Haai lieffies!!! Midweekje weg was super! Hebben heerlijk genoten en Nils heeft braaf geslapen in het campingbedje. Een vroege vogel is het altijd, dus ook daar. Jammer.... Hij was helemaal fan van Koos Konijn, de mascotte van Roompot. Haha! Echt heel grappig. Zei hij steeds "Toosss!!!" Hij kletst sowieso ontzettend veel op het moment. Hebben jullie kleintjes wel eens last van fruit weigeren? Daar hebben we hier nu wat mee te maken. Soms 'frot' ik er gewoon een potje fruit in, dan krijgt hij dat toch binnen maar ja... Hij was een tijdje helemaal gek van banaan, maar nu niet meer zo. Vandaag heeft hij een kwart appeltje op. Niet zo veel dus.... Ach, hij drinkt super en ik kan het er nu eenmaal niet induwen met een trechter! Hoe gaat het verder met iedereen??? Dikke kussss PS. HEERRRRLIJKKKK weertje he!!!
Hoi hoi, Hier weer even een berichtje van mij tussen alle bedrijven door! Hans ligt nog steeds plat, doorverwezen voor second opinion naar ander ziekenhuis. Huisarts was erg boos over de reactie van de neuroloog. Maar goed, nu dus weer in de wacht voor en afspraak dus! Schiet niet echt op he! Ben nu al weer 34 weken! tijd gaat echt snel jo! Dikke buik en kindje beweegt erg veel! Hebben nu ook eindelijk een meisjes naam! pff wat was dat lastig zeg! Gisteren bij de gyn geweest en ik had wat eiwit in mijn urine. :S Moest vanmorgen dus voor de zekerheid naar het ziekenhuis om weer urine in te leveren en bloeddruk te meten (op de verpleegafdeling, poli was dicht) Bloeddruk was eventjes wat te hoog, maar de tweede keer dat ze mete was het weer goed en urine was ook beter. Nou jah, gelukkig weer naar huis en moet nu elke dag thuis mijn bloeddruk meten. dinsdag weer even plasje inleveren en vrijdag weer naar de gyn. wordt dus goed in de gaten gehouden! Erg fijn! @ ALL Misschien een stom vraagje hoor, maar ik ben nooit zo ver gekomen als nu! Ik heb de laatste dagen erg last van zeurende buikpijn. (geen pijn van zwangerschapsvergiftiging hoor, daarvan weet ik wel hoe het voelt) Een beetje voor op buik, rond navel en daarboven. Zijn dat harde buiken? en hoe voelen voorweeen? hahaha wat een vragen he voor een tweede, maar this allemaal zo nieuw voor mij! Nou ik ga weer, even mannetje verzorgen! Jullie allemaal nog even fijn weekeind en suc6 met de zieke onderons he! En voor de zwangere!! genietse! haha ondanks de vermoeidheid! wat een wondertjes in ons he! @ de gene die zwanger willen worden Ik duim nog steeds mee hoor voor jullie! hopelijk niet te lang wachten! Dikke kus! knuffels mij
Hey meiden! @Debsel: hey mop, super dat jullie midweekje geslaagd was! Leuke foto's op je hyves! Kyra heeft ook vaak genoeg dat ze geen fruit wil. Geen potje, geen vers etc. Ik pers nu dagelijks sinaasappels uit en dat gaat helemaal op. Als de sinaasappels wat zuurder zijn, doe ik er een klein scheutje diksap bij. Maar dat gaat dus altijd op, dus zo krijgt ze toch haar vitamientjes. @Marleen: wat ontzettend klote zeg!! Kunnen ze dan helemaal niks doen voor Hans? En kun jij eventueel hulp krijgen als je straks bevallen bent? Met een nieuwe baby en een rondrennende dreumes en ook nog eens een man die platligt, lijkt me dat je toch wat hulp nodig hebt?? Wat je beschrijft klinkt als een harde buik. Ik had ze geregeld. Je herkent dat heel makkelijk, want op het moment dat je dat gevoel hebt en je op je buik drukt zul je merken dat je buik echt enorm hard is. Geen beweging in te krijgen. Dit verdwijnt meestal na een paar minuten, maar kan meerdere malen op een dag komen en vaak komt het ook opzetten zodra je je beweegt. Het is vaak wel een teken dat je rustiger aan moet doen . Dus luister daar zeker naar! Voorweeën voelen meer als een menstruatiekramp. Een soort krampjes en zit ook meestal laag en voel je vaak ook richting je onderkant. In ieder geval echt super dat je nu zover bent!!! Zeker genieten de laatste weken en pak ook vooral je rust, ook al is dat nu waarschijnlijk lastig @All: hoe is het dames? Weten we al wat we willen met een nieuwe date??
