bezoekje aan de kinderarts, doen we dat.

En de fysio is supertrots en vond Nils z'n stevigere schoentjes (extreme flex van shoesme) helemaal goed, terwijl het eerst niet mocht van d'r! Nou ja, ze zag hoe veel zelfvertrouwen hij ineens heeft (nu ook zonder schoentjes, maar daarmee is het echte stappen wel begonnen) en wat een sprong hij ineens maakt in een week, dus ze kon bijna niet anders :D Misschien hoeven we vanaf volgende week ook nog maar 1x in de 2 of 3 weken te komen! Geeft aan hoe goed Nils het doet he....

Ga zo lekker pitten lieffies... Xx

9. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meissies! Lekker weekend allemaal?

@Debs: kleine Nils! Ik vind het niets ergs hoor...ik heb zelf een kleine dame ;) Ze schelen nog altijd amper wat met elkaar :D Zolang jij je als moeder zijnde geen zorgen maakt, zou ik inderdaad ook niet zo snel naar een kinderarts gaan. Hij doet het toch hardstikke goed?? Gaat zelfs lopen (YEAAAAAAAAAAAAHH!!!) en is lekker bijdehand! Komt helemaal goed ;)

@Maaike: jammer dat je niet meegaat, maar ik begrijp het wel. Dan kom je gezellig de volgende date mee! Alles goed met Sennah?

@Ink: knappe Elin!! Ze went al goed op het KDV he? Hoe bevalt je werk?

@Ikheid: en hoe gaat het op jouw werk? Hoe is het nu met Jayden? Merk je al wat verschil?

@All: hoe is het meiden?

Hier alles redelijk. M'n medicatie is WEER aangepast. Ik had nu een overdosis elke keer, vandaar de hartkloppingen, trillingen enz. Blegh. Nu dus weer ietsje minder en dan weer afwachten maar ;)
    Met Kyra alles goed. Madam heeft een heerlijk eigen willetje en laat nu duidelijk merken als ze iets niet wil, lees: gillen :$ Ach, ik vind het wel grappig nog, want ze jammert/gilt een minuut en dan is het weer over...onze dappere dodo :D

Ik ga nog ff lekker ontspannen! Fijne avond meiden!

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Debsel: ik zou me idd ook niet druk maken hoor, wat stelt zo'n curve nou voor! Ieder kind is weer anders en ontwikkelt zich op zijn/haar mannier.. En hij zet al losse stapjes!!! Wat een vooruitgang!!! Echt knap hoor.
    Au je rug! Gemeen kastje! Gaat ie nu weer?

Cath: was jij vroger ook een pittig ding? Ik houd er wel van; een pittig persoontje. Wat wordt het een dametje hè! En leuk d'r haar, een soort van boblijn-idee hè?

Hier: Jayden is nog steeds ziek.. verschilt wel per uur. Gisterenavond bed onder gespuugd, helemaal in paniek. Toen ben ik samen met hem in het grote bed gaan liggen en sliep ie zo weer, toen papa naar bed ging heeft ie Jayden weer in zijn eigen bedje gelegd, toen heeft ie geslapen tot half 8 vanochtend, das netjes!
    Hij hoest nog steeds heel erg, maar de koorts is nu weg.
    Manlief is ff boodschappen doen, ik heb de stofzuiger er al doorheen gehaald hier, dadelijk met Jayden fruit eten en papa en mama aan de koffie..

Vanmiddag ga ik ff langs een vriendin, ze is zwanger en heeft 2 kindjes, vandaar dat ik ff alleen ga en manlief bij Jayden blijft..

Iedereen fijn weekend! X

11. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Ikheid: he jakkes, naar is dat he als ze hun bedje onder spugen? Hopelijk knapt ie snel op hoor!
    Enne...nee ik was geen pittig kind :) Papa ook niet! Ach, het is ook meer vertoon bij haar hoor, want echt driftig wordt ze (nog) niet. Het is meer dat ze laat weten dat ze het er niet mee eens is, het is gelukkig ook zo over :D

@Debs: auw, rotkasje!! Nu een blauwe plek zeker? Vanavond alleen? Bah, niet gezellig :( Dan maar met een goed boek of filmpje op de bank ;)

@All: dikke kus, ik ga m'n kleine meid in bad doen en op bed leggen. Fijne avond nog meiden!

12. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    @all

Even weer een egoberichtje hoor. Ze blijven maar komen van mijn kant. pfffffff.
    Donderdagmorgen kon hans opeens niet meer lopen, huisarts gebeld en die kwam langs, hij ligt nu aan de zware pijnstillers en diclofanac. Als het maandag nog niet beter is dan moeten we terug komen. Is of een onsteking van de zenuw en anders een hernia :S.
    En om het even af te maken heeft Joanneke sinds donderdag hele erge buikgriep. Ze loopt nog steeds te kotsen en te poepen en gisteren had ze nog steeds 40,5 graden koorts.
    Gebroken nachten dus, want hans kan helemaal niks.

