Om gek van te worden mama's deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Prachtige buik Sjaan!

Wel spannend inderdaad de bevalling!
    Mocht je kleintje in stuit blijven liggen dan weet je wel wat ik zou adviseren he. Ik wilde ook echt geen risico lopen (ze lag 1 beentje hoog 1 beentje laag dus blij dat ik naar mezelf geluisterd heb).

En je weet wat ze zeggen he.. de mooiste komen via een ks!!!!
    ;)
    Haha geintje war (nou ja, in mijn geval geen geintje :p)

2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Haha thanks ink!!Jaja maar Jade was toch echt het aller aller mooist:p:p:p:p
    Nee tuurlijk ik ga dat risico zeker ook niet nemen hoor en als het zo is dan is het zo!!Maar ben dr gewoon een beetje huiverig voor.....

Hoe is het met Elin?!

Nou ik gister opscheppen dat Jade zo lief is gaan slapen vanacht 3u opgezeten met dr meiske was helemaal over de toeren:$:$:$:$:$
    Dus ik zet NIKS meer op mijn www haha!!

nu maar hopen dat ze vanacht beter slaapt.....

Meiden heel fijn weekend!!Geneit ervan!!

Liefs Jeanne

3. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Wat een rust hier zeg!

Sjaantje; met elin gaat het prima. Heel vrolijk op het moment. Beetje rottige weken gehad met de hoektandjes en verhoging maar nu is ze weer helemaal happy.
    Op het kdv zeiden ze vandaag weer dat het zo'n lief en vrolijk meisje is. Trots trots!!

Hoe gaat het met iedereen hier verder?

@marleen; hou je het nog een beetje vol meis!?

xx

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi dames, hier ook alles goed!

Kyra zit momenteel in de "nee" fase :D Zo grappig.

"Wil je drinken?"... NEE
    "Wil je naar papa?" ... NEE
    "Kom, we gaan naar de auto toe".... NEE

Gister gaf ze haar vader commentaar. We merken steeds vaker, dat ze 's middags niet gaat slapen. Ze gaat dan liggen spelen en keten in bed, maar slapen ho maar. Dus gister na 2 uur spelen, had papa zoiets van: ik haal haar er maar weer uit. Dus hij komt boven en mevrouw staat rechtop en zegt: "niet meer apie doen..ok?" :D:p Vertaal: niet meer slapie doen

Je kon hem opvegen! En mij ook, want hij stuurde mij een smsje met dit verhaal erin. M'n dag was weer goed!

Verder gaan we morgenochtend bij een PSZ kijken. Even wat informatie opdoen en kijken of het wat is voor Kyra voor als ze 2 wordt. Ben benieuwd!

Nou moppies, ga ff van m'n avondje genieten!

5. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Goedeavond!!!

Ink!!Fijn datr het beter gaat met Elin!Het is ook zo'n prinsesje toch!Mogen jullie zeker heel trots op zijn!!

Cath Haha klein draakje van jullie maar o zo wijs haha leuk hoor zo'n eigen willetje!!

Wij hebben op het moment een echte drama queen in huis...ik had ze vandaag in t auto'tje gezet in de winkel (stom stom)maar khad geen muntje nou mevr ging eventjes languit op de grond liggen krijsen hoor in de winkel!!Haha jaja daar gaan we.....ben dr gewoon naar gaan staan kijken totdat ze klaar was heb dr hand gepakt en ze liep gewoon mee naar buiten.....DRAAKJE!!Verder is ze wel lief hoor maar ze probeert alles uit en als het niet lukt zet ze dr keeltje even open is niet altijd makkelijk...pff!!

All hoe is het meiden??
    Marleen hoe is het met jou?En thuis met hans...

Hier alles goed!!Niks te klagen hihi!!

Xxx

6. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey ladies!