Ff snel.. Alles goed hier? Manlief is nu een week naar Italie voor zakenreis. Saai hoor! Bah! Blij als Jayden straks weer thuis is, m'n paps komt 'm vanavond terugbrengen.. Kus!
Hoi moppies! Even ego berichtje: Kyra heeft vandaag voor het eerst op het potje geplast!! Ben zo trots op haar! Kleine dame wordt groot! Vanmorgen haalde ik haar uit bed en nam haar nog even lekker bij me. Dus ik loop onze slaapkamer in, zegt ze: "papa werken!" Ik: Is papa werken schat? Zij: "Papa werken...ja!" Hoe is het verder? Het is zo onwijs rustig hier!!!
Meisjes!!!Wat een rust hiero! Cath whoeiiiiiii wat goed!!!! Hier alles ok ik begin lichamelijk nu al af te takelen grrr lekker shoppen zit er niet in na een uur kan ik zowat niet meer lopen...heb vandaag een ondersteuningsband gekocht zodat mn buik beetje ontlast wordt...vind het erg lastig want met Jade liep ik tot de laatste week nog overal en het is nu ZO anders....Moet me er echt aan toegeven en elk moment die ik pakken kan ook rusten! Denk dat ik nog eventjes volhoud met werken maar volgende maand toch echt de ZW in ga... Verder Jade slaapt weer aardig goed!!Al loopt ze ook wel hele dagen buiten nu....we hebben de tuin opgeruimt en mevr heeft nu gewoon een hele speeltuin achter het huis haha incl eigen tuinset met parasol!!Geweldig! Nou dames knuffert voor jullie! Xx
Cath: wat goed!!! All: Jayden drinkt zijn melk wel (inmiddels gewone halfvolle melk), maar voor de rest krijg ik er niets anders in. Ook heb ik alle soorten anti-lek, tuit, trainingsbekers hier staan, maar hij weigert eruit te drinken. Heb roosvicee, diksap, water, thee, appelsap.. kortom vanalles. Iemand tips? Hij moet wel meer binnenkrijgen. Hij heeft genoeg plasluiers hoor. Maar als je veel en druk speelt lijkt mij dat je dorst hebt.. Ooh en de 11 maanden sprong is hier in volle gang! Mijn god! Waar zit de pauzeknop! Vann8 hele n8 bezig geweest met 'm. Ik kan geen meter van 'm vandaan. Vermoeiend! X
Ik ben er wel hoor, maar het is zó rustig hier... Nodigt ook niet uit om zelf wat te schrijven Dikke kussss!!!
En ik ook whoooooooor Maar idd....Kweet niet zo goed wat ik kan schrijven hihi! Om nou de hele tijd mijn beklaag hier neer te zetten Wel ff wat leuks/fijns ben vanaf deze week voor 7 uur in de ZW dus werk er nog maar 15!!Lekker he...moet zeggen dat ik er aan toe ben vind het allemaal behoorlijk zwaar en ben soms emotioneel ook een wrak....Doordat ik over van alles en nog wat pieker:xterwijl dat helemaal niet nodig is!! Vindt t gewoon allemaal een beetje eng straks ineens 3 kids te hebben... Jade gaat btw als een spreek!!Praat alles na en smorgens om 7 uur staat ze al bij de deur "buit" "buit" (buiten) hihiwijsneusje!! Nou meiden kom onnnnnnnneee ff lekker kletsen hier joh mis jullie wel En Marleen how are you wijffie!!! X Sjaan
Ik herken het wel hoor, als je niks ziet staan dat je dan niks schrijft Maar dan blijft het wel heel stil hier elke keer! Zou zo jammer zijn als ons contact verwatert @Sjaan: ik kan me heel goed voorstellen dat het soms teveel is hoor! 2 kleintjes in je buik is ook niet niks en je bent straks mama van 3. Dat is ook wel schrikken, maar je doet het vast en zeker super! Voor je het weet zijn je ukkies er en ben je er helemaal aan gewend! @Debsel: hai mop, had ik je nou nog terug gekrabbeld? Ben ook zo warrig af en toe @Marleen: hoe gaat het meis??? @All: kom gezellig weer even kletsen of in ieder geval laten weten hoe het gaat meiden! Weten we al wat over een nieuwe date?? Wij zijn gister lekker in de tuin bezig geweest en warm dat het was! Ik was gewoon verbrand op m'n borst!! Kyra was natuurlijk weer heerlijk aan het ravotten in de tuin. Oh ja, staat een nieuwe foto van haar op hyves. Lekker eigenwijs ding! Die is afgelopen zaterdag gemaakt in Drenthe ps: ja ik zit "illegaal" te ZP-en, maar het is het einde van de dag en het is zoooooooooooo rustig op de afdeling (helft is vrij). Dan maar ff m'n dinnies krabbelen