Gelukkig heb ik lieve familie, moeder en schoonmoeder komen steeds de wasjes halen om te wassen en te vouwen. (want de wasmachine loopt volop met een spugend kind)
    En mijn zus en zwager hebben Joanneke haar kamer helemaal geschilderd.

Vanacht een iets rustiger nacht gehad, hoefde er maar 6 x uit:p.

Maar ook goed nieuws!!!! Ik heb de 29 weken al gehaald zonder hoge bloedruk of andere rare dingen:D:D!
    Dus we blijven positief.

Morgen hans dus waarschijnlijk naar ziekenhuis, hopen dat ze wat kunen vinden en dat het snel en makkelijk opgelost kan worden, want met een dikke buik is het zo allemaal erg vermoeiend:S

Nou als het hier weer wat rustiger is in huis probeer ik weer ff op iedereen te reageren!

x

13. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Jeetje Marleen, het zit jullie niet mee :( Hopelijk morgen een zo goed mogelijk bericht en hoop dat het snel beter gaat met Hans én Joanneke... Pfff... Het is wel zwaar zo he? Wel super dat je de 29 weken gehaald hebt hoor. Super!! Hopelijk gaat het beter met alles en iedereen als we onze date hebben, want we willen je er wel bij hebben hoor! ;)

@ all: vannacht was echt ruk. Nils lag ineens te blaffen als een zeehond en om half 11 / kwart voor 11 begint hij ineens te huilen en mama te roepen. Zat alles vast; z'n neusje potdicht, zwaar hoesten en zichzelf helemaal wakker gehoest. En toen wilde hij niet meer naar bed. Ging steeds over de rooie, maar hebben toch geprobeerd vol te houden en om de 5 / 10 minuten even naar 'm toe. Hij blééf bezig, dus toen toch maar eruit gehaald, even rustig (in slaapzak we gaat niet spelen in the middle of the night) op schoot en na een klein halfuurtje is hij lief gaan slapen. Maar toen was het intussen wel 1u. Oef!!

@ Heidi: hoe is het met Jayden? Dat spugen is zielig he.. Zijn ze op 't werk wel begripvol als je ineens weg moet?
    @ Cath: voel je al verschil nu je medicatie is aangepast? Of duurt dat wel even? Wel lekker een rustig zondagje nu he...

@ all: grote blauwe plek op m'n rug van het kastje. AUWIEEEE!!!

Dikke kussss

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    beterschap met alle ukkies en papa`s en mama`s

hier een kleintje wat weigert te slapen maar moe dat ze is hahaha dus nu liggen we samen in het grote bed kijken of ze dan wel ff tukkie gaat doen
    Ik ben ondertussen druk bezig met alle was

15. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey ladies,

Ben jullie niet vergeten, alleen belachelijk druk met mn nieuwe baan en Ayronn. Heeft ruim een maand lopen nachtbraken, maar oorzaak gevonden... te weinig voeding... leve t CB grrrr!
    \
    Hoe is het hier met alle mama's, kindjes en pre-kindjes????

Kus!

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

LJ: bevalt je nieuwe baan?
    Gossie, lekker zeg dat CB! Nu gaat het dus weer beter?

Debsel: aaah arme Nils èn mama! Verveldn als ze zo verkouden zijn!

Marleen: dikke knuffel, hopelijk is Hans snel weer de oude en is het snel verholpen. En arme Joanneke! Hoe kan het toch dat ze zovaak ziek is?

Cath: ach een dame met pit is beter als zo'n zoetsappig kind, vind ik dan hè..

Op mijn werk zijn ze heel flexibel èn meelevend! Erg fijn, ze doen echt niet moeilijk..

Om 15 uur naar de HA met Jayden, op controle.
    Verder alles goed hier..

Over de 26e, ik houd ff een slag om de arm, want kan zijn dat manlief dan nog in Italië zit voor werk, uiterlijk 1 dag vantevoren weet ik of ik meekan de 26e of niet, dus ik houd jullie op de hoogte!

Ik ben ff naar de was...

X

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    sjaantje en??????

18. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    ja sjaan, had je al een sms gestuurd want ben ook erg benieuwd!

19. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Hahahhahahahhahahaha:D

Ink khad je smsje gehad hoor maar kreeg gloof ik 100bellers en smser's;)wel heel lief dat je er aan dacht!!

Nou trommel trommel trommel

Nummero 1 EEN JONGETJE!!!!!!!:D
    Nummero 2 zaterdag voor terug had navelstreng tussen haar beentje....Hij dacht in eerste instantie een meisje maar durft geen 100% zekerheud te geven!!

Leuk he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Xxx

20. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Whaaaaaaaaaaaaa!! Sjaan wat leuk, een jochie!! En baby 2 dus nog even spannend? Hopelijk laat hij/zij zaterdag dan zien wat het wordt! Echt superleuk! :D

Deel Deze Pagina