Hai ladies, @Sjaan: slaan doet Kyra ook hoor en die komt niet op een KDV. Hoort bij de leeftijd Betekent natuurlijk niet dat we het maar moeten goedkeuren @Debs: nee ik dacht 4 juni, maar weet het ook niet zeker meer Joh, zichzelf slaan?? Nee, dat heb ik hier niet, maar dat lijkt me zeker weten moeilijk om daar mee om te gaan Wat doe je als hij zichzelf gaat slaan? @All: alles goed meiden? Ik duik zo m'n bed in, voel me niet helemaal toppie en ik moet morgen weer werken
@ Cath: alleen als hij heel boos is hoor. Dan slaat hij zichzelf op z'n hoofdje. Echt niet leuk. Dan zeggen we ook dat hij niet moet slaan en leiden we 'm af. Dan is het zo over. Heb je terug ge PB't!! In elk geval die zaterdag Heb de kalender niet bij de hand. Duik maar lekker je bedje in meissie... Kussss
Owww gelukkig herkenbaar dus!!En jade kan ook dr zelf op t hoofdje slaan als ze boos is hoor!!Hihi.... En de date prima!!Ich bin dabei...Als t gaat dan he!! Fijne aaf xxx
even weer een berichtje om jullie op de hoogte te houden. Ik sprak net mijn gynacoloog. Mijn urine was weer iets beter en bloeddruk was goed. Maar nu gaat mijn bloedwaarde raar doen. Trombocyten gaan naar beneden. Dus moet toch blijven. Heel misschien dat ik zaterdag op zondag even op verlof mag (dus nachtje thuis slapen) Maar voor de rest zal ik waarschijnelijk dus gewoon in het ziekenhuis blijven tot aan de bevalling. Vandaag hebben ze me ook getoucheerd. Heb er nog buikpijn van. Niet fijn. Ze hebben gevoelt of de baarmoedermond al wat week is. Maar is dus nog niet week genoeg om me in te kunnen leiden. Maar wist niet dat ze dan ook in je baarmoedermond gaan. Dat was geen pretje. want mijn baarmoedermond is nog niet zo week dat dat makkelijk gaat. Heb nu ook dus beetje bloeding, maar dat hoort erbij zeiden ze. pffff nou lekker verhaal he haha. Probeer het maar positief te zien. Ik word goed in de gaten gehouden! Nou dikke kus marleen
Owke marleen dus t kleintje is er nog niet klaar.voor om te komen!!wel fijn dat je mss eventjes naar huis mag!!en dat toucheren idd kan me voorstellen...tijdens de bevalling van jade heeft ze bij mij t laatste beetje ontluiting weg gemasseerd?weet niet of ik dat goed zeg maar dat vondt ik echt een HEL net zoals t voelen van de ontsluiting...q meis hou je rustig en laat je maar gewoon verwennen!hoe voel jij jezelf dan?? Liefs jean
Oef Marleen! Balen zeg.. kan me niets voorstellen bij toucheren, maar geloof echt wel dat dat erg zeer doet en niet prettig is! Hopelijk kan je in het weekend ff op verlof, naar je kleine meid en grote man.. Sterkte wijffie! Knuffel!
Er heerst weer een ontzettende rust dames... Ik mis LJ en Maaik.... En de rest ook druk druk druk...hihi.... Zo saai jullie moeten wel zorgen dat ik wat te lezen hou!! Xx
Nou sjaan, Dan kom ik even met wat nieuws! haha. Gisteren weer naar het ziekenhuis na een lekker nachtje verlof. Even kunnen bijtanken en toen hebben hans en joanneke mij gisteren dus weer gebracht naar het ziekenhuis. Een nachtje geslapen, en vanmiddag kwam mijn gyn langs. Bloeddruk was weer netjes (gisteren wat hoger). Urine zat een spoortje in. Bloed was iets achteruit gegaan maar niet drastische. Ze had gebeld met een andere gyn uit een ander ziekenhuis en heeft meteen even overlegd over mij. Verteld over mijn vorige zwangerschap en nu, met de vraag wat hij zou doen. Na overleg is ze bij mij gekomen en gevraagd of ik het zie zitten om naar huis te gaan tot donderdag. (ik mocht ook blijven) maar als ik mag kiezen zit ik liever even thuis. Donderdag moet ik me om 8:00 melden op de afdelling. Dan krijg ik CTG, Moet ik urine inleveren, gaan ze bloedprikken, Maken ze een echo en dan brengen ze een ballonkatheter in. :S ze gaan dus proberen om het natuurlijk op te wekken, zonder weeenopwekkers. Dus misschien is joanneke dit weekeind grote zus. Ik ben erg benieuwd of het gaat lukken en als het niet gaat lukken wat e dan gaan doen! Nou dat was dus mijn nieuws hahaha, verder iemand nog wat?