Ha meiden, Tjonge, ik ben niet de enige die al even niet meer heeft gekrabbeld bloos maar hoe gaat het hier met jullie?? @marleen; gek is dat he, de tweede maar nu je nog nooit zo ver bent geweest roept dat natuurlijk vragen op. Ben heel benieuwd hoe je het gaat ervaren. Ligt ie al goed? @cath; knap hoor kyra op het potje geplast!!! En lekker volop aan het babbelen dus! @debsel; haai meissie, mooi zo dat je midweekje lekker was!! Lekker genoten dus goedzo. Hoe gaat ie verder?? @mies; hoe is het bij jullie? @sjaantje; groot gelijk even easy going sjaan. Tis nie niks 2 van die frummels in je buik! @heidi; saai hoor mannetje naar italië of is ie inmiddels al weer terug??? Hier alles goed. Elin weer wat aan het opknappen. 2 hoektandjes tegelijk lijkt het.. dus verhoging/jengelen/rode wangen/enorm kapotte billen. Jullie kennen het wel. Enne.. nog flink hoesten. Verder lekker druk op het werk. Dus na het werk... eten, beetje huishoudelijke dingetjes nog en dan.. plof op de bank. Ga wel proberen meer te krabbelen hoor. Nieuwe date cath... geen idee hoe of wat. Zijn er al meer suggesties?? Fijne avond meiden x
@ ink aaaah die kleine elin!!Sneu is dat dan ben je ook ff druk met alleen maar mama zijn toch! @ deb hoe is het met nilsemanneke!Gaat goed he fijn joh! @cath tja date ik ben dr voor in en probeer me geheel aan te passen!Gezellig hoor! Xxsie
Hey ladies!! Hebben jullie kindjes ook nog 'last' van de zomertijd? Nils zit eigenlijk nog helemaal op wintertijd. Voordeel voor ons is dat hij dan nieuwe tijd tot half 8 slaapt , maar hij slaapt 's avonds ook later en heeft later honger etc.. @ Cath: nope, nog niet teruggekrabbeld! Ik wacht weer met smart af @ Inkske: arme Elin!! Gelukkig knapt ze nu wel een beetje op. Fijn dat we jullie alweer bijna gaan zien! Kunnen onze knappe koppies lekker knuffelen @ Sjaantje: rustig aan he dametje. Hartstikke goed dat je gedeeltelijk in de ZW bent. Reageren ze op je werk daar wel goed op? En jade vindt het wel super dus, dat ze lekker naar buiten kan! Zou Nils ook wel willen. Die zit 's ochtends al: "uittuh peluh" Jammer genoeg kan dat hier niet altijd... Ik wil ook een tuin!!!! @ Marleen: hoe is het meiske! En met Hans? Ben echt benieuwd of jullie nu een jongetje of een meisje krijgen.... @ Ikheid: hoe gaat 'ie daar meissie. Is Jayden alweer wat meer in z'n hummetje? Die 11 maanden sprong is echt hel. Ben je al druk bezig voor z'n verjaardag?? En je mannetje weer terug thuis? @ Maaike: die Sennah! Maf dat je konijn haar ineens beet zeg. Heeft ze er veel last van of valt het nogal mee? En gaat het met jou en Thom nu wel oké? @ Debs: leuk dat we weer een date gepland hebben. Gaat het een beetje met jullie kleine prins(es)je in je buik? En met Tijneman? @ Joey: hoe is het met jou dame!? Ben je er volgende keer weer bij? @ Miesje: ik las op hyves dat je zo'n fanatieke danseres bent geweest. Super joh!! Heb je nog leuke foto's van toen? Kan me wel voorstellen dat je dat enorm mist. En Stijn ook weer zo'n scheet op de foto's. Wow! Met Nils gaat dus alles hartstikke goed. Het stappen gaat goed, maar hij durft het nog niet alleen. As we speak ligt meneer nog te kletsen. De laatste tijd gaat het constant "OOOOOH NANA!" en dan mikt hij z'n konijn uit bed... Kunnen we erweer heen. Soms wel 3x en dan elke keer proberen of hij eruit mag. Ooooh, stouterd!!! M'n ventje is nu even naar z'n oudste dochter en ik ga zo maar effe strijken. Bweeeeeeeh! Moet ook gebeuren... Dikke kusss!! O ja: date vind ik prima!!! Hartstikke leuk!!!