Ik dacht dat marleen misschien zelf wel zou posten, maar ze is opgenomen ivm hoge bloeddruk. Nu hopen dat kleintje nog even kan blijven zitten als ze de bloeddruk naar beneden kunnen krijgen.

Ga nu vlug douchen! Dikke kus

7. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    hoi hoi,

Ik had de eerste dagen geen internet in ziekenhuis, haha en mijn mobiel is niet de nieuwste dus heb daar geen internet op:p.

Als het goed is mag ik vandaag weer naar huis. Moet alleen ff wachten op uitslag van urine. Bloeddruk weer goed dus afwachten maar.

Kom wel lekker tot rust in het ziekenhuis, maar wordt elke keer emotioneel als ik aan mijn mannetje en meisje denk. Gatver, wat mis ik ze dan. Ik zie ze maar ff 1 x per dag. Is niet genoeg. Dus hopelijk naar huis, en dan lekker knuffelen met mijn meiske.

Vanmiddag wel even terug, moeten naar kinderarts met joanneke voor controle. Dan hopelijk van ziekenhuis af tot zaterdag. (controle voor mezelf en de baby dan weer).

Morgen al weer 37 weken!!!! inprincipe mag het dan ook thuis geboren worden. Dus laat de kleine nu maar snel komen. Ben het eerlijk gezegd wel beetje erg zat aan het worden.
    Telkens het ziekenhuis, dat op en neer gerij.
    Wel dankbaar dat ik zo goed in de gaten gehouden wordt hoor. Maar vergt ook veel energie!

Dikke kus voor jullie all!!!!!

8. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Marleen dikke dikke dikke knuffert voor jou kan me helemaal voorstellen dat je het zwaar vindt vooral omdat je er niet voor je meisje kan zijn....Ik zou het ook VERSCHRIKKELIJK vinden MAAR!!meis het komt allemaal goed moet je zien hoever je bent nu!!
    En idd laat het kleintje nu maar lekker komen het mag!En dan kunnen jullie lekker met zn viertjes gaan genieten!!
    Wel fijn dat het toch zo goed gaat met je..probeer nog even je rust te pakken!!

Liefs Jeanne

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Marleen hopelijk komt de kleine dan snel ben je iig van alle onderzoeken enz af en kan je lekker knuffelen thuis en hoef je je meisje ook niet te missen.

Hier Zoey zegt Papa niet dat ze het bewust doet en weet wat ze zegt maar de klanken papa zijn er :)

10. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Nou, hier even weer een berichtje uit ziekenhuis.
    Vanmorgen was mijn gyn er en die zei als mijn urine ook goed was dat ik naar huis mocht.

Dus ik met mijn domme kop er vanuitgaan dat dat wel goed zat. (gisteren namelijk ook) en bloeddruk goed.

Komen ze me net vertellen dat er weer eiwit in mijn urine zit. Dus moet ik toch blijven. Gelukkig komt hans rond half 3 met ons meisje. Die moet namelijk zelf even voor controle bij de kinderarts en dan gaan we even lekker knuffelen.
    Pffffff Ik mis haar zo! En hans natuurlijk ook!

Maar goed, bedankt voor jullie lieve reacties en ik houd jullie zeker op de hoogte!
    Ik ben zo benieuwd wat het gaat worden!!!!!!!

xxxx Marleen

11. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ow marleen balen het!!Is het kindje mooi op gewicht dan?!!Kunnen ze je dan niet gaan helpen of doen ze dat niet met 37 weken?
    Je geeft zelf ook aan dat ie komen mag!!Toi toi meis en zo lekker knuffelen met Joanneke!!

X

12. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb een klein draakje??? Die van jou kan er ook aardig wat van zo te lezen! :D Enne...zij durft tenminste in zo'n autootje... Kyra blijft er een heel eind bij uit de buurt, die vind ze doodeng :) Het is wat dat betreft een enorme bangerd!

HOe voel jij je verder? En hoe gaat het met het kleine duo?

13. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meis, las net je www op hyves. Echt super klote hoor dat je moet blijven :( Ik snap dat je het echt zat bent nu, maar je bent ook al zover gekomen nu!! Nu mag de kleine ook komen! Trouwens...ik denk dat het een manneke is :) Ik ben erg benieuwd naar de kleine! En meis, nog heel eventjes volhouden en dan is je kleine er! Zet hem op he!

14. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    @Cath!!Tja ik denk dat we gewoon dames met pit hebben....want als ik jou verhalen lees paar maandjes later is het hier precies hetzelfde haha!!Achja....zo blijven we alert haha!Met het duo gaat het goed!!Groeien lekker door en vreten nog steeds genoeg energie!!Ik voel me verder top!!

Jade was vandaag weer lief geweest op t kdv...ze begint aardig te kletsen en is de hele dag het hele gezicht van iedereen aan t omschrijven....neus...oor...wang...oog....super SWEET(L)haha!

Nou kruip ff lekker op de bank!!
    Fijne avond!!Xx

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Sjaan: wauw! Mooie toeter!

Verjaardag Jayden: was errug leuk, maar errug
    druk! Heb weinig meegekregen van de dag..
    Foto's volgen nog. Jayden=erg verwend!

Hahaha die Kyra! Lekker ding!

Jade ook al een draakje lees ik..

Marleen: dikke knuffel voor jou mop!

Hier: boven- en benedenverdieping gedaan!
    Vanmiddag fietsen, heb een fietsstoeltje sinds gisteren,
    helemaal leuk! Maar over een uur eerst prikjes halen.

Later! x

16. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Ik kom hier normaal nooit, maar zag het op Hyves.

Marleen, succes! Hopen dat je snel weer naar huis mag en mag genieten van Hans en Joanneke. En binnenkort van de kleine. Hoop wel dat de kleine nog even binnen blijft voor je.

Hoe was controle KA?

Succes.

Groetjes sweetchocolate (Marijke)

17. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Wat leuk, een gast!! ;) Jij kent Marleen sweetchocolate?

@ all: hoe issie? Hier goed! Ben kapot na weer een dagje Rotterdam. Oef!! Nilsje ligt op bed en zijn er (nog) niet naar toe gemoeten vanavond. Vandaag was hij op het KDV op een 'vreemde' groep en hij deed het super. De juf wilde hem houden ;)

@ Marleen: hoe gaat het meissie???

Dikke kusss

18. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ow en @ Heidi: super dat Jayden z'n verjaardag zo leuk was!!! En heerlijk om samen te fietsen!!! Kussie!!!

@ Sjaantje: zo fijn dat het goed gaat met Jip en Janneke... Zullen we met z'n allen op kraamvisite komen? ;) Doen we dat als date. haha!!

Zeg, staat die datum nu vast??

Kusss

19. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Goedeavond lady's!!

Hoi Sweetchocolade!!Even neuzen hier haha!!

Heidi fijn dat de verjaardag van Jayden zo leuk was!!

Deb Jaaaa jullie komen tegen die tijd maar met zn alle leuk hoor!!

Marleen hoe is het meis??Ook ik denk een jongetje....dus spannend!!

All hoe is het??!!

Owwww ff klagen hoor Jade is bezig??!!!Ze begint nu ook al te slaan!!Zou ze dit op het kdv zien??!!Tuurlijk keuren wij dit niet goed en corrigeren we haar en dan is het vaak ook wel over maar....echt waar??!!!HAHA

Nou meiden fijne avond voor jullie allemaal!!

Liefs Sjaantje!!

Oja en datum date ik hoor het wel he??!!Met of zonder kids en waar?Ik pas me helemaal aan tenzij ik 2uur moet rijden haha!!

x

20. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Das echt een fase... Nils doet het soms ook! En ook zichzelf slaan!! :( Als hij heel boos is... 't Is wat!!!

Was de datum nou 5 juni??

Kussieeeee

Deel Deze Pagina