Om gek van te worden mama's deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey debke; haha! goed opgelost met nana zeg!
    En ben heel benieuwd naar Nilske!! Wil wel eens zien hoe knap ie loopt!

Geen idee wat nieuwe date betreft? Heb er niks meer over gelezen maar dat kan ook heel goed aan mij liggen.. ;)

2. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey Ladies,

Heb lang nix van me laten horen, omdat we graag zwanger wilde worden en ik anders zeer gefixeerd raak... loslaten is het medicijn dan he... en inderdaad...
    Via deze weg willen wij weer ons geheimpje delen (dus op dit moment nog hyvesongeschikt ;))...
    We zijn zwanger!!!
    Ik ben al wat dagen mega misselijk en beroerd, dus we vonden het tijd om te testen...

Dikke kus
    ennuh, sorry voor mn egogedrag!!!

3. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!! Super zeg!! :D Gefeliciteerd meissie!!

Liefsss

4. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    WHOEHOEEEEEEEEEEE LJ!!! geweldig meis!!! heerlijk genieten!!!
    Gefeliciteerd!!

xxx

5. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hey dames,

lj jeeeeeeeeeeeeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh super gaaf voor jullie zeg. van harte gefeliciteerd meis.
    oh wat spannend allemaal zeg. je bent de 4 e kei gaaf vind het voor jullie meis.

marleen: wat fijn om te lezen dat het allemaal super gaat he. enne doet het lekker rustig aan het is allemaal niet mis wat er is gebeurd. geniet er lekker van meis.

deb: hey wat goed zeg dat bed ritueel van nana. echt goed! pff is wat het knuffels he. en vallen en opstaan tja zo gaat met stappen hihi. stijn heeft ook van het weekend de eerste keer een kapotte knie ! tja er zullen wel meerdere volgen. hoe is het met de verkoop van jullie huis?

debbedebs: hoe ist meis? met de kleine knappe man? en beebje in de buik? vakantie was alles goed gegaan?? ook met Tijn?
    verder alles goed meis? is alles al een beetje rond?

inkie: hey meis, hoe gaat het allemaal?? en met je meisje? jullie gaan ook allemaal richting de 2 strak! pff gaat hard he!

cath: lekker weekje weg toch? alles goed met kyra?

sjaan: hoe is het met Jade ging niet zo lekker met d'r? kleintjes alles weer goed las ik, super he. en meis als het niet meer gaat gaat het niet he. denk goed aan jezelf en de kleintjes.

heidi: he meis, hoe ist? en gaat ie met de kleine vent? wilt ie al gaan stappen??

maaike: he meis, hoe gaat het ? lees niet zoveel meer over je op hyves? alles goed? sennah helemaal genezen van de pokke?

hier alles z'n gangetje. gezellig druk met m'n kleine/grote peuter!
    leuk paasweekend gehad, natuurlijk met heerlijk weer.
    en wie o wie zal de volgende zwangere zijn? echt super leuk hoor allemaal weer zwangere!
    verder weinig te melden eigenlijk!
    oja de date heb ook wat gemist denk ik???
    liefs mies

6. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Gutenabend!!

Mies date ik geloof 4 juni?In Den Bosch was het plan?Ik heb gezegd dat ik me helemaal aanpas...en gewoon kom als het me lukt dan he hihi...

Deb wat een verhaal met Nana kleine boef he maar wat wordt hij nu ineens groot he!!

All?!Zijn we weer beetje terug in tha house...Alleen Maaik mis ik idd ook al een tijdje!

Hier alles aardig...Nog 8uurtjes werk ik nu in de week wat administratie afronden...aangezien de generatie waar ik meer werk allemaal eind 30 is en weinig verstand hebben van computers haha!!
    Maar das nog te overzien...
    Heb alleen al paar dagen last van knallende hoofdpijn en ik heb NOOIT hoofdpijn das erg vermoeiend!
    Jade is weer helemaal de oude hoor!!Slaapt weer lekker door en wordt netjes op tijd wakker heerlijk dus!!

Fijne aaf xxx

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi meiden
    vandaag is gebeurt wat je als leidster nooit hoopt dat er gebeurt
    we kregen al vroeg een telefoontje van een ouder dat hun zoontje wat bij ons op de baby groep zit is overleden.
    Dit kindje was 2 en had wat lichamelijke en verstandelijke achterstanden
    Hoe en wat er precies gebeurt is weten we niet kregen alleen iets vaags te horen over dat hij klem zat in zijn bedje .
    Doordat het werk gewoon door ging heb ik me emoties heeel erg onderdrukt en nu komen ze er niet uit
    Dus schrijf dit meer om het van me af te schrijven

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    LJ btw gefeli meis

9. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Pfff Mel echt heftig!!Ik hoop dat er voor jullie snel wat dingetjes duidelijk worden sterkte toi toi!