Hoi hoi, Ik ook al een poosje niet gekrabbeld:S Maar this hier ook erg druk en hectische. Hans nog steeds thuis en kan niet veel doen! en sinds het weekeind ben ik helemaal aan het eind. Veel huilen, veel hoofdpijn, en begin een beetje vocht vast te houden. Bloeddruk was thuis wel goed, Maar.... net belde opeens mijn gynacoloog. Vrijdag heeft ze de uitslagen verkeerd doorgekregen, bloed was wel goed, en bloeddruk ook, maar er zat weer teveel eiwit in urine. Hier baalde ze enorm van dat ze er vandaag pas achter kwam. Ik moet morgen ochtend meteen om 8:45 mij melden op de poli met een plasje. Ze gaat dan mijn bloeddruk meten en bloedonderzoeken doen. Als ik maar ook een klein beetje eiwit in mijn urine heb, (mar bloed en bloeddruk wel goed is) Moet ik blijven! dus ik moest alvast wat spullen inpakken en morgen meenemen. Net dus mijn koffertje ingepakt, met spullen voor mezelf en natuurlijk voor de baby. Erg spannend nu dus, je gaat opeens van alles voelen en niet voelen. De hoofdpijn van afgelopen weekeind, die ik een beetje wegwuifde met 'ach mijn bloeddruk is nog goed' voel ik opeens steeds beter. De baby voel ik opeens veel minder. je gaat je opeens druk maken na zon telefoontje pffffff. Maar ik wordt goed in de gaten gehouden, dus het komt wel goed. Het kan dus maar zo zijn dat de kleine er deze week al is Ik ben erg benieuwd! en dan weten we eindelijk wat het is haha. Dat is wel weer leuk. Sorry voor dit echo berichtje hoor, maar ik heb mijn hoofd er nu voor de rest niet bij. Ik ga zo lekker slapen en me voorbereiden op morgen. Joanneke weg brengen naar kdv, dat voelt nu opeens ook zo raar. Ik weet niet eens zeker of ik haar wel zelf kan ophalen. Tja, nu is het toch wel anders hoor, als je al een kleine hebt rondlopen. Stel je voor dat uk wel twee weken in het ziekenhuis moet blijven:S Arme joanneke. Nou jah, het komt allemaal wel goed! Ik zal jullie op de hoogte houden!!!!! Dikke kus voor iedereen! marleen
marleen wie weet mag je kleine wel gelijk meenemen toen ik in het zh lag was er vrouw die met 36 weken beviel maar haar kleintje dronk goed en was goed op gewicht dus mocht ze gewoon naar huis En ik mocht zoey ook meenemen met 36 weken ze was met 34 weken geboren en 2 weken later was ze thuis. Heel veel succes en mochten we je neit meer horen succes met bevallen
Hoi hoi, hier even snel een berichtje van hoe het is gegaan! eiwit in urine is niet omhoog gegaan, bloeddruk goed en bloedwaardes waren nihiel verslechterd. Zit nu weer thuis op de bank, en moet donderdag weer terug komen! Ze wilde me eigenlijk opnemen, maar kan opzich niet veel doen dan alleen maar bedrust op dit moment. Dus onder de voorwaarde dat ik nu thuis niks doe mag ik dus thuis zitten. Maar gaan de waarders ook maar iets omhoog dan moet ik wel blijven. Dus donderdag zien we dus verder hoe het gaat! Ik zal jullie wel op de hoogte houden! vind het wel spannend hoor allemaal, maar het komt wel goed Dikke kus marleen p.s bedankt voor de lieve reacties hoor jullie zijn schatjes