Hey meissies, Goodmorning!!! Idd wat een rust hiero! Alles goed? Hier wel. A.s. vrijdag gaan we heerlijk een lang weekend naar centerparcs met de schoonfamilie op uitnodiging van schoonmama! 5 huisjes (ieder gezin z'n eigen huisje), ontbijt- en dinerbuffet. leuk leuk leuk Lekker zwemmen met ons meissie! Fijne dag allemaal. Vandaag komt Deb gezellig op bezoek met Tijneman, joehoe! Dikke kussiexxx
hai lieffie's, Ben ik ook weer ff. Sorry tijdje niks van me laten horen maar wel meegelezen! Ff een moeilijke tijd achter de rug, heb heel erg op het punt gestaan om met Thom te breken. Na veel gepraat hebben we besloten om toch door te gaan samen maar dit is wel z'n laatste kans! De date was geslaagd las ik?! super hoor, heb aan jullie gedacht Volgende x wil ik mee hoor haha! @debb, ik wil ook het geslacht wel weten hoor Hoe gaat ie verder met jullie? is het weer wat rustiger bij jullie? voel je je verder goed? en tijn, hoe gaat het met die knapperd? @mel, he meis, hoe gaat ie met jou en Zoey? ook flink ziek geweest he? @ink, he meissie, leuke carnaval gehad? en hoe is het verder daar? @debs, hoe gaat het met jullie dictatortje hihi gaat goed met stappen he? grote man, en met jullie verder alles goed? @marleen, net nog ff gesproken, 33 weken alweer! goed hoor, balen van Hans, hopelijk gaat t snel beter! @cath, he meissie hoe issie? en met jullie mooie meissie! @sjaan, he mama van een tweeling en al een ander mooi prinsesje! hoe gaat ie? ben je al flink aan het groeien? @miesje, hai meis. hoe is het met jullie? stijn word ook al groot he? @ikheid, lekker aan het werk meis, vast wel even wennen geweest! Nou verder hier goed, thomas nog steeds thuis, ben aangenomen maar pas in juli,ff verder zoeken in de tussentijd! Sennah baldadig maar super lief!! Leuke woordjes zoals ohoh en bah galmen hier de hele dag door het huis haha!!! Fijne aaf, Kussies
Hey Maaike, meissie fijn je weer te lezen. Maar ging het zo moeizaam joh tussen jullie? Jullie hadden wel vaker ruzie, maar had geen idee dat het zo erg was Ik hoop echt dat jullie er samen uitkomen. Hier gaat alles goed hoor. Kyra kletst er ook lekker op los, maar is ook behoorlijk aan het peuter-puberen Als ze haar zin niet krijgt, is het gillen. Maar ze is nog altijd net zo lief en knuffelig als altijd...alleen met wat meer pit Met mij ook goed hoor..medicijnen lijken nu wat beter te gaan werken en m'n werk bevalt me nog altijd super! Ik werk er inmiddels alweer een half jaar Tijd gaat echt hard! Kussie voor jou en je kleine knappe meisje! Heb je foto's gezien hoor, en wat wordt Sennah groot joh!! En die haartjes groeien ook al zo hard he?
Elin als doornroosje: hoe schattig! Foto? Den Bosch: goed hoor! Cath: las je www op Hyves. Kan je toch niets aan doen dat je die oorontsteking over het hoofd hebt gezien, vaak merk je het wel, maar soms ook niet. Gelukkig lost haar lichaampje het zelf netjes op nu. Hoe was het bij de kapper? Inkie: heel fijn weekend @ CP! Gezellig hoor! Wast leuk met Deb en Tijn? Lekker bij kunnen beppen? Maaike: gossie meis.. Klinkt heftig dat van jou en Thom! Is ie het zo aan het vergallen? Goed dat hetb uitgesproken is en nu moet ie maar laten zien dat ie die laatste kans meer dan waard is! Heeft ie al werk gevonden of gesprekken lopen? Jij een nieuwe baan per juli? Of Thom? Cath: dus met de meds gaat het de goede kant op? Hier: vanochtend wéér naar de ha geweest met Jayden, weer puffertjes meegekregen, 1 voor de luchtwegen vrij te maken en de andere is een ontstekingsremmer. Was heel normaal volgens de ha, krijgt heel veel kleine kindjes met die klachten, dus ik ben iets meer gerustgesteld.. Vandaag was ook niks goed, wilde alleen maar bij mij op schoot, niet slapen, alleen maar huilen. Kortom; ik ben pas net klaar met het huis- houden en Jayden ligt nu voor het eerst slapend op bed! Ff rust! Weekend ook weer druk, maar als Jayden nog zo verkouden is ga ik zaterdag ff alleen naar feestje van oma. Ga Jayden dan niet mee op sleeptouw nemen. Zondag is papa jarig en daar kan ie gewoon naar bed.. Hoe is het met de rest? Iedereen weer (bijna) weekend? Nog leuke plannen? Ik ga ff relaxen op de bank.. Dikke knuffel