Xx

10. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    pff, mel wat heftig zeg. probeer er idd over te schrijven en veel over te praten! heftig hoor. sterkte meis is echt super erg.
    kus en dikke digiknuf

11. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @LJ: WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA meis gefeliciteerd!! Wat supergaaf, geniet ervan. Enne...sorry is niet nodig hoor!! Je moet doen waar jij je goed bij voelt en als je even afstand nodig hebt, meot je die gewoon nemen hoor. Geniet van je zwangerschap!!

@Melanina: ah jakkes zeg! Ik kan me voorstellen dat je er kapot van bent. Wat een naar verhaal ook, ik vraag me dan ook af hoe dat mogelijk is. Sterkte ermee en van je af schrijven kan inderdaad goed helpen hoor, dus gewoon doen.

@Debs; heb je al gekrabbeld, gaat het al beter met Nilsje??

@Mies: ik ben echt zo'n uilskuiken, maar kom erachter dat ik je nog niet eens heb gefeliciteerd met Stijn z'n 2e verjaardag!! :):) Dus bij deze, nog van harte gefeliciteerd met je kleine man! Alweer 2 jaar!

@Marleen: hoe is het met jou meid? Niet niks hoor, een totaalruptuur. Ik wil je als advies meegeven, dat je in de middag zoveel mogelijk je rust pakt! Ga lekker plat liggen als de kids op bed liggen en probeer even niks te doen. Je lichaam heeft heel hard gewerkt en heeft de tijd nodig om te herstellen. Ik heb me er toen lelijk op verkeken, dus vandaar dat ik dit even aan je door geef :);) Hoe gaat het met de kleine man? En met JOanneke en Hans?

@Debbs: hoe was je vakantie meis?

@Ink: hey lady, hoe is het met jou en knappe Elin? Alles goed? Hoe bevalt je werk??

@All: hoe is het meiden?

Hier alles goed. We zijn het weekend in Drenthe geweest en hebben echt SUPER weer gehad! Kyra is helemaal verliefd op het paard van m'n zusje en wilde elke keer "paardje kijken" :D Dus pakte ze een wortel en rende naar de stallen of het land toe (en wij er natuurlijk achteraan ;)). En als ze daar was dan wilde ze "paardje aaien". Maar alleen als mama haar optilde, want anders was het paardje wel een beetje groot.

Ze groei ook enorm nu. Krijgt echt van die lange meidenbenen en wordt nu zo'n slanke dame. Prachtig om te zien. Ze kletst echt veel en maakt ook al kleine zinnetjes. En het divagedrag komt ook. Als mevrouw kleding aangetrokken wordt, zegt ze: mama, piegel kijkuh! (spiegel kijken). Vervolgens rent ze naar de spiegel in onze slaapkamer en gaat zichzelf uitgebreidt staan bewonderen :D:p Zo leuk om te zien. Natuurlijk komt het karakter ook naar boven en als ze haar zin niet krijgt, dan is het ook flink brullen. Maar daar gaan we maar niet op in.

Verder alles z'n gangetje. M'n schildklierwaardes zijn terug na het bloedprikken van vorige week en alles is nu helemaal in orde! Dus m'n medicatie blijft zoals hij nu is en hopelijk is het nu even een tijd goed. Ik voel me goed en daar gaat het om. Werk bevalt me nog steeds supergoed en heb het heel erg naar m'n zin.

Maarre.... wie oh wie is de volgende die aan een 2e begint? :D Het gaat hier net als bij de eerste kindjes aan de lopende band he? Het is toch wel heel bijzonder nog steeds dat we toen de tijd achter elkaar zwanger werden en de kindjes qua leeftijd ook zo dicht op elkaar zitten. En nu komen de 2e kindjes eraan. Vind het zo mooi nog steeds hoe we met z'n allen gegroeid zijn van onervaren en onzekere zwangeren... nee zeg het niet goed. Als onzekere meisjes die bezig waren met zwanger worden, naar onzekere en onervaren zwangeren naar voor de 1e keer mama! Of ben ik nu te sentimenteel? :)

Maar goed, hier geen 2e hoor, zeg het maar alvast hardop! ;):)

Nou meiden, geniet van je dag nog!

12. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Hey hey!!