Whiehoeiiiiiiiiii spannend marleen!!Wel fijn dat ze het nu al wel gaan opwekken!!Maargoed je bent dan ook al 38 weken HOERA vor jou echt super goed!! Ik hou je in de gaten meis!! Hier mn lichaam begint t zwaar te krijgen nu snachts veel krampen slecht slapen veel maagzuur..en last van mijn bekken!!Ben ik niet gewent dit!! Gelukkig mag ik ook met 38 weken zeggen haal ze maar!!!Denk ook wel dat ik daar gebruik van ga maken.... Zo genoeg geklaagd ik ga pitten knuffie voor jullie!! Xx
@Marleen: wat een supergoed nieuws meis!!! Spannend hoor!! We wachten met spanning af. Enne....38 weken is een heeeele mooie tijd om te bevallen. Kyra kwam met 38 weken en 2 dagen @Sjaan: ben benieuwd of jij uberhaupt de 38 weken haalt met die 2. Tweelingen komen toch vaak rond de 36 weken of heb ik het mis? Wel superspannend hoor! Ben ook erg benieuwd naar die 2 hummeltjes En natuurlijk ook naar het kleine ukkie van Debbedebs @Ink/Ikheid: hoe gaat het eigenlijk op jullie werk meiden? Bevalt het allemaal? Zijn jullie een beetje gewend nu? @All: alles goed meiden? Zeker rustig hier! Weten we al of de date nu definitief is? Hier alles goed hoor. Druk, maar what's new Vandaag een enorm drukke dag gehad, dus ben echt moe nu. Kyra is zoals gewoonlijk haar eigen, vrolijke zelf. Kletst de oren van je kop en is lekker brutaal af en toe. Ik vind het alleen maar mooi Ze gaat momenteel een enorme ontwikkelingssprong door, dat merk je echt aan haar. Mentaal gaat ze zo hard nu. Ze is haar slaaptijden ook aan het verleggen. 's Middags is het niet meer om 12:00 uur naar bed, maar pas rond 14:00/14:30 uur Ze ging gewoon pertinent niet slapen eerder. Nou ja, ik vind het allemaal prima. Als zijn later op de dag wel slaapt, prima. Nou meiden, knufff!
tjee marleen wat spannend!!!! succes!!! knuffel reageer snel wat uitgebreider op iedereen even lekker genieten van m'n ventje die thuis is x
Helllooooow @Cath nou in principe kan een tweeling gewoon tot 40 blijven zitten vroeggeboorte komt wel iets vaker voor maar hoeft helemaal niet..en aangezien wij alleen maar olifanten drachten hebben in de fam haha!!Mijn tante was zwanger van een tweeling die hebben ze zelf tot 41 weken laten zitten... All!!How's life... Hier alles goed!!Lekker thuis vandaag en Jade is op kdv eventje tijd voor mezelf!! Knuffie to you all!!
Dikke knuffel vanuit hier! Sjaan: laatste loodjes zijn nu dubbel zo zwaar.. Leuk de kamers doen van Jip en Janneke! Opgeschoten vandaag? Marleen: fijn dat je naar huis mocht! Ik duim voor je, succes morgen wijffie! De rest: hoe is het?! Hier alles goed, Jayden heeft gisteren zijn 1e 2 losse stapjes gezet! Verder zijn de nachten drama; hij wordt wel 5 tot 6 keer wakker. Manlief is weg met vrienden, ik duik optijd m'n bedje in. Trusten allemaal alvast! xxx
Hoi lieffies.. Marleen: hoe is het wijffie? Hier: wij hebben besloten om vanaf augustus voor het echie te gaan voor een 2e, dus we stellen het ff uit. I.v.m. financiën en omdat ik het opvoeden nu best pittig vindt, vergt veel energie. Baalde er behoorlijk van, maar dit is wel het beste. Jayden is gelukkig door z'n 11 maandensprong heen en is weer superlief en makkelijk. Hij slaapt overdag super, alleen de nachten blijven drama.. Maar ja, zal ook wel een periode zijn. Met avondeten eet ie hooguit 8 tot 10 hapjes en dan is het klaar; prima hoor, ga hem niet dwingen, gelukkig gaan de danoontjes er daarna wel in, dus hij gaat goedgevuld z'n bedje in. Wij geven hem trouwens ook nog 1 kleine papfles voor het slapengaan. Vindt ie lekker. Vanochtend zette ik hem trouwens neer, en wat ik hoopte deed ie; hij bleef staan en ging zelf weer via de hurkstand zitten! Dat lopen duurt dus niet heel lang meer denk ik.. Iedereen een fijn weekend alvast! 4 juni staat nu vast? Waar spreken we nu af? Kus
Dames! Ik krijg net van Deb een smsje, dat Marleen vanmiddag is bevallen van een gezonde zoon!!!! Hij heet HARMEN Hij weegt 3405 gram en is 50cm Marleen, Hans en Joanneke: van harte gefeliciteerd met jullie kleine man en broertje! Supergedaan meissie! Geniet ervan en we wachten met smart op de foto van kleine Harmen!
Marleen, gefeliciteed met de geboorte van jullie zoon!!! Zal de foto's ook wel op Hyves zien verschijnen, toch? Geniet ervan!!!
En Marleen, wat een toeval zeg! Ik zie nu dat Harmen geboren is met 38w2d! Kyra is toen ook met 38w2d geboren!
Whoehoehoehoe marleen van harte meis wat gaaf een jongetje en mooi op gewicht he super!!!en de naam tja daar hebben we t met t etentje over gehad mooi hoor!!geniet lekker we we wachten met smart op je bevallingsverhaal!!! Dikke kus!!!!!xxx