Hey ladies!!! Hoe gaat het met iedereen? @ Maaike: jeetje joh, wat heftig!! Heel knap van je dat je 'm nog een kans geeft. Hopelijk grijpt hij 'm en vinden jullie elkaar weer helemaal terug. Heb je er wel vertrouwen in? @ Marleen: hoe gaat het nu? En met Hans? Ben zo blij dat dit kleintje langer in je buik mag zitten dan Joanneke destijds. Ben echt benieuwd of het een jochie of een meisje is... @ Debs: hoe gaat het met jou lieve schat? Wil het allemaal een beetje gaan en is jullie kleintje lekker aanwezig in je buik? Wanneer heb je de 20 weken echo? Kan je nog eens checken of het geslacht klopt Dikke kus ook voor vriendje Tijn! @ Inks: skattie!! Oe ist mee joe? Wat zal Elin er prachtig uit gezien hebben met carnaval. Knap schatje! @ Heidi: balen van Jayden meissie. Gelukkig heeft hij afgelopen nacht wél lekker geslapen. Kan me ook echt voorstellen dat je er helemaal gek van werd. Dat heb ik ook hoor, als Nils zo jengelt. Ook al zijn ze dan ziek, op een gegeven moment is het ook bij mama 'op' he. Zijn we net mensen... @ Sjaantje: hoe ist met onze twin-mama? En hoe gaat het nu met je voetje? Met Jade alles goed? @ Miesje: Hoe is het met onze jubilaris? Leuk feestje gehad vandaag? En is het gehuil van Stijn bij het slapen gaan ook weer voorbij? Ben ik nog iemand vergeten? Heb Melanina al een tijdje niet meer langs zien komen? Hier gaat het wel redelijk. Ik lijk een buikgriepje te pakken te hebben.. Vanmiddag heel veel geborrel en beweging in m'n buik en een hele poos op het kleinste kamertje door mogen brengen... Hoop dat het eenmalig was. Nils gaat met sprongen vooruit met lopen. Wil nu steeds vaker los gaan en stapt dan doodleuk naar ons toe, maar hij heeft nog steeds een doel nodig. Anders blijft hij staan waar hij staat Nils wilde vanavond niet in bad... En ook huilen bij het naar bed gaan (net als gisteren trouwens) Gelukkig is hij nu (na even troosten) stil. Ga nu effe een hapje eten en hoop dat het binnenblijft... Dikke kusss
Ja je bent mij vergeten Nee hoor schattie, maakt niks uit! We spreken elkaar vaak zat Maarree... je kan nu rustig zeggen dat Nils losloopt hoor!! Dat hij een doel nodig heeft is toch logisch? Kyra liep in het begin ook alleen maar waar ze heen wilde hoor!! Is helemaal normaal!! Dusse...filmen maar! Hier alles goed meiden. Ik zit nu (zonder man en kind) in Drenthe bij m'n zusje. Mis m'n gezinnetje wel hoor, maar ik wil toch graag m'n zussie aanmoedigen morgen! En zo vaak zie ik haar niet, dus even bijkletsen is ook gezellig. Zondag rij ik met m'n ouders mee terug naar huis. Dus verder niet heel veel te vertellen nu!
SCHANDALIG!! Shame on me!! Komt idd omdat we elkaar al zo vaak spreken, maar is geen excuus. Zal het nooit meer doen!!! Dikke kus en heel veel plezier meissie!!!
Whahahaha!! Ben vannacht alleen op de boerderij. M'n zusje zit nog bij die mensen in huis, want die zijn een week zonder kinderen op vakantie en zij slaapt dus nog daar bij de kids. Morgen is ze hier. Best spannend zo alleen op die boerderij
hoi hoi ik lees elke keer wel mee hoor maaike wel heftig hopelijk komen jullie eruit . hier eindelijk weekend beetje heftig op het werk allemaal team loopt totaal niet . Maar komt goed . Met Zoey is alles ook alles goed hoor slaapt alleen meestal niet echt meer door . Vannacht was ze aan het klagen maar is ze toch weer in slaap gevallen hahaha dus eindelijk weer een bed zonder kleintje . Overdag gaat alles prima ze eet en drinkt voor 10. Merk wel dat me BV minder word dus dat word langzaam afbouwen en kijken of ze soja melk lust voor dr pap en drinken bij oma. Ze kan dan bij mij gewoon blijven drinken maar hoef dan niet meer te kolfen . Maar het echte baby is er echt wel af hoor alleen kruipen vertikt ze maarja ben allang blij dat ze op dr grond wil spelen hahaha. Hoest met al jullie kindjes in en buiten de buik???