Cath even een whoehoeeeeetje voor jou hoor!!Je bloedwaardes goed lekker in je velletje!!Heerlijk meis mag ook wel na zo'n "vervelende tijd"lichamelijk gezien!
    Die Kyra wat een heerlijk meiske is het toch ook he!Kan me voorstellen dat jullie daar volop van genieten!Ik vindt idd ook dat die lichaampjes van die ukkies ineens van baby's naar echt kindjes gaan hoor Jade schiet ook behoorlijk de lengte in nu!!
    En tja het is idd waar wat je zegt van onzekere meiden naar stoere mama's zijn we gegaan bizar he!!
    Ik ben blij dat we ons hart gevolgd hebben om snel voor een tweede(en derde hihi)te gaan maar moet zeggen dat ik het wel BEHOORLIJK zwaar vindt zo met zo'n aandacht vragende dreumes...
    Ben idd ook erg benieuwd naar who's next hihi!!

LJ meis!!Had je gister al gefeliciteerd maar hoe voel je je verder?!!

De rest??Alles kids!!

Xxxx

13. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Even SPAMMEN:D:D

buikje vandaag!!

check mn onderkin....helaas vliegen de kilo's er nu ook aan:x
    maargoed....ook dat zien we straks wel weer:p

14. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wow Sjaan, flinke buik zeg! :$ Mooi hoor! Volgens mij had ik zo'n buik met 35 of 36 weken pas :) Maar jij draagt er natuurlijk 2, dus logisch! Maar ik geloof je zomaar dat het zwaar is hoor en dan moet je nog even. Is het nog gelukt met je werk??

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Marleen: lekker je rust pakken wijffie!
    Fijn dat alles zo goed gaat..

LJ: WAUW! Gefeliciteerd meissie! Wat een superleuk
    nieuws, wanneer ben je precies uitgerekend?

Debsel: hé wat een goede aanpak! Het werkt, wat fijn!

Sjaan: rustig aan doen dus, fijn dat je nu wat administratie
    kan doen op het werk, das nog vol te houden.
    Vervelend die hoofdpijn!

Mies: jij de volgende zwangere ;)
    Jayden staat al wel los en daarstraks zette hij 5 stapjes
    los! Gaat snel nu..

Mel: jeetje! Das heftig! Sterkte!

Cath: Kyra is een echt dametje hè! Leuk! Ook dat ze steeds
    naar de spiegel wil..
    Paarden; kun je straks samen met haar je passie delen.
    Fijn dat alle waardes goed waren!

Sjaan: wauw! Mooie buik! Dikke schijt aan die kin, die is straks
    zo weer weg meissie..

Hier: alles goed, avondje alleen, Jayden slaapt sinds half 8,
    maar 2 dagen gewerkt en nu weer heerlijk weekend!
    Met Jayden ook alles goed, gaat als een speer.

Fijne avond allemaal! xxx

16. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ikheid of jij de volgende zwangere....augustus is zo hier hoor hihi!!!

Mijn hoofdpijn is echt heel irritant...maar tzal er wel bij horen moet eigenlijk ook meer drinken maar dan moet ik de hele tijd plassen haha!

Fijn dat ie lekker gaat bij jullie!!Ook weleens fijn avondje home alone toch!!

Xx

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Is er niet iets dat je mag innemen tegen die hoofdpijn?
    Avondje home alone en kind op bed was heerlijk! Weer opgeladen en lekker geslapen!

Hmm... Jayden staat aan m'n benen te sjorren!

Later! x

18. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    prachtige buik sjaan!!!

x

19. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey ladies!

Ff ego.

M'n moeder belde net. Ze waren met Kyra naar de grote speeltuin geweest en Kyra zat samen met een jongetje van 2,5 in de zandbak lief te spelen. Maar dat jongetje slaat haar ineens zomaar heel hard in haar gezicht! Dus Kyra keek hem met grote ogen aan, tilt heel rustig haar handje op en mept hem heel hard terug! :D

Whahaha, ik kwam niet meer bij! Slaan mag natuurlijk niet, maar als een ander kindje je eerst slaat, dan mep je maar terug en dat heeft ze dus nu al door :p

20. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Gorgeous buik Sjaan!!!! Echt prachtig :D En fijn dat het op je werk zo goed geregeld is.

Ikheid: wát een kereltje is die Jayden toch he... Dat dansfilmpje... Zucht!!! Geweldig!!! En bijna echt lopen he... Gaat hard!

Cath: Wahahahahahaaaa, go Kyra!!! :D :D Ik moet er ook erg om lachen. Hihi!!

@ all: dikke kus van mij, ben effe boodschappen opruimen. En ben btw EXHAUSTED!! Pffff.... Gelukkig volgende week vakantie!!!! :)

Deel Deze Pagina