Lieffies!!!!!!!!!! Ben deze week zooooooooo druk dat ik wel mee lees maar niet echt de tijd heb om uitgebreid te reageren.... Vamiddag nog even werken en dan zit t erop voor deze week....Echt teveel merk dat dit echt de laatse keer is want kan t gewoon niet aan...Ben ook bang dat ik dit keer eerder ga afhaken (logisch natuurlijk)Maar vindt Sjaan eruuug moelijk haha!! Met mn voet alles weer OK mijn god wat ben ik geschrokken joh..... Volgende week 20 weken echo!!En die duurt geen half uur maar een UUR haha x2 he...... Nou lieve moppies dikke knuf voor jullie! En even een extra HUG voor Maaik!!Meis als jullie liefde sterk genieg is komen jullie er saampjes echt wel uit!Toen ROy thuis zat een periode liep het hier ook niet helemaal soepel...Als hij straks weer aan het werk is zul je zien dat je weer een gewoon ritme gaat krijgen toi toi toi!! Liefs Jeanne!
Hoi meiden, reageer ook nog ff snel zo laat in de avond. We zijn net terug van m'n zusjes wedstrijd. Helaas geen nederlands kampioen, maar ben toch trots op ze hoor!! @Maaike: hoop echt dat Thom bij gaat draaien en jullie er samen uitkomen @Sjaan: whoehoee, dat is geen straf he? Een uur echo Ben benieuwd! @Melanina: hoezo wil je sojamelk geven en geen gewone melk? Nou meiden, duik zo m'n bedje in. Morgen weer op tijd terug! Kus
cathie ik zelf reageer heel slecht op melk net als mijn mama en merk met meer dingen dat zoey mijn darmen heeft Als ze dalijk ouder is een geen BV meer krijgt dan wil ik wel gewone melk probreren 1ste pap flesje was een succes ze was gisteren heel vroeg gaan slapen en werd om 10 uur wakker dus ik een flesje van 125 cc gemaakt met bambix na dat flesje heeft ze heerlijk tot 7 uur geslapen .
even spammen JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEE 20 weken alweer!!!!! Hoest verders hier??? Nou Jade is eindelijk weer beetje de ouden aan het worden mag ook wel naar bijna 2 maand ziek moe chagerijnig en slecht slapen!! Nu zien we weer het heerlijke vrolijke grietje die we gewent waren!! Dikke knuffert zoor jullie allemaal,ik ga nog ff aan de beun pfffffff jaja ook dat gaat gewoon nog even door! Xxx
hey lady's nou ja kan gewoon in loggen hahaha hij doet het (tja voor hoelang) alles goed met iedereen? de zwangere mama's? 20 weekjes weer op de helft lekker hoor. wanneer hebben jullie de 20 weken echo? en de andere mama's alles goed? las maaike dat het niet zo lekker liep tussen jouw en je mannetje. knap dat je het nog een kans geeft meis, het is niet niks natuurlijk als je zo iets beslist. hopelijk komen jullie er uit meis en dikke kus voor die knappe Sennah. marleen: hoe is het bij jouw? beeb in de buik, begint te korten he spannend. en met je man en Joanneke? zijn ze allebei wat opgeknapt en fit voor de komst van jullie wondertje? reageer van de week ff verder! weet het ff allemaal niet zo meer. m'n gedacht is echt de hele dag bij de kleine meid van mijn vriendin. die ligt nu in het ziekenhuis in nijmegen. ze hebben iets gevonden in d'r buik een soort van Tumor maar nog niet 100% zeker. pff zo erg en zo onzeker allemaal. en nu belde ze zondag op van ja ik wilde je het natuurlijk persoonlijk vertellen maar we zijn ook weer zwanger (9weekjes) pff wat dubbel he. tjee wat leven ze nu in een nachtmerrie zeg. wil zoveel voor d'r doen maar zal niet wat. ja bellen en smsjes sturen en veel aan ze denken en bidden dat het allemaal goed mag komen! behoorlijk heftig allemaal maar goed het leven gaat gewoon hier door. stijn is volgens mij wel weer beter hij is echt 2 dagen ziek geweest maar nu merk ik niks meer! nog een maandje en we vieren stijntjes 2e verjaardag alweer pff wat gaat het snel! ikzelf ben stront verkouden maar goed moeders moeten door en moet straks gewoon gaan werken! iedereen die aan het werk is werkse en diegene die lekker vrij zijn een super fijne en mooie dag. dikke kus mies
Ja IDDDDDDDDD cath wat een enge rust hier he??!!! Mies kahd idd al op je hyves gezet maar dikke kunf voor jullie! All hoe is iejjjjjjjjjj X!
Geen tijd om bij te lezen.. Jayden jankt de hele ochtend al! Bah! Verschrikkelijk! En ik krijg net te horen dat Eammon een HELE WEEK naar Italie moet voor het werk! Hallo zeg! X
Oh wat supervervelend meis Wat kan er met Jayden zijn...tandjes misschien of is hij nog wat ziek? Dikke kus in ieder geval